-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz opeter87 #5381 üzenetére
Gyorsan felváltok, 60-70-nél már 6-osban gurulok vele és ha kanyarodni kell akkor meg ugye...
Lassan reagálnak. Én külön örültem mikor kiderült, hogy benyós Skodát kapunk. Eleve nem rajongok érte ha egy olajkályha van a kocsi orrában.
Saját használatra meg maradnék a szívóbenyósoknál. Mint ahogy tettem is (Jazz).
Tömeg különbség: Pontosan nem tudom megmondani mert a felszereltség is más. De + 50kg biztos van a 4x4-es azonos felszereltség esetén is.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dízelracer #5393 üzenetére
Igaz, az kvázi 100%, hogy ugyan azt teszik bele. Akkor van 80-100kg is a különbség.
Nagy sebességnél (értsd 200 felett) mennyit csal az órája ezeknek kb? 10% körül?
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dízelracer #5398 üzenetére
+ dízelracer: Sajtó helyreigazítás következik: Mint ma megtudtam amik nálunk szolgálnak 2.0 CR TDI-k csak 140 lovasok nem 170-esek. Így már pláne érthető a plusz súly és a -20 LE miatt miért nem harapnak annyira.
Meg kell chipeltetni és kész, 200LE simán bennül van.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Első generációs megbízhatóbb de a 2-el sem szokott gond lenni.
Igen.
Kicsi és relatíve drága. De nem romlik el és nem fogyaszt sokat.
Nem éri meg az árát szvsz, akkor Skoda Fabia. Kb ugyanaz csak a címke más és jóval olcsóbb minden téren.
Eszi az olajat a legtöbb de amúgy nem rosszak, nekem kettő is volt.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz opeter87 #5702 üzenetére
2500-5000? Jesus, nekem a Váci utcában 1800-ért vágták múlt hónapban.
Légszűrőt mennyi időnként érdemes cserélni? Tudom van gyári előírás, meg stb de azt az olajcserénél se tartom be. Normál használatban van a gép, főleg vidéki (nem föld út ) utakra van használva.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Napfénysüti #6235 üzenetére
A KGFB-vel együtt fizeted a biztosítónak aki a befizetést követő hónap 15-ig köteles átutalni a NAV-nak.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Napfénysüti #6240 üzenetére
Ezek szerint akkor aki nem jan 1 fordulós azok... ez van.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Vajon az árának hányszorosát költötte a verdára a mókus? [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Motion_Blur #6341 üzenetére
Alakul... De inkább hanyagoljuk Európát (USA-t is), nekik/nekünk leáldozóban van. Kína viszont...
mod:
off + 33as: Igazad van.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Hogy ne csak offoljak. A jobb első kerék felől surrogó hang, mintha lapos lenne a gumi de nem az. Kerékcsapágy? '98-as I-es Punto valós 136k km-el.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Egész pofás az új Mondeo.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Napfénysüti #6709 üzenetére
+ hobizoli: Köszi! Próbálom akkor a Jazz felé terelgetni inkább.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Nagy az izgalom, délutánra bent lesz a ABT chiptuning a verdában. Kíváncsi vok mit villant vele majd a vas.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz neduddki #6829 üzenetére
Skoda Superb (2010) 2.0 CRTDI 4x4 DSG, gyárilag 140 lóval. Sajnos nem az enyém...
mod:
tomcsi23: Márkaszervízben, ahol vették a verdát. Én csak hozom/viszem ismerőst akié.
mod2:
Napfénysüti: Arra én is. De garit vállatak rá, szóval olyan nagyon nem. Bár nem tudok részleteket ha 1 évet pl akkor...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dízelracer #6848 üzenetére
Passat 1.9 PDTDI, haver így járt. Miután másodjára is megfeküdt a (igaz jó pár hónappal később) a chipeltetés után eladta a ge...be. De addig faján ment amíg ment az igaz.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Egy 2006-os Jazz-nél az olajcsere + olaj/levegő szűrő kb mennyibe fájna?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stangli #7019 üzenetére
Több ismerősömnke is van Focus kombija meg sedan is. Nincs velük nagy hiba, kopó alaktrészeken kívül semmi nem volt eddig, pedig egyik se mai csirke. Futómű elsőrangú bennük. Szóval nem költséges a fenttartásuk. Persze csak a benyósoké, diesel-t kerüld szvsz.
Ezzel a fajta Mazda-val elég kevés a tapszatalatom... arra majd vki más.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tökmindegy #7030 üzenetére
Az jó ás, ugyanilyen olajért + levegő és olaj szűrőért csengettem 15k-t a Jazz-be.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Psychonaut #7044 üzenetére
Osztom. Előző céges autóban 320k km volt mikor leadtuk. Simán megvettem volna ha lehetett volna.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Az durva! Mák, hogy nem csapta el, nagyon csúnya sérülést okoz a kocsiban is. Fácánt kaptunk el egyszer, az is szép kárt okozott, nem hogy akkor egy mázsás dög...
Passat volt, szintén redesen szervízelve (ráadásul nem márkaszervízben, szóval nem tesco olajat töltöttek bele). Sajnos a régi flottát egyben eladták így nem lehetett bevásárolni belőlük. Régebben nem így volt, volt olyan kolléga aki vett pl 3 db G Astrát.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Mátrában jártam így, szerencsére megtudtam állni. Este megyek fel, refivel szépen egyik éles kanyarból kijőve ott áll előttem egy őz. A refi maitt leblokkolt és csak ott állt. Toltam egy satut, abs melózott is keményen... Ha kicsit gyorsabban megyek simán elcsapom.
Levettem a refit szépen le is ballagott az útról. Hát mondhatnám, hogy nem sz@rtam be de az nem lenne igaz...#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #10726912 #7161 üzenetére
Hehe, pont tegnap délelőtt dobtam töltőre az akksit én is. Belső világítás égett még de a motort már meg se forgatta.
De vmi gyíkja van az akksinak, mert egy teremgarázsban áll ahol nincs hideg egyáltalán.mod:
Jah és kb 3 hete volt használva utoljára a verda, ennyit bírni kéne simán.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi