-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
-
nagyúr
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz kisza25 #187785 üzenetére
A legutóbbi válság odaverte őket, de folyamatosan jöttek vissza. A csődvédelem pont arra lesz elég, hogy a meglévő néhány milliárd dolláros tartalékkal kihúzzák, amíg újra beindulnak a dolgok, nem fogadnék ellenük.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
parandroid
nagyúr
válasz kisza25 #188005 üzenetére
Tiszta sor, egyértelmű, hogy innét hova tűnnek* a 10+ éves használtak...
* Amúgy a szépek, jól karbantartottak, amikre vigyáznak, amit megbecsülnek, azok maradnak, mert azok drágák, a balkáni nepper azt viszi, ami olcsó, az meg nem véletlenül az. Németeknél can egy bekattant réteg (nem negatív), főleg az idősebbek, akik nem hajlandók 20-25 évig kocsit cserélni, elképesztő csodákat látni néha (csili-vili f astra, 3-as golf, audi a80/100, bmw-k ugye alap). Némelyik szinte gyári állapotban fut.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #188057 üzenetére
Nincs benne, azért is szoktam mondani, hogy teljesen hülyeségek ezek az átlagok. Nem fizettem még töltésért így nem is számolom bele. De van tapasztalat a Passatnál kb. 600-700ft/100km a töltés.
A gyári adat a kocsimnál 1,5l/100km. Teljes baromság, szerintem még új korában sem tudta ezt hozni a valóságban.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #188068 üzenetére
Vannak képek a teljesség igénye nélkül
[kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép]
Ezeken gyakorlatilag látod mindkettő fogyasztást is. Talán a leginformatívabb. De ezért mondom és már többször is hangsúlyoztam ennél a kocsiknál nem lehet hagyományos értelemben vett fogyasztást nézni. Mivel 90%-ban városban megyek ezért a motort is kímélem és nem 7-8 liter a fogyasztás hanem 2 L átszámolva. Persze oszlopon töltve ez már 4 lenne. Elmün már 5, ionitiyn már 15. Egy Outlander chademon töltve meg 12 is lehet akár átszámolva. Sok a variáció a rengeteg alkalmazás meg díjszabás miatt. A kedvencem, hogy fizess 500 Ft-ot hogy elkezdhess tölteni majd utána még 50Ft/perc
(#188072)LZs?!: Nem értem miért vagytok ellenem, pont azt írom, hogy ez az egész egy baromság. Én mindig a tényleges fogyasztást írtam bárhol kérdezték. Az pedig Országúton 4,5, pályán inkább 6. Csak azért írtam a kicsi értéket, hogy a sok kamu így jön ki.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
parandroid
nagyúr
válasz kisza25 #188140 üzenetére
???
Nagyon úgy tűnik, hogy másmilyen körökben mozgunk. Én is tisztán tartom az autót, de páromnak még alacsonyabb az ingerküszöbe, szóval ő még előbb törölget, takarít, illetve mosat, mint azt én tenném. Parkolási sérülésekben meg kb egálban vagyunk, az ilyesmi pár évente a legjobb háznál is előfordul. Váltó-kuplung problémát meg nem is értem, hogy lenne nemi kérdés. Gyűrűvel meg a pecsétgyűrűs kandisznó, vagy egy 50 kilós plázacica vajon a rosszabb?
Kb ugyanannyi igénytelen férfi van, mint nő. Sőt... Nekem az ismeretségi körömben pont az a tapasztalat, hogy a nők nem hajlandóak beülni akármilyen szakadt, mocskos, retkes, zörgő, kattogó rozsdaboglyába.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #188140 üzenetére
Attól kapok idegzsábát, hogy úgy szállnak be eleve hogy összerúgják a küszöböt. Miért nem lehet átemelni a lábát rajta. Kilincsnél tiszta karc ahogy a körmük hozzáér...
Szvsz onnan ered(het) a dolog, hogy ők nem annyira vezetnek sportosan. Jah csak kuplungon tartott lábbal mennek meg állandóan csúsztatják a kuplungot.
#nincsbennetarcsi
-
Somatom
veterán
válasz kisza25 #188189 üzenetére
Tényleg vannak olyanok, akik nyaralót vesznek. Sőt! Rózsadomb is Budapesten van, tehát akkor minden budapesti csilliomos? Holnap úgyis megyek piacra, majd lefényképezem, hogy mennyibe kerül pl. egy kiló meggy. Legutóbb 1600Ft volt. A szervízdíjak is magasabbak.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz kisza25 #188198 üzenetére
"Szerinted az a normális, hogy ki kell menni külföldre dolgozz, mert itthon nem lehet egyről a kettőre jutni?"
Ha külföldön olcsóbb vmi, akkor onnan szerzem be. Ha csak ott adnak két hét melómért 500 -at, akkor odamegyek melózni. Nekem nincs ezzel problémám, a külföld is csak egy hely a bolygón. Amúgy is egy nagy utazás az életünk.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
hobizoli
nagyúr
válasz kisza25 #188212 üzenetére
hotel Lido Siofokon jovo het penteki erkezes vasarnapi tavozas, reggelivel, 2 szemelyre 60k
most neztem a booking.com-n es ez foglalhato jelen pillanatban is, de van tobb is hasonlo arrafele meg 50k-ert is
Bfüred Andrea Panzio 36k ugyanilyen kondiciokkal, 9.1/10-s ertkelessel rendelkezik a hely, szinten jelen pillanatban is aktiv hirdetes
nincs szallas csak hetvegere? nem ugy tunik...több drón kell ;P
-
parandroid
nagyúr
válasz kisza25 #188235 üzenetére
Atyaég. Szerencsére seat/skoda vonalon még nem láttam ilyet, ez a fiat az első. Ez mindenesetre megmagyarázza, miért tizenévesek vezetik az összeset. Amúgy a cikk téved, ahogy az eu-ban mindenütt, a németeknél is már 17 éves kortól szerezhető jogsi. Szóval emiatt még értelmetlenebb. Illetve gondolom arról szól, hogy apuci nem akarja a kis csemetéjét egy 100+ lovas autóval elengedni, kap egy ilyen 20 pacisat a kis hópihe, hogy azért mégis menő legyen a suliparkolóban.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
diegho
nagyúr
-
8th
addikt
válasz kisza25 #188292 üzenetére
Frászt. A probléma a néhol kritikán aluli összeszerelési minőségben keresendő. Lehet csűrni csavarni a dolgot az minden esetre mindent elmond, hogy az olaszok is alig veszik a saját autóikat. Lancia rég beleállt a földbe mert nem kellett senkinek sem. Vajon miért? Az Alfa felett évek óta rezeg a léc, a Maserati felett szintén. A Fiatnak is jó szarul megy a bolt lassan egy évtizede. A mostani relatív jó Tipo eladások nagyjából annyit érnek mint csonkolt végtagra a sebtapasz. Kétségbeesésükben igyekeznek összeállni mindenkivel pedig a megoldás baromira nem ez. Ha akarnának tudnának egész tartós "minőségi" olcsó autót gyártani (lásd. Panda II) amin kereshetnének de mennek megint a hülye fejük után szépen befelé az erdőbe és ahelyett, hogy a Fiatot erősítenék meg borogatják a halott márkáikba a pénzt. Én nem is keresek már benne a logikát.
"A stilo-t meg a golf ellen küldték harcba, de magas lett az ára"
Ez a mai napig jelenlévő probléma. Pl. a legolcsóbb Alfa Giulia ~10M forint, a Stelvio 12M felett indul. Az FCA-konszern mérhetetlen pénzt beleölt ennek a két autónak a kifejlesztésébe mindhiába. Szép meg jó mindkettő egészen addig míg be nem ülsz. Ott el is megy a kedved tőlük, Mindkettő olyan pici belülről, hogy alig lehet elférni bennük. Amikor egy jóval nagyobb KIA Optimát megkapsz automata váltóval Gold Business felszereltséggel 7év garanciával egy belépő Giulia árából ott nem nagyon van több kérdés. Vagy ha az egy kategóriával nagyobb Sorento dízel motorral automata váltóval a legmagasabb GT Line felszereltséggel nagycsaládos állami támogatás nélkül!! csak néhány százezer forinttal drágább mint a legolcsóbb Stelvio én lehet elgondolkodnék az FCA fejesek helyében, hogy mi merre hány méter. Mert amúgy tuti vennék mindkettőt de iszonyatosan túl vannak árazva. A Fiat Tipo az egy teljesen korrekt kiváló ár/érték arányú őszinte autó. Az nem akar többnek látszani mint ami. Pont az ilyen modelleket kéne ezerrel nyomatni az olaszoknak Szerintem..
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz kisza25 #188299 üzenetére
Én autót hasonlítok autóhoz. szerintem tízből kilenc autósnak mindegy, hogy elöl vagy hátul hajt az autója csak az számít mit kap a pénzedért, igazából semmi más. Ha egy kategóriával nagyobb autót is hazaguríthatsz az alfák árából akkor szerelem ide vagy oda úgy is a józan ész dönt és skippeled az olaszokat. Így viszont baromi nehéz lesz bárkit egy új alfába beültetni. 500-as jópofa de borzalmasan öreg modell már ahogy a Panda is. Ahogy írták is fentebb rég eljárt felettük az idő. A Tipo önmagában viszont kevés. Se alatta se felette nincs semmi a gyártónál. Jó, ott vannak az 500-as különböző torszülött verziói de azokat inkább hagyjuk.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
inf3rno
nagyúr
válasz kisza25 #188491 üzenetére
A Rio nagyon tetszik. [link] Vagy csak jól írnak róla, nehéz eldönteni. Mindenesetre az eddigiek közül ez jön be a legjobban. Néztem a Ceed-et és az i20-at is, de valahogy nem. Ennek sem a legjobb a kinézete, valahogy nem tetszik a Kia féle orr, de annyi baj legyen.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
őstag
válasz kisza25 #188498 üzenetére
Most barátnőm (a Ford Focus után) pár hónapig egy i20-at használ, 1.25 szívó motorral, null kilométeresen kapta, szóval eléggé bejáratós.
Hogy a bejáratás miatt van-e vagy az Euro6 miatt van ennyire visszafojtva én nem tudom, de nem tudok szépen elindulni a kocsival (ő sem tud egyelőre). Vagy lefulladás közeli állapot van (rángat, rúg, dadog), vagy bőgetem, mint egy kezdő sofőr 4000-es fordulaton, de még így is rángatós az indulás. Imádkoztam tegnap is hazafelé jövet, hogy kapjak végig zöld hullámot, mert nem akartam állóról elindulni vele. A pedál az olyan könnyű, mintha nem is lenne, a gázreakció meg másodperces késleltetésű bőven, ezért marha könnyű véletlenül bőgetni. Mire eléri az 50-es tempót, lefő egy kávé. Meg is mondtam neki, hogy először és utoljára vezettem ezt a szart.
Ha pár ezer kilométer után megváltozik, akkor beszámolok róla.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
inf3rno
nagyúr
válasz kisza25 #188498 üzenetére
Nem túl gyenge a Rio? Ahogy nézem csak 1200-as, bár lóerőre elmegy. Nagyjából bejön, amit írnak róla, hogy egy alap kocsi, de tisztességesen össze van rakva. Ilyesmit keresek kb 5 éveset, hogy legyen még rá gari, de árban már megérje. Nem rossz ez a Hyundai sem végülis, és azt olvastam, hogy ugyanazok csinálják, mint a Kiat. Alkatrészekben is van átjárás a kettő között, vagy hogy működik ez?
Más. Faternak van egy dízel Honda FRV-je, és furcsának találom. Szerintem balesetes lehetett, és a szokásos német orvos családnál volt harmadik autó szöveggel adták el neki. Igaz csak olyan 2 milláért. A fő tünet, hogy 140 körül elkezd rázni a kormány, 170-nél meg már kb. olyan mint a repülő lehet átesésnél. Mintha egy kicsit húzna is az egyik irányba. Igaz kerékcsere, centírozás után ezek sokat enyhültek, de teljesen nem tűntek el. A másik fura dolga, hogy amikor hirtelen erősen a gázra lépek, akkor egyszerűen nem gyorsul vagy tart pár másodperc gondolkodási időt mielőtt elkezdene gyorsulni. Valami mintha a kuplunggal nem lenne rendben és elcsúszna vagy ilyesmi. Sosem tapasztaltam ilyet más autónál, igaz csak benzineseket vezettem, még az is lehet, hogy ez dízelnél normális. Na ezt vehetném át tőle viszonylag olcsón, vagy vehetnék egy másikat. Én inkább az utóbbi felé hajlok, mert nem akarok már szívni fater által lelakott kocsival. Az előző Seat is családon belül vándorolt hozzám, és két év alatt legalább 5x volt szerelőnél valami miatt. Olaj folyás motor környékén, rosszul beszerelt fékcső, törött rugó, törött vezető oldali zár, törött vezetékek vezető oldali ajtóban, ami miatt a központi zár elég esetlegesen működik, nem működik rádiósan sem már évek óta, a motor nagyon durván eszi az olajat, valszeg az olaj lehúzó gyűrű kopott benne, kb. 2-3000 alatt eszik egy litert, aksi csere, stb. A szerelő nagyon meg akart dumálni, hogy szét kell szedni teljesen, meg generál kell a motornak, én meg azért láttam már nem egyszer autókereskedőkben, hogy hogyan cserélik a lehúzó gyűrűt a motor szétszedése nélkül, úgyhogy annyira nem hajlottam rá, hogy elverjek rá 300 pénzt. Megértem olyan szempontból, hogy neki is kell valamiből élni, de azért ne nézzen már teljesen hülyének. Nagyjából itt szakadt el a cérna és odaadtam bátyámnak, aki hajlandó szívni vele meg egyik haverja szerelő. Ez volt idén télen, a járvány miatt kellett neki valami gyorsan. Azóta volt már tönkrement kézifék, a váltó sem az igazi, folyó hűtővíz, hibás önindító. Szóval eléggé szopóág a kocsi. Igazából fel vagyok háborodva, hogy fater ezért képes volt pénzt kérni családon belül, de nagyjából mindig is ez volt a stílusa. Most úgy vagyok vele, hogy kétszer nem követem el ugyanazt a hibát, és inkább nézek másikat valami használt autó kereskedésben a Honda helyett. Sürgősnek annyira nem sürgős, néhány hónapig még elvagyok kocsi nélkül, a vásárlást helyben megoldom úgy ahogy, de nyaralni, kirándulni már azért szívesen mennék augusztus - szeptember környékén.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
SzlobiG
félisten
válasz kisza25 #188508 üzenetére
Nem, ezért nem is vennék ilyen gyenge szívómotoros autókat mert egy kínlódás a közlekedés velük, de valahogy isminek a 3 hengeres ezres logan is jobban megy mint ez az 1.4 a tipoba. Hát itt már 10e km körül jár valamelyik egy picit érezhető csak, hogy jobban megy. 8 liter? Inkább 10-12 nem is tudja tartani még a 140-et se jön egy kisebb emelkedő azt vissza lassul 120 körülre.
-
inf3rno
nagyúr
válasz kisza25 #188514 üzenetére
A-B-be elvisz, nem élményautó.
Pont ilyen kell, ami visszafog, mert ha jól megy a kocsi, akkor hajlamos vagyok száguldozni és a végén még felkenődök valamire. A Hondát pl csak alig vezettem, mégis sokkal több necces szitu volt emiatt, mint a Seattal, ami harmat gyenge. A hang, rázkódás, stb. elnyelés milyen ezekben a Kiakban?
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
őstag
válasz kisza25 #188520 üzenetére
Ez a most kapható "Life Plus" alias fapad felszereltség, 15-ös acélfelnivel.
A kocsiban most van 350 kilométer, én azért titkon a bejáratás számlájára írom ezt a dolgot, de ez akkor is vicc. Vezettem már elég sokféle járművet életem során, de ilyet még nem tapasztaltam.Tény, hogy az újabb autókban a gázreakció nem olyan direkt, de az i20 ezen példányában bőven 1 másodpercen túli. Mint amikor egy pörgős FPS-ben akarnál 1000 ms egér késleltetéssel játszani a megszokott 1-2 ms helyett.
"Less but better" - Dieter Rams
-
inf3rno
nagyúr
válasz kisza25 #188534 üzenetére
Nem, egyértelműen a kuplung csúszik el valahogy ha hirtelen kövér gázt adok. Legtöbbször váltásnál jön elő, de volt már anélkül is. Volt olyan, hogy teljesen elforgott, és semmit nem gyorsultam. Ha csak óvatosan adagolom, akkor rendesen gyorsul, de úgy meg nehézkesebb előzni. Még akár az is lehet, hogy bizonyos szintig ez a természetes, mert a gyenge autókhoz szoktam, amiknél tövig nyomhatom a gázt különösebb gond nélkül. A kolléga Riojának viszont tutira nem az a baja, hogy túl erős a motor, és finomabban kéne gázt adnia, meg ugye az alap modellen turbo sincs.
Amúgy milyen sűrűn vannak Kia teszt napok és hol, tudja valaki? Szívesen kipróbálnék néhányat, hogy tisztább legyen a kép.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
pècsimunkás
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen