-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz szőröscica #107509 üzenetére
A jól megírt program simán csökkenti nem is kicsit. Az alapból 1,5 tonnás 4motion pd Golf autópályán tempomattal 3személy + csomagok + hűtőláda... valamivel 4liter felett elkaristolt pedig nem kicsit fel volt húzva. [link]
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz szőröscica #107511 üzenetére
Nyilván itt a verseny program volt betöltve, az utcai programmal alig ködölt és akkor is csak a nagy race csúcsok miatt. De legyen igazad. Mindenki helikopter a chiptuning meg szar mert leesik tőle a turbó meg a lendkerék.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz szőröscica #107513 üzenetére
Hát ez az nem gyári. Nagy turbó nagy csúcsok nagy kipuf. stb. Sokak szerint pont ezért kéne qrvára sokat zabálnia aztán mégsem mivel jól össze van hangolva a rendszer. A gyári autóknak meg rohadtul semmi baja nem lesz egy normális chiptuningtól maximum használhatóbb lesz, és mivel szélesebb tartományban ad le nagyobb nyomatékot még a fogyasztása is csökkenni fog mert nem kell kitaposni a szemét meg visszaváltogatni emelkedőkön meg szétforgatni előzésnél. De mindegy a chiptuning szar és kész. Mondjuk a seat dízel modelljeihez gyárilag rendelhető volt ill. van egy rakás tuning cég (például az abt is) akik gyári engedéllyel nyúlnak bele az ecu-ba mindezt garanciavesztés nélkül. Ejj jó hülyék ezek a müncheni/ingolstadti/párizsi/sunderlandi/stb gyári mérnökök mert nem tudják, hogy ettől tönkremegy a motor. Ja, nem.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz Integrale #107670 üzenetére
Következő generációban gondolom ugyan ez lesz csak keresztben fwd-vel mert kisebb a hajtási veszteség.
A Mazda meg tudta csinálni a 2.0 szívómotort úgy, hogy nyomatékos tiszta üzemű és egész keveset fogyaszt vele a hatos ami azért nem olyan kicsi autó már. Ha akarna a BMW is tudna fejleszteni valami hasonlót főleg, hogy nem akkor költségvetésük mint a madzagnak.A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz martinkahhw #107696 üzenetére
Ha csak ez tart vissza ezt könnyen - és olcsón - lehet orvosolni.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz martinkahhw #107718 üzenetére
[link] Az E91-et nem Skoda árban fogják leszervizelni neked és az alkatrészárai sem Skoda szinten mozognak.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz Phobion #107743 üzenetére
Alapvetően egy megbízható modell de ha úgy alakul olcsón van hozzá minden jó minőségű utángyártottban. Motoralkatrészek is elfogadható árban vannak és vannak olyan kifejezetten 1.9 tdi motorra szakosodott műhelyek ahol egyik kezüket hátra kötözve bekötött szemmel összeraknak egy ilyen motort a kipufogón keresztül. Szépen szedi a lábát ehhez mérten kifejezetten keveset fogyaszt, stabil a futóműve pontos a kormánya a beltere is egész élhető van akkora mint az F astra max. a csomagtere kisebb. Ideális mindennapi rohangálós. 1,5-ért biztosan kapsz. De ugyanennek a gyengébb 101lovas verziója is teljesen rendben van annak még a futóműve is puhább egy picit ami a mindennapokban plusz előny, na és persze abból nagyobb a felhozatal is így van miből szemezgetni.
(#107733) roberto211: Haversrác múlt nyáron adott túl az 1.8 143 lovas Toyota Celicáján. Már az újabb fajta volt nem a dupla kerek lámpás. Voltak hibái de műszakilag alapvetően rendben volt az autó. Utas oldali elektromos ablak nem ment, az orrán voltak parkolási sérülések és kőfelverődések meg be volt repedve az egyik lámpa búra ami folyton bepárásodott. Lassan a futóműre kellett volna még költeni meg klímát töltetni semmi más baja nem volt. Szép volt a belseje füstmentes erős a motorja patent a váltója. Kuplung egy évvel a komplett vezérlés hetekkel az eladás előtt lett cserélve. A fékben és a gumiban még bőven benne volt két szezon. 1.45M-ra tartotta. A vevő jelölttel közösen bevitték márkaszervízbe állapotfelmérésre azután egy kávé mellett 1.3M-ba megalkudtak és az még aznap el is vitte a kocsit a fenti hibákkal. Nem volt hibátlan az autó de ~100k körüli összegből orvosolhatóak a hibái és még akkor is csak 1.4M-ba van az új tulajnak. Simán lehet találni sportkocsit 1.5M alatt csak nem szabad az első jónak tűnő autóba fejest ugrani és nem kell szó nélkül tovább állni ha olyan kocsira hívnak oda amin van egy két hiba. Hibátlan 10+ éves használt autó amúgy sincs csak a mesékben.
[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz hobizoli #108052 üzenetére
"jott eccer egy lengyel mk1 Golf, es erdekes modon az fust nelkul is 1sec-l verte a magyar szenporgyarakat"
Aha... jött. TT kupé összkerékhajtással, épített váltóval, víz-alkohollal, nitróval mindezt 900kg körüli önsúllyal kezeletlen pályán. Így nem nehéz 1sec-el jobbat menni az utcai gumis szériaváltós nem kikönnyített nem szétflexelt lábon érkező fwd autóknál.
"hasznalja az ecceri vertunner a mechanikus Krézi adagolot, mert programoztatni a villanyosat mar ruppotlan"
Hozzál ki 260+ lovat egy 1.9 villany tdi-ből... hajrá, sok szerencsét.
Az az alfa csak szeretne 300ló lenni. Kis jóindulattal 260 ha lehet de inkább valahová 240-250le környékére saccolnám. És azért igen csak szépen füstöl az is [link] ami elég cink lévén, hogy modern common rail technikáról van szó és amikor már javában megvan a turbónyomás akkor is füstöl nem csak rajtnál 1-2-3ban. 2:04-nél csodás az az álcafüst. A mögötte jövő biztosan lájkolta.
[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz hobizoli #108074 üzenetére
"akkor miert is kell akkora fusttel jarnia a 200lovas TDI-knek is mar, mint egy gozmozdonynak?"
Ezt ne tőlem kérdezd hanem azoktól akik ilyet hajtanak. Ez fillérbaszás és nettó igénytelenség.
"azzal vedekezni, hogy de azert mecha adagolos a TDI inkabb, mert ugy erosebb lehet tiz-husz loval, viszont okadja a kormot"
Azt a tíz-húsz lovat nyugodtan szorozd meg hárommal. Csak mert valami mechanikus adagolós még nem feltétlen kell, hogy üvegelve tojásszenet lövöldözzön a kipufogóján. Ez is mecha adagolós motor ahhoz képest nem sok füstje van [link].
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz Rick4 #108080 üzenetére
Ausztráliában valóban nem jártam a pistéknél p.szabolcson nem egyszer nem kétszer.
Még mindig ott tartunk, hogy szerinted elektromos adagolósból simán ki lehet hozni 260+ lóerőt.
Csak itthon vagy két tucat embernek beletört a bicskája ebbe a projectbe de ha te mondod biztosan úgy van és mindenki fordítva ül a lovon.A demokrácia a csőcselék uralma
-
-
8th
addikt
válasz #16514048 #108248 üzenetére
És? Hol itt a gond? Őszinték. Olyat árulnak amilyet de olcsón. Nincs ezzel semmi gond.
Szerintem inkább az emberekkel van a baj és az irreális elvárásaikkal. Álomvilágban élnek fogalmuk sincs ami a realitás. A legtöbben sérülésmentes 10+ éves autókat akarnak 100 000 km alatti futásteljesítménnyel női nyugdíjas orvos tulajdonostól aki saját maga gurult ki vele anno a szalonból, azt persze már mondanom sem kell, hogy a piaci ársáv legaljáról. Kabaré.Én is voltam haverommal megnézni egy 8éves Corolla Verso-t. Haversrác telefonban lebeszélte a találkát szombat délutánra erdőkertesre kellett kimenni ott lakott a nepper. Második tulajtól, gyönyörű az autó nincs semmi baja gondos gazdái voltak végig toyota szervízbe vitték mindenről számla van, kívül belül szép... blablabla. Már itt gyanús volt mert ilyen autókat néhány nap alatt szó nélkül elvisznek ennek ellenére már hetek óta fent volt a hirdetés hahun. Odamentünk erre a hátsó ajtó közepétől a kocsi végéig le volt horzsolva a csomagtér ajtó meg két helyen is horpadt volt. Lökhárítók sarkain parkolási sérülések. Felrakott képeken nem látszott semmi direkt úgy lett fotózva. Megkérdeztünk, hogy ember ez meg ez itt mi? Á ezek csak felületi sérülések ki lehet őket polírozni! Hátdepasztmek ezeket miért nem mondtad a telefonban? Vagy mért nem políroztatod le valami cimboráddal ha már ideugrasztod a potenciális vevőt? Csak hebegett habogott. Ott is hagytuk a francba bele sem néztünk be sem indítottunk. Kapun kifelé még neki állt feljebb. Sértődötten még utánunk szólt, hogy lemondott miattunk egy másik fontos találkozót. Pfff. Kiröhögtük otthagytuk. Ja a legszebb, hogy a kocsi hónapok óta Magyarországon van de nem lett honosítva. Ennek ellenére a hirdetésben ott virított: "magyar okmányokkal." Mert azt majd ő embere intézi és az osztrák tulaj nevéről egyből a haverom nevére kerül(ne) az autó, meg így lesz meg úgy lesz és ilyen össze vissza zavaros baromságokat beszélt. Köszi. 100x inkább csontitól valami ő legalább nem próbálja átb@szni az embert. Szar? Az. Ezért ennyi az ára. Kell vagy nem? Ennyi. Tiszta sor.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz Lupi00 #108355 üzenetére
Ne hallgass senkire a gyári előírást tartsd be. Megkopott szinkrongyűrű, jeladó hiba, kontakt hiba vagy egy egyszerű kábeltörés... ezer és egy oka lehet annak ha kilöki sebességet. Ha most nem csinálja valószínűleg a friss olajjal sem fogja.
[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz oliwire #108423 üzenetére
900ezer-1millió forint körül már normális karbantartott Lupo 3L-t is kapsz. Az 3 azaz három litert fogyaszt vegyesben. Ez a tényleges fogyasztása nem katalógus adat. Semmivel nem tudsz olcsóbban eljárni, se hibriddel se más dízellel. Szerkezetileg egy végtelenül egyszerű autó semmi túlbonyolított vagy drága technikai megoldás nincs rajta és a közhiedelemmel ellentétben a váltójától sem kell félni mert van rá itthon szaki aki relatív olcsón és ami még fontosabb jól gatyába rázza, onnantól minimális karbantartással örök élet +1nap az is. Ahogy olvasom elég sokat mész. Számold ki az üzemanyagköltséged mondjuk három évre vetítve 3literrel és 5,5literrel (átlag dízel vagy hibrid akármi) és szörnyülködj.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz footy #108442 üzenetére
Nem volt szempont, hogy fiatal kell legyen. A hátsó kerékjárati ív alsó szélén és a küszöb csatlakozásánál szokott elkezdeni rozsdásodni sehol máshol szóval nem kell tőle félni. Akkora a hely benne elöl mint a VW Borában csak a középkonzol kialakítása is jobb szóval nem kicsi az hanem kifejezetten tágas. Javaslom tegyél vele egy próbát meg fogsz lepődni. Csak a facelift előtt még a régi műszerfalas példányok a puritának azokban még központi zár sincs. A kifutó modellekbe csomagban raktak már klímát + szervót. Lehet találni normális felszereltségűt belőle vagy ha nem hozni kell kintről egy váltóhibásat 1000euroért. Regadója olcsó váltó javítás cakkpakk két kilóból megáll. Honosítással nagyszervízzel mindennel együtt megvan egy szervós klímás 3L nagyon max. 7-8kilóért és akkor az úgy is néz ki nem olyan végtelenségig elhanyagolt nem ritkán mozgásképzeneségig hajtott magyar fosok mint amit a hahun látsz! Egyébként meg a priussal se lenne előrébb, mert szép meg jó, hogy rövid távokon villannyal is elgurul városban, de ő túlnyomó részt városon kívül használná ingázásra ott meg konkrétan leeszi a fejét semmivel sem takarékosabb mint bármilyen hasonló szimplán benzines társa. Na meg azt nem kicsit lopják. Audi A3? Mazda 3? Azok mennyibe is kerülnek és mennyit is fogyasztanak? 7litert? Köszi. Eleve brutálisan túl vannak árazva, és nézd meg mennyibe kerülnek hozzájuk a kopó alkatrészek, mennyi rájuk egy villany tükör vagy egy lökhárító, mennyibe kerül azokat felgumizni, mennyi üzemben tartani őket egy lupóhoz képest. Ja, a lupóban a hátsó sor baromi szűk, a csomagtartó is csak jelképes méretű (hátsó támlákat felborítva azért fér bele cucc bőven) de valamit valamiért. Cserébe megbízható és fillérekből eljár vele az ember és a kérdezőnél ez volt az elsődleges szempont és nem az, hogy hány éves vagy milyen respektje.
[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz rbalint88 #108443 üzenetére
"... városban az is 5 körül eszik, országúton tud 3litert és autópályán 4-4,5, így adja ki nedc szerint a 3,6-os átlagot."
Na akkor tisztázzuk. Városban only Budapest! 3,5-3,6litert eszik egy karbantartott 3L. 100nál 2,9et, 130nál 3,4et 150nél 4,5 körül. Saját tapasztalat. Klíma erre rádob még kb. fél litert. Legyen a városi 4 az országúti meg 3,5. Na bumm. Tragédia. Alkatrészárai bagatellek a váltót mindig is lehetett olcsón javíttatni csak tudni kell, hogy hová vigye az ember. A többség jó fillérbaszó magyarhoz híven mégis inkább totál fogalmatlan szerelőkhöz vitte az autóját akik mókoltak rajta valamit így ideig óráig ment is a kocsi. Aztán totál beszart a váltó letiltott ezért kénytelenek a típusspecifikus műhelyet meglátogatni. Na ott amikor a szerelő közli a tulajjal, hogy ha egyből ide jössz negyed annyi költségből megállt volna a javítás de most még a belekontárkodó szerelő által előidézett plusz hibák miatt szét kellett borítani a váltót és kicserélni ezt is azt is... na az a pillanat priceless ilyenkor fotózni kéne az ügyfél arcát. Na ebből lettek végül a habzó szájú szarozó posztok, hogy ez micsoda egy szar kocsi és milyen drága javíttatni. Nem titok és régen sem volt az, hogy hová kell vinni miért nem oda vitte? Mert spórolni akart? Szar ügy, nem jött be. Mint ahogy feljebb is írtam nem a tekerős ablakos szervó és klíma nélküli példányokat kell keresni ennyi a titok. Különben is ki vesz meg 2015-ben egy klíma nélküli autót napi használatra? Nem egy rakéta az tény de az a kézi üzemmódban (ECO OFF) 61lóerő és a 140Nm elegendő ahhoz a bódéhoz. 1/3 tank üzemanyaggal 792kg volt hitelesített méh telepi mázsán az autó. A helyén kell kezelni a dolgot és egy fogyasztásra kihegyezett autónál badarság lenne bárminemű sportosságot elvárni.
(#108445) footy: "szerintem ha valaki nem tud fenntartani egy 7L benzint fogyaszto autot akkor nem is zsabad autot venni. Foleg ha figyelembe vesszuk, hogy evi 8-10e km-es futasnal nem az uzemanyag fogja kitenni a koltsegek legnagyobb reszet."
Ez egyrészt butaság másrészt a kérdező havi 1600+ kilométert megy. Három év alatt közel 60ezer kilométer (57 600km). 3,2literes fogyasztással szemben a 7literes benzines fogyasztással jelenlegi üzemanyagárakkal számolva "csak" 784ezer forinttal tankol el kevesebbet a lupóba három év alatt. Ha csak öt évig tartja meg kitermeli a kocsi a vételárát.
(#108446) tresh Leírom újra. A kérdező arra volt kíváncsi mivel lehet a legolcsóbban eljárni mi fogyaszt nagyon keveset. Másrészt Suzuki Swiftben gondolkodott, na az se sokkal nagyobb..
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
-
8th
addikt
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz Dorien #108572 üzenetére
Akkor számoljunk. Vételár 480k reg.adó 85k, papírozás tokkal vonóval újabb ~80k. Ez eddig 645k és van a neveden egy motorhibás kocsi akinek ki tudja mi baja. A hiba jellege nem ismert de ha komolyabb gebasz van vele gépműhelyre, alkatrészre, szervíz munkadíjra alsó hangon számolsz még 300k-t és hoppá, máris 1millió felett járunk amiből röhögve válogathatsz azok közül amibe csak beülsz eltekered a kulcsot és megy. Még az erősebb 136lovasból is akad annyiért nem egy nem kettő.
Ez a Mazda annak jó vétel akinek van felesleges félmillája de legfőképp helye és ideje, hogy elbontsa a kocsit és apránként alkatrészenként kiárulja. Mazdához még bontottan is horror áron van minden ezért 600k-t biztos ki lehetne árulni belőle de ki fog 100-150k haszonért adott esetben évekig egy bontott lomot kerülgetni a műhelyében vagy a kertjében? Senki. Ezért is kerül "csak" ennyibe. A csak szándékosan van idézőjelben.A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
Rendszám letakarás. [link]
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz Morris #108605 üzenetére
Hányan használnák? Mert ha többnyire egyedül vagy ketten akkor a Caddy Life sem rossz választás bár kevésbé személyautós mint a Touran ami leginkább a hátsó ülésein ütközik ki. A gyári zajszigetelése is elég gyenge, a csomagtér burkolatokat levéve a csupasz lemezzel találod szembe magad mindenhol. Utólag ki kell tapétázni valami olcsó Dynamat másolattal. Sinus Live 2,6mm-es bitumenlapja (50x20cm 800Ft/db) már elég ettől olyan halk lesz mint egy átlag kombi autó nyitott csomagtér takaró redőnnyel. 2010/08 évjáratig szerelték kétféle 105lovas 1.9 PD TDI motorral aminek gondolom nem kell ecsetelni az előnyeit egy Common Rail motorral szemben. 2.8-3Mért már szépet jót kap belőle. Konszernen belül két személynek Caddy Life, családosnak Touran.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz tresh #109982 üzenetére
Aha. Jár a munkahelyemre egy fickó öt évig használt egy 147 GTA-t. Egy Delta Integrale volt az előző kocsija és túl a negyvenen már szeretett volna valami fiatalabbat komfortosabbat. Miután eladta azt mondta egy nagy fos volt az egész kocsi, silány minőségű a beltér, szarul van összerakva és műszakilag pont ugyanolyan gyenge mint az inti de azért szerette. Amikor elmesélte mennyiért hozatta Olaszországból első tulajtól törés mentesen és az alatt a néhány év alatt mennyit locsolt rá kijött a szemem mint a csigának. Majdnem elröhögtem magam. Az a baj, hogy már a felére sem emlékszem a hibáknak amit felsorolt de egy fél oldalt tudnék írni még így is róla.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz Integrale #109998 üzenetére
Azért nagyon cink, hogy egy újkorában meglehetősen drága autóban 10évesen már rendesen zörögnek és lógnak a kárpitok, nyekereg a műszerfal, spontán eltörik az ülés háttámla állító mechanikája és ezek csak a beltér kézzel fogható dolgai. Volt már leszedve váltója javítás miatt az első futóműve két évente felújításra szorult, elektromos problémák, öt év alatt kétszer kellett trélerrel összekaparni az út széléről mert megállt mint a szög. A motorba is bele kellett nyúlni az se volt olcsó móka de mondom sajnos nem jut eszembe minden. egy modell fullos csúcsváltozatánál egy nagyon gáz. Neki nem tűnt fel mert Delta Int.-ből ült át ami szintén nem a megbízhatóság netovábbja. Mostanában egy újabb fajta MX-5 el szokott jönni és valósággal kisimultak a ráncai.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
-
8th
addikt
Volkswagen Passat B3 és B4 Variant. Egyszerű megbízható autók hatalmas csomagtérrel. B3-at passzolom a B4-ben majdnem teljesen síkba dönthető a hátsó támla. Mondjuk alap helyzetben sem kicsi a csomagtere. Az Opel Omega B kombinak talán még nagyobb a csomagtartója de az szarabb autó.
A demokrácia a csőcselék uralma
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Android játékok topikja
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- VoLTE/VoWiFi
- Autós topik
- Politika
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen