-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
Jó mert kimentek a cimborákkal a Mátrába huligánkodni
Egy családi kombi már túl nagy ahhoz, azzal úgyse csinálsz ilyeneket, a családi síelés alkalmával meg úgyse revlimitig forog a motor Nyilván nem is egy városi szaladgálós munkábajárós verda, szóval a városi fogyi is mindegy .. -
-
-v-
addikt
-
-v-
addikt
Na jó, de itt mennyire rájátszik már a csávó ez egy mekkora kamudemonstráció így...
Látványosan másképp vezet a másodiknál .... első kísérletnél a második bólyát amikor kerülné már rég alá van szedve a kormány balra, másodiknál meg látványosan későn kormányoz, annak ugye semmi köze az esp-hez Ez a kb. hogy sodródjunk ki minél jobban, hogy látványosabb legyen a videó. -
-v-
addikt
-
-v-
addikt
válasz Damage401 #75977 üzenetére
Én annyit tudok hozzátenni, hogy focus 2-t és mk3 mondeot ennyiért ne... és 1.8 tdci-t se, mert problémás motor (adagoló és lendkerék). A fiestáról nem tudok nyilatkozni, de kizárásos alapon - meg mert az benzines - én azt tartanám csak bent a 4-esből.
A focus amúgy csak trend, nem ghia, és a fényszóró túl szép - vagy polírozva vagy cserélve volt (utóbbi esetben érdemes megtudni nem első kocc miatt-e. Km a kormány alapján stimmelhet .. ha esetleg nem olyan rég volt orvosolva az összes problémás dízel nyűgje, és számlával bizonyítható pl. akkor az megint bírja egy ideig.
[ Szerkesztve ]
-
-
-v-
addikt
rvilike: Aki RS-t vesz annak erre van igénye.
Már hogy ilyen tesztre? Hát, lehet igen ...
Lehet hamarosan lesz lehetőségem kipróbálniEgyébként azért más szerintem egy sti, mint egy rs octavia... egy sti az huligán verda, persze hogy csapatod vele.
(#76009) DeFranco: rohadt 50-es tábla
Az csak ajánlás[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Nem erről van szó. Az Octavia túl nagy, túl puha, és túl gagyi kifejezett hulligánkodásra. Nem lehet kikapcsolni az ESP-t, nincs mechanikus sperr, elöl kapar.... nem fogsz vele keresztben sodródni, nem viszed ki pályára mert nem oda való stb.
Sportos apukáknak való. Ha nem taposod szét hidegen, nem ugrálsz le a kuplungról, cserélsz olajat időben, akkor mégis mi baja lesz attól, mert néha rálépsz a gázra?
Egy sti-vel kimész hulligánkodni... kapnak a szilentek, a gátlók, gyilkolod a kormányművet, sokkal könnyebben odavered az alját, sorolhatnám... mert az kicsi, négykerekes etc. pont erre való.
Az hogy tiprod, nem egyenlő azzal, hog ütöd vágod, és utóbbiból egy sti jóval nagyobb eséllyel kap többet, pláne egy béna pilótánál.
Félúton van igen az igazság, de azért szerintem érezni, hogy egy octaviával sokkal kisebb eséllyel közlekedik valaki így. Más kategória a két autó.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Ejj de drága minden az mk4 legacyhoz ...
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #76113 üzenetére
Told rá az ST felnijeit
-
-v-
addikt
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #76254 üzenetére
Jó azért az még nem olyan öreg nyáriban .... télinél is inkább havon meg jégen veszti el először a tapadást, tavaly nekem az 5-6 éves téli gumik még esőben is teljesen jól tapadtak (havon persze kuka volt már).
-
-v-
addikt
-
-v-
addikt
Én próbáltam egy ideig, hogy váltogattam az OMV mm95 és 100 között, de semmi klüönbséget nem tapasztaltam fogyiban .... ugye utóbbi kintről gyün, a 95-ös meg nem. Most mondjuk már csak az utóbbi jó bele... laborban kéne egy tesztet csinálni, de annak az eredményétől függetlenül is úgyis mindenki ebban hinne meg ahhoz tartaná magát, ami neki bejött meg amit tapasztal ....
-
-v-
addikt
válasz neduddki #76461 üzenetére
Az enyém minimum dupla annyi kilométeres, mint a tiéd, st és küldöm is neki - de odaadhatod egy hétre a tiédet, megnézzük utána mi lesz cserés rajta
Plusz hülyére szivattam magam a szervizekkel meg alkatrészekkel meg mindennel, szóval ez nem mérvadó... de az st-nek amúgy is vannak nyűgjei, imrc stb... de ezek csak ezt érintik.Mesélj, a sima focus 1-eken mi kerül olyan sokba, hogy a tiédet töredéke lenne fenntartani? Abban nem kell olajat cserélni?
-
-v-
addikt
válasz neduddki #76465 üzenetére
És ki mondta hogyész nélkül használom az autómat?
Akkor csak 102-rel van több km-em.Ebből a listából most mit is kéne látnom már nem azért?
Focus 1-nek ugyanennyi kilométerrel mint a tiéd ugyanúgy nem szokott semmi baja lenni. Ami focus 1-es hülyeség (kutyacsont, gyújtótrafó, központi zár stb.), az egyrészt olcsón orvosolható, másrészt nem törvényszerű, hogy előjön, és ha orvosolva lett akkor évekig nincs vele gond."exexex kocsegei pedig ugye esmertek"
Parancsolsz?
ez amit ra kelelt koltenem 5 ev allat
Inkább kilométerre vetítve mondd, mert az alkatrészek is úgy használódnak
Könnyű menőzni azzal, hogy 10 év alatt semmit nem költöttem az autómra, ha mentem ez alatt 10e km-t.
Aki meg megy évente 30e-ret, az nyilván 5 év alatt többet fog rá költeni.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz neduddki #76469 üzenetére
Egy rugója tört el eddig ha jól rémlik, ennyi, de majd kijavít ha tévedek.
Sorold már fel pls mire gondolsz...bazz kimaradt az akku: nem azért, de akkut, gumit stb. minek ide számolni? Az minden autóba kell, pláne azonos felni méret esetén nyilván ugyanannyiba kerül a gumi is.
Plusz semmi köze az adott típus fenntartási költségeihez, mert ha szerencsés vagy és vatta új akksival meg gumival vetted, és csak 4 évig tartod meg pl. az autót, akkor lehet nem kell egyiket se cserélned.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Milyen szempontból... biztos finom kis gép az Menni ez se megy Jó, biztos sokkal puhább, de hát nem is racsingolásra van az kitalálva... én az új sti-kkel szimpatizálok Nem is tudtam, hogy lehet állítgatni a központi diffit. 60 hátul 40 elöl az jófélének tűnik
Ez a sima wrx is jó masina lehet mondjuk[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen