-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #219502 üzenetére
Nem cáfolom az igény adott, ez meg az ára. Szerintem olcsóbb napi 1-10 kilométerre benzinezni évi 2 hónapig, és/vagy gyúrni a villany spórolásra (fűtéssel és hasonlókkal).
Ja, i3 REX is megfelelne a kritériumoknak, de nem ajánlott.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz szőröscica #219513 üzenetére
Na bakker, a legjobb eszembe se jutott. Én konkrétan ezt venném a megadott feltételekkel. 4M-ért már nagyon babák vannak.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
őstag
válasz szőröscica #219772 üzenetére
Insignia is van 5 ajtósban
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz szőröscica #219836 üzenetére
9 hónapos és 8500 km van benne, szeretném azt hinni, hogy jó
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
veterán
válasz szőröscica #219836 üzenetére
ezt en is nezegettem most a minuszokban. varosban ha indulok en inkabb sport modban hasznalom, porogjon kicsit jobban a motor es melegedjen be hamarabb. ez szerintem jobbat tesz neki, mint sima d-ben nyustolni. igy kb 4-6 km kozott jelenik meg a masodik csik a hutoviznel, es ilyenkor mar 50 fokos az olaj is. 2.0 tdi 150 lo.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
imyourfriend
őstag
válasz szőröscica #219845 üzenetére
2015 O3 1.6 cr-ben 3-4km után mozdul meg a vízhőfok mérő 7-8km kell neki míg 90 fokra felér, olaj 10-11km körül éri el az 50 fokos hőmérsékletet. Szinte -5 fokig így történik mikor hidegebb van picit tovább tart, lehet hogy a gyári termosztát kezdi megadni magát?
-
vzsryl
nagyúr
válasz szőröscica #219856 üzenetére
1,6 méteres magasság alatt ma már nem vesznek autót az emberek. Felette meg nincs autó, csak dömper.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
-
Truman
senior tag
válasz szőröscica #220026 üzenetére
Jó, de addig is járni kell valamivel. És a gólya lábaim se fognak összemenni tőle. A Polora már többet kellene költeni mint az értéke.
Az élet egy sz*r játék, de azért a grafikája nagyon ott van…
-
Bikkrom
senior tag
válasz szőröscica #220119 üzenetére
Na ez a legfontosabb. A biztonság definíciója a Volvo.
Szervízzel mi a tapasztalatuk? Hova hordják és mennyire futottak bele a költségesebb típushibákba?
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #220147 üzenetére
Mondeo és Toyota beltere sem esne jól egy Audi után szvsz.
-
veterán
válasz szőröscica #220147 üzenetére
szerintem nem jon ki ennyibol mar az sem
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
IreN!CuS
őstag
válasz szőröscica #220156 üzenetére
Hol írtam szuperbének?
Szerkesztésnél az A6 sort írtam hozzá. De közben látom a hatalmas hibát majd megkérem a modit javítsa
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
molnarpeter
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz szőröscica #220370 üzenetére
mintha folyamatosan csuszna a kuplung
ket CH-R-l voltunk romaniaban a nyar vegen, eloszor aszittem vmi baja van...több drón kell ;P
-
őstag
válasz szőröscica #220370 üzenetére
Ezzel egyetértek, kiemelve hogy azzal a tempóval próbálja ki amennyivel járni szeret pályán. Hogy nekem 120-nál nem megy az agyamra az azért nem jelenti hogy 150-nél is pöpec... És azért én is átülnék Lexusba ha összeszedik magukat (vagy már nem kell annyi hely a kocsiban ).
-
Yany
addikt
válasz szőröscica #220437 üzenetére
Mondjuk ez már katalógusos kérdés, 2 kattintás a nissan.hu-n megtalálni: [link]
De mivel X-trail esetében (legalábbis a legújabb modelleknél) pontosan ugyanez a felállás, miszerint kizárólag a legsoványabb felszereltségű kivitel nem az, esélyesen olyanhoz volt szerencséd(?).Érdemes amúgy kipróbálni, simán online is tudsz időpontot foglalni a dunaautónál (én azért szeretem őket, mert itt lakok mellettük ) és nagyon készségesek voltak, kenhettem is neki, meg türelmesen el is magyaráztak nekem mindent, amit kérdeztem. ...és hát kérdeztem.
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
őstag
válasz szőröscica #220444 üzenetére
Duplakuplungosból eddig a legjobb, a nyári bmw borzalmas volt (X1, szerintem jó eséllyel hiba volt mögötte), plusz béreltem egy captour duplakuplungost 2019-ben Lyon környékén egy hétig, annál jobb volt az 1.5tsi+dsg. Valószínűleg el vagyok kényeztetve de városban sokkal finomabb és gyorsabb (reakcióidőben nem abszolút gyorsulásban) az e-cvt a rav4-emben. De egy 2.0 tsi 4*4 t-roc olajos dsg-vel már lehet hogy jó lenne De az már 14 misi ha jól nézem.
-
tibbike01
őstag
válasz szőröscica #220444 üzenetére
Nekem O4 van, 1.5tsi e-tec DSG sportline csomaggal (1.5cm ültetés és sportülések). Jelenleg nehezen tudok elképzelni ettől jobb, mindenes, kultúráltabb, modernebb megbízhatóbb és sportosabb szekeret. (najó sportosabbat el tudnék, pl egy Alfa Guilia)
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz szőröscica #220449 üzenetére
-
őstag
válasz szőröscica #220451 üzenetére
Toyota yaris faceliftben is comfort felszereltségtől hangszigetelt szélvédő van... Állítólag (árlista szerint)... De én is saját fülemnek hinnék ez esetben, egyetértek az óvatosággal...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #220565 üzenetére
Igen várakozás lesz sztem is de nem én döntök. Nekem a cég csak BKK bérletet ad.
#nincsbennetarcsi
-
batai15
félisten
válasz szőröscica #220616 üzenetére
Bluehdibe is 0w20 van mégsem eszi.
Mint írtam tökre örülök hogy a VW az isten ,csak engem nem győzött meg .[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz szőröscica #220616 üzenetére
ahogy a másik kollega írta a topikban, nekem az jön le, hogy a 23 előtti 2.0-ák városban olajevősebbek, a 23 utániak, mint az enyém is, meg pályán. idegesítő, de a valóságban annyira nem zavar, ha tényleg 10k km-enként kell rácsorgatnom fél litert, akkor belefér.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Bikkrom
senior tag
válasz szőröscica #221182 üzenetére
+molnarpeter: Köszönöm szépen mindkettőtöknek!
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #221500 üzenetére
Jelenlegi 1.2 Puretech már láncos, én óvatos bizalmat szavaznék neki.
-
Qru
MODERÁTOR
-
vzsryl
nagyúr
válasz szőröscica #221574 üzenetére
A Laguna szerintem még nem volt nálam 6000 felett, mert már 5000-nél biztosan meg van előzve a legneccesebb helyen is mindenki. A Jetta se, mert azon nem segít túl sokat a magasabb fordulat sem.
Annak idején az Almera volt “késő délután” használva, 4-6-ig, meg párszor tiltottam is (6700). 200k km-nél már olyan extrém volt az olajfogyasztása, hogy meghalt a 3-as henger. Pedig hidegen sose tapostam. Fú de szar motorja volt annak…megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
őstag
válasz szőröscica #221663 üzenetére
a Renegade elmebeteg módon drága, 17,5-től indul, annyiért fullos Formentort kapni
500x-ből csak mild hibrid van, a 600 meg csak villanyos“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Lisztok
lelkes újonc
válasz szőröscica #221719 üzenetére
Szóval akkor a 2.0 és az alatti T(F)SI-k felejtősek? Sajnos jót egyikről sem olvastam/hallottam.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #221806 üzenetére
"Challenge" nem vitás
-
OPiiPO
addikt
válasz szőröscica #221806 üzenetére
Végre valaki aki a trollkodást is komolyan műveli
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
Micsurin
nagyúr
válasz szőröscica #222251 üzenetére
G Astra kombi?
1m azért elég szűkös.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
őstag
válasz szőröscica #222251 üzenetére
+1 a Primerára, sőt ha már ott vagyunk, akkor az Almera is nézhető
ami még nálam standard felmerülő verda 1 milláig: Daewoo/Chervolet Nubira/Lacetti főleg a kombi - ezekből is van GM eredetű 1,6-os, igaz kicsit iszákos, de amúgy nincs eget verő hibája
illetve családilag megfontolnék egy első generációs C-max-ot is, szintén az 1.6 szívó benzinnel, 800 körül néha már facelifteset is lehet találni“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz szőröscica #222521 üzenetére
Én a turbódízelt kifejezetten utáltam manuális formában. Erejét elismerve egyszerűen szűk volt a fordulatszámtartomány ahol jónak éreztem. Egy 500h/power hybrid lexust/toyotát kellene kipróbálni (turbó 2.4+ literes mocin + combos elektromotor+ rendes 6-os automata)... Bár azzal nem járnék el 5 literrel a városban (mondjuk az árukhoz képest az már kb mindegy kategória lenne).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #222521 üzenetére
Amúgy még a cső átmérő is eltér, szóval gázolajat a benzinesbe nem tudsz tenni. Ha van visszacsapó a dízel tankoló nyílás végén, jellemzően az is úgy van kialakítva, hogy ne menjen be a benzines kisebb cső
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs