-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz BigBlackDog #172048 üzenetére
Ignist autópályára ne!
Turcsi-orrú S-Crosst már inkább. -
veterán
válasz BigBlackDog #172052 üzenetére
Apámnak (74) van ugye ilyenje; nyaralás után azt mondta, hogy 120-130 közötti tempóval érezte magát komfortosan (=biztonságban) benne, hiába menne jobban.
Én csak városban hajtottam, max 100-zal, addig kimondott zsebrakéta.Közben rájöttem, hogy 3,5-4 m-ért nem adnak S-Crosst.
-
veterán
válasz BigBlackDog #172113 üzenetére
A Corsa D ( = major facelift előtti Corsa E) ülése az általam valaha próbált legrosszabb Opel ülés, 80 ezer km-futás után nyomta valami vas a fenekemet benne. (Nem kizárt, hogy nem is Opel fejlesztés az az ülés.)
-
veterán
válasz KilgoreTrout #172138 üzenetére
Szia!
A Citroen C6 nagyon szép és eredeti vas; Te pedig hasonlóképpen bátor vagy.
-
veterán
válasz HKorn #172231 üzenetére
A német gyártmányok LED-es lámpáira már van javítóipar; úgy tippelem, hogy a koreaiakkal is megbirkóznak a szakik.
A GTK jó kérdés... olyan autót kell venni, amihez lesz bontott / utángyártott. (Pl. én főleg ezért nem vennék a 2010-ben megjelent Saab 9-5-ből, mert összesen 11 280 db keszült belőle.)
-
veterán
-
veterán
válasz molnarpeter #172422 üzenetére
De az a fillérb@cók antiautója.
Tegnap egy 70 éves úrnak igyekeztem autóvásárlási jó tanácsot adni - van lóvéja, első körben vmi plugint keres - a Priusra még ő is húzta a száját. Egy RAV4-ben "egyeztünk ki". -
-
veterán
válasz gzbotii #173219 üzenetére
Ebből a szempontból facelift előttit (2007-ig bezárólag) érdemes választani; bár a kabrió eleve ritkább. A kopó-fogyók jórészt szabvány GM alkatrészek. UK-ből minden van, jó áron.
(#173220) rbalint88: Egy értelmes Opel-szerelő megbirkózik vele. Amíg volt 9-3-am 1x jártam a Sziki-Carnál (Zugló); szimpatikusak voltak, normális áron dolgoznak.
(Egy hibás Astra kabrió tetővel is elhajtana pl. egy kisvárosi Opel márkaszerviz, mert nem láttak még olyant, nincs célszerszám, stb.)[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz lsebestyen #173365 üzenetére
500-ból városba én WagonR-t vagy Opel Agilat keresnék.
-
veterán
No problem, a gazdaság ciklikus; a kilátásban lévő következő pü-i krízis majd ismét leharmadolja (2/3-ra csökkenti) a jelenlegi ingatlan árakat.
-
veterán
válasz Integrale #173437 üzenetére
Ingatlan-guruknak (is) fontos a kincstári optimizmus. 2008-ban 1 hónap alatt söpört végig Mo-n a válság. Ma ismét "mindenki" úszik a hitelekben.
Részemről minden részvényből kiszálltam, állampapírba tettem a megtakarításaim javát. ÉS nem érzem magam az átlagos pesszimistának; nem szoktam itt jajveszékelni, most sem teszem.A másik: több tízezer m2-et üzemeltetek Bp-en; jelenleg az építő-ipari melósok nem elhanyagolható áranya YouTube szakirányon végzett; és ilyenek gányolják a milliós négyzetméterű lakásokat is. OMG.
-
veterán
válasz ReSeTer #173444 üzenetére
Egyedül a Jetta 1.4 TSI jut eszembe, ami megfelel a kritériumoknak (szedán, max. 10 sec 0-100, benzin, 7 literból eljár 100 km-enként).
Szerk: és 2008-as vagy fiatalabb, és 2 millió Ft.
Szerk 2: és még csak nem is rozsdál, ha ez is kritérium lenne.
Szerk 3: hogy kupés-e a hátulja, azt nem tudom megítélni.
Szerk 4: vagy Octavia 2 1.4 TSI, az nem kupés, de praktikus.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz DrDobos #173722 üzenetére
Az olvasottak alapján, a Mercedes dízelmotorok kimondottan megbízhatóak; Mercedes tulaj ismerőseim visszajelzése is ezt támasztja alá. (Persze, ami elromolhat, az el is tud romlani.)
Vezetési élmény.
Kb. 2 éve be voltam sózva, hogy akkor nekem Mercedes kell. Kipróbáltam 3 autót: E320 CDI 4matik, CLK 320 CDI és egy új C160-at (1,6 benzinturbó, 136 le). A két V6-os dízel automata volt, a benzines manuális. Mindháromra igaz, hogy a sokkal kevesebbet érzel a haladásból, főleg a megindulásból, mint ami elvárható lenne ekkora teljesítménytől, nyomatéktól: letaposod, de kimondottan leszedáltan indul el; a C160-at simán lenyomná egy 1.4 turbó kompakt (pl. egy 122 lovas Golf 6 1.4TSI). Nekem elment tőlük a kedvem, pedig továbbra is nagyon tetszenek formára, kisugárzásra. -
veterán
válasz Core2duo6600 #173729 üzenetére
Arra vágyom, hogy 1.) ellépjen, 2.) autópályán se vérezzen be a szeme és bírja a tartós 160-180-at, 3.) ne fogyjon el belőle a delej 100 km autópálya után (@160-180).
Ezt momentán elektromosból csak a Tesla tudja; használtan 15 milliótól felfelé. Ezért használok erősebb kompaktot, azzal sokkal olcsóbban kijövök (de benzint kell bele tankolni). -
veterán
válasz Core2duo6600 #173735 üzenetére
Lehet 100-zal is és 200-zal is - minden csak forgalom és / vagy vérmérséklet kérdése.
-
veterán
válasz Bazsee71 #173742 üzenetére
24 éve ingázok az M7-en, eleinte évi 50-60, mostanában 35-40 alkalommal megyek a Bp.- B.szentgyörgy - Bp. távon. Régebben simán végig lehetett tolni 200-zal, persze időnként lassítani kellett akkoriban is; mostanában már csak 150-180-at nyomok a forgalom miatt, ill. megfontoltabb lesz az ember az évekkel. A legrosszabb a pénteki forgalom Bp-ről kifelé, egészen Siófokig, akkor nyilván ritkán lehet 180-at menni.
És nem megyek senki fenekébe, nem villogtatok, nem indexelek ; ha nem húzódik le, elmegyek finoman jobbról.
Ez mind OFF.Arról szólt a diskurzus, hogy ezt nem csinálod meg a mai elektromos autókkal, kivéve a Teslat, 15 milliótól felfelé.
Szerk: Autót kb. 5-6 alkalommal törtem, mindig városban koccoltam valakit; a jogsimat egyszer vették el, faluból kifelé megelőztem az előttem 40-nel haladó autót, a falu végén állt a traffipax. Részemről ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz fecus #173811 üzenetére
Astra K / Golf 7 / Octavia 3 / Leon 2014-től kombiban; az Octavia lehet normál 5 ajtós is. Mindegyik 1.4 turbóval.
+ Bluetoothszal és tolatókamerával / radarral. Reméljük, ez a kitétel nem szűkíti le nagyon a választékot 3 millióig.
Ha korábbi generációt választasz, akkor biztosan belefér a keretbe, ugyanakkor:
- VW Csoport 1.4 TSI motorjai nyűgösebbek lesznek (láncos vezérlés),
- az Astra lomhább és szomjasabb lesz (nagyobb önsúly), a motorja talán megbízhatóbb a újabb generációénál. -
veterán
-
veterán
válasz diegho #173819 üzenetére
Ne bosszancsá' má'...
Most rászűrtem 3,3 millióig a 2014. utáni benzines VAG kompaktokra: 28 db eladó autó, van köztük pár db 1.2-es is, a tolatókamerával, bluetoothszal nem foglalkoztam.Ugyanezen feltételek mellett, 11 db benzinturbós Astra: [link], igaz, egy K sincs köztük, mind J.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz diegho #173836 üzenetére
Nekem ebből az jön le, hogy 3 M van a gépre. Sajnos én sem tudok 20%-ot alkudni kurrens használtautóból.
Ez az első szerviz itt annyira túl van misztifikálva...
Jelenleg max 5 éves, benzines, benzines, normális állapotú autókról van szó; ha nagy a para és nincs vezetett szervizkönyv (ennyi idősen nem vennék szervizkönyv nélküli autót, mert ott 99%, hogy sumákolás van) akkor lecseréli az olajat 20-25 ezerből (4 liter minőségi cucc 10 K, minőségi olajszűrő 3-4 K, légszűrő szintén + munkadíj).De OK, értem, ha 2,5 milliós autó kell a fórumtársnak, annyiból momentán nem kap frankó 3-as Octaviat benzinmotorral.
-
veterán
válasz focvis #173837 üzenetére
* Egy hete csorgattam a nyálam egy 26 éves autóra, ami az elmúlt 7 évben összesen 5 ezer km-t futott és 13 éves gumik voltak rajta.
Erre valóban el kellett volna költeni 250-300 ezer Ft-ot "első szerviz" gyanánt, mert ott kb. minden cserés, hogy nyugodtan használhassam: gumik, vezérlés, ékszíj, összes folyadék, fékek, stb. De 26 éves. -
veterán
válasz Vesztor87 #174231 üzenetére
Ha fontos szempont a fogyasztás is - miért ne lenne az - akkor az egyterűek helyett inkább kombiban gondolkodnék a helyedben (pl. C-max helyett Fóka kombi). Az egyterűek jellemzően az alapjukként szolgáló modellel (Cmax - Fóka) nagyjából azonos - max. picivel nagyobb - alapterületet nyújtják; nagyobb magasság mellett.
Mire jó a nagyobb magasság:
- be tudsz ülni kalapban (már ha ennek van bármi előnye 2019-ben);
- magasabbra tudod púpozni a gyerekek műanyagmotorját, járókáját, stb. - néha jól jöhet;
- 1 literrel egészen biztosan többet fogyaszt az autó a nagyobb homlokfelület miatt; és ezt mindennap hozza, akkor is mikor egyedül ülsz benne.Öcsémnek volt C-max 1.6 benzinese 13 évig (2004-2017.), túl sok műszaki nyűgje nem volt (szervokormány, klíma, eszegette az olajat is a végén [@120-140 k km]), a sárvédő + tán a küszöb kezdett csúnyán rohadni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz vzsryl #174442 üzenetére
Múlt héten, pár napon belül vezettem Ignis 1.2-t és Swift 1.0T-t. Hiába erősebb valamivel az 1.0T; az erős varrógép-fíling miatt nem kéne; emellett az 1.2 jobban reagál a gázadásra.
Tudom, Vitaraban nincs 1.2; csak annyi a mondanivalóm, hogy az 1.0T nagyon nem jött be, mert vibrál és kimondottan 3 hengeres a hangja.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz rayoliviero #174453 üzenetére
100-200 e Ft-ot.
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Tippmix
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- SkyShowtime
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen