-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz hobizoli #61972 üzenetére
És mire az kifut már hegyekben áll hozzá az aftermarket cucc tetszés szerinti árban és minőségben. Ha egy fos Citroen Visa-hoz amit a nagy többség még képeken sem látott 2013ban magyarországon megkapni mindent akkor nem hiszem, hogy egy néhány éves C5-höz ne lenne alkatrész. Ilyen nincs. Egyszerűen csak beszopatták a tagot mert látták, hogy be lehet.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz bitpork #61976 üzenetére
Én azt nem értem miért erőlködött olyan sokáig a baromarcú kereskedővel. Két három független igazságügyi műszaki szakértőtől szakvéleményt kérni és azt lobogtatva egy jó pofátlan rámenős ügyvéddel irány a bíróság. De azonnal, nem több hónapos huzavona után.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Usában még nem feküdtek meg ennek a trendnek. Ott egy középkategóriás kocsiba bevágják a 2,4-es sor4 szívómotort ami ugyanannyit eszik és nagyjából azonos mértékben szennyez mint egy kisebb ccm-s turbós motor csak éppen 3x annyit elmegy hozzányúlás nélkül.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz adamssss #62359 üzenetére
"miután belejöttem az a verda maga volt a Kánaán." Csak aztán fékezni ne kelljen . Toyotáék az automata váltóra kidobott pénz helyett inkább normális fékekre költöttek volna. Még az Auris hamarabb megáll. Sportkocsi, az... LOL
Seat Leon 1.4 TSI FR: 37.3 m
Citroen C4: 37.5 m
Peugeot 308 1.6 HDI: 37.6 m
BMW 116i: 37.7 m
Toyota Auris 1.6: 37.8 m
BMW 320D: 37.8 m
Ford Focus 1.6 EcoBoost 37.9 m
Toyota GT86: 38.0 m
Dacia Sandero 1.5 DCI: 38.3 m
Fiat Linea 1.6 Multijet: 38.5 m
Hyundai i30 1.6 CRDI: 38.6 m
Kia Ceed 1.6 CRDI 38.7 m
Renault Fluence 1.5 DCI: 38.7 m
Range Rover TD V6: 39.2 m...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz atti1848 #62386 üzenetére
Simán le. Odamész megmondod, hogy tetszik az autó megvennéd. Kerek egymilliód van rá, ha oké már mehettek is az irodába aláírni a szerződést. Ha kevesli az árat majd veszel mástól, máshol ennyi. Látványosan húzni fogja a száját de biztos vagyok benne, hogy oda fogja adni. Egy Lacetti-nek semmi becsülete nincs ezért nehéz is eladni. Ezt a nepper is tudja. Neki az nem üzlet ha hónapokig benne áll a pénze egy autóban inkább enged de pörögjön a bolt. Legalábbis én ezt tenném a helyében.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz hobizoli #62483 üzenetére
Valami ralis könyvben olvastam, hogy már a Ferjáncz-Tandari páros Audi Quattrojában is volt a nyolcvanas évek végén menet közben állítható blokkolásgátló (mondjuk, hogy ezen mit lehet állítani azt nem tudom). A rövid tengelytáv miatt féktávon folyton ki akart törni a hátulja és ez kellett hozzá, hogy jobban irányítható maradjon és pontosabban be lehessen dobni a kocsit a kanyarokba. + menet közben állítható hajtási arány és turbónyomás, volt ott okosság bőven. Még ma is űrtechnika.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Balupapa #62489 üzenetére
Jaja. ABS-el az oszlopot is kib@xta volna nem csak a beton terelő korlátot.
(#62491) Balupapa: elmebeteg tempót ment. Saccra kilóhúsz-kilóharminc körül nyomott egy satut onnan még lassult valamennyit és csatt. Az ott egy nagyon éles kanyar, ilyen tempóval egy WRC sem fordulna el ott pedig az alatt van rendes hajtás + fék + futómű is.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
"ha a blokkolo kerekek helyett nem csak elore csuszik, hanem az ABS-szel fekez, es meg kanyarodni is tud valamennyire, akkor nem egyenesen 80-nal, hanem mondjuk feloldalasan 60-nal csapodik neki, es ugye ugy mar teljesen mas lett volna minden..."
Az biztos. Úgy még meredekebb szögben kapta volna el a falat ráadásul pont telibe az autó oldalával ami azért sokkal neccesebb lett volna mint így orral tompítani.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz runner 125 #61455 üzenetére
Még mindig azt mondod, hogy nem tud rajtolni? [link]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Az A2 3L eszik 2,5-2,6liter körül de az is csak akkor ha stabil nyolcvannal mész nem gyorsítasz egyet sem és nem előzöl egyet sem. Az ráadásul egy űrhajó egy ilyen szívó benzineshez képest. Ezer trükköt bevettek, hogy minden egyes gramm súlyt lefaragjanak amit csak lehet. Vékonyabb ablaküvegek, vékonyabbra préselt karosszéria elemek, alacsony gördülési ellenállású kerékcsapágyak, alacsony gördülési ellenállású 145-ös!! virsligumik, nagyon-nagyon hosszú váltó, leültetett karosszéria és alsó karosszériaborítás a jobb légellenállás miatt, áramvonalasabb visszapillantó tükrök is stb... és ez csak a jéghegy csúcsa, a látható dolgok. De például a kárpitok szövete (a szövet!) és a belső visszapillantó sem egyezik meg a többi modellével. És ha ez még nem lenne elég mindezt megfejelték egy olyan kiváló hatásfokkal üzemelő és olyan kevés veszteséghőt termelő motorral, hogy ha nincs rajta az autón az alsó motorborítás télen szó szerint nincs fűtés a kocsiban. Tehát van egy autó aminek a kifejlesztésére anno százmilliókat költöttek nem forintban és van egy utcáról beesett 1.2-es alap szívóbenzines és mindkettő ugyanannyit fogyaszt? Etessenek ezzel mást . Hogyan tudna már egy rossz hatásfokú szívó benzines rosszabb légellenállással nagyobb súllyal szélesebb gumival rövidebb váltóval ugyanannyit enni? Ilyen nincs. Ez kamu. Valami csalás van a dologban, senki sem tud meggyőzni az ellenkezőjéről.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Dare2Live #62629 üzenetére
Hogyne tudnám. Ez az autó 75-80km/h-nál fogyaszt a legkevesebbet. (65 km/h: 1200rpm, 75 km/h: 1400rpm, 80km/h: 1500rpm körül). Ennek a motornak 1500-as fordulat felett van használható "ereje" ekkor fogyaszt a legjobban, az alatt csak szenved. Nekem meggyőződésem, hogy ha fix gázpedálállással fix fordulaton folyamatosan haladsz egy autóval akkor takarékosabban közlekedsz mint ha a gyorsít-kigurul-gyorsít-kigurul játékot játszanád. Sem ez sem pedig a túl alacsony fordulaton erőltetett motor nem kedvez a jó fogyasztásnak.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Mágus2 #62648 üzenetére
Rá kell mászni le kell tolni mert az ilyen tulok másból nem ért. Ha normálisan /országút ~100 pályán ~130 városban lámpától nem gyök2-vel elindulva/ használja az ember akkor eszik 3,5-3,7 körül vegyesben. Hova akarja már ezt lejjebb szorítani a szüttyögésével?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Dare2Live #62678 üzenetére
Azt ugye azért észrevetted, hogy én mindvégig egy konkrét autóról beszéltem te pedig általánosságban? Ez nem manuális váltó kocsi itt ha leesik a fordulat azonnal visszakapcsol az automata még ha áttolod kézi üzemmódba akkor is. Egyszerűen nem lehet alacsony fordulaton erőltetni mint egy kézi váltós kocsit mert az autó felülbírálja a sofőrt. Amúgy pedig hiába szórják a nagy bölcsességeket a tc-n most is mint általában mindig csak féligazságokat hangoztatnak ergo qrvára nincs igazuk. Ők egy nagy, nehéz, nagy homlokfelületű, magas építésű, nagy hasmagasságú, széles gumival szerelt hobbiterepjáróval bohóckodtak. Az Audi ennek mindenben pont a szöges ellentéte. Az az utolsó csavarjáig a jó fogyasztásra van optimalizálva, minden de szó szerint minden ennek van alárendelve. Ez konkrétan 70-80nál szart se fogyaszt 60km alatt pedig visszadobja négyesbe és abban a fokozatban azzal a tempóval 2.6 helyett máris ~3litert kér 100kilométeren. 100-nál ötödikben 2.8-2.9liter, 150!!-nél 4.6-ot fogyaszt. De tudom-tudom, halkuljon el mindenki mert a mindenható mindentudó tc.hu újfent megmondta a frankót aki pedig nem osztja a véleményüket az rögtön kiérdemli a "barom" illetve a "díszléctroll" jelzőket (by Kulcsár Szabika alias Winkler "úr"). Sőt úgy fest az Audi teljes fejlesztőmérnök gárdája is úgy hülye ahogy van hiszen tudhatnák, nem 90km/h-ra kell optimalizálni egy autót hanem 50-re. Áhh, amatőrök . Látszik, hogy nem olvasnak tc-t. Ott bezzeg a firkászok mindig leírják a tutit. Autópálya, autóút? Egyre megy! Mindenki mindenhol szigorúan tartsa magát az 50-hez mert akkor csak 4litert fogyaszt egy béjjemvéikszháromdé. lol. Lehet jönni itt fizikai törvényekkel és előre kreált képletekkel amit sablon szerint ráhúzhatunk minden autóra a lényegen ez semmit sem változtat. Az Audi A2 1.2 PDTDI aka "3L" 70-80 km/h között fogyasztja a legkevesebb üzemanyagot. Alatta-felette már többet fogyaszt. Ez gyakorlati tapasztalat ha úgy tetszik megdönthetetlen tény. Aki nem hiszi járjon utána. A fogyasztási rekord kísérletek mivel nem a valós üzemanyag fogyasztását tükrözik nem igazán izgatnak. "Plattner az út nagy részét autópályán tette meg, ahol állítása szerint 110 km/h-s sebességgel haladt" Na a vén fütyi, ez sem olvas totalcart. Felháborító.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
És tényleg: "Jellemzően egyedül, és ketten használnánk, de szeretnék minimum 4 ajtósat venni. Egy 1,4 -1,5 körüli 90-100 lovas 1000-1100 kilós autóra gondoltam."
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz bitpork #62736 üzenetére
Oké, de akkor mi a frásznak veszi meg? Ha nincs pénze ne akarjon dízelt üljön bele egy 1.4 benzinbe azzal nincs ilyen gond. Aki pedig a gatyából kilógó seggével beleül egy modern turbódízelbe az meg is érdemli a sorsát.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz concret_hp #62774 üzenetére
Egy ilyen VW Polóba befér két bringa és a kereküket sem biztos, hogy ki kell szerelni ehhez. Ledöntött ülésekkel Corsa Van/Punto Van méretű rakteret kapsz. Olcsón fenntartható autó és a fogyasztása is jelképes. Ha cuccolni is akarsz szerintem jobb választás mint egy Corsa.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Lambo crash 18+
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
-
8th
addikt
Nincs bajom a
régiidősebb olasz autókkal sőt az Uno egy kifejezetten komfortos élhető autó még mai szemmel nézve is ám rohadás ide vagy oda 100x inkább egy Golf II mint egy ilyen Tipo. Szerintem már a nyolcvanas években is kurvagáz volt az ilyen karácsonyfa műszerfal. Még neki sem állt jól."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz molnarpeter #62968 üzenetére
Én az 1.6cr-t venném. Fiatalabb = kevesebb kilométer, senki sem tuningolja őket, sokkal simábban jár és a hangja is szebb mint a 1.9tdi-é, a bódé is jobb szerintem. Nincs kettős tömegű lendkereke ugyanúgy olcsó turbó van rajta mint a sima tdi-n bármikor lehet olcsón lőni hozzá ha megmakkan. Szerintem semmivel sem nagyobb kockázat egy 150k-t futott cr motor mint egy ős tdi amibe 15év alatt ~500k-t beletekertek /ki tudja hogyan/ esetleg tuningolták is egy kicsik mert "bírja az". Amúgy a PD-re ugyanez igaz. Azt is egyszer kell rendbe tenni onnantól fogva ha nem rúgod szét örök élet +1 nap. 1.9-es pd elemeket lassan utána vágják az embernek, a lendkerék is 100k alatt van és a turbó sem sokkal több (nyilván nem pohu árak). Más meg nem mehet rajta tönkre. Én nem fosnék a pd-től sem nyugodtan meg lehet venni.
TaaT: igen nála elég sűrűn előfordul.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Utánanéztem és valóban az van bennük. Még a gyengébbik motoron (CAYB) is. Csúnyán félre lettem informálva.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Mágus2 #62991 üzenetére
Az oké csak ismerős szervizes bontott ilyen motort és ő azt mondta nekem, hogy nincs benne. Pedig de.
2.5 V6? Sosem vennék akkora böszme autót, hogy egyedül terpeszkedjek benne. Az automataváltóról nem is beszélve. Hátam közepére se.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz molnarpeter #62993 üzenetére
Kiemelkedően megbízható dízel kombi? Azt már feltalálták?
Én nem ragaszkodnék a dízel motorhoz. Vennék egy 1.6-os benzin/gázos Skoda Octaviát vagy Golf 4 -et. Például ezt itt.: [link](#63001) bitpork: Nem erről van szó . Én kisautó fan vagyok vagy max. alsó-középkategória.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz molnarpeter #63034 üzenetére
Egy Golf IV és egy Octavia mk1 kombi között nincs nagy különbség. Ugyanarra a padlólemezre épül mindkettő. Ha ezek nagyok vegyen a fater egy Fabia kombit esetleg Polo Variant/Cordoba Vario páros egyikét sdi motorral. ezek kisebbek mint az Octavia és ennél megbízhatóbb közvetlen befecskendezésű dízelt nem fogtok találni. Jó, tényleg elég gyenge de a jelenlegi gyorshajtás tarifákat elnézve ez lehet, hogy inkább előny mint hátrány és ahogy korábban írtad a faterod nem egy Fittipaldi ezért nem valószínű, hogy nagyon feltűnnének neki a hiányzó lóerők.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz bitpork #63249 üzenetére
Múlthéten Pesterzsébetre vitt az utam. A kúton egy első generációs A8-ba locsolt bele egy tesó az orrom előtt ~50ezret. Pálya slick-re kopott gumik törött hátsó lámpabúra horpadás karcok körbe mindenhol emberen kínai melegítő stb... szóval messziről ordított róla, hogy max. tankolni tudja az autót fenntartani nem. De azért a nagy óuddi az kell mert jól mutat a sorházi putri előtt.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Ez még az M6-on volt felfelé nem pestön . Negyven valamennyit fizetett a tag a 92literes tankba 100 felett bele lehet rakni. De ennek is annyi esze volt mint a marék lepkének, mondjuk ez már a fizimiskájáról is látszott . Pályán ahol horror ára van a nyálnak ekkorát tankolni Darwin díjas cselekedet. 2000-ért tankoltunk, hogy felérjünk az auchan kútig ott csak "harmincpár" forinttal volt olcsóbb literje. Autópályán se nagyon kell többet tankolni az már biztos. Intézményesített rablás folyik ott nem üzemanyag kereskedelem.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz bitpork #63392 üzenetére
Hát azért úgy szétvágni a lököst, hogy "kapjon levegőt" a cooler... Én bírom a Sonky gyereket de ez már Darwin díj kategória. Nem is volt feltűnő jelenség az utakon.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Kornel #65087 üzenetére
Csitt. Nem értesz hozzá. A gyári toyota gátlók még 20év elteltével is 60%-osak mindezt a szuper magyar utakon. A végén kiderül, hogy tankolni sem kell.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Élményautó? link
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz molnarpeter #65605 üzenetére
Képek alapján úgy 400 000 kilométert tippelnék, vagy többet. Ülése nem volt kiülve? Derék tájékon nem volt "lukas" a háttámla?
(#65612): ez nettó hülyeség.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz diegho #65616 üzenetére
Hármat, egyik óbudai autójavítóból ment nyugdíjba, másik ember soltvadkerti skoda kereskedés szervizében húzott le néhány évet most pohus a harmadikat pedig 19éve ismerem. Ő maszek és csak Volkswagen konszern autókat javít. Golf mk4 tulaj és mellesleg a sógorom. Amúgy szerinted a 15éves korára porrá rohadó Golf 3 talán jobb volt? Csak azért tűnt megbízhatóbbnak mint a negyedik generáció mert már a megjelenésekor elavult technikára épült és zéró elektronika volt benne még a full-full felszereltségű verziók is elég fapadosak egy jobban felszerelt négyes golfhoz képest. Úgy nem nehéz megbízhatónak lenni ha nincs ami elromoljon bennük. Lásd.: pl. régi swift vagy golf mk3. Népítélet? LOL Árnyékra vetődött habzó szájú autóhoz fogalmatlan kretének és szélsőségesen elfogult userek gyülekezete (tisztelet annak az ~1% kivételnek). "Megvenni és üzemeltetni is elég drága" Ez is Epic Fail. Miért is drágább üzemeltetni mint egy korabeli Megane-t vagy Corollát? Az utángyártott alkatrész kifejezetten olcsó hozzá ha pedig minőségi alkatrészt adsz az autónak akkor meg tök8 mert az minden autóhoz relatív drága, legyen az japán német francia olasz koreai akármi...
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz diegho #65631 üzenetére
Vicces, hogy pont ezzel jössz ugyanis a piac hajszál pontosan és kíméletlenül áraz. Szerinted az Alfa Citroen Daewoo Fiat stb... miért olcsóbb mint egy azonos méretű felszereltségű és évjáratú Toyota, Mazda vagy épp Volkswagen? Nos?
Én köszönöm, hogy feltűnsz néha és szórakoztatod itt a nagyérdeműt a 20 éves gátlós meséiddel.
"én még a gyári lengéscsillapítókkal járok a 20 éves corollával is, mert több, mint 60%-os mind a négy!"
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz diegho #65640 üzenetére
Na ne ríjjá má nem kell rögtön besértődni . Szórakoztatsz, ezt írtam se többet se kevesebbet. Az autós népítélet bejegyzéseknek a 60%-a arról szól, hogy jön a moly akire rámelegítettek egy véres torkú lógó belű szarkupacot amit egyébként a kedves új tulaj is magasról baszik tisztességesen szervizeltetni, ehelyett telesírja a virtuális teret, hogy micsoda egy szar az a típus és jujujj mindenki meneküljön nemhogy a típus még a márka közeléből is. Van még egy jó 30% aki szerint az ő autója a világon a legszebb, legjobb, legmegbízhatóbb, legtakarékosabb, leggyorsabb stb... és ehhez kétség sem férhet. Van a maradék tíz százaléknyi user aki nagyjából reálisan áll a dolgokhoz. Népítélet az elején még jó volt de most, hogy az utolsó putriba is bevitték a netet ...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- E-roller topik
- Formula-1
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- További aktív témák...
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!