Új hozzászólás Aktív témák
-
N1
tag
Ugye, hogy egy erős kocsival nem tűnik gyorsnak a tempó?
Általában azok panaszkodnak a gyorshajtókra, akiknek még sose volt ilyen élménye. Üdv a klubban.(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
válasz SaNyEe #11305 üzenetére
Hihetetlen micsoda veszélyt jelentenek ezek a kis suhancok. A sok videojáték + akciófilm beerősítve egy zéró rutinnal és kész a köcsög hajtású időzített bomba. Amúgy ezek alá mindegy miféle vasat pakolnak, egy trabanttal is életveszélyesek......
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
dokar
addikt
válasz SaNyEe #15984 üzenetére
gázelvétel után durván alákapott a szél az autónak és ilyenkor úgy viselkedik az autó, ahogy akar. igazából nem volt ideje észbe kapni a manusnak. az első másodpercekben szerintem tehetetlen volt, de utána rendesen lekezelte a dolgot. ilyen sebességnél kilinccsel előre autózni valóban izgalmas lehet.
ezt a leszorító erő megszűnését én is tapasztaltam már meg, csak nem ilyen durván. szóval ha mész pályán gyorsan, erős oldalszél van és hirtelen leugrassz a gázról (féket nem nyomsz), akkor könnyen megimbolyog az autó. az ugye bár tény, hogy gázelvételre csökken a leszorító erő. továbbá az is, hogy gyorsuláskor megemelkedik az autó orra, lassuláskor pedig előre billen. tehát pont fordítva kéne működnie. de ha figyelembe vesszük az erővektorokat, akkor már egyből értelmet nyernek a dolgok. van egy szituáció, egy személy autó előz egy kamiont erős oldalszél mellett. amikor mellé ér, akkor a kamion felfogja a szelet, de amikor a kamion orra mellett kilép, akkor hirtelen nagy lökést kap. talán tanítják is, hogy oda kell figyelni ilyenkor, mert veszélyes lehet, de amit nem sokan tudnak, hogy nem gázról kell lelépni kilépéskor, hanem éppen ellenkezőleg gázadással kell fogadni az oldalirányú áldást és ekkor az eredő hatás sokkal kevésbé lesz oldalirányú.
extra - SEXRay
-
Sipi16
senior tag
-
SpeedR
őstag
válasz SaNyEe #19379 üzenetére
Annyiban hibás a kamionos, hogy miatta húzta fel magát a viperes gyerek. Ha a kamionos előbb visszasorol akkor jó eséllyel nem történik meg ez az egész.
Ha a szürke elé bemehetett volna, de akkor meg az az előtt menőbe rongyolt volna bele. Ezeken a korai vipereken híresen szarok a fékek. -
SpeedR
őstag
válasz SaNyEe #19383 üzenetére
Azt egy szóval sem mondtam, hogy bármilyen jogalapot teremtett volna a jobbról való előzésre, hogy a kamionos nem ment ki előle, de tény, hogy ez volt a hibás manőver elindításának az első láncszeme. És ne érts félre, egy cseppet sem sajnálom a srácot, mert ha valakit sajnálni kell, akkor az max a furgonos lehet, akibe beleszállt.
Hogy befért volna-e a szürke elé arra a kb 10méter helyre, abban én nem lennék ilyen biztos, de ezt innen nem fogjuk tudni eldönteni. -
lujó55
őstag
válasz SaNyEe #22585 üzenetére
Motor alatt gondolom nem csak a blokkot értette a hengerekkel, hanem mindent ami a motorháztető alatt be van építve (300-350kg). Ehhez képest mi van hátul? A tank. A legnehezebb azonban mégis maga a karosszéria és ide kell számolni magát a kipufogó rendszert is, mert az is mondjuk teljes hosszában húzódik. A legnehezebbek az alváz után az ajtók, de még az összes elektromos kábel is több, mint 50 kg-ot nyom. Mindent egybevetve a kocsi súlypontja valahol a sebességváltó kar előtt a box körül keresendő. Ha telepakolod a csomagtartót akkor eltolódhat egészen a B oszlopok síkjába.
Nézz meg egy olyan filmet ahol a kaszkadőr gyerek repül a front hajtású kocsival bele a tengerbe. Épp, hogy nem billen át, annyira elől van a súlypont és nézd meg ugyanezt egy középmotoros cupeval, majd hogy nem repül, mint egy repülő, mert középen van a súlypontja. -
lujó55
őstag
válasz SaNyEe #22587 üzenetére
Nincs igazad! Akkora hülyeséget írtál, hogy csak na! Hinni kell a számoknak, ebben egyetértünk, de azok az adatok amiket leírtál, háááát.......
... no cooment. Műszaki végzettséged van! Hogyhogy nem tudsz egy egyszerű súlypontszámítást megoldani? 65:35 tengelyterhelés! Attyavilág
Nem kell nekem hinned, menj el egy diagnosztikai műhelybe, kapásból megmondják a tengelyterhelést üresjáratban és fékezéskor is. -
philoxenia
MODERÁTOR
válasz SaNyEe #31730 üzenetére
Azért értelmetlen ebben a formában a szabály, mert a Volán/BKV buszról leugró és átszaladó gyereket ugyanakkor egyáltalán nem védi... Gondolom majd lesz korrekció, mint a cukorbeteg törvénynél, azt is marha okosan hozták és szövegezték.....
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Surface Pro 7 - i7 1065G7 16GB 256GB
- Dell Latitude 5480 Félkonfig, 14" HD, I5-6300U/6440HQ CPU, W10 Licensz,
- HP Zbook 15 G3, 15,6" FHD IPS Kijelző, I7-6820HQ CPU, 32GB DDR3, 512GB SSD, NVIDIA 4GB VGA WIN 10, S
- Lenovo ThinkBook 15 G2 ITL, 15,6" FHD IPS Kijelző, i7-1165G7 CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11/10, S
- HP ProBook 650 G4 i5-8350U/8GB/256SSD/FHD/WIN11PRO