-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz BigBlackDog #219088 üzenetére
Mivel volt már tapasztalatod 3 hengeressel, el tudod dönteni... bedobom az Astrat, Goool fórumtársé kívülről kimondottan pofás, belülről se kutya. Igaz, súrolja a 3F kategóriát.
#Ateca, ezzel friss élményem van, a belseje teljesen oké, puha műszerfal, csendes, tágas, hosszú úton is kényelmes, stb.
Konkrétan egy Golfhoz hasonlítva: beláthatatlanok a sarkai, bizonytalan a futóműve, úgy kell felülni bele, magasan van a csomagtérajtó lehúzója, a LED fényszóró nem acélos. Ugyanakkor könnyebben járnak a kezelőszervei, ami pl. egy nőnek előnyös lehet. -
veterán
válasz pècsimunkás #219167 üzenetére
Kollégámnak hasonló korú, állapotú van, anno újszerűként vásárolta. 30 km-ről jár dolgozni, télen ha fűteni kell, akkor napi 2 töltést kér, azaz nem tud 60 km hatótávot sem. (A mostani hidegebb időben inkább a dízellel jár dolgozni.)
-
-
-
veterán
válasz Vismajor01 #219220 üzenetére
Meg fogom kérdezni a napokban!
Valami UK rendelést magyarázott talán, de bizonyára itthon is elérhető, ha a 300-as beszerelést említette. Tényleg rohanás van, 5 percet beszéltünk 3 témában.
-
veterán
válasz Vismajor01 #219271 üzenetére
Gondolom, valami elektromos autós, főleg Leaf csoportban. Ezt már rád bízom, FB-om sincs.
-
veterán
válasz BigBlackDog #219359 üzenetére
Mivel nem Te fizeted ki az árát, nem a saját pénzedből tankolod, de a Te kezed lesz büdös a gázolajtól és Te szagolod az ótvar kipufogógázát... minek a dízel?
-
veterán
válasz 360xbox360 #219486 üzenetére
Figyelmedbe ajánlom a fórumtársunk aláírásában szereplő Octavia 3-at [link] , amitôl céges autó érkezése miatt válik meg.
Részemről ilyen jellemzően hosszú utakra nem szerencsétlenkednék hibridekkel, azok inkább városban domborítanak.
-
veterán
válasz Gombinyó #219650 üzenetére
5 hengeres. Gyári a felni. A konkrét példány halogén fényszórós sajnos. Belülről akkora vagy picit kisebb, mint egy Golf.
Hangulatos autó. Kell banánnal is kalkulálni ennél a futásteljesítménynél.
(És a 2.4-es 215 lovas D5/D6 motorja is át tud szakadni a hengerek között.) -
veterán
válasz pető bá' #219914 üzenetére
Ezt a konstrukciót anno mi vezettük be a régi munkahelyemen elsőként Magyarországon. (Még a nevét is tőlünk lopta el a Porsche Lízing.) Nem volt sikeres, mert igyekeztünk nem átverni az ügyfeleket, aztán átvette pár másik cigânyabb finanszírozó, és pl. Suzuki vásárlók közt szo-szó sikereket értek el, mert ott meg lettek vezetve a vásárlók - azt mondták nekik a szalonban, hogy az utolsó részletet nem az ügyfélnek kell befizetnie, hanem azt az ügyfél kapja majd a banktól.
A következő a felállás:
- kifizeted a kezdőrészletet
- fizeted a havi díjakat
- fizeted az autó fenntartását
- a futamidő végén eldöntheted, hogy 1) "elsétálsz"* , vagy 2) kifizeted egyben az utolsó rezletet, vagy 3) megfinanszíroztatod az utolsó részletet és azt fizeted tovább.*Elsétálsz = az utolsó részlet megegyezik a garantált jövőbeni értékkel (maradványérték), így 4 év múlva dönthetsz úgy, hogy köszönöm, visszaadom az autót, nem tartozunk egymásnak semmivel.
-
veterán
válasz Bikkrom #220107 üzenetére
Túl van misztifikálva.
Olajcsere teljesen alap a D6-ban, fórumtárs cserélte az enyémben 2x, full basic körülmények között. Nincs nívópálca, helyette kiírja a műszerfalon a szintet.
Semmi gond a V60 Service-vel, valóban normálisak; reggel vittem az autót, adtak csereautót, azzal elmentem dolgozni, délután kész volt. Ők is túl vannak hypolva, szerencsére nincs facebookom, mert még agymosottabb lennék. A váltóátmosás vélhetően felesleges volt, megteszi helyezte 2x sima olajcsere a váltóban. A klíma kompresszor átmosást passzolom, lehet, hogy szükséges, lehet, csak agymosás az is - 2019-ben megtörtént, azóta rendben működik.Megértettem, hogy a napelem miatt PHEV-et tervezel venni. Az olajcserén túl a Volvót nem olcsó fenntartani, ha gyári alkatrészekre lenne szükséged, az zsebbenyúlós, pl. a D6 generátorékszíj szett 5 éve volt 90-100 e. Ft, csak gyáriban létezik. A cascoról lemondtam, akkoriban lett volna 400 e / év.
-
veterán
válasz WasabiTrsr #220391 üzenetére
Az árát nem tudom hová tenni, nem követem.
Momentum -> Kinetic -> Summum. Ez Momentum, a Summum nappa bőr üléseket és bi-xenon fényszórókat kapott, leginkább ezek hiányoznak belőle. El tudom képzelni, hogy esedékes a 180 ezer km-es szerviz, ami tényleg zsebbe nyúlós.
A színe OK. -
veterán
válasz Bikkrom #220475 üzenetére
2020-ban eladtam az enyémet, azóta nem néztem őket, kopnak az emlékek.
D6 = D6 PHEV, egyértelmű.
D5 = D5 dízel.
Valamikor, lehet, hogy 2015 táján bevezették a "D5 PHEV"-et is a D6 mellé, azzal párhuzamosan létezett, a villamos rész megegyezik, a dízelmotor gyengébb benne.A D6-ban lévő erősebb, 215 lovas, amúgy a normál D5-ével megegyező motor esetében kis számban előfordul - kopnak az emlékek! - hogy vagy a hengerfej, vagy a motortömb átszakad a hengerfalnál. Ettől függetlenül inkább D6, mint D5 PHEV-et valasztanék. De csak Summum felszereltséget.
(Amit linkeltem, az is Summum szerintem.)
-
veterán
válasz molnarpeter #220477 üzenetére
1. bekezdés: Kb. ugyanazt írtuk.
2. bekezdés: Érzésem szerint nem temperál előre, csak indulás után átforgatja egy pillanatra a dízelmotort. Nagy gázra késlekedés nélkül ráengedi a dízelt, akár 3000 rpm-mel hidegen.
-
veterán
válasz Ádám16 #220935 üzenetére
Nem volt még dízel Golfom, benzines viszont 4 db, arról elsőkézből tudom, hogy mit várhatok tőle. Jól megy, jól fogyaszt, (mellesleg nem traktor). Elkavarsz vele 6 literből, a dízellel meg 5-ből - szvsz kb. mindegy.
Ne várd tőlem, hogy 3F autót ajánlok.
A Jazzen én is szoktam mosolyogni, de kinek mi jön be. Volt itt mindenféle mesterségesen gerjesztett (chiphiányos, háborús) infláció, stb... de akkor is: a 8,5 éves Golfot az újonnan kifizetett vételárának megközelítőleg 90%-áért tudnám eladni (ami a jelenlegi új árának 53-54%-a). -
veterán
Pedig ezt írja:
A, egy "alsó-közép" autó, ami egyszerű, és a mindennapokat nem zokogva vezetem le vele; viszonylag jó futómű, 120LE+, remek fogyasztás, ülésfűtés lehetőleg legyen meg.
Erre költenék 6m-t.
Erre keresek elsősorban tippeket!
Emellé vennék egy MX5 NC FL-t 4-5m-ért.focvis pedig úgy gondolja, hogy nem venne NC FL-t 4-5-ért, inkább ND-t 6-ért. A maradék pénzért (4-5) pedig venne egy olyan kompaktot ami nem szívás, nem ciki, és el lehet adni később jó pénzért. 🤗
-
veterán
válasz lockdown90 #220942 üzenetére
1.4 és 2.0 volt/van mindegyik. 2 db 2.0-nál futottam bele termosztát+vízpumpa egység cserébe, nem olcsó, 100 e. az alkatrész.
1.5 nem volt, de kizárólag jókat olvasok róla.+ Ádám16
Szerk: nézd meg a Seat Leont is, az jobb áron van használtan, valamint sportosabb a hangolása.És sorry, általában csak read only vagyok, az is fáziskésésse,, ritkán szólok hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Bikkrom #221546 üzenetére
Az itt említve lett, hogy egy Volvót, különösen egy D6-ot nem olcsó szervizelni.
Generátor ékszíj szett: csak gyári van, 5 éve volt 90-100 ezer Ft, munkadíjjal reális lehet a 180 ezer Ft.
Fék: előre a szellőztetett 336 mm-es kell (darabja TRW 36 e.), hátra szintén szellőztetett és talán 302 mm-es (darabja TRW-ből 26 e. Ft) [link] , első betét Volvo 31200229, ebből a TRW GDB1684 kell, 16 e. Ft, hátsó betét talán a TRW GDB1685 lesz, 12 e. Ft. Azaz szumma kb. 155 ezer Ft, + munkadíj + apróság, illene megállnia 200-ból, ha találsz megfelelő szerelőt. (nem tudok ajánlani)
Ezeket a cikkszámokat ellenőriztesd le alvázszám alapján a boltban. Nem csak TRW létezik, ez egy jó márka, elfogadható árakkal.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest