-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Én beültem mind az s-crossba mind a vitarába és azonos felszereltségnél nem éreztem nagy belső különbséget (de az s-t nagyobbnak éreztem belül). Az s-t vezettem is. Csak a cross eleje számomra emészthetetlen. Nem tudom hogy ráncfelvarrásban majd ez javítható e egyáltalán.
Nekem egyébként teljesen szimpatikus a megbízható és kő egyszerű hozzáállás, de a feleségemnek nem (ugye az érzelmek, és a vitarát kicsinek érezte, én meg az s-crosst rondának).
Most hogy megint van iskola és járok a zenesulihoz megint halálra bosszantanak a bazi nagy fekvőrendőrök Mondjuk ahogy öregszik az i30 annál kisebb a potenciális lelki sérülésem amikor leér az alja (de azért még mindig nagyon zavar).
Azért az új honda hr-v-re kiváncsi vagyok, bár kicsit aggaszt az 1.5-ös motyi (kevés lesz e). Meg 5,5 kicsit sok kezdőnek (akkor még várok és volvo v40 cc t3).
-
őstag
válasz Remekelek28 #117862 üzenetére
Szerintem itt többféle határidőt említesz ömlesztve
Nem ez a szakterületem de szerintem fő esély a Ptk. 6: 158. §.
"6:158. § [Hibás teljesítési vélelem]
Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen."
A bizonyítási teher a vállalkozásé 6 hónapig (hogy nem volt hiba). Ha magánszemélytől vetted akkor tied a bizonyítás (hogy már hibásan vetted), az elég reménytelen lehet (de ez technikai kérdés, ehhez aztán pláne nem értek).
-
őstag
válasz Kornel #117870 üzenetére
Nu igen a dolgok itt válnak nem egyértelművé. Végső soron a maximum amit elérhetsz hogy majd a bíró eldönti (jó magyar szokás szerint jó sokára, mert a kereskedő elérhetetlené/elutasítóvá válik, utána felszólítás, utána fizetési meghagyás pl. árleszállításra stb. stb.). És ha nyersz ott sincs vége (végrehajtás, ha ügyes és így is bírja fizetés nélkül akkor felszámoltatod a céget de még így sem biztos hogy pénzedhez jutsz).
-
őstag
válasz Sixkiller6 #117976 üzenetére
Ebbe talán a volvo s80 is belefér most (ha nem zavar hogy kifutó model).
-
őstag
válasz Sixkiller6 #117981 üzenetére
Lista áron annyi, ha azon kell venned akkor nem fér bele. De mindenki másnak 2 milla kedvezmény van rá. A linkelt már egy elég jól felszerelt.
Szerk.: Runner kolléga 35 másodperccel jobb volt
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz runner 125 #118852 üzenetére
Remélhetőleg mazdáék tanultak a múltból. Az autobild ha jól emlékszem csinált tartóstesztet (100k kilométer) mazda cx5-el. Darabokra szedték és direkt keresték a rozsdát ha jól emlékszem a mazda múltja miatt, és azt írták hogy teljesen ok a rozsdavédelem. Pedig őket nem lehet mazda pártisággal vádolni.
-
őstag
Az utóbbi fél évben egyre rosszabbul esik a sok váltás (ha összejön egy rohangós nap, sok városi kocsikázással akkor kifejezetten fájnak a lábamban/talpamban a kis csontok, de pl. tenisz után semmi bajom).
Erősen gondolkozom egy automatás autón, csak elég kevés opciót találtam, ezért kérnék még ötletet. Keret 5 millió környéke, szivóbenzines kellene normális automatával (nem cvt, és társai). Sok kis városi út, néhány nagyobbal (évi 15-20 ezer). 4 fős családnak, és lehetőleg kicsit nagyobb hasmagassággal mint a jelenlegi 2007-es i30-as.
Eddig az egyetlen igazi opció a vitara, visszajelzések alapján jó az automatája. De a belsejét én nehezen, a feleségem meg egyáltalán nem viseli el...
Van még valami opció ami jó lehet? Én nem találtam... Kb. azegyetlen más amit látok egy automata v40-es volvo még spórolva egy ideig (de az meg csalás, mert turbós, hiába vagyok volvo mániás az az én rövid hideg motoros útjaimmal gyilkosság).
Köszönöm a segítséget!
Szerk: Újban gondolkozom, 10 évig megtartanám.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz htomi85 #123167 üzenetére
Köszönöm. Hát ha turbós lesz, akkor inkább volvo. Tsi-ben még nem igazán bízom (bár állítólag 2012-től ok). A DSG-ben az a jó amelyik olajban "fürdik" igaz? Az melyik mocihoz van?
Bár a skoda octavia maga a motoron kivül szimpatikus (és van futómű emelési opció).
Egyszer vettem használtat, de nem értek hozzá, átvertek (pedig elvittem szakszervízbe, mégis).
Egy cvt-s kocsi lehet hogy kipróbálok, hátha csak a tesztelők utalják a magas fordulatszám vinnyogását.
-
őstag
Itt a listaárakról beszélgetve, tudja valaki mazdáék mennyit engednek listaárból kp-ra? Ebben az automata i30 méret témában kezd nagyon szimpatikus lenni a mazda 3-as 120 lovas 2 literes 5 ajtós attraction automata. Listaáron ez ugye 6,7 milla, vonóhorog meg metállal ugye az kb 7. Nem hiszem hogy vw szintű engedményt adnának, de azért ebben már beleférhet kis engedmény (bár felszereltség elég jó, itt már xenon is van).
Sajna valószínűleg elbukik a fekvőrendőr teszten, de van a közelben egy mazda kereskedés, erősen gondolkozom a kipróbáláson (vagy 1 kilométerre van tőlük a fekvőrendőr ami életem megkeseríti, addig vezessen az eladó, Ő mutassa meg mennyivel lehet sérülés nélkül átmenni rajta). Az autó maga nagyon szép szerintem.
-
őstag
válasz hülyegyerek #123530 üzenetére
i30 kombi 1.6 dízel. Mellé otthonra egy 200-300 ezres swift. Városban rohangálni és biztosításnak ha mégis meghalna a hyundai-ban a turbó (dízel amúgy sem rövid útra való). Jobb swiftben szenvedni pár napot mint munkát veszteni
-
őstag
válasz hülyegyerek #123703 üzenetére
Én megmondanám neki hogy biztos a vásárlási szándékom és ennyit adok az autóért HA az én szerelőm rendben találja. Hogy ki az én szerelőm az az én dolgom. Ha ezt visszautasítja (vagy te is ezt tetted és már visszautasította) akkor szerintem egyértelműen felejtős. Hiszek abban hogy komoly ügyekben mindig van racionalitás (itt éppen az, hogy átnézetve már nem, vagy nem ennyiért tudná eladni).
-
őstag
válasz Kornel #125718 üzenetére
Panda és magasépítés. Nem leszek nagy segítség mert ignisben nem ültem.
De szerintem elég magas a panda. Én mindig azt választom bérautónak ha lehet külföldön (pár nap alatt nem félek hogy elromlik). Nagy hasmagasságú, nem verem le sehol. Most voltam egy hete, és hegynek fel-le kis szűk utakon, városi dugóval evett 7 litert. Kaphattam volna ugyanannyiért 500-as fiatot is, de mégis a panda kellett. Szóval tetszenek a pandák csak fiattal már megégettem magam.
-
őstag
válasz Morris #125777 üzenetére
Talán csak feltennéd 1 forintért egy aukciós oldalra, viszi a legtöbbet kináló. Neked nem tetszik alapon. Nagy poén lenne
De ennyiért én sem ezt venném (kis spórolás és xc90). Csak a sportost akar kitételre jött ez (a volvo a szívem csücske csak szegény vagyok hozzá).
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz rwin5 #125786 üzenetére
Ezen én is elsírtam már magam, még 14 végén, amikor nekem kellett második autó. Vitara vételénél év vége fele mondjuk ez jól is jöhet. Ahogy nézem az addig több mint 9 éves i30-asomért többet is kaphatok mint akár magam reálisnak tartanék...1,4-1,5 milla ilyen idősért azért elég vicces (majdnem új ár fele).
-
őstag
válasz rwin5 #125788 üzenetére
Erre humorizáltam én magamban, hogy 2-4 éves szivó benzines toyota/honda/hyundai-nál majdnem fizetni kell listaár felett hogy bejáratták neked 100 ezer kilométeren (avagy 3 éves ix35 1.6-os 4 milláért 100+ ezer kilométerrel amikor 5 az új).
De remélem ezen dolog jobbik végére kerülök az idén Tényleg 9 éves, magyar, első tulajos, szervízelt, 130 ezer kilométerrel... Csak új ár feléért. LOL
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Kornel #126001 üzenetére
Rokonlelkek az én asszonykámmal...Kb. bármi ami honda az jobb lenne (kivéve jazz). Csak hát én túl nagynak éreztem a hrv-t beülve. És a 10 hónapos szállítási idő is elég megoldhatatlan logisztikai problémák elé állít (nem akarom gombokért beszámítatni a jelenlegit, majd eladom én).
-
őstag
Hát igen, igazából én alapjában a mazdától félek rozsdásodás ügyben. 0. évestől kezdve.
Általában újonan veszem az autót, és ha nem okoz csalódást 9-10. évesen váltok (volt egy stilo amit 3,5 évesen adtam el). Mindegyik szívóbenzines.
Egy használtat vettem az nem volt olyan nagy siker (pedig átvizsgáltatam). Mondjuk akitől vettem az ellen már jogerős fizetési meghagyásom van Behajtás azért erősen kétséges.Hála istennek nekem, mostanában azért kisebb bukta az új autó mint régen (lásd korábban, 10 éves olyan kocsi amit én veszek, majdnem felét éri új árának, persze nem jelenértéken ).
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Ha egy pár éves hondáról beszélünk pl. akkor igen. Csak ott meg nem nagyon sokat fogsz rajta. Ha azt mondják hogy 5,7 milla egy jobb 1,8-as civic akkor talán jó egy 2 éves 4,5-ért. De év végi akcióban elhozod 5 milláért (és akkor nincs benne az, hogy miért is adtak el 2 évesen, csak nem törött valahol amit nem vettem észre).
Hyundai ugyanaz, ott pl. kapásból adnak flotta kedvezményt egy rakás foglalkozásra.
Szóval ez az új vagy pár éves használt nem olyan egyértelmű már mint régen.
Plusz valakinek kell új autót is venni hogy legyen használt is Első autóm fél éve még boldogan szaladgált a tulajnál aki tőlem vette (2000-es 1,2-es corsa, fél éve futottam össze vele és új gazdijával)
-
őstag
-
őstag
válasz alázógyík #126323 üzenetére
Hát biztos kivétel vagyok, de nekem nem jött be az 1.4 stilo. Volt 3,5 évig. 2 évesen hűtővíz hiány (rendesen szervízelt) miatt autópályán kellett vele hazabicegni. És szoktam nézni 2 havonta kb azt hozzáteszem. 3 évesen motor hibákat jellezgetett és a szervíz jóízűeket tippelgetett (több is) hogy mit cseréljek még. Újra kellett indítani mint a windowst és elmúlt a hibakijelzés... Végülis nem állt le soha alattam (teljesen ), de azt hiszem nekem ez nem való (távolkelet és szívóbenzin ha már a szívóbenzin maga nem elég).
Bár uncsitesóm mentalitásával lehet hogy szuper. Valami hibajelző ég? Megy az autó rendesen? Akkor nem érdekes... Alfás a csávó
-
őstag
Nyugodtan lehet hogy csak pechem volt, de az én tapasztalatom nem jó a stilóval.
Az első új autóm egy full fapad 1,2-es 65 lovas b corsa volt (2000-es, tehát utolsó évjárat). Sokak szerint hulladék, de mi szerettük, soha nem volt baja. 9 év után azért adtuk el mert nem kellett 2 autó huzamosabb ideig. -
őstag
válasz Integrale #126332 üzenetére
Nem is a víz hiány miatt adtam el. A motorhiba kijelzés miatt, melyre tippjük se volt a szervízeknek (hiba kiütésen kivül). Próbáltam én legyinteni, de erre már nem ment 3,5 év alatt majd annyit buktam rajta mint most fogok majd a 9 éves i30-al (ok, nem fair teljesen mert a használtautó piac szerintem mostanában teljesen bedilizett, és ezt úgy mondom hogy most nyerni fogok rajta).
-
őstag
Nem tudja véletlenül valaki, az 1.6 gdi (hyundai/kia 135 lovas) az kokszosodik mint pl. egyes tsi-k? Csak úgy kiváncsi vagyok,mert asszony pajtás csak az i30-at nyomatja (vitara helyett). De ugye sok kicsi városi utat is bírnia kellene (feltéve ha a teszteléskor el nem vettem mert leveri az alját ez az új is a fekvőrendőrön ).
-
őstag
válasz Gergőke88 #128190 üzenetére
Nincs ám egyedül. Én is ebben a kórságban szenvedek
Ugye racionálisan a vitara lenne a nyerő (olcsón fenntarható, bírja a fekvőrendőröket). De mindig jön valami új vagy régi ötlet.
Pl. most a mazda 3 2.0 120 lovas benzines. Aszem elmegyek leteszelni, van egy kereskedés vagy 1,5 kilométerre az engem kínzó fekvőrendőrtől (megkérem vezessen először az értékesítő és mutassa meg mennyivel megy át rajta biztosan, nem vagyok mohó 5 km/h nekem már elég, de nem akarom én leverni más autóját).
Ha ezen átmegy akkor lehet hogy gond van (nagyon tetszik maga az autó), mert elfelejtem hogy rozsdásodik (12 év a rozsda garancia azt hiszem, 10 évesen eladom )
-
őstag
válasz Declare #128203 üzenetére
A probléma nálam összetettebb. Ráérek autó tekintetében. Jelenlegi autók szépen mükődnek, és csak "lassan" lenne aktuális csere.
Egy csomó dologban a "nem kipróbált hosszú távon de talán jobb" van a megszokottal szemben (automata, magas építés).
Ahogy tökölök vele, a rendelkezésre álló összeg is növekszik. Utánanézés közben növekszik az étvágy jobb felszereltségre.
Ha most azonnal kellene cserélni az más lenne. Vitara gl+, ennyi fért bele.
De a mazda az egyetlen aránylag jó teljesítményű/fogyasztású szivó benzines. És jó felszereltségűek már egész jó arúak (+ fél milla egy vitarához képest).
Mivel én sokáig tartom meg az autóim a döntés is sokáig tart. Nyáron az amiknál lesz egy hetes autókölcsönzésem. Ott majd legalább az automata kérdés kiderül. Ha szeretem akkor lesz automatám.
-
őstag
válasz Declare #128205 üzenetére
Igen, csak új.
A 6-os már túl nagy. Sokat járunk városban. Így is mindig az iq-t viszem ha tehetem (tehát ha nem gyerköcökkel és cuccal megyek) és nem az i30-at ha pesten megyünk. De pl. reggelente nem lehet, annyi a cucc hogy tele az i30.
A középkategóriában mint a 6-os megérheti 1-3 éves használtat venni.Azok a márkák amiket én nézzek (toyota,honda,mazda,kia,hyundai), ott az alsó középkategóriában nem éri meg fiatal használtat venni. Alig olcsóbb. Persze nem listaárhoz hanem valós árhoz képest (azért jobb felszereltségen pl. a hyundai is enged még rendesen, nem csak a "hivatalos" akciót adja).
-
őstag
válasz molnarpeter #128209 üzenetére
Nem tudom ez mennyire megbízható (lásd még pesten szaki találása aki alaposan szeret dolgozni, én nem értek hozzá).
A CX-5-nél már azt olvastam hogy nem gond a rozsdásodás. De ugye még elég új, ez nem biztos hogy igaz.De mivel 12 év gari van rá rozsdásodásra és max 10 évig tartanám meg, ezért ezt azt hiszem bevállalnám.
-
őstag
Nem tudtam szívben még teljesen elengedni a mazdát, ezért lenne egy kérdésem. Van Pesten olyan szaki akihez el lehet vinni új mazdát jó kis korrozió védelemre (ugye 10 évig tartanám) ha arra esik a választás? Már úgy értve aki jól dolgozik (ez a fehér holló kategória tapasztalataim szerint). Az nem gond ha be kell jelentkezni mert sok a dolga, és nem ingyen dolgozik
-
őstag
válasz bmwsan #129460 üzenetére
Ja nálam is ez van. Ráérek, teljesen jó az i30. Gondoltam nyáron megyek majd többet automatával (bérautó) és akkor legalább az kikristályosodik hogy automatát akarok-e.
Sajna közben kezdek kiszeretni a vitarából. Túl sok van belőle Az is betett hogy 3 házzal arrébb pont olyan színkombót vett valaki amit én akarok. Nem sznobságból, de nem szeretnék azért rendszámot nézegetni hogy melyik is az enyém ha az asszony használta pl....
Közben teljes furcsa módon kezd tetszeni az alap hybrid rav4 (alap bi-led fényszóró és tolatókamera, nekem elég). Csak hát 8,4 milla így is, az legalább plusz egy év (és a lopásveszély, bár utánakérdeztem állítólag aránylag jól védhető a hybrid is, csak körülményesebb). Meg hát az azért nagyobb dömper mint akartam, de talán tolatókamerával le tudom parkolni (+30 cm az i30-ashoz képest).
-
őstag
válasz bmwsan #129494 üzenetére
Igazából a hybrid ideális arra amit én művelek (kis városi távok). Plusz ugye az automata és a jó fényszóró. Ott kezdtem el rajta gondolkodni ahol írták hogy ez nem vinnyog az autópályán (hogy ott nem fogyaszt szuperrül az ok nekem). Rav4 egyszerűen megtetszett, igazából minden tekintetben sok egy kicsit (igaz az i30-at is így vettem 9 éve, kilógott az is az akkori keretből).
Nem tudom az új priusban sikerült e ezt a vinnyogást megoldani (de ugye az nehezebb mert csak 1,8as a benzinese nem 2,5, nem olyan egyszerű nyomatékból menni). Ha igen akkor a c-hr is érdekes lehet.
-
őstag
válasz szőröscica #129667 üzenetére
Az én pezsgőszínű autóm 9 éve jó. Biztos csak belenyúltál, peszgőszínű is lehet jó
-
őstag
válasz Kornel #129722 üzenetére
Válság következménye is ez. Nem nagyon van jó itthoni autó eladó, gondos gazditól. Mert nem adják el...
Nem könnyű neked mert ugyanolyan nehezen tudsz dönteni mint én, csak alólad sajnos killopták az autót (ha jól emlékszem) és ez azért ez nyilván sürgetőbb helyzet mint az enyém (elkettyeg az a 8,5 éves i30 még).De abban én is tökéletesen egyetértek hogy 60% ár egy 8 éves autóért vicc. De sajna a tragikomédia esete áll fenn, mert most ilyen a piac és kész.
Bár azt elég erősen érzem hogy nem fogja a márkakereskedés beszámításra megkapni a régi i30-am (szívóbenzines), elmegy az majd gyorsan tőlem is.
-
őstag
válasz Kornel #129730 üzenetére
Ha van jó forint alapú hitel Hondánál én azt tenném a helyedben. Azt az autót kell venni ami tetszik, Hondáéktól szokatlanul elég akciós most a civic (jón az új ugye, ami ha minden igaz már csak turbós lesz, ami pl. nálam nem előny).
Politikától függetlenül ha növekszik a thm jelentősen, az csak drasztikus MNB kamatemelés következménye lehet. Ehhez elég nagy gondnak kell beesnie, mert nem ez az irány (de kicsik vagyunk, ez azért alapvetően nem csak rajtunk múlik, egy kínai falnak ütközés vagy drasztikusabb ami kamatpolitika betehet). Bár ugye lehet csökkenteni a kitettséget lehető legrövidebb futamidővel.
-
őstag
válasz rbalint88 #129970 üzenetére
Mazda 3-at én is nézegettem, de szerintem időközben nekünk a Mexikói gyárból jönnek a 3-asok. Cáfolatnak örülnék.
De nem csodálkoznék ha a 2.0 120 lovas nem 120 ló lenne. Minden tesztben kiemelik hogy jól megy (valahol azt is hogy jobb mint a 165 lovas).
Nem csodálkoznék ha ez "adóügyi" stikli lenne. Ha okosan csinálják akkor a hivatalos toleranciájuk +/- 20% aztán véletlenül mindegyik 140 lovas
-
őstag
válasz Atlantis #129990 üzenetére
Most látom előzményeid. Az 1.6-os kia/hyundai traktor motor állítólag teljesen pöpec (nekem i30-asom van de benzines és előző széria). Nincs kettős tömegű(bár automatánál ez a kérdés nem aktuális). Bár 30 ezres olajcsere engem sem nyugtatna meg...
Ha automatát veszel, akkor kiváncsi lennék a véleményedre hogy maga az automata milyen. Nyári autóbérlésre direkt ezért próbálok santa fe automatát szerezni (fogadjunk hogy murphy alapján kapok egy teljesen más "similart"...).
-
őstag
válasz Atlantis #129994 üzenetére
Ehhez tényleg sok szerencsét, mert a kinézett kor és a keret is sok agóniát rejt. Magyarul elég nehéznek tűnik olyan jót találni ahol a gazdi nem közel listaárat szeretne a portékáért (ezt kijelentés kor függvényében értelmezendő, hiába ilyen a piac szerintem egy 4 éves civic sem éri új ár 75-80%-át). Én már letettem róla, már hirdetések alapján is, kicsit később de újat veszek.
-
őstag
Mondjuk ez alapján elkezdtem gondolkozni egy hyundai tucson 1.6 gdi-n is. Azonos felszereltséggel nem is olyan nagy az árkülönbség (listaár) az azonos motorú i30-ashoz képest. Mondjuk az már erősen kérdéses hogy megkapom e ugyanazt a kedvezményt (flottás, de ugye az i30 4 éves model, a tucson meg elég új). Ugye nálam turbó kizárva rövid városi utak miatt. A teszt alapján rosszabbul biztosan nem megy minta ez első generációs 1.4-es i30-am.
Ami még tetszik méretben a kia nero. Méretben pont jó lenne. De az meg nem lesz sima benzinessel szerintem. Az új hybrid hajtásláncot nem biztos hogy én szeretném tesztelni (bár hyundai/kia felé még nem hallottam tsi szintű kezdeti problémákról, de ugye minden cégnél van első nagy blama lásd toyota 2.2 d-cat 177 lovas vagy melyik)
-
őstag
válasz Atlantis #130120 üzenetére
Kiváncsi vagyok mennyiért kapnál egy ilyet újonnan rendelve. Szerintem kb 5,5-5,7 milla. Ahhoz képest 135 ezerrel egy 3,5 éves 72%-os áron. Hát nem tudom. Én 7 millás listaárú i30-ra 6 millás ajánlatot kaptam (xenonos, duplakuplungos automatás, vonóhorgos 1.6 gdi + metál, kiváncsi voltam mi az árkülöbség egy glx-es automata vitarához a valóságban).
Ráadaásul az a betartott olajcsereperiódus jó eséllyel jelentős részben városban volt (automata).
-
őstag
-
őstag
válasz F-ECT$ #131001 üzenetére
Megbízhatóak, és a belső tér minősége is teljesen jó. Nekem i30-asom van több mint 8 éve, egyetlen bajom vele hogy kicsi a hasmagasság (de ez inkább a pesti akadálypálya hibája, nem az autóé).
Asszony pajtás annyira szereti hogy ha rajta múlik megint i30 lenne. Csak most már annyiba kerül mint a kifutó civic (1.6 gdi és 1.8 jól felszerelt példányok akciós ára)... Vagy hogy más durvát mondjak a volvo v40 sem sokkal drágább most nagy akcióban (mondjuk az neked biztos kicsi lesz belül, de engem vonz mint a mágnes a cc).
Szóval teljesen pöpec a hyundai/kia de nagy árelőnye nincsen már.
-
őstag
válasz Mágus2 #131248 üzenetére
A bizonyítási teher iránya itt a fő kérdés (Ptk. 6: 158. §). Kereskedőnek kell bizonyítania 6 hónapon belül hogy a fel nem ismert hiba a teljesítés időpontjában nem volt meg. Magánszemélynél fordítva...
Én kereskedőt ezen az alapon már fizetési meghagyással megkínáltam (nem mondott ellent, gondolom rájött hogy elég reménytelen, jogerős lett). Nem mintha pénzemhez jutottam volna (végrehajtás alatt van)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs