-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz haddent #137401 üzenetére
A turbos az 120 lovas, a szivo 95 ha jol emlekszem. Bar itt nem a loeron van a hangsuly, hanem a nyomatekon ami: 206Nm(turob) VS 128Nm(szivo). Dombra felfele kell a nyomatek
(#137405) haddent
A lancos motor zajosabb(akkor is ha nincs megnyulva a lanc) es ha cserelni kell a vezerlest dragabb mint a szijjas.
(Mondjuk a VW-n es BMW-n kivul mindenki meg tudja csinalni normalisan(elettartam) a lancot) -
footy
addikt
válasz B-L-A-C-K #137441 üzenetére
Amennyire en tudom a frissitett motorokat csak a kovetkezo generacioba raktak. (Motorkod alapjan Golf6-ba nem raktak csak lancos motort.) Ezert irtam, hogyha mar benzines Golf akkor a 7-es.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz #94529552 #137449 üzenetére
Az 1.4 szivo nem is ertem hogy johet szoba, a poloba meg elmegy, de a golfba egy lepkefing. Az 1.2tsi minimum abba a kaszniba...
Ja persze csak egy vezerlescsere ami ingyen van mint tudjuk es ha elmulasztjak akkor sem lesz semmi baja a motornak, meg egyebkent sem kokszosodik az 1-2gen TSI. koszi(#137463) r0by
Ha ugynazt a motort hallgatnad akkor a lancos valtozat lenne zajosabb. Az mas kerdes hogy a gyartok kulonbozo moodszerekkel elszigetelik ezt a zajt.
Olvass vissza egy kicst, feljebb irtam hogy a BMW-n es VW-n kivul mas gyartonak nincs gondja a lanc meretezesevel. -
footy
addikt
válasz Kornel #137465 üzenetére
Jah es arrol nem is beszelve, hogy gyakorlatilag nem eszik tobbet az 1.4tsi mint az 1.4 szivo. (dinamikaban pedig ugy masik univerzum)
A masik hogy miert nem kepesek elfogadni egyesek hogy vannak jol es kevesbe jol sikerult motorok. En a 3.gen TSI-t szoktam ajanlani mert az jol sikerult nem nyugos, de az 1-2gent nem mert az atlagnal problemasabb. Persze mindenhez van javitokeszlet meg ujra lehet epiteni barmilyen fos motort megfeleloen vastag penztarcaval, de attol meg valami nem lesz, csak mert ismerjuk a nyugjet....[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz tboy93 #137467 üzenetére
Persze, en ezert nem is ajanlottam a G6-ot.
(Ha szivo vs turbo(mondjuk egy nem problemas T-jet) oldalrol nezzuk, akkor is kis odafigyelessel(hidegen nem rugva, kisebb olajcsere periodus) hasonloan tartos/"koltsegmentes" lehet mint a szivo)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz footy #137468 üzenetére
Egyebkent a sokak altal retteget turbo hibarol nem nagyon olvastam/hallottam ezeknel a motoroknal, pedig a tsi majd 12 eve piacon van a t-jet pedig 9 eve.
(Sot a kettos tomegu problemakrol sem. A 7gangos DSG-t leszamitva a kettomegu lendkerek problemajarol sem)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Nem biza, de a 7Gang az cserebe kifejezetten rovid
Egyebkent a hegymenet es a stop and go hasznalatot irtak tobb helyen hogy jelentosen csokkenti az elettartamot. Sokan kezi modban hasznaljak dugoban, hogy ne csusztassa a kuplungot olyan sokat 2. fokozatban, viszont igy adodik a kerdes, hogy akkor mi ertelme az automatanak ha nekem kell atvenni a feladatat...(#137473) Speeedfire
Jah anyam (55 eves) is mennyire figyeli az olaj homersekletet . A Jazz-ben nincs is olajhofok-mero, sot a vizhofokmero is csak egy lampa ami miutan a viz eler egy bizonyos homersekletet elalszik. Persze mi 8 ezrenkent ledobjuk az olajat, de erre sem figyel mindenki. Viszont egy jol tervezett motor azert sokaig kihuzza ridegtartasban is es ezzel egyebkent is csak a hasznaltauto vasarlo foglalkozik, mert az elso tulajt kiszolgalja barmelyik auto a garanciaidon belul. Amugy ha valaki uj autot vesz akkor nem is nagyon tud mar szivot venni, turbo van, ha kell ha nem[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Kornel #137476 üzenetére
Jah, csak a Mazda marad, bar nekik is max 2 evet adok aztan szerintem jonnek majd az alacsony nyomasu turbo+ nem tul kis loketu motorok. Az uj CX9-ban mar a 3.7 V6-ot 2.5 turbo valtja.
(#137477) haddent
Csak papiron annyi[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Kornel #137481 üzenetére
Yepp (az ADAC meri a tomeget allitolag):
(#137482) Qru
Ja, en is ezert nem merek hasznalt DSG-t venni. Meg nalam a hegyek kozott amugyis hamar kifekudne...(#137485) Speeedfire
Nyilvan van plusz hibalehetoseg a turbosoknal, de kis odafigyelesse(csokkentett olajcsere, visszahutes)l es megfelelo valasztassal(nem beteg tipus, alapos atnezes) nem kell tartani tole.[ Szerkesztve ]
-
-
footy
addikt
válasz Speeedfire #137700 üzenetére
Ha a pontos valto donto, akkor Honda a valasz.
(#137701) [rvilike]
Johet ellene barmi is[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz B-L-A-C-K #137931 üzenetére
Egy idoben en is nagyon ra voltam allva erre a nemetorszagi autovasarlasra. Viszont van par nagyobb buktatoja a dolognak.
1.Ha ki is nezel tobb autot, azzal azert szamolni kell, hogy Nemetorszagban vannak komolyabb tavolsagok, nem ugy mint magyarorszagon hogy 600km-nel nem tudsz tobbet menni hataron belul, ott par nap alatt nagyon konnyen ossze tudsz hozni nezelodessel 1500-2000 km-t. Ez idoben es uzemanyagban nem keves, foleg hogyha nem sajat autoval mesz hanem tomegkozlekedni kell a celok kozott.
2. A nyelvet sem art jol beszelni, fokent ha maganszemelytol(pl. szasz v. bajor parasztbacsi) veszed akkor belefuthatsz valami olyan durva dialektusba, hogy feliratozni kell amit mond. (persze ezt )
3. Az atnezetes sem egyszeru, mert 100-120 euro alatt ra sem neznek az autora es a markaszervizeknek ott azert nagyobb forgalma van mint MO-n ugyhogy az idopontegyeztetes sem megy annyira konnyen.
4. Teny hogy kevesebb eselye a tekeresnek,de ami jo vetelnek tunik es kereskedonel van az altalaban torok, alban, stb akik nagyreszt ugyanugy tekergetnek meg kozmetikaznak mint a magyar nepperek 90%-a.
5. Ha a fentiek kozul minden rendben van, akkor is elofordulhat hogy(akar egy szenzorhiba miatt) az ut szelen maradsz es nemetorszagbol hazatrelerezni nem epp olcso mulatsag, sot az autopalyarol 1 par oran belul leszallitanak ha akarod ha nem.(nyilvan ezt sem ingyen.)Egyebkent vannak olyan emberkek(NO-ben elo magyarok) akik azzal foglalkoznak hogy elmennek es megnezik neked a kinezett autot, csinalnak nagy felbontasu kepeket, akar le is foglalozzak stb. En ezt valamivel kisebb kockazatu dolognak tartom, persze ez sem 100%.
-
footy
addikt
válasz B-L-A-C-K #137946 üzenetére
Bontas nelkul nehez megmondani, mert a DPF miatt fustolni nem fog. A masik hogy az olajfogyas oka is tobb dolog lehet, tomitetlenseg, turbohiba, stb...
Ha a tubonal van hiba(veget jarja), akkor elvileg a toltolevego huto fele meno csoben olajat fognak talalni, kerdes hogy megengedi-e az elado hogy lebontsak a csovet. (en nem engednem)
Egyebkent a kompressziomeres is hasznos dolog, csak az izzitogyertyakat ahhoz ki kell venni es ezt sem szoktak vallalni, mert nehany tipusnal ill. magas futas eseten beleszakadhat.
A befecskendezesi ertekeket nem art viszont megnezni azt altalaban kiszereles nelkul szoftveresen meg lehet. (legalabbis VAG-nal) A DPF telitettsege ugyanez.[ Szerkesztve ]
-
-
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz alázógyík #138102 üzenetére
A bravonal nagyobb a civi csomagtartoja: (bar azert az sem kombi)
Bravo:335L
Civic:370L -
footy
addikt
válasz Tothgera30 #138121 üzenetére
Szerintem nem tukmalas volt ez, hanem egyszeruen arrol van szo, hogy megfeleloen dinamikusan mozgatja a 2.0 tdi a bodet aranylag alacsony fogyasztas mellett. A nemetek vettek mint a cukrot, mert relative nagy, kenyelmes, nem eszik sokat es german. A magyar nepperek pedig viszik , mert most mar relative olcso, de meg mindig statusz szimbolum magyarorszagon.
-
footy
addikt
válasz Dinter #138210 üzenetére
A Passatról már lemondott, most Toyotát szeretne, mert olvasta hogy az egyik, ha nem a legmegbízhatóbb márka.
Minden gyartonak vannak jol es kevesbe jol sikerult autoi. Ilyen altalanos igazsagot nem igazan lehet kijelenteni. A Passat B5, B7 jol sikerult autok, a B6 viszont eleg szar, foleg ha 2.0PD.
A Toyotabol (gondolom Avensis) csak a 2.0 dieselt szabad megvenni mert a 2.2 egy betegagy.
Ha a mondeo (MK3 gondolom) 2.0 HDI-vel van szerelve az sem rossz valasztas.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Dinter #138225 üzenetére
Ebben a fos 2.2-es motor van.
Ezekkel a feltetelekkel nem lesz auto, kozepkategorias 10-11 eves 150e km-mel ritka mint a feher hollo, foleg 1,5M-ert.
Akrtam ajanlani egy VW borat(egy kattal lejjebb) de abbol is dragabb a jo(nak tuno).[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz xEon1337 #138641 üzenetére
Azert itt van 2 pont ami miatt a kijelentes nem teljesen helytallo.
- hasznalt benzines es diesel is lehet szivo(dieselbol talan nincs uj szivo de mar benzinesbol sem nagyon) vagy feltoltott
- mennyire uj konstrukciorol van szo (az uj benzinsekben benne van majdnem az osszes dieseleknel rettegett alkatresz, ugy mint 2tomegu lendkerek, turbo, de jon a reszecskeszuro es a nagynyomasu befecskendezes is)Egyebkent a diesel hangjat en is ruhellem es a karaktere is szar szinte az osszesnek.
(A rezonanciat az ujabbaknal nem igazan lehet erezni az intelligens befecskendezes, kettostomegu ill. aktiv bakolas miatt)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz MunezXBK #138644 üzenetére
+(#138645) Tsebacsi
Rugasszeruen epul fel a nyomatek es szuk a hasznalhato tartomany. A legtobb esetben 2000-nel tol egyet, 2500-nal pedig mar kokad lefele.Erre gondolok:
VW 1.6 CR TDI:1.4 TSI mar egy fokkal jobb:
A 2.0 Skyactive pedig szvsz. nagyon kozel van az idealishoz:
Persze egy luxusszedanba hagyomanyos automataval(ami az indulast "kisimitja") valami ilyesmit is el tudnek kepzelni.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz mycso #138659 üzenetére
Ha a diesel karaktert vartad akkor nem csoda, hogy csalodas volt, foleg ha az osszkerekes verzioban ultel. Abban egyszeruen elvesz a nyomatek. A Mazda 3-ban a 120 loeros viszont egy tok jo valasztas. Mondjuk Golf tsi helyett.
Az mondjuk biztos, hogy a dízelek karaktere/vezetése (főleg a kicsiké) megszokást igényel. De nekem pont ez stílus jön be.
A megszokast igenyel az mondjuk enyhe kifejezes, a regebbi 1.3mjet-nel meg 1.5dci-nel is az volt hogy 2000-nel rugott egyet aztan se alatta se felette nem tortent semmi. Szerintem ez konkretan sz@r nem megszokast igenylo dolog[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz SzlobiG #138835 üzenetére
Motorszam mar reg nincsen, a motorkodnak kell egyeznie. Ez nem feltetlenul ter el a gyarto egyes modelljeinel, pl a VW-nal van ugynaz a motor Golfban,Touranban, Tiguanban, Passatban meg meg ki tujda hany masikban.
Szoval olyan hogy Astra blokk nincs, olyan van pl hogy Opel A20TDL.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz rbalint88 #138998 üzenetére
Nekem volt 100 lovas fabiam, nem vennek megegyszer. A gazpedal akkorat kesik hogy barmikor lefulladsz vele. A belsejet meg az uleseket mar nem is irom....
(#138997) elistvan
Vegyel inkabb egy Focust, vagy Leon1/Toledo2-t esetleg Corollat. (inkabb az 1.6-ot keresd)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz kisza25 #139440 üzenetére
Van benne részecskeszűrő és nem minden motorkódhoz ugyan, de a kettőstömegűt is hozza.
A Ceed/I30 első szériájában(2007-2012) az 1.6-os dieselhez nem volt kettőstömegű és FL-ig(2010) nem volt részecskeszűrő sem. A 2.0 dieselben ugyanúgy benne volt mindkét alkatrész mint bármelyik másik gyártó dieselében.
Hallottam már én is ilye hogy a "Kiákban nincs kettőstömegű" meg ilyenek, ha ilyet hallassz valakitől, akkor biztosra veheted hogy ő nem ért hozzá(#139443) kelly416
Ilyen feladatra lehet jobban járnál valami Toyota Hiace/Fiat Ducato vagy hasonló áruszállító 6 személyes változatával. (Nincs kettőstömegű ami megmakkanjon a vontatástól)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Primary92 #139450 üzenetére
Miről ismerszik meg a DPF, DMF mentes Kia/Hyundai? 1582 ccm 85 kW-osról van szó (116 Le)?
Feljebb írtam(#139451) kisza25
nekem konkrétan az 1.4 crdi-re mondták, ez 2013-tól van
Mondani lehet bármit, de ha nem lenne benne, akkor nem lehetne alkatrészként sem megvenni... -
footy
addikt
válasz #94529552 #139568 üzenetére
A 3,5 litert azt én is hozom, mikor a hegyről legurulok a faluba , normál használat esetén 5 az, de még úgy sem rossz. (Egyébként a 90 lovasnak pont magasabb a fogyasztása mint a 105 lovasnak. Egyrészt mert nincs belőle
bluemotion(skodánál greenline vagy mi a túró)másrészt valószínűleg azzal már a motorizáltság az optimális alatt van.)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Declare #139795 üzenetére
A tavot kezzel atirtam, mert az elozo 3 tankolast elfelejtettem felirni.
Egyebkent nehez lesz az utod valasztasa ilyen szemponbtol, ennel kevesebbet keves hasznalhato auto eszik...
Valoszinuleg a fogysztason kell majd a legnagyobb kompromisszumot kotnom.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz B-L-A-C-K #139810 üzenetére
Aaaa nem az a lenyeg, inkabb ott kotok kompromisszumot mint mashol...
(#139811) Declare
Ja, nekem is erosebb lesz, nem mintha annyira kellene, de a hurka motorokhoz gagyi automata jar, szal ha a teljesitmeny meg eleg is lenne akkor sincs hozza hagyomanyos automata. Bar itt pont a K Astra a kivetel, ahol az 1.6 136 lovashoz is az jar mar. Igazabol a csendesseg es a kenyelem az elsodleges max 7 liter fogyasztasba (nem varosban) jo lenne beferni es a megbizhatosag is termeszetesen fontos. A K Astra egyebkent kepben volt, de a zajcsillapitasarol nem irnak kiemelkedoen jot sajnos, pedig meretre eleg lenne. Oszinten szolva egyre inkabb a Citroen C5-re vagyok rakattanva.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen