-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz BigBlackDog #166463 üzenetére
Ja ja persze; csak 8 méterből nem Kiat, hanem új GTI-t veszek, hoki DSG nélkül. A többi üveggyöngy belefér az árba, a panoráma üvegtető is.
-
veterán
válasz vans? #166521 üzenetére
Jó nagy dög a belseje. Nekem 5 ajtós volt, 2 db biciklit elnyel; kb. 7 litert fogyasztott vegyesben, végre 215 kmh óra szerint.
Nagyon jó motor, a láncos vezérlés cserés lehet, ennek költsége kb. 100-120 és 400 ezer között szór:
- 100-120 ha magad beszerzed a komplett, gyári vezérlést 70 ezerért + munkadíj.
- 200-300 között lehet márkaszervizben.
- 400 ezer ha a novothtibor csinálja.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz dellfanboy #166581 üzenetére
Milyen Golf ez; 1.4 TGI?
-
veterán
válasz grizlisandor #166692 üzenetére
Touareg V10 TDI + vmi durva csipsz.
-
veterán
válasz arpii #167045 üzenetére
Vegyél Toyota Corolla 1.6-ot. Esetleg Astra H belefér 1.6-tal, az se fog igazán fickósan haladni.
-VW-nek eleve drágább a fenntartása. Értelmes állapotú TSI-t ne is keress 2 millió alatt, Golf V-ben eleve foscsi az a motor. Golf IV & Co. már rohad szinte mind, vagy ha nem akkor túlárazott.
-Focus korrodál, drága a hátsó futómű.
-Mondeo, Vectra fenntartása magasabb költség; komolyabb = érzékenyebb futómű, nagyobb gumik, magasabb fogyasztás, stb.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz diegho #167082 üzenetére
Én szo-szo tartom magam a 3F-hez; azzal kiegészítve, hogy ha valaki azon aggódik, hogy majd elromlik az autója, akkor nyugodtan kiegészítheti a 3F-et az összes modern, egy faéknél összetettebb autóval. Mert el fog romlani, és sok pénzbe fog kerülni a javítása.
Amelyik meg nem modern, az rohadni fog / ótvar lesz a belseje / fapados lesz / gyenge lesz a mai forgalom ritmusához.Szvsz nyugodtan próbáld ki a Giulietta 1.4T-t, képes leszel megtürtőztetni magad. Öcsémnek az van, meg 2 gyerek, elférnek benne egy hétvégére (nyaralni a nagyobb autójukkal mennek). Nem rossz autó, de semmi extra azon kívül, hogy nem ciki belőle a piros.
Zooo8800 véleményét kérd ki a fogyasztásáról.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz kisza25 #167085 üzenetére
3,5-ért approved by én.
@Bull Boss: VW esetén át kell íratni a garit bármelyik VW szervizben (ingyenesen, a vásárlástól számított 30 napig), illetve bármelyik VW szervizben érvényes. Szvsz garis lesz a tolatóradar is.
Menj be a legközelebbi Ford szervizbe.[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
válasz freeknight #167351 üzenetére
Rakass LPG-t a Lacettibe. (ötlet)
-
veterán
válasz nandow #167597 üzenetére
Apám szokott vinni egy üveg italt, mert értékeli, hogy rendesen foglalkoznak vele. De azt gondolom, főleg azért teszi ezt, mert adni jó és számára ez öröm.
Amúgy ez nem borravalós / hálapénzes szakma, egyáltalán nem várja el senki. Én pl. nem szoktam adni semmit, csak megköszönöm.
-
veterán
válasz diegho #167622 üzenetére
Még nem értem a hsz-ed végére, és a Vitara jutott elsőnek eszembe. A facelift után kicsit ez is hannibal lecter lett, de vállalható.
Ami még eszembe jut: Astra J szedán, Skoda Fabia/Rapid. Talán VW Polo belefér, vagy Ford Fiesta. Utóbbiak nem alsó közepesek, de bőven elég nagyok.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bitpork #167923 üzenetére
Apám ilyen igények - kis külső szélesség, magas üléspozíció, faék motor - alapján vett Matchboxot* 73 évesen.
*Suzuki Ignis
Keret függvényében: Suzuki WagonR / Opel Agila, Jazz, új Twingo, más most nem ugrik e.
A Smart nem autó; a szerelése se egyszerű, nincs olaj leeresztő csavar, stb.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bitpork #167934 üzenetére
Nem ismerem a ddis motort, a Suzukikat sem; az 1.3 dízel az Fiat motor (Opelbe is tették).
Faternak ~5 liter 95-öst eszik az (új típusú) Ignis, kb. fele városi nagyon rövid táv, másik fele Zeg-Balaton. Az Adriáról 4,6-tal fordult @autópálya120.
Tudtommal nem szokott kamuzni.@Pumma: Ignis és Swift made ín Japan; csak a Baleno és Celerio made ín India.
-
veterán
válasz q13579 #167955 üzenetére
Golf 7, Octavia III esetén az 1.4 TSI teljesen OK, csak a kox lehet probléma mint minden közvetlen befecskendezéses benzinesben; ezekben a modellekben a 2.0 TSI-t nem veszélyezteti a kox, de azt költségesebb fenntartani (szervizköltség, mint 1,5x annyi olaj, drágább alkatrészek; biztosítás; adó; magasabb fogyasztás: városban +2 liter, vegyesben +1-1,5). Amennyire tudom, TDI-ből a 2.0 az igazi.
Passatot nem vennék TSI-vel.
Audi A4 passz, nem ismerem.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz HKorn #167992 üzenetére
Sokat gondolkodtam ezen a kérdésen; egy olyan - nem létező - G6-ost vennék amit a G7 1.4 TSI motorjával, radaros tempomatjával és fedélzeti rendszerével szereltek, és hozhatná a G7 súlyát is.
Utóbbi végképp nonszensz, mert ha a G6-ot kikönnyítenék, akkor elveszítené a masszívításából eredő előnyét a G7-hez képest. -
veterán
válasz zoo8800 #167994 üzenetére
Nem nyiszognak, ellenben vagy a j.e. ajtó vége vagy a j.h. ajtó eleje - nem tudom menet közben behatárolni - kicsit rosszabb úton finoman zörög; le kellene szedni és újra feltenni a burkolatot, de nem merem, hátha elbaszcsizok egy rögzítő pöcköt.
Ha a kédergumi nyiszog, az könnyen orvosolható:
1. körben vmi jobb gumiápolóval (pl. Sonax) megkenni a kédert,
2. ha az nem segít, akkor szilikon-zsírral megkenni a kédert az 1. pont után, mert a szilikon nem ápol; ha nem tudsz szilikon-zsírt venni, akkor az 1. pont után szilikon sprayt-t fújj egy vattapamacsra / rongyra (direktben soha ne fújkáld vele az autót) és azzal kend át a kédert.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz #94529552 #168003 üzenetére
Köszi, befújom először a j.e. zárat, hátha az adja a zörgő hangot. Nagy mák lenne.
Jó a glicerin, szoktam használni, de azt sem könnyű beszerezni; sok gyógyszertár nem ad ki.
(#168008) máyköl: Az tűnik a legjobbnak számomra, a 122 lovas verzió.
Illetve 3,6-tól van már GTI - azt se vetném el, viszont városban átlagosan 12-13 litert kér, dugó nélkül min. 10 l; városon kívül jól fogyaszt. A szervize, adó, biztosítás drágább - mérlegelni kell.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz freeknight #168035 üzenetére
És AGM töltést is tud a leírása szerint.
-
veterán
válasz kisza25 #168428 üzenetére
Vészhelyzet esetére gondoltam.
Ha megkéred a pácienst, hogy legyen kedves vigyen vissza Boglár/Lelle központjába, mert lerohadt az autód, akkor talán megúszod 1000-1500 Ft-ból utanként. Azt nem tudhatom, hány ügyfélből / bemutatásból lesz egy üzlet.
Így tippre aszondom 5-6 ezerből megállt volna a napi taxiszámlád. -
veterán
válasz mandras81 #168465 üzenetére
Vmi Opel (Astra kombi, Vectra, Zafira), kizárólag a 6 gangos automatával. Esetleg Volvo, szintén a 6 gangossal.
Ezekből az évjáratokból az 1.9 CDTI Opelekben sem volt még általános a DPF; viszont ez alól pont a kombi és/vagy automata a kivétel (Vectra esetén 100%), azokban már 2006-ban is volt.
Az 1.8 szívó nem lesz versenyautó, higgadt stílushoz, az előzéseket megfontolva elég lehet. A 2.2 benzines már jobb, szereti a benyát, az Opel topikban érdeklődd meg, hogy melyik a kevésbé nyűgös 2.2-es.Esetleg Saab 9-3 az Opel 1.8-cal még beleférhet, abból is csak a 6 gangos a tartós. A kopó-fogyó alkatrészek csereszabatosak az Opellel; a többit se lehetetlen beszerezni, de időigényesebb.
Vannak még japánok, franciák is, azokat passzolom.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz mandras81 #168468 üzenetére
A DPF-nek nem tesz jót a sok városi rövidtáv. A DPF nélküli viszont jobban szennyezi a környezetet (tüdőrák & Co.).
A Signum egy (szvsz) elbaltázott Vectra C, a Vectra kombi tengelytávja mellé egy 5 ajtós Astra csomagtartója társul.
Astrában jó az 1.8; a Vectra nehéz hozzá, pedig 1.6-tal is szerelték. -
veterán
válasz Luck Dragon #168483 üzenetére
Lehet, hogy jó az a 4 gangos - nem ismerem. A Vectraba szerelt 5-ösre mondják, hogy foschcsi.
-
veterán
válasz Luck Dragon #168486 üzenetére
Én kizárólag bolygóműves automatáról nyilatkoztam. Az easytronic már 2000-ben is bólogatott.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen