-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Acheron #140856 üzenetére
Hasonló autót használok, mint amit linkeltél Octavia. 21 ezer km átlagfogyasztása 8,9 liter. Az általad megadott napi rutin dinamikusan kb. 8 literes fogyasztást jelent. (nem 240-es döngetést értettem a dinamikus alatt)
A 18"-os kerékre szerencsére egy népszerű, így megfizethető gumiméret (225/40r18) került, középkategóriás abroncs 25 eFt, prémium 30 e Ft/db.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BigBlackDog #140869 üzenetére
+Tsebácsi
A 2 érdeklődő teljesen normális volt, 6-7%-ot akartak alkudni. Amelyik eljött, az egy pár éves 116i bmw-t akart beszámolni, ez annyira nem érdekelt.
A futóművet nem bántanám, nem kell zötyögősebb; a motorba egy százasért belevarázsolnak kb.+80 pacit és +100 Nm-t, még van 3 év gari az autón, így ez erősen megfontolandó.Elképzelhető, hogy ha 10%-kal levinném, nagyobb kereslet lenne rá.
@tomcsi23: no comment.
-
veterán
válasz LógaGéza #140890 üzenetére
Jól ismerek egy 10 éves 1.9 CDTI Vectrát (kb. ugyanaz a motor); az első 2,5 évben én használtam napi 2x10 km ingázásra, hétvégén beletettem 4-500 km-t. Egy jó barátom vette meg, az utóbbi 7,5 évben ő használja napi kb. 2x5 kilométeres távon, hétvégén ő is többet megy vele. Új korától ~ 200 lóerőre és 430 Nm-re van írva, nagyon jól megy, semmi baja.
Szerk.: most van benne kb. 220 ezer km.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Integrale #140893 üzenetére
Igen (céges). Megjött a kereskedésbe az autó, másnap kiszerelték az ECU-t, ment DHL-lel Németo-ba, megírták az EDS-nél; visszajött DHL-lel, ment vissza az autóba; közben forgalomba helyezték. A megérkezéstől számított egy (bő?) héten belül átadták az megírt ECU-val. Tavaly 7 napot vártam a telibe kifizetett Golf átadására, még mosást se kértem, nehogy összecsesszék a fényezést (Porsche Buda).
Szerk. Nagyon jó az a Vectra, tavaly, ill.3 éve is, 2 autó között kölcsönkértem egy-egy hónapra. Nagyon megy még mindig. Anno GPS-szel 228-at (órán 240-et) tudott; kis lejtőn + 16" téli kerékkel órán 250 - és 1.9 dízel.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz roberto211 #140898 üzenetére
Persze, Vectra C GTS. Az 1.9 CDTI csak a C-ben volt és asszem' csak a facelift után. A csiptől vadult meg. A gyári 150 lóval is szépen mennek amúgy,
-
veterán
-
veterán
válasz Kickass #141319 üzenetére
Nekem volt 3 db Vectra C; egész jó autó. A belseje viszont baltával faragott; a facelift előtti verzió különösen kopár. Akkor már inkább a vele műszakilag nagyrészt azonos SAAB 9-3, amit Qru javasolt.
Csak a margóra: azt mondod, hogy Astra H nem kell... a Vectra C bele sem szebb, cserében drágábban fenntartható autó.
-
veterán
-
veterán
válasz Kakaduku #141571 üzenetére
A direktbefecskendezésés motorok (dízel és benzines is) kokszosodnak - van márka amelyiknél jobban, a másiknál kevésbé. VW-ből rengeteg direktbefecskendezéses benzinest adtak el (FSI-k, TSI-k), ezért a közvélekedés szerint a VW-k kokszosodnak, pl. a Fiatok meg nem, de utóbbiból töredék mennyiséget gyártottak a VW-hez képest.
Mennyibe kerül a lánccsere?
- Csak a lánc + láncvezető sínek kb. 40 ezer Ft + munkadíj.
- Ha a vezérlésállító-kerék is cserés, az munkadíjjal együtt 200-240 e. Ft; de ha jó bele a nemrég kiadott komplett javítókészlet (80 e Ft), akkor kb. 100-120-ból meg kell állnia. -
veterán
Nem akarlak rádumálni - múltkor megkért a kolléganőm, hogy kérdezzem már meg neki, hogy menyiért kapna egy új VW-t - nos a szalonban 4,5-öt mondtak a nullkilométeres Jettára. Emlékeim szerint Comfortline volt, 1,2 v. 1,4 TSI. 4 év garancia.
Mexikói gyártás; az európai VW modelleknél némileg egyszerűbb, de a távol-keleti tömegmodelleknél minőségibb belső kialakítás. A szedán forma meg vagy bejön valakinek, vagy nem. VW szalonokban ez a bestbuy.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BigBlackDog #141703 üzenetére
Szabadságon voltak a nyúlmókusok.
Ugyanolyan autóm volt 1.9 CDTI-vel, és erőből próbáltam előzni sík úton, megszokásból; de lendületből kellett volna. Azért összejött. -
veterán
+ a forgalomba helyezés díja ~ 100 k, az alábbiakból áll össze:
- vagyonszerzési illeték (google)
- rendszám (8500)
- forgalmi, törzskönyv (12 000)
- némi a kereskedés által leszámlázott díj a null-revizióért. Ez normális helyen 10-20 ezer Ft, gagyi kereskedésben akár 100 k (ebből lesz az árrés, mert muszáj meztelenre vetkőzni az autón).Visszanéztem: 101 600 Ft-ot fizettem cakkpakk - 162 kW-os motornál.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Kakaduku #141918 üzenetére
Ne a fórumnak vegyél autót, hanem magatoknak!
Amúgy hosszútávra én is a Vitarát választanám; franciát csak garanciaidőn belülre.
Más opció az új autók közül 4,5-ig:
- Hogy ne némettel kezdjek ; az 5 ajtós Tipo egész szimpatikus, nem kelet-európai, mint a 4 ajtós (lásd Thalia).
- 4,5-ért kapsz egy tisztességes alapfelszereltségű Golf 1.2 TSI-t, vagy egy jobban felszerelt Jetta 1.4 TSI-t.
- új Opel Astra K-t is kapsz ennyiért.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Lokids #141961 üzenetére
Magamnak a Corsa OPC-t választanám, mert jobban megbízok az Opelben (sok - kb. 13 db - Opelem volt, sosem hagytak cserben), és németebb autó a Fiestanál. A tesztekben viszont a Fiestát hozzák ki mindig játékosabbnak az összes hot hatch összehasonlításban, a Corsa inkább szike (ahogy ezt valaki tegnap nagyon jól megfogalmazta itt).
Illetve én 1/2-2/3 részben autópályán közlekedem, oda meg inkább kell a powa' és az aránylag takarékos üzem, mint a játékos futómű. A Hungaroringen bizonyára más a helyzet, de kérdés, mennyit jársz oda - én semennyit.
Szerk:
Ha vas blokkos, akkor jó eséllyel az olajevős Ecotec 1.6 16V az alapja. Az meg az enyhén háromszög keresztmetszetű dugattyúk miatt kajálta az olajat. Ezeket anno a Lotus tervezte az alacsonyabb súrlódás miatt ilyenre. Vélhetően a turbóhoz más dugókat használnak. Ha meg eszegeti egy kicsit az olajat - pár decit ezer kilométerenként - az nem a világvége és itt feature, nem bug.[ Szerkesztve ]
-
veterán
A G4-nél egyértelműen felszereltségi szint, műfa-betéttel. :/
A G6 az kb. a G5 "major facelift"-je.
De amúgy nem akarom senkire ráerőltetni az Ízlésemet. Ha neadj' elvinnék az autómat, akkor a linkelt gépet biztos megnézném (a felni gáz rajta, a jégkár nem zavar és javítható).
-
veterán
válasz Tothgera30 #142143 üzenetére
1.4 TSI szuper, az 1.6 szívóhoz képest vadállat versenyautó.
Komplett, gyári vezérlés szettet kapsz hozzá okoskerékkel, minden csetvesszel együtt 80 000 Ft-ért, a cikkszáma: 03C198229C. Itt pl. csak 65 ezer Ft.
Nem kell minden félinformációnak felülni.
-
veterán
válasz Tothgera30 #142148 üzenetére
Nekem 2 volt - egy a hirdetésben szereplőhöz nagyon hasonló Octi, az a bejáratás alatt bekért 1 liter olajat; illetve egy használtan vásárolt Golf6 amit 6 évesen adtam el 160-170 ezer km-rel. Utóbbi ~5-6 deci olajat evett meg 2 olajcsere között (15 k km).
A lánccal akkor kell foglalkozni, ha csörög. A Golfban még az eredeti lánc volt, kicsit már zörgött hidegindításkor.
Közvetlen befecskendezéses, így kokszolódhat, de nem éreztem tragédiának. Van rá megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Tothgera30 #142153 üzenetére
Elvittem egyszer vegyszeres tisztításra, semmi baja nem lett tőle. Valaki írta itt korábban, hogy a Lexusnál a vegyszeres tisztítás a gyári technológia.
Ha ésszel használják - ahogy Qru utalt is rá - akkor 300 000 km-t minimum tudnia kell a turbónak felújítás nélkül. A turbófelújítás 70-100 ezer Ft profi helyen, emiatt nem aggódnék, szinte minden modern autó turbós már.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest