-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz LuckyL #168592 üzenetére
Véleményes az imidzse, azt jelenti, hogy megosztó az imidzse. Ki vesz ilyen autót a saját döntése alapján? Senki. Ez a KEF-en keresztül beszerzett aktuális párttitkár / TSZ-elnök Volga. Ha már "felfújt Golfot" szeretne a tisztelt fórumtárs, akkor az én véleményem szerint inkább a Passat, az nem ciki.
Aktív DSG felhasználóként tapasztalom, hogy bár az autó tényleg magától és gyorsan vált - nincs kuplungpedál, se botváltó - ez nem az az érzés amit egy valódi, bolygóműves automata nyújt, és amire feltételezésem szerint Mauzes fórumtárs vagyik. Ez egy olcsóbb pótléka annak, kényes szerkezetekkel.
(A PoHu garanciális ügyintézésétől és általában a hozzáállásától úgyszintén nem vagyok elájulva. Ha valami neccesebb témát kell megoldani, ahhoz vagy fenyegetőző levelet kell írni, vagy ismerőst keresni.)
-
veterán
válasz kisza25 #168594 üzenetére
Örülök, hogy 42. alkalommal is igazolod, hogy Neked a Fiat Tipo a tökéletes választás, 5 év ingyen szervizzel.
De várj, a Dacia Duster nem lett volna mégis jobb földutakra?
Családapaként nem vennék speedmotort.Mauzes fórumtárs pro-kontra véleményeket vár a Superb, Passat, Insignia háromszögben. Ha már ~ 10 métert elkölt, a praktikum mellett más érvek is szóbajöhetnek.
Szerk: Lassan megyek a dolgomra, az eredeti kérdésben kifejtettem a véleményem. Megnéznék mást is a 3 típus mellett. Az Insignia ez utolsó még németesen megépített Opel, vélhetően tartós autó, a bele meg olyan amilyen, abban a Passat biztosan jobb.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz LuckyL #168611 üzenetére
Hohó, itt nem szokás ám trágárkodni a másikkal, csak mert különbözik a véleménye a sajátunktól.
Határozott mondanivalóm van, az én véleményem, első kézből tapasztaltak alapján (DSG). Nem tetszik, cáfolod / ignorálsz. Amúgy béke.
@Boti: Kik használnak Superbet Magyarországon? Ők a KEF-en keresztül szerzik be, p...katonák.
-
veterán
válasz LuckyL #168618 üzenetére
Taxinak nagyszerű, ebben egyetértünk.
Magamnak biztosan nem venném (én), akkor sokkal inkább az Insignia, hogy visszatérjünk az eredeti témához.A kérdező számára leírtam érveimet is :MQB, DSG, jobb beltéri anyagok a Passatban VS. dedikált középkategóriás platform, bolygóműves váltó, normális szervizek, sokat fogyasztó benzinmotor. (Az imidzs legyen szubjektív.)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bitpork #168708 üzenetére
Az autók szélességre nagyot nőttek a 90-es évek óta is; a szüleim háza "zárt soros" (?) beépítésű övezetben található; apám 20 éve még simán bejárt az udvarba a fix tükrös Vectra B-vel, a Corsa D-nek viszont be kellett hajtani a tükrét. Most asszem' az Ignisnek is behajtja az egyik tükrét, és ez az egyik legkeskenyebb autó a piacon.
A 60-as 70-es években épült budai társasházak alatt vannak még olyan garázsok amikbe egy klasszikus Zsiguli se férne be, túlzások nélkül max. kispolszki / Trabant méretre szabták; ma csak biciklitárolónak jók.
-
veterán
válasz Integrale #168710 üzenetére
A fater azóta 74 éves lett, és a borostyán megnőtt (sövény helyett a szomszéd ház fala a határ, az előtte lévő apácarácsra fut a borostyán).
FL előtti Vectra C-je volt 96-tól, FIX tükrökkel. Minden centi számít!
Régi fotó, azóta a bal oldalról ugrott a borostyán.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz LuckyL #168774 üzenetére
Amit footy mond, csatlakozom; ha van rá lehetőség, inkább a 3-as Octavia.
Meglepetésszerűen lenne jó érkezni, az aznapi leges legelső hidegindítást meghallgatni, hogy olyankor mennyire kerreg a vezérlés.
(Ha az érkezésetek előtt fél órával beindítja egy percre, rossz vezérlés esetén is normális hangja lehet mikor mentek, hiába hideg a motor.)[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz LuckyL #168782 üzenetére
1.2 TSI esetén nem ismerem a költségeket; láncos 1.4 TSI-hez 70 ezerből meg tudod vásárolni a komplett gyári vezérlést, okoskerekestől, mindenestől. Plusz olyankor számolni kell egy olajcsere árával is, mert lejön a cullang... + kb. 1 nap (8 óra) munka.
Random márkaszerviz kisker. árát 350-re tippelem, ha csak az alkuhoz kell egy szám (1.4 TSI, egyesével számlázva az alkatrészeket, nem készletben).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Mauzes #168806 üzenetére
Ilyen ez a pop szakma.... a kereskedő is pénzből él, egy akciós árú autón nem sok árrés marad neki, gondolok itt akár egy kisautóra.
@LuckyL: 100 ezer km-nél egyáltalán nem biztos, hogy odavan már a vezérlés, főleg egy a modellciklus végi autónál, folyamatosan javítottak a vezérlésen. Persze jobb félni mint megijedni.
-
veterán
válasz runner 125 #168829 üzenetére
Úgy rémlik, szombathelyi vagy. Ha maradt benne horpadás a jég miatt; Zalaegerszegen tudok ajánlani nagyon jó szakembert. (~ 500 K / komplett autó, egy darab 5000, én 8000-t fizettem egyért, de tudta hogy háklis vagyok, így 40 percet tökölt vele.)
-
veterán
válasz Mauzes #168899 üzenetére
Akkor indítják be ha átmozgatják - beállnak vele a szalonba, kiteszik a szalon elé, átrendezik az udvart, stb.; csak azért, hogy beindítsák, nem indítják be. Igazából úgy van értelme egy leállított autót beindítani, ha be rendesen bemelegítik a motorját, átmozgatják a féket, stb. - ilyent egy nullkilométeres autóval nem tesznek.
Ha tényleg sokat áll, akkor feltöltik az akksiját; június vége óta nem telt el extrém hosszú idő - emiatt ne aggódj.
-
veterán
válasz freeknight #168902 üzenetére
Nekem is a sima egységesebb összhatásában; csak a felnit érzem rajta túl egyszerűnek.
-
veterán
válasz norbert1998 #168994 üzenetére
Én továbbra is arra szavazok, hogy tartsd meg a Bravot.
-
veterán
válasz szőröscica #169876 üzenetére
Ez megint ízlés dolga; nekem az Astra H bele a kotvány, baltával formált, nevetséges méretű egérmozival alacsonyabb felszereltségek esetén - sose venném magamnak.
Ellenben a G a maga idejében gusztább volt, ugyanaz a platform a 2 modell (G és H) alatt; inkább a G-t húznám be (magamnak). -
veterán
válasz BigBlackDog #169964 üzenetére
Életkor nem hangzott el, az Ignis nagyon kellemes beszállást biztosít az idősebb korosztály számára.
vans?: Napi 2x2 km-re valami elektromos lenne igazán jó. Ha tud még várni pár évet, vélhetően kap is majd ennyiért.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz vzsryl #170063 üzenetére
Tudom, a kivételek erősítik a szabályt...
Haverom fél év alatt 600 ezer Ft-ot locsolt a 7 éves, szívóbenzines Avensisre. 1 gazdás, magyar első forgalomba helyezés, kb. 150 000 km volt benne. A "becsületesneppertől" vette. Es végig benne volt a para, hogy rosszalkodik az elektromos kézifék, mely 400 000 Ft-os story, lévén Totoya. Aztán inkább lecserélte, az árán is bukott 3-400 ezret (~ fél év alatt). :/Viszont nagyon jól fogyasztott.
-
veterán
válasz Integrale #170110 üzenetére
Egy 2015. nyári (?) autóról van szó, de típusismeret hiányában bizonytalan vagyok a FL kérdésében, elég öreg típus, feltételezem, több FL-t is megélt. Némileg modernebb kiállású a haverom volt 2011-esénél.
Nem a HPFP, csak a normál üzemanyagszivattyú döglött meg benne, ami 250 e lett volna a kiterjesztett garancia hiányában. -
veterán
válasz diegho #170275 üzenetére
A száraz hamarabb feladaja a küzdelmet (500+ e. Ft), ez egy 2 milliós autónál túl nagy gazdasági kockázat.
(A nedvest 60 ezrenként szervizelni kell, alkalmanként 70-80 ezerért; maszekben is kb. fele ennyi az anyagköltség, cserébe az okosok szerint határozottan tartósabb.
-
veterán
válasz bitpork #170281 üzenetére
De ugye a fosch DSG az nem igazi automata; csak egy jól robotizált kézi, 2 tengellyel és 2 kuplunggal. A gyári 7,2 liter feltöltésből 6 litert lecserélsz 60 ezrenként.
Pont ma 2 éve adtam el a manuális Golf GTI-met, itt az alkalom, hogy egy kicsit coming-outoljak... Pár nappal később - merő véletlenből, mert konkrétan fél napom volt arra, hogy egy szimpatikus, kis bukóval eladható átmeneti autót találjak - vettem egy klasszikus automata dízel Saabot. Egész megtetszett az automata, pedig előtte nagyon beteg dolognak tartottam, hogy fiatalemberek ilyenre vágyjanak; így miután sikeresen eladtam a Saabot pár hónap használat után, nem volt igazán ellenemre, hogy a következő GTI-t DSG-vel vegyem. Igaz, ekkor főleg azért esett a választásom arra a DSG-s példányra, mert jó vétel volt.
Most, 2 év kuplungpedál nélkül autózás után, nem kívánom vissza a váltó-babrálást a mindennapokban (ez volt a coming out ).A 2 tök egyforma, de manuális, ill. DSG-s Golf fogyasztása között nincs érdemi különbség; előbbi 8,97, utóbbi 9,28 l/100 km átlagot produkált nálam, de közben munkahelyet váltottam, így a napi 7 helyett napi 19 km-t ingázok Budapest belső részén. Szóval ebből a szempontból sem rossz.
De (no.1): egy hagyományos automata sokkal kifinomultabb a DSG-nél.
De (no.2): manuálissal jobb érzés csapatni, hiába vált gyorsabban egy jó DSG - a GTI-ben gyorsabb nálam, és visszaszúrja 6-ból 2-be is (@diegho).[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz gooool #170859 üzenetére
Elsőként az új Swiftre voksolok, ha hátul ritkán utazik valaki, akkor nem annyira fontos a tér. Az aktuális Ignisben hátul is el lehet férni (180 cm vagyok és próbáltam már); viszont az magas építésű, tempós kanyarvadászatra kevésbé praktikus. Apámnak ilyen Ignis van, és tényleg 5-5,2 liter magasságában fogyaszt főleg rövid városi távokon, időnként 50 km körüli országúttal fűszerezve.
Ha pedig a kiemelkedő biztonság a legfontosabb, akkor a Passat. Annak az üzemeltetési költsége is elfogadható, de azért más kategória egy Suzukiéhoz képest. Évente - a leírtak szerint - menni fog min. 25 000 km-t; kb. 5-6 évente számolhat egy vezérléscserével, esetleg koksz-pucolással (előbbi legyen 200 000 Ft, utóbbiból a gazdaságos megoldás 20-25 e., a táltos verzió 150 e. Ft).
A többi autót passzolom.
-
veterán
válasz sgery #171144 üzenetére
Te most egy tetőablakkal extrázott kishaszonjárművet szeretnél venni? Olyan biztos nem lesz készleten, vélhetően nem is rendelhető.
Ha dobozos személygépkocsiról beszélünk, az más. Az Opel kereskedőknek egy nagyon komoly rendelési rendszerük volt, míg Opeleket árultak, ezek a PSA termékek - feltételezem - nem illeszkednek abba rendszerbe. Ha valahol, akkor a budaörsi központban tudnak neked mutatni belőle extrázott példányt. -
veterán
Ha a Suzuki Ignis bejön az anyósnak, abból a GL+ majd' mindent tud 3,5-ért (pörgős szívómotor, ülésfűtés, tolatókamera); klíma csak manuális. Becsszó jól viszi a 90 ló. Tetőablak nincs.
Van még pofás antracit felni, Android Auto, olcsó gyári navigáció (hivatalosan 70-80 K bele a kártya, eBay-en sokkal olcsóbb); alig fogyaszt.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz sgery #171607 üzenetére
Az Opel Duna nem pénzmosoda, egy meglehetősen nagy német autókereskedő csoport, az AVAG tulajdona. Azért teszi be demónak, mert másoknak is be szeretné mutatni az autót, több eladást generálva általa; vagy pl. azzal szeretne járni 2 hónapig a szalonvezető.
Menj el Budakeszire, és keresd a tulaj fiát, H* Bálintot.
(*a H-t guglizd ki)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen