-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Integra
titán
tudom, hogy le lehet, anno ültem a legelső mo-i a2-ben is. már akkor aznap este a mélygarázsban azon röhögtünk a cégben, hogy és ezt tényleg megveszik.. szerencsére annyira sokan nem ették meg a maszlagot.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz bitpork #32532 üzenetére
minden autóra kell költeni. még az enyémre is, pedig ezen 14 év alatt egy termosztát ment tönkre... igen ám, de a gumi és egyéb kopó alkatrészek tönkremennek ezen is, elhasználódnak... az autózásra a legmegbízhatóbbnál is locsolod a pénzt.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
akkor vegyél 7 collosat. azért ha már rátapadsz a honda fórumra nézz körül hányan járnak 7 collal civic-en. hidd el nem a levegőbe beszélek, inkább a pénztárcád próbálom kímélni értelmetlen és felesleges kiadásoktóll. ez a 7 coll civic-en egyszerű autóskártya feeling, több, nagyobb, menőbb, kell, akarom. megértem, csak a civic nem az a liga anyagilag ahol ebbe kéne feleslegesen pénzt feccölnöd. költsd inkább jobb gumira és fékre. főleg utóbbira, mert a civic fékrendszere egy nagy szar.
te autód, te pénztárcád, ha úgy érzed, akkor csináld ezt.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
Csak ismételni tudom magam, neked akkor azt kell venned
Az meg nem igazán érdekel, h ki mit mond, meg ki az aki dicséri a civic fekrendszeret, en 10 év civic használat után batran ki merem jelenteni, h szar, gyenge. verpofi a dw futómű, váltó és motor, de a fék az nagyon gyenge.
Hihetetlen, h nem kritizalhatok valamit, mert a világ osszeomlik azonnal....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
Akkkr bocsanat, en kérek elnézést, a civic feke kiváló, nem nyúlik, nem fárad, nem alulmeretezett meg egy kellemesebb temposabb vezetéshez sem. Bámulatos, h ha a véleményem valamiről nem ideális, akkor máris bunkó leszek, meg jön ez a magas lovas faszsaggal, ha valamit dicserek akkor pedig máris elvakult vagyok, ha meg valami szar és kijelentem, h az, akkor még bunkó vagyok meg kiakadok.
Komédia, de komolyan
A szemelyemmel, azzal mindig tudtok foglalkozni, nagy osszeborulas meg pluszolgatas, az van. De a tárgyi részeknél meg hozzaszolni is nehezen megy. neked jó lesz a fék egy ideig, en is így voltam vele. Aztán hamar rajossz a hatarokra, mikor megtapasztalod óvatlan pillanatodban, h a futomuben sokkal több van, mint amit a fék követni tud, és ez esetleg egy nap bajba fog sodorni. Sok ilyen civices sztorit láttam már.
Semmilyen negatív dolgot nem mondtam, csak puszta tényt, csak mellre szívtad. Sajnálatos.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Napfénysüti #32724 üzenetére
persze, miért olyan nehéz elképzelni? hány szétgányolt hondát láttál már? azok se jobbak
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Napfénysüti #32730 üzenetére
én sem, de nem zavar. neki úgy szép.
a kevesebb néha több, és főleg itt érvényes szerintem, de látod.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Napfénysüti #32733 üzenetére
nem nem, nem így kell hozzáállni, hanem úgy, hogy jelzés értékű, tudod, hogy a te autód milyen ne legyen soha mindig csak pozitívan
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ehhez még annyit tennék hozzá (igaza van mentős barátodnak), hogy ha nem is tud vezetni, csak közlekedik és nem is akar megtanulni vezetni... na ez az igazi életveszélyes kombináció, ön és közveszélyes..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
hm, akkor valami változott..
na mindegy, én nem hoznám be magyar rendszámra, amit én is tervezek (szintén usa-ból), azon marad német rendszám. vagy szlovák. de az is lehet, hogy amerikai marad rajta[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
teljesen felesleges, hacsak nem valami hegyes motorod van..
a benzin minősége nem attól függ, hogy battáról vagy az osztrákoktól kapod a naftát. mindkettő finomítóban (és mo-ra még egy harmadik helyről jön talán) ugyanazok a minőségbiztosítási normák és kontrollok vannak. tehát ami a tartálykocsiba kerül az ugyanolyan, nincs különbség. max az egyes cégek adalékokat öntenek hozzá. ami szintén alapvetően teljesen felesleges. a csökkentett kéntartalmú üzemanyag már más kérdés, de ez még messze prémium és mo-n nincs is. majd lesz.
sokkal inkább befolyásolja az üzemanyag minőségét, hogy honnan tankolsz, milyen gyorsan pörög ki az áru az adott kúton, ezáltal milyen piszkos maga a tartály. illetve mikor voltak a tartálykocsik takarítva, bár utóbbiakat sokkal könnyebb tisztán tartani, mint a földbe ásott nagy tartályokat.
itt is teljesen rossz és értelmetlen a márkahűség. forgalmas helyen kell tankolni, mert ott rövid ideig áll csak az üzemanyag, mindig jön a friss szállítmány....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz whitezo88 #32808 üzenetére
nem szabad olajmárkára esküdni - ahogy üzemanyagra sem.
azt kell megtalálni ami az adott motornak a legjobb. követni kell a szervízkönyvben megadott sae és egyéb paramétereket és aztán lehet menni válogatni a márkákból, kinek mi szem szájnak ingere. ez a legjobb amit tehetsz
én sok éve mobil-1 és motul olajakat használok, attól függően, hogy melyik motorba vagy autóba kellenek....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
bizony, ez minden olcsóbb autónál így van alapvetően. neked kell elértéktelenítened az autót a tolvajok szemében, permanent mark, gravír, etc.. sajnos a legtöbb idős autó pont ezért van rossz állapotban, mert jönnek a kopó dolgok és azokért igenis új árat kérnek, 2 gátló és már repült 60-100e ft.. féktárcsa betét? 60e simán, és akkor nem beszéltünk vezérlés cseréről etc.. mindenki hülyének nézett múltkor, mert az egyik civicre rávertem 200ezret csak a teljes fékrendszer cserére és új szélvédőre gyári gumizással.. és most megy még egy 100as rá, mert eltört az egyik hátsó gátló és párban kell cserélni (ami csoda hogy eddíg bírta tartós romániai úthasználat mellett.).. az egész autó piaci értéke nincsen 800k sem.. szóval ja, nehéz összeegyeztetni a piaci értékét meg a használati értékét, de azt is gondolom a kettőnek semmi köze egymáshoz. és ezért igenis érdemes egy jó autóra úgy áldozni.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz whitezo88 #32859 üzenetére
és tudja azt is, hogy ez milyen extra melóval fog neki járni, illetve esetleg mennyivel kevesebb pénzt fog tudni kivenni belőle. a gravírt meg matrica nélkül is pontosan látja. mit kezdesz egy belegravírozott üveggel, vagy lámpatesttel? semmit, az kuka, értékesíthetetlen. szóval igenis jó dolgok ezek, ősidők óta működik. max ha keletre viszik az alkatrészt amerre a madár se jár.. de ott is ugyanúgy feltűnik ha szét van az adott felület roncsolva hogy ne látszódjon a gravír, de abba maga a felület is tönkremehet és használhatatlanná válik.
pár ezer ft egy gravírozás, nekem az a fura, hogy van aki nem csinálja meg, pedig alapvető és hatékony védelem tud lenni.
inkább arrébb megy két utcával és elköt onnan egy ugyanolyan autót. ez a lényege.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz MunezXBK #32916 üzenetére
belsőt sosem engedek senkinek, csak magam csinálom, problem solved
külsőt viszont terepjárónál már inkább csinálják kézimosóban, baromi hosszú míg otthon lemosom... de ezt a száraz gőzös belsőt megfogom tavasszal csináltatni, átmosva a szellőzővel együtt, a száraz jeges tisztítást itthon még nem nagyon ismerik sajnos....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz bigmasterg #32979 üzenetére
nem is oda tervezték..
utcán viszont sokat elmennek.
amelyik meg pályán megy, annak meg már nem sok köze van sokszor a gyári állapothoz....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz hobizoli #33014 üzenetére
jaaa, te a tipikus fotelhuszár vagy, mindig elfelejtem, én kérek elnézést.
én meg ráülök a motoromra és lenyelezem. első kézből tudom, hogy mi és hogy megy a való életben az utcán. na erről ennyit.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ülj fel te is majd valamikor egy erősebb modern kétkerekűre, hamar átértékelődsz. egy ilyen motor ellen 700-800 lovas erővasak kellenek. de szerintem ez teljesen rendjén is van. porschék ferrarik és a többi gyári standard gép nem ellenfelek.
az pedig, hogy mit ír le a könyv? kit érdekel? senkit. kimész és játszol, csak ez számít.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz zoo8800 #33546 üzenetére
szinte az összes régi 1.4 vw konszern motor ennyit tud, 9-10 liter. az 1.6-os motorok is. ez van. hulladék mind. japánok ezt fényévekkel jobban csinálták akkoriban. mai kis 1.4 és 1.6 vw motorok jóval modernebbek. ellenben annyit adtunk el azokból a fos motorokból, amennyit nem szégyelltünk, a nép kajálta, mert olcsó volt. mindegy, hogy a kúton simán visszaifzetette. de ez jellemző volt akkoriban az egész európai motorgyártásra.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz bigmasterg #33860 üzenetére
ennek simán kideríthető az előélete, ahogy mindne ritkább hondának itthon. szkeptikus vagyok vele. nekem biztos lesz egy nsx-em még, de ezekre a darabokra nem esküdnék usa-ban vagy japánban van a legnagyobb esélye annak, hogy egy jó darabot kifogjon az ember. európában kb zéró, max az angoloknál. mivel balkormányosból kevés van, ezért marad az usa, ahol az utolsó darabokat 2005-ben értékesítették. mai napig döbbenetes áron mennek el ezek használtban is.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ez is egyérdekes téma, mert már nagyon rég óta azon megy a hiszti meg "állítólag" a munka, hogy nyílvános legyen a regisztrációs adatbázis, hogy magad letudd hívni a kiszemelt autó adatait.. usa-ban ez már bevett szokás, absz alap, enélkül senki sem vesz autót.. azt, hogy itt miért nem megy még mindig ez a rendszer.. mindenki érdeke kéne, hogy legyen, úgy tűnik nem az.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
kétszer voltam a mozaikban az utolsó 2 hónapban. kőkorszak. drámai...
mikor ráteszi a vizsgáztató a fordulatszámmérő szenzort az intercooler-re a szelepfedél helyett, mert nem látja, hogy a motorblokk az intercooler alatt van és a fejét vakargatja, hogy nem kap fordulatszám jelet a számítógépe... édes istenem.. a másik nagyokos meg nekiáll hátsó görgők nélkül fékerőt mérni az első tengelyen, hiába mondom hogy állandó awd, ez nem az olcsó szar awd.. erre osztja az észt, hogy de menni fog, meg a mitsuk milyenek.. aztán mikor másodikra is elugrik az autó és csak nem működik, mégis alárakja a hátsó tengelynek a görgőket.. isten barma. kb ezen a szinten áll ez az egész informatikai rendszer is, mint amilyen emberek dolgoznak vele.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz bitpork #33895 üzenetére
hallod... de ez tragédia..
egy fiatal kódoló csapat, egy jó, matematikus mérnök, egy rendszer mérnök, egy pár jó ember az állam oldaláról.. felmérik az igényeket, megtervezik a rendszert, lekódolják és megy.. akkora rendszerekre cisnálunk globálisan ilyen rolloutot sok 10ezer userre, hogy ez egészen nevetséges, hogy itt mi megy.. azért nem megy, mert nem akarják, hogy menjen.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
igen, ingyér vannak..
a szakadtabb na1 darabok mennek 6-10 milla között, de azért itt már néha találni olyan alapot, amiből jót lehet építeni és ha sérült volt, talán minőségi aluminium javítási munkát is végeztek, de nagyon lutri. az alkatrész költségek meg teljesen más liga, mint amit az ember megszokott.
a jobb na2 darabok meg 80-100e dollár között mozognak (2003-2005), utóbbi persze csak usa piac és acura név alatt. a jdm na2 nsx-r meg 30-35 millio. yen. már ha valaki árul egyáltalán használt piacon. néha látni szalon állapotút, pár ezer km-rel. ilyenkor sóhajtok egy nagyot és azt mondom, hogy jó lesz nekem az amerikai sima na2 is..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz bitpork #33905 üzenetére
ááááá, hallásból ismerik, a gép kapja meg a megfelelő adatot, a többi nem érdekli őket. tényleg vicc ami ott megy, de igazából nem csak a mozaikban, a vizsgáztatás maga egy vicc.
most fogok komplett fékrendszer cserét csinálni csonkállványostul a mitsun, gyári lesz teljesen továbbra is csak egy evo9-ről kerül át minden. +1 cm nyomtáv szélesítő és hosszabb tőcsavarok, meg nyárra az evo9 gyári enkei felnijei (ütni fog élőben ). minden patent, kipróbált, bolt-on, kompatibilis, nem csúszik állítódik el semmi, fékerő bias is frankó.. nem is ettől félek, hanem attól az 1 cm szélesítőtől, hogy azmiaz.. és nem szeretek okosbanvizsgáztatni, minden autóm patika. oszt mégis a nagyhatalmú bohócok rendkívül megtudják keseríteni az ember életét.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
- Automata kávégépek
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Politika
- Linux - haladóknak
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Steam Deck
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen