-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz Napfénysüti #74687 üzenetére
"Nekem nagyon rövid a váltóm"
..viszont nagyon sokáig forog a motorod
(#74691) deicide: enyém is 6-os, de a másik véglet, 115-ig jó a kettes.
Most meg, hogy magasabb a rev limit még tovább[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Napfénysüti #74697 üzenetére
Mondjuk szerintem nekem illik az áttételezés a pörgős benzinmotorhoz.
A hatodik is jó, 120-nál forog 3000-ret. 312-ig jó vagyok -
-v-
addikt
-
-v-
addikt
Igen ezt értem, de én DeFrancónak válaszoltam, hogy azért nem ugyanaz, mint a belföldi autóvásárlás, és azért nem lehet azt mondani, hogy ha én befizetem akkor fizesse be a külföldön autótvásárló is, úgy igazságos, mert az már fizet regadót is, és emiatt az összességében így sokkal nagyobb szívás.
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #74858 üzenetére
Milyen árelőnyről beszélsz? Semmivel nem olcsóbb németben, sőt ami jó autó, ott azért többet elkérnek, mert ott az tényleg többet ér a piacon. Viszont sokkal nagyobb piac, nagyobb a választék, jobb eséllyel tudsz találni egy szép autót, mint az itthoni lefingott szarok között. Csomó típusból / felszereltségből stb. meg egyenesen lehetetlen találni itthon, mert a csóró magyarnak csak az alapváltozatra telt stb. ha olyan autót akarsz baszhatod. Nézd meg pl. hány volvo motoros mondeo vagy s-max van itthon, meg mennyi kint ... így meg gyakorlatilag ellehetetlenítik lassan a használtautóbehozatalt, annyira drága lesz.
Logikus, persze. Akkor csökkentsék annyival a regadót, amennyi az illeték -
-
-v-
addikt
Megnéztem, 2004 - 2011 közötti 2.0 focus kombiból hahu 1db találatod ad, mobile 169-et...
Pedig egy tök racionális választás, szóval még csak nem is valami extrém példa.
Ideális családi autó, nem kell félni a dízeles betegségektől, jó konstrukciójú mazda eredetű motor, szépen viszi a kasztnit még sok emberrel, megrakva is (az 1.6-tal ellentétben). Fogyasztása, fenntartása meg alig több... használtan már felára sincs.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz tomcsi23 #75135 üzenetére
Igen.. dízelnél se túl jó, ha nagyon alapjáratról padlózgatja az ember, kettős tömegű nyeli be az összes rezgést ... meg persze semminek nem jó semmilyen autóban, inkább vissza 1-esbe.
Nekem mondjuk a hosszú kettes is belejátszik, 40-nél még csak kb. 2500-at forog ... mondjuk mióta rajta a tuning, 1800-tól tök szépen megy, most majdnem olyan alul mint egy 1.6-os dízel -
-v-
addikt
-
-v-
addikt
válasz !Overdose! #75151 üzenetére
-
-v-
addikt
válasz Kornel #75328 üzenetére
"a 2. tulaj kicseréli a szokásos dolgokat"
Szerintem azt kell megérteni, hogy a szokásos dolgok már nem azt jelentik, mint korábban. Lehet, hogy az új, bonyolult technikájú motoroknál pl. a koxosodás kipucolása egy "szokásos" karbantartási folyamat lesz a közvetlen befecskendezés miatt... nincs ingyen ebéd, a kisebb fogyasztásnak, károsanyagkibocsátásnak, nagyobb teljesítménynek stb. ez az ára... bonyolultabb technika, nem is az örökkélvalóságnak tervezik, sokkal kényesebb, vigyázni kell rá, karbantartás igényesebb, néha 1-2 drága cuccot cserélni kell benne. Én is kíváncsi leszek, mi lesz 10 év múlva a használtautó piacon ...
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Tankblock #75500 üzenetére
Nos igen, magam is elég soványnak érzem ezt a fél évet, amennyit bírt Nem baj, legalább a kinyomócsapágyat is elvitte magával Meglátjuk az új mennyit bír, ha az is ennyit akkor nem fogok bohóckodni a DMF-fel, veszek bele sima lendkerekes szetet, mert ez így nem valami gazdaságos
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #75506 üzenetére
Hát, gondolkoztam én is, de semmi se történt vele ebben a fél évben. Kinyomott kuplunggal indítom és állítom le, megégetve nem volt... visszaváltani gázfröccsel szoktam, alacsony fordulaton nem erőltetem (de ez amúgy se egy dízel ..). Milyen user error tud még lenni ..
Haladósan közlekedek az igaz, de ha meg attól meghal fél év alatt (nonszensz szerintem), akkor meg fog most is = ki kell dobnom belőle
Egyébként szvsz ha ütném vágnám is sokkal többet kéne hogy bírjon ... -
-v-
addikt
Le kell dobni róla ezt a felnit, és az árából venni valami szebbet rá Meg ezt az ezüstszínű undormány tükröt Amúgy szimpatikus nagyon nekem is De nem lehet ebből a motorból pár 10 lóval többet kicsikarni? Szánalmas ez egy 2.8-as motortól.. ez még annyit se megy mint az enyém
-
-v-
addikt
Ez szimpatikus jármű nekem
-
-v-
addikt
válasz runner 125 #75757 üzenetére
Persze az kurva sok , én csak az autóra értettem.
-
-v-
addikt
válasz tomcsi23 #75759 üzenetére
Bejöttek eddig is A kék 330i-t még mindig árulják Meg a 3.0R legacyt
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz bitpork #75764 üzenetére
Nos ez azért van, mert neked a prémium = luxus. A bmw régen a vezetési élményről szólt, nem a keleti kényelemről - az mindig is a merga volt inkább. Persze ma már a bmw is elpuhult. Plusz az E46-os idejében még nem volt azért annyira magas az alapfelszereltség sehol, audinak bmw-nek stb. mind volt hátul kurblis megoldása, akkoriban ez még nem volt annyira ciki. Nyilván ha még egy generációt visszamész, még kevesebb extra járt alapfelszereltségnek - miért is lepődünk ezen meg?
Mellesleg ez ma is így van, totálisan nevetséges dolgokért is felárat kérnek, ez a prémium márkák jellemzője, egyrészt jó, hogy minden lófaszt kérhetsz bele, másrészt ennek megfelelően mindenért el is kérik a felárat, egy szaros usb csatlakozóért is stb.
Felőlem aztán elöl is lehetne benne kurblis ablakemelő, legalább kevesebb súly amit cipelni kell, és eggyel kevesebb dolog, ami el tud romlani A mostani autómból is kidobnék nyugodt szívvel egy rakás dolgot, ami nekem tök fölösleges.
Önmagában az erős, 6 hengeres benzinmotor, 50-50 súlyelosztás, hátsókerékhajtás, kurva jó kormánymű futómű, váltó stb. megadja azt a műszaki extrát, amitől régen bmw volt a bmw, ugyanis más nem nagyon tudta Mondjuk ha valakinek ezek számítanak, nem a hátsó ablakemelő, akkor nem olyan butaság azért az, hogy miért adjon ki egy számára fölösleges dologra plusz pénzt Gyakorlati haszna az nulla kb., és ha nem felvágni kell az autó, akkor a "ciki" faktor az ugye nem számít - felőlem wartburg jel is lehetne az orrán -
-v-
addikt
Plusz ez csak egy 3-mas ugye, ahol az extrák száma meg a felszereltség sose volt olyan, mint följebb az 5-ösnél meg 7-esnél... B6-os A4-esekből ugyanúgy látni hátul kurblisat
Plusz ha megnézed, 2004-ben pl. még a focus I ment, ahol a legmagasabb ghia felszereltséghez is kazettás!!! magnó járt még alapból, és feláras volt a cd-s ... -
-v-
addikt
válasz runner 125 #75772 üzenetére
Az egy 4 hengeres turbó motor 4 kerékkel, ez meg egy hat hengeres szívó hátsókerékkel
Plusz az impreza jóval kisebb is.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs