-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
Na oké Diesel (nyomatékos) azért érződik erősebbnek
De aki erős benzinest akar az nem fogja a fogyasztást nézni szerintem !
Mondjuk azt megnézném hogy ha nyomod neki 5.2L az igazából inkább 8-9L tudom mivel főnökömnek ugyan ilyen PD -s 150LE-s Leon -ja volt !
Ezzel nem azt mondom hogy rossz, csak azt hogy teljesen más a két autó !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
lenko
aktív tag
A 2.3 V5 pont nem az, hanem az aranyközépút. Tegnap Érd legvégétől hidegen indulva Érden keresztül 22.ker. 7,5l az átlag. Ez minden csak nem benzintemető. Többször kiszámoltam már a fogyasztást, decire pontos az MFA. Tohonya...mihez képest... 170lovas P.D. C.R. stb. dízeleket lehagyom pályán mert nehezek. Nekem ez elég mert ezekkel van tele a pálya.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
Akkor gondolom 190-200lóra van húzva kb. Csak akkor tud megenni, ekkora tömeg mellett, de akkor is 7.8-8körül van a 0-100.
2.8-ast kétlem. Annak 7.1 a gyári adat 0-100ra.
Másrészt mondtam nem kell koromgyár, a V hang a kerregés helyett pont megéri a 3l difit.(#134500) Declare
Éves szinten a 6l vs.9l között a difi 15ekm alatt 160e Ft.
Ez csak a pálya az átlagom 8.6 körül van, tehát ennyi sem. Ha kijön valami hiba a dízelnél DSG stb. Ez az összeg eleve elbukva. De tegyük fel semmi se jön ki. Nekem megéri a különbözet, hogy ne olyannal járjak mint bárki más. TÉMA LEZÉRVA RÉSZERŐL![ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
Ezek az adatok honnan jöttek?
2.8 leon: 0-100-ra 7.2s
1.9 pdtdi 150le: 0-100-ra 8.9sNa már most, ha szarrá húzod is a tdi-t se fog 2s-t javulni a gyorsulás....
Akkor más beavatkozás is kell, mert kb 220lóra kéne húznod a dízelt, ami alap állapotban nem lehetséges.
A dízel pedig nagy fordulaton elgyengül, mert valamelyik nap összetalálkoztam egy gusztustalan füstölő A3-al, könnyű az auto ~1200kg, gondolom 1.9tdi felhúzva 150-160lóra. M6-on 160-170-ig fej fej mellett, utána elgyengült 200ig nyomtam...Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
De most hol érdekel engem egy gyorsulásokra kihegyezett fekete füstöt okádó sz*r?
Most őszintén?!
Én nem járok gyorsulásokra ez nem azaz autó, nézőként sem, mert full nem érdekel(500ló alatt meg se jelennék ha igen, mert minek mennék el ha nem én nyerek?). Drift inkább értelmesebb dolog.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
Aha... Csak, hogy az enyém 20v, és nem 4 motion(+súly)...Kicsit benézted, de nem probléma.
(#134545) hobizoli Valameniyre kell, hogy füstöljön, technologiából adódóan, olyan nincs, hogy nem.
Többször nem mondom el, pont nem érdekel a gyorsulási verseny, főleg egy kerregő végképp nem!
De jól elkerregtem, ez aztán a nagyon nagy dicsőség.
Ha járnék ilyenre, AUTÓVAL jelennék meg...[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
Tudom, hogy nincs az országban 3-4 embernél több aki tud is írni.
Faternak volt Golf 5 1.9pd chippelve, abból is csak kövér gázra jött ki egy kis pamacs.
Rosszul sem ment, de nem az én világom. Első kerékre pl. semmi értelme nincs ennyi nyomatéknak.(4 motion pedig + hibaforrás)
1-2 be nem lehet kihasználni. + Mire bemelegszik a dízel az egy örökké valóság, turbot visszahűteni stb.
Ennél a V5-nél ilyen időbe már 2km után 90-en áll a vízhőfok. Nyilván ekkor se nyomom, mert az olaj 50fokos kb. , de nem kell sokkal több az üzemi hőnek sem. A teljesítmény görbéje pont megfelelő, jó gumival 1-esbe lepadlózva mondjuk 1500-s fordulaton még pont nem forog el a kerék. Múltkor lámpánál B6 Passat 2.0tfsi-t lahagytam kb. 3 autóval 100ig, mert az leforgott. Pedig az számok alapján jobban menne.
Úgyh. elég jó kis meglepetéssel bír ennek a karakterosztikája sok erősebb auto számára is. Pályán meg eddig 1x mentem gyorsan, egyébként bármi van 145 a vége.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
molnarpeter
nagyúr
Egy EUR raklap kb mindenbe befér. Ha oldalra nyílik a hátulja, akkor targonca is oké (mondjuk ez felszereltség függvénye is). A két oldali ajtó és a benzin eléggé behatárolja, de újat, vagy használtat szeretne? Mennyit menne naponta kb?
Városi használatra van kitalálva az e-NV200, 8m az alap listaár, 50k a plusz tolóajtó [link], grátisz ingyen parkol.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Akkor pláne nehéz kérdés Motorkód szerint személyautóba építve lenne esetleg érdemes utánanézni az adott erőforrás megbízhatóságának. Személyszállító vonalon is érdemes lehet körülnéznie, ha nem gond az üvegezés, ott több a benzines, persze a kétoldali tolóajtó és a hátul oldalra nyíló ajtó így is megritkítja a lehetőségek számát. Kárpit-ülések ki, és máris furgon. Nem akarom erőltetni a villany dolgot, de külföldről már 2-3m körül meg lehet kapni őket, és ilyen felhasználásra az lenne hosszú távon a legolcsóbb, kérdés persze tervezett futás is.
-
Dr.Zoo
senior tag
16 km alatt a benzines, és a dízel sem melegszik fel üzemi hőfokra kb.
Talán egy kis cm3 benzines. Egyébként 16km-re inkább robogóval járnék. Olcsóbb.
Az 1.4 PD az űrtechnológia szvsz az 1.9 90 lóhoz képest.
Ha kérdező 8000 km-ként ledobja az olajat, és nem Tescósat tölt bele, akkor megkövetem magam, és igazat adok Neked!"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Mágus2
Közösségépítő
Egy HONDA nem lehet szar. A honda rotációs kapám is szeret pörögni... a hátán.
lenko Amikor 90-fokot hazudik a vízhőmérő, már korántsem hideg üzemről beszélünk. A kritikus helyeken elég meleg az már. Meg a dúsítás sem megy már olyankor. Nem arról volt szó, hogy mikortól lehet neki rúgni, hanem hogy 12km-en miért fogyaszt sokat.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Na az asztma ugyanezt (se*) tudja, csak kozben 9-10litert eszik. A prius egy tok jo kozlekedesi eszkoz, de aki elmenyert akar autozni, az tenyleg ne azt vegyen. Nalunk a csaladban csak en vagyok ilyen kattant, magamnak nem is vennek. De unokatesomnak ez az ultimate valasz az autozasi igenyeire, de ha csajom akarna priust, akkor se tiltakoznek.
*75 lovas 1.2 16vampir, erosebb emelkedon ki kell nyomni a klimat.
-
SaNyEe
aktív tag
Azonos vezetési stílussal, azonos tömeget, ugyanolyan üzemanyagtípussal és hatásfokkal kb ugyanolyan mennyiségű üzemanyaggal lehet, ez teljesen megállja a helyét.
Az állítás az volt, hogy kevesebbet fogyaszt és a probléma itt vanNyilván ha az összehasonlítás alapja dezső egy 30.000-es kisvárosban és lali a magyar dugók mekkájában a kisebb űrtartalmű motorral szerelt ugyanolyan bódéban az nem túl reprezentatív, sem reális
#135463: csak ha kevés km-t mész, vagy leeszi a nadrágod ST220
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
hobizoli
nagyúr
van egy 1.6-s is, ami hasonlo produkciot tud eloadni, de nem jut eszembe a motorkodja
abbol is volt par, ami siman tunnerolas meg minden nelkul is gyari allapotban kikonyokolget 150-200k km futassal
aztan ott ez a hatszogtengely meghajtasu olajszivattyu tortenet is... bitch plzhat nemtom
de mas gyartoknal miert nincsenek ilyen tobbszazezrekbol javithato taposóaknák, amikrol itt uvolt, hogy azert ilyen, mert ezt a motor elettartamat eleg draszitkusan meghatarozo dolgot (is) igy elruppotlankodtak?mert ehhez kepest egy szetfikazott HDi vagy dCi is egy hibatlan konstrukcio, ha betartod a 15k km-s olajcseret veluk
(30k-val meg mindennel copni fogsz elobb-utobb)több drón kell ;P
-
footy
addikt
Itt nem a kezi vs automata a lenyeg. Hanem hogy a megbizhatosaga es a komfortja a hagyomanyos automatanak mas ligaban jatszik mint a DSG-e es elobbivel sokkal nagyobb nyomatekot lehet atvinni.
ui: Nem vagyok suger, de a kovetkezo automban nem lesz kuplung.
ui2.: Max ami a wandlert hidalja.(#136115) Tsebacsi
Legkozelebb vegyel a billaban repas kenyeret - karottenbrot. Olyan finom besz*rsz es meg 3.-4. nap is teljesen eheto. Mondjuk kerul is vagy 2.79-be a fel kilo[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
A hagyomanyoshoz kepest azert van kulonbseg, foleg ha mar van egy par meter a DSG-ben.
Egyebkent az elindulasnal ill. stop&go helyzetekben jelentosebb a kulonbseg.
A DSG-nek egyetlen elonye van a fogyasztas, ami regen kb 1,5l volt mara viszont 0,2L lett.
(ZF duplakuplungos(pl PDK) vs ZF 8HP osszehasonlitasanal)[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Mondtam, hogy nem így van?
Sőt.
Ha láttad volna még írtam is, hogy azok is megernek egy misét.
Amúgy pár méterrel arrébb VAG gyűlés volt valamelyik este, ott az volt a menő, hogy kinek füstöl jobban a verdaja. Biztos a smoke&charm kemény magja lehetett. 😂
Szóval bármelyik "csoportrol" el lehet mondani hasonlót, csak szét kell nezni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Horgász topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Háztartási gépek
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Gaming notebook topik
- Ukrajnai háború
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen