-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz BigBlackDog #183842 üzenetére
Én megyek majd jövő hónapban kipróbálok egy Ignist, nekem tetszik formára, a hibridséget meg magasról...
-
diegho
nagyúr
Sziasztok,
Kia/Hyundai 1.6 dízelekkel van valakinek tapasztalata? Kettőstömegű nincs, azt tudom, részecskeszűrő van már ezekben? Az 1.4crdi-ről is jöhet infó.
-
diegho
nagyúr
A 301, c izé, fluence felé olcsó autók mennyire vállalhatóak? Ezek már egy szinttel a Dacia felett vannak?
-
diegho
nagyúr
válasz psychocska #184627 üzenetére
Ezek a Megane-ok nekem is tetszettek, de szerintem nagyon kicsi a beltere az 5 ajtósnak, kombit nem próbáltam, az lényegesen nagyobb állítólag.
-
diegho
nagyúr
válasz vzsryl #184636 üzenetére
Más a tengelytáv az 5 ajtós és a kombinál. Egyik korábbi kollégámnak volt 3-as megane-ja és ő is mondta, hogy nagyon szűk, én csak utasként ültem benne, de tényleg nem volt túl tágas, mondjuk végtelenszer nagyobb még így is, mint egy SQ3-as...
Akkor konkrétan az a verdikt, hogy a Fluence/Megane/Laguna 1.6 szívó 110paci simán vehető autó? Most, hogy szétmentünk volt párommal és a gyerekek nem nálam vannak, csak hétvégén, így nem igazán indokolt egyterűt vennem/tartanom, a Meriva-t pedig le akarom cserélni valami fiatalabbra, csak még azt nem szültem meg, hogy mire, még azt sem, hogy mennyit áldozzak az egészre 1,5 és 3,5M között bármi szóbajöhetne, de persze a minél olcsóbb annál jobb elvet követve egy Fluence-el kapnám a legolcsóbban a legtöbb autót talán.
-
diegho
nagyúr
válasz grizlisandor #184641 üzenetére
Ja én is ilyen 195 körül vagyok cipőben, ezért nem egyszerű kényelmes autót találni, ráadásul a 47-48-as lábam (cipőfüggő) miatt a pedáloknál is sokszor kicsi a hely, lásd 2-es Focus
-
diegho
nagyúr
válasz BigBlackDog #184651 üzenetére
A 2003-as Jazz-be kb beülni sem tudtam, valami mindig útban volt. Amúgy kövezzetek meg, de gondolkodtam egy Baleno-n is. Belül elég nagy, kinéz, ahogy kinéz, de kb semmiből fenntartható és termeli a benzint.
-
diegho
nagyúr
válasz cafat #184825 üzenetére
A váltó 2012 közepén lett módosítva, előtte voltak vele csapágy problémák. Kifordítod balra a kormányt koppra és benézel a kérek előtt bal oldalt. ha ezt látod, akkor még a problémás váltó van benne.
Jobb oldali a javított verzió. Olajcsere fontos 60k km után. Ha a keréknél nem látni, akkor fel kell emelni.
-
diegho
nagyúr
válasz Radioactive #185839 üzenetére
Én azért csak megnéznék egy 6-os Mazdát és egy Passatot is.
-
diegho
nagyúr
válasz molnarpeter #187309 üzenetére
Azért valljuk be a 159 az 1,9jtd-vel az igazán jó vétel. A motor elég jó, mindenki ismeri, rengeteg autóban volt, a 120LE 8V a legtartósabb, de a 16V is teljesen jó. A benzinesek nem voltak túl jó konstrukciók, az igazán jó 1.4Tjet-el pedig nem szerelték. Alfában nem a GM-féle M32-es váltó van? Ha igen, akkor az még okozhat problémát.
-
diegho
nagyúr
-
diegho
nagyúr
Ha már itt mindenki autóvásárláson gondolkodik, akkor én is újra elővettem a témát így fél évvel a válás után. Most már nem kell az, hogy tágas egyterű legyen. Sőt most már -19kg után nem is kell, hogy Shaq is elférjen benne. Viszont kellene egy olyan autó, ami nagyon olcsón fenntartható, olcsó hozzá az alkatrész, legyen minimum 4 csillagos a törésteszt, 5 ajtós kialakítás és az én használatommal 4,5l-hez közeli fogyasztást lehessen elérni vele.
A használatom 90% országút, 10% város, 0% pálya. Jelenleg a Meriva 1.6-al 6.4-es átlaggal járok el, ami kevesebb, mint a gyári adat. Eddig minden autómmal a gyári adat alatt fogyasztottam.
Árat nem írok, mert igazából nem tudom mennyit szánjak rá, jó lenne minél jobb áron megoldani a váltást.
Amire gondoltam. Gombóc Swift 2010 körüli 1.2-es motorral, az eléggé éhezőbajnok, esetleg Jazz szintén hasonló korban. Netán a németek közül valami. Corsa D, esetleg E, ha megéri a felárat, Ibiza, Fabia. Prius is képben van, de itt nagykanizsa környékén nem nagyon van hozzá független szaki, ezért azt annyira nem favorizálom. Mit mondanátok? -
diegho
nagyúr
válasz molnarpeter #188252 üzenetére
Ez is opció igen. Ha még ki tudok fogni valami épkézláb darabot belőle.
-
diegho
nagyúr
Az 1.4PD-ben van kettőstömegű és részecskeszűrő?
-
diegho
nagyúr
-
diegho
nagyúr
Sziasztok!
Egy ilyen [link] ProCeed mekkora roller tud lenni? Ha jól gondolom ebben se részecskeszűrő se kettőstömegű nincs.
-
diegho
nagyúr
Ha már kisautók a téma, akkor a 2015 körüli kisautók közül mit kell kerülni? Van pár szimpatikus modell, eddig csak egy Corsa E 1.3CDTI-t néztem (egy barátomnak van, imádja) és meglepően szellős benne a hely (jó, mondjuk fogytam 26 kilót az elmúlt pár hónapban, szóval most mindenhol szellős a hely ) és elgondolkodtam rajta, hogy miért is ne nézzek kisautót? Igazából 90%-ban napi melóbajárásra használom, napi 40km megy bele (20-20), hétvégén szoktam csak hosszabb távra menni, de az is max 100km szokott lenni, erre pedig egy alacsony fogyasztású kisautó tökéletes lenne. Mi számít itt jónak? Corsa E, Rio/i20, Clio, Fiesta? Még a dízelt sem vetem meg, feltételezem egy 5 éves 80k körül futott dízellel még nem igazán kell zsebbe nyúlni egy jó ideig, bár az ilyen kis benzinesek is jók lehetnek 75-80 ló körül.
-
diegho
nagyúr
válasz molnarpeter #189607 üzenetére
Köszi az összefoglalót. Ma megnézem volt kolléga Clio grandtour-ját is. Nekem külsőre nagyon bejön, kíváncsi vagyok belül milyen.
-
diegho
nagyúr
Ma elindultam autókat nézegetni, leírok pár tapasztalatot.
2010 Jazz 1.4: nekem nincs benne megfelelő üléspozíció 192/115 vagyok
2010 Swift 1.2: elől fejedelmi a hely, de mögöttem még egy gyerek se nagyon fér el
2010 Auris 1.33: itt rögtön ahogy beültem éreztem, hogy megérkeztem oda, ahol jó ülni. Mindent tökéletesen magamra tudtam állítani, mögöttem is van hely, csomagtartó is van, csak a végig vezetett szervízkönyvben (kinyomtatott digitális) ne az az 5W30 lett volna minden alkalommal...
2013 Fiesta 1.25: ez meglepett. Nagyon jó volt az üléspozíció, mögöttem is elég a hely, csomagtartó is jó, viszont csak a 60 lovas verzió volt, azt meg inkább nem.
2016 Corsa 1.2: ebben volt a legjobb a pozícióm elöl, egyszerűen jó volt beülni, a belső is tetszik, hely is van benne.Na most jön a hatalmas kérdés. Jó Auris már van 1,8 körül, viszont szép Fiesta/Corsa E csak 2,5 körül. Megéri szerintetek a felárat a két kisebb, viszont jóval fiatalabb autó? Napi 2x20km ingázás, 90%-ban városon kívül, néha kirándulás a gyerekekkel. Évi 18k körüli futás, 5-8 évre tervezve mivel jönnék ki a végén a legjobban? Auris 1.4-1.6, Fiesta 1.25 82le, Corsa 1.4 90le, esetleg 1.3CDTI?
-
diegho
nagyúr
válasz BigBlackDog #189767 üzenetére
Na igen az ülés jó kérdés, mert a Meriva is kényelmes 30-40 percig, utána már nem igazán.
Körbenézek majd, hogy miből kapok jót ezen az áron. Az 1.3CDTI Corsa elég racionális döntésnek tűnik nekem, esetleg 1.5TDCI Fiesta. Mi a helyzet az 1.4D4D Auris-al? -
diegho
nagyúr
Dízelből csakis Euro6-ot néznék. Ahogy tudom az 1.5TDCI sem problémás motor, tehát akár az is mehet.
A dízel ötlete ott jött, hogy 1. olcsóbb, 2. nagyjából 2 litert, tehát ~750ft-ot spórolok vele 100km-enként fogyasztásban, ha veszek egy alacsonyabb futású, problémamentes dízelt és eladom még mielőtt problémás futáshoz érne, akkor a fogyasztással tegyük fel 5 év alatt 6-700k között spórolhatok vele.
Új hozzászólás Aktív témák
- Carlinkit 5.0 2Air vezetéknélküli Android Auto / Carplay adapter
- OBDeleven VAG autódiagnosztika
- Eglo Torretta LED IP44 tükörvilágító lámpa 94617 - NEGYED ÁRON
- BRUTÁLIS ERŐ: Baseus A3 15000Pa vezeték nélküli autós porszívó - CSOMAGKÜLDÉSSEL IS
- TISZTA, MAKUÁTLAN: Tefal Ultra Compact 2000W - Konyhai grill bbq sütő - CSOMAGKÜLDÉSSEL IS
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs