-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz bitpork #113597 üzenetére
Nem merek olyan komoly vasat bevállalni a fenntartás kihívásai (=költségei) miatt.
Valójában egy komolyabb Golf 7-en töröm a fejem, de sajnálok annyi zsét kiköhögni. Az egész egy 4-4,5 milkás használt Golf6-ból indult ki, ebből lett Golf 7, most próbálok visszavenni.@Runner: japánban nem gondolkodom, V60, V70 azért megfordult már a fejemben, ezekből 4-ig mennék el, de nem dobogtatják meg annyira a szívem, szóval ezekből (is) a jó vétel az ami megfogna. 5 hengeres dizli mondjuk tetszik.
Az van 60-asban?[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz runner 125 #113621 üzenetére
Köszi!
Rengeteg automatát láttam, elsősorban a kézit preferálom, de ezek szerint Volvóból is azt kell.
2010. utáni autót keresek, a mostani 2009-es.
Szép az S80 amit linkeltél, azonban túl nagy (autó és költségek)Ahová most hordom az autómat szervizre, ők korábban Volvo kereskedés voltak, a V70 D5-re esküszik a tulaj. (Én meg az eredeti német technikára )
-
veterán
válasz footy #113648 üzenetére
Én is csak üléspróbát vettem a G7-ben.
kiszemelt G7 vs. kiszemelt G6:
- minőségben nem történt ugrás (most is G6-om van)
- méretben sem észrevehető
- árban +40%
- cserében: 4 év garanciát kapok, nem kell rá egy fityinget sem költeni évekig a kötelezőkön túl
- olyan színű amilyent akarok (fehér)
- végre nem láncos a motor (300 k. a csere) és a direkt mellett szívócső befecsi - nem kokszosodnak le a szelepek
- a használtak jól extrázottak, új autó esetén csak a számomra mindenképp fontos dolgok kerülnének bele, tehát pár klassz dolog azért lemaradna.Valóban nézegetek dízel kombikat is (a fenti Golf benyás lenne):
- Passat B7 az egyik, illetve A4
- koreai, japán, olasz, francia biztos jó, de nem az én világom
- Opelt 16 évig hajtottam (10-15 darabot), szerettem, de ennyi után mérgezést kaptam tőlük egy időre. -
veterán
válasz mdani01 #113681 üzenetére
A 2.0 turbót nem merném használtan megvenni:
1. új autó létére ismeretlen okból rendszeresen világított a check engine lámpa, cseréltek benne kábelkorbácsot, az sem oldotta meg
2. ezeket a hülyegyerekek már széthajtották
3. derekasan fogyaszt, nálam a minimum 8, maximum 20 liter volt teljes tankolást figyelembe véve, az átlag olyan 11-13 liter volt, örültem ha megvolt 400 km egy tankkal.Magával a G kupéval annyi bajom volt csak, hogy a keret nélküli ablakon fütyült a szél 100 felett, illetve valódi alumínium a váltógomb - télen hozzáfagy a kezed, nyáron égeti.
Szvsz az 1.8 lehet a legjobb választás belőle.
-
veterán
válasz Kornel #115423 üzenetére
Agipnál múlt hónapban még volt 98-as. Az más kérdés, hogy nekem nemrég vészüzemmódra állt az autóm az Agip 95-től (Szfvári kút). Azóta inkább kerülöm, hiába a 8 Ft/liter kedvezmény.
Szerk: utóbbi időben, az Agipos sztori óta többször Auchannál tankoltam, eddig semmi baja. Kopp-kopp-kopp.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz footy #115781 üzenetére
Nem vagyok biztos abban, hogy melyik a 2. gen, de vélhetően ez lesz az - Golf 6 1,4 TSI (CAXA), sima turbós, 122 LE.
A fő betegágyak a kompresszor-turbósok.
@Qru: a rekordom egy Keszthely-Budapest 4,8-cal , biztos volt benne hátszél is, de Szfvárig 4,6 volt, a pályán ment fel 4,8-ra.
@Tresh: mondom én, hogy szívatsz...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz oliwire #115960 üzenetére
2003. óta - egy évet leszámítva - csak turbós autóm volt/van. Arra kell egyedül vigyázni, hogy ha rendesen meghajtottad, utána engedd kicsit visszahűlni / lelassulni a turbót. Pl. gurulj ki, ha pályán toltad neki és ki akarsz állni a kútra.
Összesen egy turbóm halt meg csippelt turbódízelen, de azt is a 30 ezres olajcsere számlájára írom. Azt diagnosztizálták, hogy eldugult a turbó kenését biztosító cső.
Amit írsz, hogy felmelegítjük alapjáraton a lapátokat... jajj, ne már. Hidegen nem kell talpalni, ahogy más autót sem, ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Declare #115968 üzenetére
A második 1,4 TSI-met gyűröm (Octavia 2. FL, illetve most Golf 6), szeretem nagyon, szerintem tolerálhatók a "nyűgjei". Fontos, hogy mindkettő sima turbós.
A kompresszor-turbós 1,4-esről a VW szalonban is azt mondják, hogy sajnos betegágy. Most vett egy ilyent a szomszédom. :-(A magam részéről újra TSI-t veszek, 3. generációsat. Ez már szíjas vezérlésű és a közvetlen mellett szívócső-befecskendezéses is, így a láncnyúlás és a szelepkormolódás veszélye is kizárva. (nagyon remélem, hogy újabb meglepetés nem jön )
-
veterán
Úgy tűnik, holnap kifizetik/megveszik a Golf 6-omat, hétfőn tettem fel a hahura. Az egyfelől jó hír, mert gyorsan elkelt fair áron; másrészről gond, mert leghamarabb szeptember végén lesz meg az új Golf. (Nagyon szuper kis gép volt, jól jár vele az új gazdája. Nekem hiányozni fog.)
Mst kölcsönkértem holnaptól egy jó barátom járós autóját, ő a yountimert fogja használni, de nincs pofám 2 hónapig használni.
Szóval vennem kéne valamit. Azt tervezem, hogy esetleg meg is tartom a Golf mellet, hogy a téli latyakban ez rohadjon.
Amire gondoltam:
1. Astra F Caravan, 1,4 60 lovas (olcsó legyen az átiratás, biztosítás, adó) Ezzel tudok cuccolni is.
2. Kocka Lada, esetleg kombi, 25 éve nem ültem Ladában, lehet, hatalmas csalódás.
3. Twingo???Rászánt keret: 100-300 ezer.
Mit javasoltok?
Jöhet más is! -
veterán
válasz footy #116148 üzenetére
Természetesen felmerült bennem is a bérlés gondolata; rákérdezek, de max 50-et szánnék rá szeptember végéig.
Tartok tőle, ennyiért nem lesz. Ma felhívom őket, kicsit módosítok az autón , ha ezzel nem nyúlik meg a szállítási határidő (más felni, a fehér szín marad, esetleg radaros tempomat még belemegy).Este már nézegettem Stiftet is. A keretet levittem 200-ra, 150-ért már vannak fotó alapján elfogadható gépek, műszaki legyen + ne kelljen rá költeni. Ha megtartom, akkor évi kb. 500 km-ert teszek bele
Taxi olcsóbb. -
veterán
válasz tboy93 #116235 üzenetére
Swiftért mennyit szeretnétek kapni?
Keresek valami jó értelemben vetten "igénytelen" gépet, minimális fenntartási költséggel. Ne rohadjon nagyon, legyen sok műszakija, pozitív ha van téli kerék. Horpadás, szépészeti problémák egyáltalán nem akadály.
Még nagyon bizonytalan vagyok az egész kérdésben.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz roberto211 #116826 üzenetére
Ha csak ragasztva van a vasalódeszka, akkor a narancs.
-
veterán
[Egy kívánatos kispók], ennyi azért sok érte.
-
veterán
válasz Dani_kp #116996 üzenetére
Az elsőt meg se nézd (kormányon az a koton nem véletlen, Corsára való felnik), a 2. egész tisztességes. 1.6 16V gyakran szereti enni az olajat, ettől még együtt lehet élni vele, első futóműben a kutyacsont gyakran elfárad, de nem drága a cseréje.
szerk.: Annyira azért nem gyenge, 190-et tudnia kell az órán; 7 literrel elmegy.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Dani_kp #117009 üzenetére
Nekem volt Vectra B-ből: 1*1.6 16v; 2*2.0; 1*2.6 V6, beléjük tekertem min. 200 K km-t.
Valóban a 2.0 az ideális és hasonlóan fogyaszt, mint az 1.6; de nyugi - bárki bármit mond úgy, hogy sosem vezetett ilyen autót - az 1.6 16v teljesen élhető. Létezett 1.6 8v is, azt nem szerelték a kombiba.
-
veterán
válasz stickermajom #117175 üzenetére
Megnézted Érden a barnát, ha igen, milyen volt élőben?
Én múltkor nézegettem (2x voltam megnézni) egy 320d kombit (2011, 170 k km, 3,6 m); a Golfhoz képest kicsi és a minőségérzet gyengébb. Utóbbiban a VAG elég magasra teszi mércét, utána nem kívánkozik az ember gyengébb színvonalú autóba ülni.
Lehet pöcs vagyok, de Golf után ismét Golfot veszek - még egy bő hónap mire megjön.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tresh #117230 üzenetére
A picikét "sleeper"-es megoldás nekem jobban bejön Am. ennyi zséért a leges legalapabb, kopasz A4-et kapnám (az A3 erősen feminim {szivárványos} a szememben, még a hahun se keresek rá soha).Én már leírtam itt és továbbra is vállalom - (valós ok nélkül) paráznék az Allroadtól és nincs szükségem rá - szinte kizárólag jó minőségű aszfalton járok.
-
veterán
válasz tresh #117242 üzenetére
Jó hát te csak az új verda mellett tetted le a voksod
Amit eladtam, az most 6 éves, ugye fiatalítana az ember. Nézegettem 3-4 éves használtakat G6-ból, itthon 4,5-5,5 m Ft, Németo-ban is csak a "US Import" az, ami kijön 4 m körül.
Elkezdtem nézni használtat G7-ből is, az már több zsé (logikusan), nem voltam boldog.
Felhúztam magam, elkezdtem nézni G5-öt... arra végül azt mondtam, hogy nem lépek visszafelé az időben. Végül rámentem a konfigurátorra és rájöttem, hogy a 1,5-2 éves használt G7 árából akár zsír új is kijöhet - végül (aránylag) józanul extrázva, megállt a 1,5-2 éves árához viszonyítva +10%-ból (okosan kihasználva minden elérhető kedvezményt, nem gusztustalan módon). Jár hozzá 4 év garancia meg némi fejfájás az újkori értékvesztés miatt. Amúgy a feleségem mondta végül, hogy ne szarozzak (ne legyek skót), most vegyek ilyet, az E Merga (azt is néztem párat) ráér 60 évesen is.Ez gyanúsan csak garázsból ki be állást takar
Hétköznap tényleg nem mozdulok ki a kerületből, napi 6-7 km ; hétvégén meg főleg M7 vagy 8-as út.
All-roadnál a lufis futómű ami para
Yepp, meg a V6 vezérléscseréje. Amúgy tényleg patika bitpork gépe, csak mások vagyunk, Ő Q7-ről álmodik, én 911-ről.
-
veterán
válasz corevalue #117369 üzenetére
Ez erősen függ attól is, hogy melyik márkáról és modellről van szó, úgy általánosságban nehéz megválaszolni. Érdemes utánajárni, hogy milyen kamu/kvázi flottakedvezmények vannak.
Latinokból akár 20(-25)%, keletiekből pár %.
Cigánykodás nélkül most kaptam Golfból ~15%-ot, volt benne használtautó beszámítási kedvezmény (magam adtam el a régi autót), őstermelői kedvezmény (tavaly leszedtem az almát az egyetlen fáról a kertben, azt ettük 2 hónapig), meg adtak valamit a 2 szép szememért is (kértem az értékesítőt, hogy meggyőző árat hozzon ki, meg ismertem régről a főnökét). Összesen 1 kereskedésben jártam, egy másikkal meg telefonon beszéltem.
-
veterán
válasz fi:zi'k #117395 üzenetére
Kell nekik egy fénymásolat az őstermelőiről, de nagyon segítőkészek voltak ebben.
Tudok még szilva és diófát is mutatni, pálinkához sajnos nem elég a termés.A használt beszámítási kedvezményhez pedig nem kértek semmit, szerintem ezzel csak re-exportot akarják megakadályozni, hogy mutassak egy forgalmit a vevő nevével (a feleségem lesz a tulaj, olcsóbb a biztosítása).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Chosen #117439 üzenetére
[link] Én ezt kétszer is megnéztem. Hátsó lököst fényezném, ill. ráférne egy polirozás. Olajcsere esedékes, gumik ok.
Magyar, szervizkönyves, 3,5-ért vihető BMW kereskedesből.Amúgy szvsz a 3-as BMW kicsi 4 felnőtt rendszeres szállításához.
Szerk: plusz egy profi kárpittisztítas is kell, valamivel össze lett kenve. Talán nem ragasztó :/
[ Szerkesztve ]
-
veterán
A Daewoo a 80-as évekbeli Opel (Kadett, Ascona) technikát vette át. Utána azt önállóan reszelték tovább. Amikor 2000. körül a GM felvásárolta a Deawoo-t, nem történt jelentős technológiai csere, csak később került sor ilyesmire - és erősen korlátozott mértékben.
Az itt linkelt Lacetti nagyrészt koreai autó, véletlenül sem az akkori Opelek technikáját használja. (pl. az oldalindex azonos az Opeleken használttal, de a 2 motornak nincs sok köze egymáshoz)
A Captiva és az Antara jórészt azonos autók, Deawoo (koreai "Chevrolet") alapokon. Míg az igazi Opelek 2.0 dízele a Fiat-származék 1.9 CDTI továbbfejlesztése; addig a Captiva/Antara Daewoo gyártású, VM Motori tervezésű 2.0 dízelt használ.
Én is úgy tudom, hogy a Lacettik sokat fogyasztanak, de ha valaki keveset megy, akkor megfontolandó, mert fruttiért meg lehet őket venni használtan is.
-
veterán
válasz AMD Power #117647 üzenetére
Én nem írtam, hogy ne vegyél Lacettit. Tisztességes értéket kapsz az áráért.
Kölcsön Magane-om van tegnap óta, nem tudom melyik széria ez a kacsafarkú, talán a 2-es. Meglepően kellemes városban vezetni. Ellene szól, hogy nagyon csúnyán öregszik ez a konkrét 11 éves példány.
(#117645) Integrale
Az Opelek 2.0 dízele = Fiat 2.0 JTD. Ezt írtam én is. Most 3 hétig egy húzott 1,9 CDTI-t használtam, traktor, de qrva jól megy. ^^A Lacettiben GM a benzines és VM a dízel, Oké, végül is a Daewoo is GM lett, de nem aktuális Opel motorokról beszélünk a Lacettiben. Könnyen lehet, hogy a valahai Kadett motort reszelgették továbbra is.
a Cruzeban pedig volt 2.0 JTD és VM is, na meg egy harmadik GM gyártású is. Szvsz csak a 2.0 VM volt. Valójában 2010. után már nem követtem a fejleményeket, de nem tűnik számomra logikusnak. 2010-ig csak VM / Daewoo volt.
-
veterán
válasz Declare #117694 üzenetére
Miért rozsdál jobban az osztrák autó, mint a magyar?
Mert itthon vízzel főzünk, azaz sóval (NaCl) sózzuk az utakat mondjuk minimum 90%-ban. (csak ha nagy a gáz, akkor keverik a sót kalcium-kloriddal)
Ausztriában viszont kolbászból van a kerítés is, több a zsé, ezért ők a hatékonyabb és környezetbarátabb calcium-kloridos "sózást" sokkal sűrűbben alkalmazzák. Cserébe gyorsítottan rohasztja az autóikat (lásd: hátrányok), de mivel kolbászból van a kerítés, ezért nem igazán izgatja őket.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Declare #117711 üzenetére
A karosszériás kérdésedre nem tudom a helyes választ.
Azt mondanám csípőből, hogy tegyél rá, többe lesz a leves, mint a hús... de amikor belegondolok, akkor megsajnálom szegény autót.Én annyit szoktam csinálni, hogy télen, télies útviszonyok melletti autópályázás után beállok egy benzinkútra és nagynyomásúval lecsapatom az autót fentről, ill. a küszöb alatt is megpróbálom leöblíteni amennyire csak lehet (Agip kúton beleszórok kb. 3-400 Ft-ot).
Itthon főleg autópályán alkalmazzák a kalcium-kloridot. Ez hagyja a fehéres/opálos bevonatot az autón.
-
veterán
válasz bajnokpityu #117910 üzenetére
A 2 közül én biztos a Vitarát választanám, a másik elég "kalapos".
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tresh #117970 üzenetére
Tavaly november után forgalomba helyezett új autókra kötelező, VAG-nál szerencsére az ABS jeladóval oldották meg (asszem "passzív szenzorosnak" hívják ezt a megoldást) - kivéve pár durvább modellt és a Tiguant talán, utóbbiak "aktív szenzorosok" (?).
Haverom 9 éves Vectrájában még működik az aktív szenzoros verzió, az újabbakra 4 évet mondanak, utána csere 😕 Ezek ki tudják írni a pontos keréknyomást is, passzív nem.
Szerk: ezen a Vectrán nem világít, ha a szenzor nélküli téli gartnitúra van fent, bár gondolom azáltal, hogy kötelező lett, az új "aktív szenzoros" autókon már világítani fog a hibalámpa.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Sixkiller6 #117979 üzenetére
Golf7 GTI + DSG, ennyiből már szépet össze lehet válogatni.
Ha dízel, akkor GTD, csak kombiban elérhető Mo.-n, árban kb. ugyanannyira jön ki.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Elektrosokk #118004 üzenetére
Ja bocs, tényleg ezt a limuzin kritériumot kihagytam.
Akkor ebben az árban esetleg egy 712i ^^
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen