-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz fasyrt #199818 üzenetére
Semmivel sem problémásabb a több henger, viszont járáskultúrában és hangkomfortban sokkal jobb.
De ha már így felmerült benned a kérdés, akkor neked szerintem ez egy jelentéktelen dolog, szóval azt válaszd, amelyik jobban elnyeri a tetszésed.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz KoVee84 #199837 üzenetére
"Miénk speciel nem rohad"
Ennek örülök. Mástól még nem hallottam ilyet. De azért szívesen megnézném, hisz mindenkinek maga felé hajlik a keze, lásd a Golf GTE és a Jazz ajánlásokat a topikban.
"ott a 12 év átrozsdásodás elleni garancia"
Hol? Valaki tudott már ilyet érvényesíteni?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #199840 üzenetére
Az a baj vele, hogy a marketing győzött, nem a józan ész.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz yodamester10 #199848 üzenetére
A 12 év átrozsdásodás kamugaranciára. De ha magadra vetted, akkor az sem lehet véletlen.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz bitpork #199851 üzenetére
Ez teljesen lényegtelen, és nagyon régóta tisztában vagyok vele.
A 12 év átrozsdásodás elleni garancia kitalálása, és reklámozása kő kemény marketing szöveg. Egyáltalán nem életszerű ezt a fajta garancia szolgáltatást igénybe venni.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz bitpork #199856 üzenetére
Pontosan.
Btw. normál körülmények között (nem az osztrák Alpokban) használva a legtöbb 2000 utáni autó 12 év elteltével is nagyon patika tud lenni. Kivételt képeznek a Mazdák és a Daciák.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz ngaba #199882 üzenetére
Az olajzabálós. Ha van a zsebben +300-400k egy generálra, akkor oké, de inkább 2.0. A T27-esben lévő 1.8 már rendben van.
Btw. az 1.6-os is szereti az olajat enni, de annyiban problémásabb, hogy túl vékony a hengerfal, ezért nem lehet felújítani.
Inkább Megane 1.6.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Egy luxusterméket “gazdasági szemmel nézni” szerintem nem túl logikus.
Ha már mindenképpen pénzkidobás, akkor legyen benne egy kis érzelem is.
Természetesen, akinek a munkája miatt szüksége van rá (nem a tömegközlekedés/bicikli/gyalog kiváltására értem), az kivételt képez ez alól.
Én is le tudnék gyalogolni a munkahelyemre, be tudnék vásárolni, és cipelni a szatyrokat hazáig, illetve bárhova el tudnék jutni busszal. Ehelyett inkább azt választottam, hogy relatíve sok pénzért autó/kat vettem, és vagyonokat költök a fenntartásukra, mert ennyi luxust megenged(het)ek magamnak. Emiatt akkor már ne legyen számomra visszataszító a járgány.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #199892 üzenetére
Tulajdonképpen Rolexet is lehet úgy venni, hogy később akár még akár kereshetsz is rajta. Aki anno Ferrari 250 GTO-t vett, most az is jól járhat.
Scrosson meg Golfon biztosan rengeteget fogsz bukni, mert a fenntartási költségüket sosem fogják visszahozni.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Valamit nagyon félreértesz. Én a Superbet vettem érzelmi alapon, mert nagyon tetszik. Nem játszós autónak van használva, meg amúgy sem akarok semmiféle játszósat…
Vehettem volna valami olcsón fenntartható szívó benzinest is, de egyik sem nyerte el a tetszésemet.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Én sem azt mondom, hogy mindenki vegyen W12-es A8-as pénztemetőt (ha épp az tetszik), de ha már nem kenyérre kell, és luxusterméket vesz az ember, akkor azt már élvezze/szeresse is.
Tehát ha valakinek egy Golf 7 jobban tetszik az Scross-nál, akkor szerintem megérdemli az előbbi birtoklását. Arról nem is beszélve, hogy egész más ligában játszik a két autó.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz lacex #199976 üzenetére
E90 ennyiért felejtős, meg amúgy is kisebb belül a többinél, hiába hosszú a tengelytávja, ha annak egy jelentős része a premium gapre megy el.
1.9PD-vel a másik 3 típus nyugodtan vehető, de az 1-es Superb a legnagyobb közülük.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz grizlisandor #200010 üzenetére
A két verda közül az Scross nagyobb és nehezebb. Az 1.4T 1150 kg, az összkerekes verzió 1215 kg. Tehát minden konkurens autónál több mázsával könnyebb. Persze, hogy “szépen lépett”.
Nem véletlenül ment téli gumival elképesztő időt a Vitara S a kakucson, mivel az még egy mázsával lejjebb van.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz Des1gnR #200112 üzenetére
A Proceed kb. 2 számmal kisebbnek érződik a Superb-nél, szóval először mindenképp próbálj ki egyet.
Az új 308-asokból szinte még eladás sem volt, visszahordás meg főleg nem. Az előző generációból a dízelek jók, a benzinesekre tényleg sok a panasz.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz -FreaK- #200217 üzenetére
Én is fóliát javaslok. Az első ülések hátsó felének megvédésre pedig Octavia-t, nem Golf-ot. Az előbbiben szerintem nem érik el a lábukkal az ülést, legalábbis a nagy tesóban biztos nem, mert abban még én sem.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #200264 üzenetére
Az egy generációval újabb nagyobb ennél, de sokkal könnyebb vele parkolni, mint az általam próbált 70-80cm-rel rövidebb kompaktokkal.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz starius #200298 üzenetére
A motor nagy eséllyel elviseli, de a ráakasztott dolgok már nem, pl. DPF, turbó, kéttömegű…
Én is csak annyit tudok mondani, hogy hetente meg kell kergetni hosszútávon, magasabb fordulaton, és akkor nem kell egyfolytában attól félned, hogy valami beüt.
A 2.0 CRTDI a legmegbízhatóbb motor hozzá.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Én egy ilyet simán bevállalnék: [link]
Ha már dízel, akkor VW. A lényeg, hogy kb. heti egyszer járasd meg, ne csak kis távokon menjen, és sokáig fogja húzni a DPF is. Egyébként néha érdemes ránézni, hogy mennyire telített, és tudják takarítani, nem kell megvárni a fél milliós cserét... A lendkerék és a turbó nagyon sokat bírnak, a motor pedig szvsz. a legjobb dízel.
Szívó benzinesek nagy része nem tudja megfelelően mozgatni ezeket a hatalmas kasztnikat, de a kis turbó benzinesek is túl kis nyomatékkal rendelkeznek ahhoz, hogy kellemesnek érezd.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz hobizoli #200346 üzenetére
1.5 tonna felett 300NM+ nem árt, főleg ha ilyen magas autókról van szó.
Nekem egy autószerelő sem ajánlott még semmilyen dízelt sem, szóval nem tudom honnan jön ez. Az viszont biztos, hogy az 1.9 tádénak méltó utódja a 2.0 CRTDI, és természetesen nagyon jó motor volt az olaszok 1.9 JTD-je is, és kiváló dízelek a 2.0-2.2 HDI, 2.0 TDCi stb. is.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz hobizoli #200355 üzenetére
Biztos így van, de múlt héten az 1.4 T K Astra a pályán elhúzott mellettem (140 tempomattal közlekedek), aztán útépítés, 60-as tábla, előttünk egy papesz.
Csóri Astra-s kb. 10 mp-ig feltartott a korlátozás után, majd lehúzódott, végül mire erőt gyűjtött, akkor érzésre 170-180-nal elhúzott a vérbe megint. Tehát a szemét kinyomva tudott nagy tempót a kis turbós, de közel sem olyan rugalmas 60-ról 140-re, mint a kétezres tádé (140LE@320NM, 1536kg üres tömeg+tele tank+ketten ültünk benne), pedig alig nyomtam le a gázpedált (nem szeretem taposni).[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz hobizoli #200362 üzenetére
Superb, és nehezebb a Passat-nál. 10 sec a 0-100, de a 60-140, vagy 140-180 is csak pár mp vele. (Utóbbit csak kipróbáltam, hülyeségnek tartom az ilyen nagy sebességet.)
Egy ilyen 1.4 turbós Astra-t majd megkergetek egyszer pályán, mert kíváncsi vagyok. Mondjuk ilyen felhasználásnál, 1.5-2x nagyobb fordulaton gondolom pár literrel több lecsúszik a torkán, hiába könnyebb 2 mázsával.
Mindenesetre 1.5-2 tonna közötti, majdnem 5 méteres egyterűhöz minimum kétezres tádé elkél. Benzinessel csak akkor ajánlanám, ha nem számít a fogyasztás, mert a szívó alapból sokat zabál, a kis turbós szintén erőltetett, a nagy turbós meg szintén alapból nagyobb étvágyú.Ja, és adott ársávban főleg 5-6 évesnél öregebbek vannak, ahol tényleg szinte csak dízel van.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Vegyél egy olcsóbb dízelt, és marad 1 millád.
Cserébe lesz egy elég erős, keveset fogyasztó monstrumod, és ha hozzá kell nyúlni, akkor ott van a pénz a zsebedben. A használt dízelek annyival olcsóbbak, hogy szvsz. jobban megéri ebben a kategóriában azt választani.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Csaby25 #200436 üzenetére
1.8, 2.0 benzin vagy 2.0 dízel.
A faceliftes 1.8-as már elvileg javított, tehát nyugodtan vehető. Előtte magas olajfogyasztás volt rá jellemző.
Dízelből a 2.2-es messziről kerülendő, mert azt csak 2009 után sikerült javítaniuk.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #200445 üzenetére
Pesten is van mindennel fűtés, sőt...
#200446 bandus : A durván, feketén füstölő autókkal kellene valamit kezdeni. Jól karbantartott régi dízel és rosszul karbantartott régi dízel között elképesztően nagy különbségek vannak. Nem tudom, hogy erre van-e valamilyen megoldás.
Én kicsit drasztikusan fogom fel, mert minden smoke & charm-os járgányt félreállítanék, a forgalmiját azonnal elvenném, és hívnám a trailert, majd küldeném a zúzdába a roncsot. De tudom, hogy ez így nem működhet... sajnos...[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz yodamester10 #200465 üzenetére
Most erről az Elhajlási engedélyből Ed Long “zöldé” válása jutott eszembe.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz anorche1 #200469 üzenetére
Jelenleg a legtartósabbnak vélt dízel motor. Használattól függ, hogy mennyit bírnak ezek a drágább kopóalkatrészek, de átlagosan 200-300k km között. Van benne DPF, ettől tudja az euro5-öt.
Az Alhambra és a Lodgy nagyon más minőségben versenyeznek. A Lodgy tudomásom szerint egy Clio alapokból táplálkozó, dobozos kisteherautókkal vetekedő anyagokból építkező járgány. Az Alhambra pedig egy rendes személyautós egyterű, és két méretosztállyal feljebb pozícionált padlólemezre épül.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz tboldi #200638 üzenetére
Emlékszem annak idején, amikor egy fórumtárs vett 8M-ért egy J Astra OPC-t, és beszóltak neki, hogy hiába OPC, egy Astra-ért sosem adnának 8M-t. Akkor ehhez a 20 millás Suzukihoz mit szólnának?
Tudom-tudom, romlott a forint... Idióta kifogás level 1000...megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz captainnemo #200691 üzenetére
A Kia/Hyundai 1.6 GDI egy alapvetően egyszerű, szívó motor, de kokszosodik. Ceed-be és i30-ba elegendő az ereje, de az i40-hez méltatlanul kell pörgetni ahhoz, hogy menjen, és akkor sem indul meg túlzottan.
1.6 THP felejtős. 1.6 vagy inkább 2.0 HDI-vel ajánlott.
A hármas Laguna mocsok jó autó. Egy hibája van, mégpedig az, hogy a hátul ülők lábfeje nem fér el rendesen.
J Astra az 1.4T-vel a legjobb választás, de mivel nagyon nehéz, ezért a fogyasztása neki lenne a legnagyobb az összes felsorolt közül.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen