-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz Doki16 #201635 üzenetére
Ha a piacon kapható egyik legsterilebb autótól ilyet érzel (mert viszonylag jól gyorsul), akkor sose ülj be még egy MX-5-be se, mert attól duplaorgazmus-agyszívinfarktust’ fogsz kapni. Komolyabb verdára meg még gondolni se merj.
Tényleg nem bántásból írtam ezt - egyik kedvenc fórumtárs vagy - de most ennek ki kellett jönnie.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz lacer93 #201653 üzenetére
UFO Civic 1.8.
Kategóriájában az egyik legnagyobb és legpraktikusabb beltérrel rendelkezik, megbízható típus, de ne márkaszervizbe vidd, mert akkor drága lesz a fenntartása. Szerintem vonóhorog nélkül is be lehet dobni két biciklit az ülések lehajtása után, de ezzel nincs tapasztalatom.
Az 1.8-as motorral kellően dinamikus is tud lenni, ha nem számít a kicsit megugró fogyasztás.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Vismajor01 #201673 üzenetére
Szerencsére még mindig nem csak a főváros létezik Magyarországon, így van egy kisebb csoport (7,5M ember), akiket ez nem érint.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szőröscica #201731 üzenetére
Bontott fék mennyiér' van hozzá?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz MC Pite #201821 üzenetére
“Ha (városban) 6-7 literből eljár vmi, az oké. 6 alatt takarékos. 7-8 liter szerintem sok.”
Ezt most elírtad, vagy valamit félreértek? Városban nincs olyan belső égésű motorral szerelt, normál méretű autó, ami megfelelne az elvárásodnak. Szerintem még egy extrém alacsony fogyasztású, új Swift is 6L felett van városban.
Ha rendes hibrid, vagy plugin, akkor oké, azok természetesen megállnak bőven 6L alatt, vagyis inkább 3L alatt…SPeti1984: Hahu-s árakból kiindulva nem tűnik nehezen eladhatónak, de nem próbáltam még Ssangyongot eladni.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz BigBlackDog #201833 üzenetére
A sima LED-es pár százezer, de a mátrixos akár 7 számjegyű is tud lenni, szóval 10+ évesen nagy eséllyel GTK egy lámpacsere. De mivel szvsz. könnyen és olcsón tudják majd előállítani, ezért biztosra veszem, hogy nagyot fog zuhanni a szervizköltsége ezeknek. Egyedül az elektromos autók kis szervizigénye miatt tudom elképzelni, hogy mesterségesen magasan tartanak minden alkatrész árat.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Motoros esőkabátnak városba mi lenne a legjobb választás?
-sok műszaki
-4-5 ajtó (ha a Superb szervizben van, akkor is tudjam bedobni a gyereküléseket)
-benzin
-manuálus váltó
-ne tudjak kitaposni az alján az aszfaltig
-minél olcsóbban
-stift nem játszik, mert zsibbad benne a lábam, borzasztó az üléseEddig a B Corsa tűnik a legjobbnak.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Attól függ, hogy az Almera-ból tudok-e pénzt csinálni. Ha nem, akkor ~300k. Ha igen, akkor ez a Punto is belefér.
F Astra-t szeretnék, de mind Flinstones-os már és/vagy sziauram árulja, és olyannal nem állok szóba.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz mamboo #201932 üzenetére
A linkelt Audit én csak a JSZP-n és a totalcar kártörténeti oldalán nézném meg, mert az első forgalomba helyezése magyar volt, tehát teljesen lekövethető a magyar lekérdezőkkel. A többi se fog pluszt mutatni, max valami hülyeséget.
cappa72: Távol álljon tőlem, hogy ilyeneket védelmezzek, de előfordulhat, hogy még nincs használatban az az útszakasz…
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #201978 üzenetére
3M felett kezdődnek a normális 2.0 CRTDI B8-ak, mint ahogy az összes 2.0 CRTDI-vel szerelt VAG-ok. Ennek is elterjedt a híre, mint a javított, szíjas 1.4 TSI-nek, és jól tartják az árukat, főleg az utóbbi…
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Ádám16 #201996 üzenetére
A Laguna 3 ára tényleg korrekt, de a 159 egy rendes motorral simán drágább lehet, mint a német konkurencia. Lassan 20 éve jelent meg, és aki ilyet keres, az tudja, hogy melyiket érdemes venni.
Szerk.: (2005-ben jött ki. Valamiért 2003 rémlett.)[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Ádám16 #202006 üzenetére
Ugyanaz a padlólemez, de értelemszerűen a B7-ek újabbak, illetve finomabb tárgyak, és dízelből csak CR van bennük. Emiatt teljesen jogos a felára. A 159 vs B7 Passat szerintem nagyon nem ugyanazt a célcsoportot célozza, de még a B6 sem. Lehet, hogy mindegyik közép-kategóriás, de a Passat sokkal nagyobb és praktikusabb, a 159 pedig inkább sportos. Az előbbit általában fontosabbnak tartják az emberek.
Az már megint más kérdés, hogy a német fejnehéz hozzáállás miatt a szerviz háttér is jóval komolyabb egy Passatnál, mint egy 159-nél.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Luck Dragon #202018 üzenetére
140LE/320NM. B6-ban ugyanezt tudta a híresen rossz 2.0 PDTDI is, de B7-ből csak CR van, szóval abból ha 140 vagy 170 lovasat keresel, az mind jó.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Luck Dragon #202033 üzenetére
Amikor én nézegettem, akkor 3-3,5M között nagyon pöpec darabok voltak hahu-n, de ennyiért vannak szép A4 B8-ak is ezzel a motorral. Utóbbi viszont sokkal kisebb belül.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Luck Dragon #202039 üzenetére
Ne is mond. Sikerült kikaparni egy 100-ast az Almera-ért (nem rikárdó vitte el), és keresgélek a legalja kategóriában (500k alatt) valami motoros esőkabátot. Már nagyrészt marketplace-n nézem - nem hahu-n - mert így ki tudom szűrni a pudva kapitányokat. Ha lesz időm, akkor számolok egyet, de szerintem a hirdetők 99%-a katalizátor betyár.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Luck Dragon #202041 üzenetére
[link]
Hatchback volt az Almera. Szedán arra lenne jó, hogy végszükség esetén összehajtva beférne az ikerbabakocsi (de szerintem nem minden szedánnak olyan hosszú a csomija, mint a Superbnek ).megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Van egy kis dilemma, segítséget kérek.
Előzmények ismertek, büdzsé kategóriában keresek 2. autót városban szaladgálásra, ami konkrétan motoros esőkabátként funkcionálna.
Lehetőség nyílt ismerős által egy 1.4-es, 90 lovas G Astra-t venni 380k-ért. Következőket kell tudni róla:
-2002-es
-1. tulajdonostól (68 éves bácsi, 100 méterre laknak tőlünk)
-100%-ban valós 165k km
-3 hónap műszaki van még rá
-19 évig utcán állt
-utolsó két évét kb mozdulatlanul töltötte, havonta egyszer van rákötve az akksi saru, és akkor elindítja (vett egy új Káskájt, és azt használja)
-bal hátsó kerékív kezd barnulni, de alul szépnek tűnik a verda
-a kormány nagyon szép állapotban van, és semmi baja sincs a duda gombnak (típushiba szokott lenni, hogy lyukas)
-belső tér is okés minden részen, csak a szokásos váltószoknya rongyosodás van meg, de az fater 48k km-t futott G Astra-jában is ilyen
-a lakkozás a hátsó ajtónál a spoiler körül lepergett
-a motortér por száraznak tűnik felülről, és tényleg szép, rendezett, gányolásnak nyoma sincs
-állítólag két olajcsere között kb fél liter olajat eszik meg (csak 5w40-et kapott)
-borzasztóan lusta, taposni kell (gondolom a sok állás miatt)
-a féket is úgy kell nyomni, hogy kiugrik a szemem, de dobfékes, elszoktam ettől
-a váltója rendben volt
-2216 DOT számú Michelin négyévszakos gumik vannak rajta (ezt tuti cserélem, mert gumibuzi vagyok)
-kapcsolók (pl indexkar) kicsit nehezen jártak, de azt is be tudom annak, hogy évekig nem értek hozzájuk
-a klíma épphogy fújdogált valami hűvöskét (vagy rossz, vagy tölteni kell, de nekem a pár km-es távokra nincs szükségem rá, mert kb el se kezdeni hűteni)
-a jobb eleje kapott már, volt elemcsere (ennyiért szerintem ez lényegtelen)
-centrálzár tökéletesen működik, de a kulcsban az elem le volt merülve, így nem tudtam kipróbálni, hogy gombnyomásra is reagál-eÖsszességében nem szerettem bele, de ez a piaci ár feléért lenne, és nem sziauram'-tól. A bácsi még sosem adott el autót, azt hiszi, hogy neki is van költsége az adásvételi után.
Mit gondoltok? Rámerjek mozdulni?
Nincs meghirdetve az autó, mert eredetileg rokonnak adták volna ingyen, de ott félbeszakadt a jogsi megszerzése, és most csak áll az utcán a kocsi ki tudja meddig... Babákkal mentem oda, de csak egy 20-ast engedett (400-ért adta volna eredetileg).[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz MC Pite #202090 üzenetére
"Nem sokba fogsz beleszeretni ennyiért."
Az biztos.
Idén sok kiadásom lesz még, szóval most az alapot (olaj+szűrő cserék) megcsinálnám rajta jómagam, aztán műszakin még áttessékelném, és majd tavasztól kezdek költeni rá. Addig úgyse gurulnék 2k km-nél többet vele, mert az Almera is havi ~500km-t tett meg amikor 2. autó lett. Gumiból egzakt elképzelésem van, és csak tavasztól kezdem (a Superb is kap újat, mert már 3 éves rajta ez foshúgy Toyo...)
Faternak 1.2-es G Astra-ja van, tökéletes rajta a fék, de az is gyengécske nekem. Az Almera hasonló tömegű, de majdnem akkora tárcsa van rajta hátul, mint a Superb-en, és ha megtapostam, akkor úgy állt meg, mint egy mai, modern verda. Ebből nekem az jön le, hogy a G Astra "ez ilyen" kategória.#202091 molnarpeter : Ilyen átvizsgálásra sajnos nincs túl sok lehetőségem errefelé., azaz 0. Van néhány gumim még elfekvőben, ha érdekel.
#202092 focvis: Pöcc-röff volt, csak a nehézkes működésen fennakadtam. 2500-as fordulat felett nagyon szépen ment felfele a dombon.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz tboy93 #202102 üzenetére
Ennyiért ha a következő műszakiig (2023 december) kihúzza, aztán bontóba kell gurítanom, akkor is megéri nekem. Az Almerát 4 éve 850-ért vettem, és a motorhiba miatt 100-ért tudtam eladni…
A lehető legpusztítóbb felhasználásra kellene, ezért nem is görcsölök ezen a részen. Van rendes, családi autónk is…megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz tboy93 #202105 üzenetére
Köszi, de nálunk is 2db van rokonságban, az egyik konkrétan fateré, meg egyébként is elég sokat tudok az F és G Astra-król, F-em volt is. Én szeretem ezeket az autókat (sokkal jobban, mint a nagy etalon Golf-ot), és amikor az Almera-t vettük, akkor is G Astra-t akartam, de a feleségem erősködött, hogy legyen változatos, ne mindig csak Astra-t vegyek. Azóta nincs belevau abba, amihez nem ért. Na jó, a Superb-nél figyelembe vettem, hogy Octavia mániás, de ár/érték arányban ez sokkal jobb vétel volt.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz vzsryl #202085 üzenetére
Megvettem, végül 370k-ért. Ennyiért vétek lett volna kihagyni, főleg ilyen városi pár km-es távokra...
Ennél előnyösebb oldalról már nem tudtam fotózni, mert körbe vannak húzva mindenhol a lökhárítók.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Ádám16 #202161 üzenetére
Hiába drágább. Nagyon nagy rá az esély, hogy év végétől együtt fognak utazni, mert a 11-es kezd megérni a cserére.
Molnarpeter: A plusz pénz az átírásra fog menni. Mióta ugrott 50k fölé egy 1.4-esnél ez?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #202186 üzenetére
Swift fenntartási költségeihez legközelebb az Astra-k vannak, de a régi Golf-okhoz, Polo-khoz és is olcsón vannak alkatrészek, bontott is rengeteg.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz LZs?! #202252 üzenetére
“az ajtókárpit egy nagy műanyagtábla, minimális szövettel”
10M felett ez számomra elfogadhatatlan lenne. Egy Astra is kb. mindenhol habosított műanyagokat használ, kellemes szövetekkel. Még a G Astra-ban is ugyanannyi habosított műanyag és szövet borítás van, mint egy Passat-ban. Persze nem egy kategória, de a Tiguan sem…
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz vendingo #202302 üzenetére
-Golf 6 1.6-2.0 CRTDI
-Pug 308 1.6-2.0 HDI
-Focus 2.5 1.6-2.0 TDCIA 2x8km nem a legoptimálisabb, de a többi oké. Btw nálam a 2.0 CRTDI télen 5km után bőven 80°C+-os olajhőmérsékletet ír ki (nyáron 90°C), de ettől függetlenül legalább 20km ajánlott ahhoz, hogy bemelegedjen.
Daciak rohadósak, legalábbis azokban az évjáratokban, és egy Golf 4-hez képest is visszalépés lenne mindegyik kényelemben.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz vendingo #202307 üzenetére
2. vasaló Swift 1.2 benzin (2011-2017). Jobb a fogyasztása sok dízelnél, jól is megy és olyan megbízható, mint az “ősmagyar” Swift. Belül elég nagy, de a csomagtartója sporttáska méretű.
Vismajor01: Na a Prius valamiért nem ugrott be. A küllemén kívül valóban csak előnye van.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Winne #202317 üzenetére
A Golf a "minőség". Lehet, hogy a másik kettőnél jobb, de a sokak szerint hangoztatott majdnem prémiumság szvsz. egy hatalmas baromság.
Octavia a "nagy fiú", de minőségben eggyel lejjebb van (elvileg).
Leon a "sportos", és minőségben Octavia szint.Ha az abszolút technokrata kell, akkor Golfot válassz. Ha hátsó lábtér és 3 hullás csomagtartó, akkor az Octavia-t. Ha kanyarvadász vagy, akkor a Leon-t.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz BigBlackDog #202323 üzenetére
Tudomásom szerint a Leon-ban és az Octavia-ban is van multilink, de lehet, hogy felszereltség függő. Mindenesetre a Leon sokkal jobban megy pályán a Golf-nál.
Winne: Két gyerek mellé Leon-ból és Golf-ból kombi kell. Octavia-ból elég az ötajtós is.
Stylewars_kp: Az Swift méretosztály és dízel.
bandus: Nincs pariban, főleg hátsó lábtérben nem.
vendingo: Ennél csak feljebb mennek, mert nagyobb a kereslet, mint a kínálat.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz Vismajor01 #202372 üzenetére
Téged egy racionális döntéseket hozó embernek ismerlek, ezért Tuareg V10-et kell venned.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz #46372352 #202462 üzenetére
A Superb jó lehet, de azt inkább 2.0 CRTDI-vel venném, és a 190 lovas verziót. Az 1.4-1.5 TSI nem rángatja úgy, hiába jó a 0-100-as sprintjük. Az 1.8-as különböző problémákkal küszködik, pl eszi a vizet. A 2.0 már nem annyira bajos, de a dízelek megbízhatóbbak, és sokkal jobban fogyasztanak. Esztétikusan középen, a műszerfalon van a kijelző, szóval az tuti nem zavarna.
A SUV-ok csomagtartója űrtartalomra jók, de azonos áron sokkal rövidebb SUV-ot kapsz, mint normális autót, tehát a csomagtartó is jóval kurtább. Nekem ez az egyik legnagyobb érvágás, mivel pár éven belül már nem lesznek személyautók, csak ilyen dömperek.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen