-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz Tsebacsi #132637 üzenetére
Az almokbol akkor kicsit idosebbet kell venni, vagy a lotton nyerni
(#132640) [rvilike]
Lasd hsz-em tavalyrol.
Egyebkent az akkor meg sima 2.0PD octavival futkarozo sracnak lett RS, o nagyon meg van vele elegedve, szerintem meg nem lett akkor elorelepes mint mondjak, sot a karpit meg a kozepkonzol nekem visszalepesnek tunik. (Octavia2 > Octavia3)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz SzlobiG #132782 üzenetére
Ha emlekeim nem csalnak, akkor a DPF valami 800 fokon van uzemi homersekleten, szoval ilyen szempontbol tokmindegy hogy tel van vagy nyar, max annyi hogy telen nem 11 hanem 12 km-t kell menni hogy elerje a hofokot.
A vezerlo pedig akkor inditja a regeneraciot, ha a korom szintje a DPF-ben eler egy bizonyos erteket,ilyen szempontbol km-ben nem meghatarozhato a regeneracio gyakorisaga. inkabb ugy irom, hogy 300 es 1000km kozott barmikor lehet.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz tresh #132887 üzenetére
Melyik az a 2.0 szivobenzin (uj Mazda 6 kivetel) ami erosebb/nyomatekosabb vagy legalabb ugyanolyan eros/nyomatekos mint egy 1.4turbo?
Tenyleg nem kotekedesbol, de a legtobben addig vannak az downsizingolt tubo ellen amig ki nem probalnak egyet. Lehet hogy a dieseledbol atulve nyegebbnek tunik, de ha huzamosabban hasznalsz 2.0 szivobenzint, azutan megvaltas lesz meg az 1.0 turbo is, klima ide vagy oda.
Ami pedig a csomagtarto meretet illeti
Passat B6 513L
Golf 5 505L (A golf 7 pedig 600L folott van)
(Itt jegyeznem meg azt is hogy regen a trabiba meg a kispolakba is befert a csalad )Ami erdekesseg meg hogy a Passat B6 2.0FSI-vel 150Le tud 200NM mellett, viszont ez a nyomatek csak 3500-as fordulaton van meg, ezzel szemben az 1.4TSI 1500-4000-ig tudja a 200NM-t.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Mike81 #132925 üzenetére
Valaki itt írta, hogy az újabb TSI-nél már változtattak a befecskendezésen, és így a kokszosodás már megoldottnak mondható. Ha ez így van akkor kb melyik évjáratól érdemes keresgélni?
2013-tol, tehat Octavia 3, Leon 3, Golf 7.
Az Astrabol pedig a 140 lovasat erdemes nezni. -
footy
addikt
Mikor Bazso tesztelte a GTE-t akkor pont emlitette hogy ha egyszer beindul a benzines akkor nem nagyon akar leallni, valoszinuleg azert hogy akkor mar erje el az uzemi homersekletet..
Bar mas reszrol hibridben azert a VW-nek nincs akkora tapasztalata mint a Toyotanak aki ugye Atkinson rendszeru motort hasznal...[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Volt már?
Facebookon valószínűleg ilyen címmel fog megjelenni:
Britt tudósok megállapították, hogy a villanyautó tüdőrákot okoz. (Na jó a "Brittet" lehet nem fogják odaírni, mert akkor már az elején röhög mindenki...)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Mike81 #133048 üzenetére
A német fórumokon dícsérik, kényelmes a futóműve és jó a zajszigetelése, emellett a fogyasztás is baráti a diesellel. Inkább a 136 lovasat ajánlják bele. 2011-ig valamilyen csavar 1 mm-rel hosszabb volt az 1.7 dieselnél ami miatt elkezdte enni a hűtővizet és többször is motorcsere lett a vége. Ennyi más típushibája nincs, az előbbit is javították, ill. motorcserével orvosolták.
-
footy
addikt
válasz NeoPampalini #133395 üzenetére
406 kombi
-
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz BigBlackDog #134082 üzenetére
Keptelenseg lenne ilyet osszeallitani, egyreszt azert mert orankent valtozik a kinalat, masreszt pedig a jo vetel fogalma elegge relativ.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz ADAM1337 #134243 üzenetére
Palyan nem a motor ereje szokott keves lenni, szinte minden auto megfutja a 130-at hanem inkabb az a gond hogy a Jazz-nek meg a Swiftnek a zajszigetelese is egy szar(a Swifte mondjuk egy fokkal jobb) es a motor bugasa egy ora utan szetnyomja a fejed. 110-ig meg OK mindketto de utana elegge zavaro a motor es a szel zaja is. (Mondjuk a Jazznel van egy taromany 145 korul ahol csendesebb mint 130-nal )
(#134256) kalmanchris
Nem, a motor 2800-on mar leadja a max nyomatekot, 145 tajekan pedig valahol 4200-4500 korul van a fordulat.
(Fejbol nem tudom)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz lenko #134536 üzenetére
Nem kell hogy diesel legyen, vezess egy darabig benzinest turboval es utana barmelyik 4L alatt szivomotor hurkanak fog tunni. En normal esetben 1.6 CR TDI Golffal jarok, erre a hetre kaptam egy BMW X3-t. Eleg nagy csalodas volt amikor kiderult hogy 3.0si 274 loerovel - joval kevesebbet tippeltem-.
Nem azt mondom, hogy nem megy, de ki kell nyomni a szemet hogy meginduljon, manapsag mar nem ehhez van szokva az ember.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Buster17 #134645 üzenetére
2013-tól van skyactive Mazda 3. Én a helyedben hozzátenném a különbözetet mert ez a széria sokkal jobb mindenben mint az előző.
-
footy
addikt
válasz Buster17 #134697 üzenetére
A reg is veheto, csak talalj rozsdamenteset, vagy kalkulald a javitast az arba.
(#134698) rbalint88
En siman vennek 500-ast , baby blue szinben mindent visz. Aki szerint meg homar az bekaphatjaAmugy az 1-es BMW szerintem full noi auto.
(#134703) Mike81
Minden generaciovaltasnal mondjak hogy javitottak a karosszeria uregvedelmen, de ezt csak az ido mondja meg.[ Szerkesztve ]
-
-
footy
addikt
válasz Kornel #134909 üzenetére
A cikk indiaban tortnet balesetrol ir, ott nyilvan nem az europai valtozatot tortek ossze. A ket auto teljesen mas. Az indiai swift is szanalmasan szarul torik, de attol meg nem lesz szar az europai is.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Vesztor87 #134968 üzenetére
Szél érzékeny egyébként?
Nem, a Fabiam jobban erzekeny volt a szelre.Ez 8 szelepes motor egyébként, ez az 1,4-es amit ezekbe tesznek?
16 szelepes de nyomatekos (duplagyujtas- 8 gyertya!!)Szíjas, vagy láncos a vezérlése?
lancos (es nem TSI minosegben)Rozsdásodás jellemző rá?
leginkabb akkor ha osztrak, vagy telente egyszer nem volt lemosva[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Tom1939 #135065 üzenetére
Ebben a seat atecába kellene berakni a 2 literes mazda benzinest egy hagyományos jó kis 6-os automatával, és kész is az ideális kocsi amit szeretnék
Nezd meg a CX-5-ost. Az pont olyan amilyet keresel.
Viszont a benzines automata komboban allitolag eleg lusta, de legalabb eszik is rendesen. -
footy
addikt
válasz Tom1939 #135068 üzenetére
Egy rendes alvazvedelemmel en nem aggodnek a rozsda miatt. Nem az ajto rohad ki mint pl a regi Focuson (rossz vizelvezetes?), hanem a kerekjarati iv kezd rugyezni az esetek 99%-ban. Ha meg nem csillaggarazsban all az auto es telente 1-2x le van csapatva az alja, akkor meg talan az alvazvedelem is overkill.
Ha viszont nincs l´amour az mas tortenet, bar nekem a V40cc az ami egyaltalan nem adja... -
-
footy
addikt
válasz kolosanyi #135404 üzenetére
A Priusnal az aksi csomagot csak karambolnal cserlik egyben, a cellakat pedig lehet kulon is, ezeknek kb 40 dollar az ara.
Egyebkent becsben vannak 1M felett futott taxik es azokban sem kellett cserlni a teljes csomagot csak 1-2 cellat. Szoval ettol en nem felnek.
A 2008 utani Mjetnek javitva van az olajkore es jobb a motor karaktere. (a regi lefullados es alul nyomatekszegeny)
Az LPG-t ki kell szamolni hogy megeri-e. Altalaban nem, mert draga a gaz.
Egyebkent a 8L-es fogyi az ebben az esetben nem vesz, az en fabiam 10-et evett hasonlo hasznaltnal. Ilyen hasznalatnal a diesel se fogja a felet enni. max hogyha start-stop-os, de akkor a benzines is kevesebbet ker.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz kolosanyi #135415 üzenetére
A Priusban nem kell 2 havonta aksit cserelni ez 10000%.
Olyan korulmenyek kozott a fogyasztas valoban nem tul barati...
En meg mindig a meglevo autot nezetnem meg egy olyannal aki ert hozza, mert tutira az a legolcsobb. Egy lambdaszonda nem egy nagy tetel...[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Viperator #135500 üzenetére
Nyitsd meg a konfiguratort es megtalalod:
Többletfelszereltség az Ambition-hoz képest:
Bőr kormánykerék (3-küllős)
16" könnyűfém keréktárcsák "Ilias"
Fűthető első ülések
Parkolóradar hátul
Magasságállítható első ülések gerinctámasszal -
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz Viperator #135536 üzenetére
Csak egy csere (megfelelő minőségű lánc) szükséges...
Ezt ugy irod mintha az ingyen lenne
Van ott meg kokszosodas is a lancproblema melle.
Nem mondom hogy az osszes TSI szar, mert egy 3. generaciost meg mernek venni. Viszont egy hasznalt 1-2gen TSI legalabb akkora szopo tud lenni mint egy hasznalt CR diesel.(#135537) HookR
Esetleg Avensis? Az I40-et leginkább 1.6 szívóval látni, az pedig nagyon harmatos benne
Vagy Mondeo?[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Luck Dragon #135539 üzenetére
ami meg van körbe járta az egyenlítőt négyszer
~160e km az egy modern autónak nem sok -
footy
addikt
válasz barnam_ #135784 üzenetére
Ez dinamikus intervallum es 30ezer a maximum. Az auto jelez, ha korabban kell cserelni.
(#135788) kornelka
Nem csak BXE es nem csak az az egy evjarat:
2007-2008-as évjárat, BXE és BLS szintén. Német zöld kollégák kispórolták az ólmot a hajtókarcsapágyakból, ugye mert az milyen káros. Ez lett az eredménye. Az összes csavarlegenda csak mellébeszélés.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mesterséges intelligencia topik
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- World of Tanks - MMO
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest