-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Ismét 400 forint alá megy a benzin.
De jó, hogy múlt hétvégén tankoltam...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Az már tárcsafékes hátul is?
Accord: Mentem haveréval (2002-es) többször is, jó verda, megbízható és tartós, a beltere elég puritán de van akinek ez jön be. Nem véletlenül tartja jól az árát, de amikor ezt a 2002-es modelt akarta eladni 3 gurigáért...
Avensis: 2.0 D4-D volt egy havernak, a kettőstömegű + kuplung cserén kívül nem volt semmi gond vele, nem evett sokat. Most egy mk1-es Insignia 2.0 cdti-vel nyomja és sopánkodik, hogy jóval többet eszik mint az Avensise evett.
Mazda6: Picit szűkebb mint az Accord nem megy annyira de nagyon jó autó, én lehet inkább azt venném mind egy Accordot.
Passat: 2.0 CRTDI B6-al van tapasztalatom, azt kell mondjam a beletere elsőrangú. A csomatérajtóval volt gond, meg az egyik xenon izzó megmakkant. Kb ennyi az össz hibalista 127k km után.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Nekem 2007 januári 1,2-es van/volt, azon már tárcsa van hátul is, nagyon kis harapós féke van. A mostani kocsimé nyúlósabb. Az is jól fog csak taposni kell, illetve a dualrange-es ez is amit már a SuperB-ben is gyűlöltem anno de már kezdem megszokni.
A váltója nagyon jó, a (számomra) új verdámban kicsit akadósabb, jó érzés néha visszaülni a kis Jazz-be. Punto mk1 van még a családban, azzal is elégedett vagyok. Mk2-vel nem volt dolgom de arról is hallottam jókat.
Accord: én csak városban próbáltam, kanyar vadászat nem volt de az a 156 ló viszont ott van tutira, mert megy.
mod:
Közérdekű:
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #72301 üzenetére
Elolvastad a cikket? Mert pont az a végkicsngése, hogy vegyél bátran órtómatát, ha rendesen karban van tartva nem rosszabb mint a manuális.
rvilike: Jól beválasztottam. Mégis csak Mégán 1-et kellett volna vennem valóban...
Overdose: Skoda SuperB-ből ültem át, ahhoz mérten elég korrek minőségű a beltér. Nem zörög benne semmi. Na jó a DSG néha ránt egyet ha beteszed D-be, arra lehet rá kéne nézni...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Bdanyy #72312 üzenetére
Az ülés borzalmas, olyan csúszós műanyag, ha nem kötöd be magad kicsúszol belőle. Marha kellemetlen. A műanyagok gagyik pedig én japó kocsikon edződtem... A kormány is nagyon rossz minőségű műanyagból van...
Viszont megy és azon kívül, hogy a hűtővíz szintje időnként leesett és rákellett tölteni nem volt gond vele (jó az ajtó egyszer kialzult de azt meghúzták és kész).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #72316 üzenetére
Pedig ha odafigyelsz rá akkor olcsóbb a fentartása mint egy kettőstömegűvel "megáldott" maunálisnak.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Nekem is ótómata undorom volt de ez a dsg egészen megszerethető konstrukció. Nem olyan kifinomult mint egy mechanikus szerkezet, egyedül azt a kb 2 sec-es késlekedést kell belekalkulálni ami a gázpedál lenyomása és a gyorsulás között eltelik ha lepadlózol.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Kényelmes persze, főleg itt a nagy faluban.
Csak akkor van ez a lag amikor lepadlózod és elgondolkodik hogy most akkor vissza váltson (1 sec) és mennyit (még 1 sec), amúgy regál azonnal ha nem padlózod le. Szóval jó, de magamnak nem vennék ótómatát, annyira azért nem kedveltem meg.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz !Overdose! #72535 üzenetére
22k km kevés? Kb fele ennyit megyek egy évben a H4-el.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz !Overdose! #72542 üzenetére
Igen, pont erre akartam kilyukadni, hogy én fele annyit megyek az számít kevésnek, nem a 22k km/év.
Jellemzően a biztosítók évi 20-25k km-es avulással számolnak (normál üzem esetén), tehát egy átlag honpolgár ennyit megy egy évben.
mod:
De ha most megnézem így utólag a Hondámat 6,5 évesen adtam el 52k km-el az órájában (az évi 8k km). Azt se strapáltam agyon...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Hova jut a világ ha már a dízelesek is egymásnak esnek nem csak a benyósoknak.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz deicide #72746 üzenetére
Kiválthatod egy no fear matricával is.
Btw amúgy teljesen gyári a gép, ha hozzá is nyúlnék tuti a felfügesztéssel kezdeném, mert ehhez a gyári teljesítményhez is túl puha már (cserébe nem rázza ki a vesekövem a remek magyar utakon).
No igen, ez bevásárló kocsi nem racsingolásra van.Jah TDI-sek segítségét kérem!
Első dízeles kocsi így sokat nem konyítok hozzá (azon kívül, hogy sz@r )... Ma menet közben (már üzem meleg volt a motor) kigyuladt az izzító visszajelzője (borostyán sárga) és a motor tök erőtlen lett. Alig volt ereje (3000-nél 3-asban 60-at éppen elérte). Egy reboot megodotta de félek... Vmi tipp mitől van? Kell ezzel fogalkoznom egyáltalán vagy csak ha újra produkálja?
Passat B6 2.0 CR TDI
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zolikaDB #72768 üzenetére
De, most is az van (imádom!!!). A paszuj céges kocsi.
mod:
runner 125: Én fentről szoktam kezdeni mindig, a lefolyó víz meg addig is lazítja a lenti dzsuvát.
kalapacsolok: Kézimosóba hordom, 1,4k-ból lemossák szépen és szárazra is törlik. Legutóbb kiszállt az előttem lévő 5-ös Bömbiből a kopasz nagy darab csóka és szépen körbe sétálta a Subit elismerően bólogatva.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #72823 üzenetére
Van erre egy jó öreg puha kefém, azzal szoktam én is neki esni, az nem karcol.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #72833 üzenetére
Paszujban is van ilyen, tényelg hasznos.
Kefélés: ez nagyon puha kefe, olyan amivel a hátad is moshatnád, annyira puha. Nagyon régi, anno már a 120-as Skodámat is ezzel csutakoltam. Az meg nem tegnap volt...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #72862 üzenetére
Biztosítási szempontból nem a kamionos, hanem a kisterós volt a hibás.
Ez egy egyszerű köv.táv. be nem tartása eset, kb 1000 ilyet láttam anno mikor még biztosítónál melóztam.mod:
Nem tilos lassítani a belsőben sem. Legjobb/rosszabb esetben is esetleg közrehatást állapítanak meg, az meg kármegosztást jelent 50-50 vagy 25-75.
Ha a kamion oldala is sérült volna (vagyis ha ráhúzza a kormányt) akkor a kamionost meszelik el, de itt nem ez történt ha jól értelmezem a dolgot.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #72866 üzenetére
Azt nem tudom ott kint a hatályos szabályozás pontosan mi, könnyen lehet, hogy ott sem mehet a belsőben. Akkor viszont lehet a nyakába varrják az egészet.
bitpork: +1. De tudom nagyon nehéz tartani ezt mikor az embert húzza haza a szíve de inkább kicsit később érj haza mint soha. Tapasztalat, én már végeztem ilyen miatt árokban.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #72870 üzenetére
Az megint más ha szokva vagy vele, én nem voltam.
mod:
Overdose: "Ebben biztos vagy? Tehát ha utolér egy kerékpárost vagy egy traktort, akkor így járt?"
Az egynyomon haladó kiekrülése, más kategória mint az előzés. Egynyomon haladó mellett még záróvonal mellett is elmehetsz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Igen, 5W-s mehet bele annak olyan -30 celsius alatt van a dermedés pontja, a 10W-seknek olyan -25 környékén.
Castrol nem egy nagy szám olaj, nézd meg mit ír a verda manualja, az a tuti, ahogy javasolták előttem is.
Ha kint tettek bele olajt akkor nem kell annyira félned a hamis olajtól, ott nem nagyon "divat" ilyennel ügyeskedni.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #73084 üzenetére
Igen, pont azért. A biztosító ameliyknél melóztam anno szervezett ilyen nyílt napot, csávó kb 10 másodperc alatt leszedte ezt a zárat. Max annyiban segít, hogy ha van könyebb práda akkor azt viszik el, de igazából kb semmit nem ér.
Az az áramkörös az már jobb megoldás, de abban sincs túl sok varia, megtalálják, tudják hol kell keresni, ez a szakmájuk ne feledd.
Van pár alaptézis amit megtanultam a viszonylag rövid biztosítós pályafutásom alatt:
- amit el akarnak vinni azt el is viszik, (mindegy mi van benne, max ha mákod van keresnek könyebb prédát)
- annak van elsőbbsége akinek megadják
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeFranco #73093 üzenetére
Ott voltam, nem pont ez a típus volt. De ilyetn fajtát meg esernyőzárat is lekapta sec-perc alatt a csóka.
Vehetsz ha ettől nyugodtabban alszol de ha elkarják vini úgyis elviszik. Ismerős Pug-ját trélerrel dobták és úgy vitték el a saját ablaka alól. Nesze neked ormányzár...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeFranco #73098 üzenetére
Azért van különbség a felelőtlenség és a kb értelmetlen pénzkidobás között. Én az utóbbitól próbáltalak volna megóvni.
Nem invalid. Ha érne vmit akkor a biztosítók adnának rá jelentős díjkedvezményt megléte esetén de nem adnak. Ha érne vmit akkor minden autóban vagy legalábbis nagyon-bagyon sok autóban lenne, esetleg gyári extraként is lehetne rendelni. Itt a nagyfaluban alig látni olyan verdát amiben lenne de biztos az én mintavételezésem xar.
Ha hatékonyan lehetne védeni vele a verdát, gondolod hogy nem propagálnák a biztosítók orrba-szájba? Az az érdekük, hogy fizess de neki ne kelljen.Összeségében továbbra is azt mondom: lehet képlezetni de nincs sok értelme, mert ha úgy is el tudják vinni ha benne van ha nem akkor az nem más mint önámítás, pénzkidobás.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Top 10 legszebb tucat autó: [link]
306 Pug semmi xtra levenném alistáról, helyette betenném az akutális Lancer-t.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Azért ez a kemény, hogy most már a topik témájába vágó kérdések mennek offban a többi "marhaság" meg onban...
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- HMD Skyline - jó szerelés
- Villanyszerelés
- Kutya topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen