-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz bitpork #11153 üzenetére
Ez egészen addig a pillanatig igaz amíg egy nálánál jóval kisebb és könnyebb autónak ütközöl vele. De ha nekimész egy hasonló vagy esetleg még nagyobb súlyú valaminek vagy egy olyan fix pontnak (pl. egy fa) ami az ütközés hatására sem képes egyetlen centimétert sem elmozdulni?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Motion_Blur #11211 üzenetére
Ja az Auchannál. Aztán ki kell hívni a rendőrséget forgalmat irányítani mert a körforgalomig álla a sor a kútra. A sok moly.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Balupapa #11499 üzenetére
Az sem minden esetben előnyös. Olvastam róla, hogy a keskenyebb gumik általában merevebb oldalfallal készülnek. Keményebbre is kell fújni őket ezért nem tud úgy berugózni mint egy szélesebb, puhább oldalfalú ballonos abroncs. A durván virsligumis autókon a futómű is nagyobb terhelésnek van kitéve mert maga az abroncs szinte semmit sem csillapít az úthibákból. Az peres gumi + diszkófelni dettó ugyanez. Meg kell találni az arany középutat. Én a gyári ajánlástól nem nagyon térnék el.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Nincs itt valakinek véletlenül vizsgáztatós ismerőse aki segítene értelmezni az utolsó bekezdést?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
-
8th
addikt
-
8th
addikt
Na ja. És akkor jön Csikós mester ilyen dumával:
"No és persze a stílusos autók közé tartozik minden Mercedes is, függetlenül attól, hogy a márka akkor gyártotta talán fennállásának legrohadósabb autóit. És milyen vicces, akkor vezette be a harminc éves átrozsdásodás elleni garanciát is. De azért egy hamvas C180-as (1995) nem olyan taszító dolog, még metálpirosas-hússzínben sem, és még akkor sem, ha a kilométerszámláló 320 ezret mutat... És van ennyiért egy évvel idősebb, de egy mérettel nagyobb, klímás C200 is, vagy például szintén 1995-ös, utolsó szériás, W124-es E220, igen finom állapotban. De vigyázat, egy hátsófutómű-felújító szett (csak a szilentek) 100 ezer forint körüli kiadás. És tud ezekkel annyi baj lenni, hogy ihaj."
Vagyis rohadósak, a Punto II -höz képest öregek, gazdaságtalanok ráadásul g*ci drága hozzá minden. És első autónak ajánlja a 600k-s árkategóriában. Nooormális? Bírom a Csikóst meg az írásait de elég érdekesre sikeredett ez a cikk.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
"az ABS lényege, pont az, hogy a megcsúszó keréktől elveszi a fékerőt, még ha csak tizedmásodpercre is, de 100-as tempónál 27m-t teszel megy 1 sec alatt, kiszámolhatod, hogy 5 másodperc alatt 100 fékelvétel csak 1-1 centivel növeli a fékutadat, (mert ugye azt sehol se állítja senki, hogy ez csökkentené) máris buktál 1 métert."
Oké. Akkor ezt mivel magyarázod? Az autó, a gumik, az útviszonyok és a sebesség is ugyanaz. ABS on/off.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Kib*szott kényelmetlen első ülései vannak. Ha már nagy ccm+összkerék VW kell inkább egy G4 V6 4motion. ~40lóval gyengébb meg valamivel butább futóműben/fékben. Cserébe fele annyiba kerül mint az R32 és van belőle választék. Mondjuk én biztos nem venném meg egyiket sem . Én egy G4 PDTDI 4motion vennék 1.9 @ 150lovas verziót. Kis okosítással röhögve átlépi a 204lovas benzines V6-ot mindezt 7literes átlagfogyasztással. Ez a nem mindegy.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz hobizoli #11720 üzenetére
Biztos ki van számolva, hogy miért pont így legyen de ott tényleg elég faszul van belőve a lámpaváltás. Nem egyszer előfordult, hogy a befelé Heim Pál előtti lámpától elindulva a kereszteződésben lévő lámpa szintén megfogott. Ha nyomod neki akkor sem nagyon érsz át a zöldön ha csak lassan átgurulod azt a ~200métert akkor meg még éppen pont piros marad mire odaérsz. Közben meg 50x ledudálnak, hogy f@xért tartod fel a sort. Én nap közben járok (jártam) arra lehet, hogy este a gyérebb forgalomhoz igazítva már másképp engedik a forgalmat a lámpák. Nem tudom. A Hungária viszont este/éjszaka nagyon jó. Árpád hídtól ha nem tart fel senki simán keresztül lehet menni a Gyáli úti felüljárónál lévő lámpáig megállás nélkül. Ha nagy a forgalom akkor a stadionnál beszopsz egy pirosat de annyi.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
"Valószínűleg abból ered a probléma,hogy sokan nem tudnak jól fékezni"
Van olyan autó amivel nem is nagyon lehet. Pl.: régi swift. Nagyon könnyű autó, rosszul adagolható fékekkel nulla tapadású virsligumikkal. Nagy tempóról ha nyomsz egy vészfékezést idegesen mocorog a hátulja. Volt szerencsém megtapasztalni. Első kerék még terhelhető lenne de a hátsók már el-elvesztik a tapadást. Na abba pl aranyat ér a blokkolásgátló még ha sok generációval butább is mint a mostaniak. Tesóm astrája (1997 no ABS) is ugyanez. Nagyobb fékezésél hallani és érezni ahogy próbál tapadást fogni a hátsó kerék. Egy modernebb fékerőelosztós autóval el tudom képzelni, hogy kis gyakorlás után ugyanolyan vagy még esetleg rövidebb távon megáll az ember mint ABS-el. Mindettől függetlenül én soha az életben vennék autót blokkolásgátló nélkül.
#11730: Ha nem vagy nagy darab lehet elférnél benne de olyan kemény tömésű az ülőlapon oldaltámasz, hogy szabályosan elnyomja az ember combját. Egyébként kanyarban jól tart és az állítható deréktámasz sem utolsó, csak ha órákig benne kéne ülnöm biztos megőszülnék. Ki a franc tud hosszú órákon át összezárt combokkal ülni? Ha nem kell se 4motion se dízel akkor 1.8T + hatos váltóra torsen. 1-2ben az is szépet lép vizes taknyos úton meg pláne.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz hobizoli #11738 üzenetére
"Azert pl az Ariel Atom2 az 450kg es azzal is meg lehet allni"
Ja meg. Csak annak van futóműve féke meg gumija.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz hobizoli #11744 üzenetére
Ahhoz a súlyhoz? Ez olyan mint ha swift alá beraknál egy beton futóművet, 4erős féket meg 18-as wrc felniket vágott aszfalt gumikkal. Az is úgy megállna a 800 kilójával mint a szög.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Csak ezért kérdeztem mert ennyi léből bőven van választék. Idősebbek közt van pl. Escort RS 2000, Fiesta RS Turbó, Clio RSi, Ibiza mk2 GTI-k, Astra F GSI-k, Golf III GTI-k, a fiatalabbak közt Saxo 1.6 VTS, Fiat Punto HGT ...
Ez és ez egész vállalhatónak tűnik. Az alkatrész sem olyan vészesen drága hozzájuk. Ezt is jó régen árulják már. Nem kell senkinek.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz MunezXBK #11787 üzenetére
Mutass nekem egy kilencvenes évek eleji/közepi sportos(abb) autót ami nincs szétrúgva. Ilyen alapon vegyen inkább volán bérletet. Az a legolcsóbb.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Pont azért linkeltem a karavánt. Annál az alkatrészárak még a földön járnak ráadásul nem is az a tipikus hülyegyerek autó. Futóműve/féke jobb mint az 1.6-osnak, pakolhatsz is bele mert egyrészről van hova másrészről megpakolva sem leszel forgalmi akadály mint egy 1.4i karavánnal, emellett még felszereltsége is elfogadható. Nem tudom mennyit fogyaszt egy ilyen de szerintem vegyesben megáll 8liter környékén. Ez 500k. Ennyiért nehéz ennél praktikusabb autót venni.
(#11792) VR6-Fan: 3db szívóbenzinest linkeltem.
(#11796) t1: a 75lovastól biztos nem fosnád le a bokád. Legfeljebb akkor ha belefogsz egy előzésbe, szemből ezerrel dönget a román kamion te meg hiába állsz a gázon két lábbal nem nagyon történik semmi. ~1,2 tonnához szerintem kevés a 75ló. A 100lovas 1.6 16v már biztos jobb de olyanhoz még nem volt szerencsém. Opel topikba nézz be.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz latyak17 #11809 üzenetére
"de gyerek 220 euró volt kis törődéssel az összes helyi 1.4es vw g3 ast ráadásul úgy hogy enyém kb 5-6 litert fogyaszt"
Erre értette.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz MPowerPH #11867 üzenetére
"Kár, hogy a szívó benzin motorokról nem írtak a cikkben, nem tudjuk rájuk ez mennyire érvényes."
Renault Clio 1.2 (75hp): 107Nm / 4250
Kia Rio 1.4: (98hp): 139Nm / 4200
Opel Astra 1.4 (87le): 130nm / 4000
Suzuki Swift 1.2 (94le): 118Nm / 4800
Skoda Octavia 1.4 (80le): 132Nm / 3800Átlag magyar ezekhez hasonló autót vásárol magának. A modern 1.4-1.6 "kihegyezett" benzineseknek 2000-2500ford/perc alatt semmi nyomatékuk nincs de mivel felette sem valami sok ezért önkéntelenül is pörgeti az ember őket. Így ez a probléma náluk nem áll fenn. A három literes dízel ML mercinél 1600-2400 között 620Nm forgatónyomatékod van. Lusta vagyok nyomatékgörbét keresgélni de 1100-1200as fordulat körül már biztos van 250Nm. Az már neccesebb téma.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz mobilefan #11946 üzenetére
Gömbölyű Ford Fiesta? [link]
mod: öreg lefingott fapados kocsik helyett ilyet is kapni 400k környékén/alatt. Légzsák, abs, klíma, olcsó alkatrész, alacsony biztosítás... 100x inkább ezt venném mint a Tipo/Golf II/Felicia trió valamelyikét.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz mobilefan #11949 üzenetére
Egy Mazda 121-hez volt szerencsém néhány éve. Az az utolsó csavarig 1:1 megegyezik ezzel a Fiestával csak az emblémája és a dísztárcsa más rajta. Egy teljesen jó kisautó. Könnyen áttekinthető én a 120kilómmal jól el tudtam helyezkedni benne nem törte szét a térdem a középkonzol mint 1-2 nagyobb autóban. A kormány/ülés/pedál elrendezése tökéletes minden a helyén van. A gyári üléseiről nem tudok mit mondani mert ebben egy Mondeo első ülései voltak berakva. Az 1.4-es elgurul 6,5 literes átlagfogyasztással. Alkatrészárai átlagosak biztosítása kedvező. Nem szép? Lehet. De bizonyos pénzösszeg alatt a szépsége alapján autót választani igen nagy luxus. Miért a Felícia vagy a Tipo tán olyan szép?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz AMD Power #11961 üzenetére
Passz. Nálam a 60lovas verzió volt pár hétig. Azzal nem nagyon kell gyorsulgatni és ehetett volna kevesebbet is (only judapest 7,5-8l/100km) de ettől függetlenül első autónak tökéletes választás. Ennyiért nem nagyon találni más ezredforduló környéki kisautót amiben van szervokormány, légkondi, 2lufi és abs. Ezek nem is rohadnak úgy mint a vele egyidős Escortok. Szeretem a Volkswageneket de inkább ez mint egy 300-350ezret futott Golf 2. Azokból a legfiatalabb is már 21éves. Fiestából 10évvel fiatalabbat is kifoghat az ember ugyanannyiért.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
-
8th
addikt
Csak a szokásos kötekedés a részéről. Volt idő mikor belementem a kisded játékaiba manapság már magasról szarok rá. Próbálkozzon csak majd megunja.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Plazma185 #12061 üzenetére
Ha vennék is D2 S8-at az biztos, hogy kizárólag csak kézi váltóval és fix futóművel. A legfőbb probléma az ilyen néhai luxusautókkal, hogy kevés utángyártott alkatrész van hozzájuk. Az eredetieknek meg nagyon húzós az áruk. Az néhai 360ló is jól hangzik (az automata csak 340le) de alu bódé ide vagy oda már üresen is 1800kg felett van a kocsi. Megtankolod beültetsz még pár havert és máris bőven két tonna felett vagy. Nagyon jó autó de ha költeni kell rá akkor az keményen zsebbe nyúlós móka.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Nem sok pláne ha közben valóban megkapott mindent.
(#12110) Varoz: Használtteszt: Opel Astra 6 év és 300 ezer km után. Az utolsó mondatot ajánlom figyelmedbe.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
8th
addikt
válasz latyak17 #12186 üzenetére
Pontosan. A kis ccm-s benzineseket nem arra tervezték, hogy 400-500ezer vagy mégtöbb kilométert fussanak vele. Ezekbe jó esetben beletesznek 300-350ezret az elvetemültebbek max 400-at és vagy a bontóban végzik vagy elkerülnek valami balkáni országba ahol tovább ütik vágják őket amíg azok csak vonszolni képesek magukat. A dízeleket alapból magasabb futásteljesítményre tervezik erősebb anyagokból, jobb illesztéssel stb... Meg kell nézni egy félmilliót futott 1.8T és egy ugyanannyit futott 1.9TDI VW motor dugattyúját és hengerfalát, hogy melyik van jobban megkopva. Látatlanba megmondom a benzinesé. Holott a dízel nagyobb mechanikai terhelésnek van kitéve.
(#12223) Typhoon47: Pár éve volt szerencsém egy Audi A8 3.3 V8 TDI acél motorblokkot közelről megsasolni. 270.000km-nél bontották szét az autót mert kiflibe hajlott egy fán de a hengerfalon nulla kopás. Nem viccelek, mint ha új lett volna. Dugattyú szintén. Az, hogy az autógyárak bő egy évtizede a rájuk kényszerített emissziós normák miatt rossz irányba mentek el a fejlesztésekkel az csak egy dolog. Attól még a mai dízelek is mechanikusan tartósak csak az üzemanyag ellátó és a befecskendező rendszerük egy bughalmaz, egy technikai zsákutca. A Common Rail egy szar. Mindenki szidja a pdtdi-t. Mert a cr befecskendezés olyan qrvajó mi? Na meg ez a kettős tömegű lendkerék. Menjen az anyjába aki kitalálta. Alapjáraton van értelme mert valóban nem rázza annyira a kocsit de fordulaton ugyan olyan simán jár az egytömegű lendkerék is. Ráadásul a kettős tömegű lendkerék sokkal több nemkívánatos rezonanciát okoz a főtengelyen mint a sima. De sebaj. Legyártjuk a szar selejtet (lásd pl vw konszern) aztán majd jót kaszálunk az ügyfeleken.
(#12225) !Overdose!: városba benyást? Én max országúti cirkálásra vennék benzinest mert ott nem jön ki annyira a dízel alacsonyabb fogyasztása. Seat Arosa 1.7 SDi. Kicsi, fordulékony, minden suzuki árszinten van hozzá és 5literrel vígan elvan városban. Az való városba nem a 7-8litert különösebb erőfeszítés nélkül bekapó 1.6 benzinesek.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Ne fárassz már a gázos hülyeségeddel. Azért mert neked ez a fétised attól még nem mindenkinek az. De tudom, tudom. USA autó a király évekig ezt hallottuk. Aztán egy hirtelen huszárvágással máris a Punto lett az istenkirálylegjobbkocsi. Ami már önmagában is több mint vicces megállapítás. De jövő nyáron már a G Astra lesz a világ legjobb autója pláne gázzal. LOL. Hagyjuk már ezt...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Szplöttyy #12287 üzenetére
Fekvőrendőr. Gondolom olcsóbb így megépíteni mint az út teljes szélességében. Kikerülni autóval nem tudod, mindenképpen lassítanod kell. Ötletes. Ez amúgy nem Dunakeszin van?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Szplöttyy #12292 üzenetére
Ennek így semmi értelme. Én simán megcsinálnám olyanra mint amilyenek a kilencvenes évek elején a Káposztásmegyeri lakótelepen voltak. Mikor mentem a barátnőmékhez azokon a szarokon akkorákat koppant nyomorult 105-ös Skoda segge, hogy minden fekvőrendőrnél azt találgattam vajon most szakad-e le a kipufogó vagy a következőnél.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Kornel #12356 üzenetére
Ja oké. Ezt mond a kis és nagyvállalatoknak, a fuvarozóknak, a mentősöknek, a betegszállítóknak stb. Majd ha 8-10év múlva minden második sarkon lesz egy kút ahol tankolhatod, na majd akkor beszélhetünk itthon cng létjogosultságáról. Addig viszont nem alternatíva.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Mutass egy eladó ITR-t ami nem volt még törve. Nem kell többet csak egyet.
"Csináld meg ezt egy szívón..."
Szívómotort tuningolni? Minek? Szélmalomharc.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Úgy keveredett ide, hogy eddig akárhány integra tulajjal beszélgettem mindnek volt kisebb nagyobb karambolja. Van akit hátulról utolértek de a többségnek az orra törött. Sportkocsi. Nem sportkocsinak látszó hétvégi valami puhapöcsöknek hanem ízig vérig sportkocsi. Amelyik normális állapotban van az vagy nem eladó vagy ha igen ismeretségi körben cserél gazdát. Na azokat sosem fogod a hahun meglátni, esetleg 5év múlva amikor már az új tulaj lelakta/megtörte és kiszállna belőle.
szerk: szívómotort tuningolni egy turbóshoz képest aránytalanul drága mulatság. Ennyit akartam mondani.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen