-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz bitpork #34144 üzenetére
nos, igen, ez (még) angol és van stílusa.
amúgy formára a continental sem rossz, csak amiket csinálnak belőle, az már egészen gáz szerintem. de beleestek a saját csapdájukba a formatervvel és nem tudnak hova fejlődni. ahogy az aston is.
a jaguar az más történet, szerintem ők most levertek formára mindenkit az f-type-pal, zseniális lett....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz bitpork #34154 üzenetére
van amúgy fa, ami gyönyörű. az új range rover-ben beszarás gyönyörű a fa, de tényleg, pedig nem vagyok nagy famániás autóban. de az audi matt szálas "uszadék" fája (by winkler) is nagyon tetszik.
viszont láttam a range-ben, hogy eredeti karbon is lehet a fa berakások helyett.. na ezzz nagyon üt, gyönyörű egy jó bőrszín kombinációval és a matt aluminiummal....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
megnézem, hogy mit és hogy fognak bizonyítani. idióták.. teljesen életképtelen. ez is csak egy népnyűzó, lehúzó és mindennapokat megkeserítő próbálkozás az nagy népi brainstorming buliból.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz bigmasterg #34169 üzenetére
hidd el, nem tudja azt hosszú távon hallgatni úgy, mert szétesik a feje.
nekem is van bent egy 30 centis re audio sub a csomagtartóban, mert ez a méret szól tisztán és pontosan, nem lehet ezeket hangosan hallgatni (én legalábbis nem tudom), ez a helyes hangzáshoz kell. diszkógyereknek meg úgysem szól szépen a rendszere, csak hangosan. a kettő meg nem ugyanaz
azért kívánom, hogy egy nap legyen egy jó hifid az autóban, jó dolog egyébként meg ha jazz-t hallgatok vagy klasszikust hangosan az autómban akkor mi van? mert szoktam. vagy csak a tüc-tüc a szar hangosan? nem a hangos zenén múlik alapvetően a biztonságos közlekedés.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
persze, hogy nagyobb próbáltam én is az insigniát, viccesen kicsi.
tegnap egy 1.4 traktor új fiestában ültem. hidegindítás. édes istenem azt a cserregő, remegő fostaligát, azt hittem szétfog esni, az egész autó remegett tőle, és amilyen hangja volt... kérdezem, hogy ez mindig ilyen indításkor? mondja, igen, ez dízel.. omfg, de jó lehet ezt minden nap hallgatni.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
golf7 első teszt
teljesen vállalható, jó autó ez így...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
a gti egy patent kis autó, már a golf6 gti is az volt nagyon. egyszer egy pillanatra eszembe jutott, hogy átüljek e valami kompakt sporthatch-be, mert biztonságosabb, erősebb kasztnisok, mint azért a lassan 15 éves intim. így golf6 gtiis egy pillanatra ott volt a listán. aztán gyorsan elvetettem az ötletet.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nem is tudtam megválni tőle, képtelen vagyok csak egy utolsó gyártási éves na2 nsx cserekor adnám el. pedig néha iszonyú unom, hogy útón-útfélen mindenki beáll mellém bőgetni meg erőszakoskodik a szarjával, hogy vagy menjek már gyorsabban ha gyors autóm van, vagy versenyezzek vele.. tényleg rettenet módon idegesítő, már nem tudod hova nézz, hogy menjen már el mellőled az ilyen.
viszont egy fékrendszer cserét idén szeretnék ezen is megcsinálni, mert sajnos eljár felette az idő, és korszerű, tényleg komoly fékteljesítményt nyújtó rendszereket típusra gyártva lehet beszerezni (stoptech pl ilyen fék specialista cég).Qru:
majd legközelebb idén teljesen felújítom (legalábbis elkezdem), minden kopó alkatrészt újra cserélek, kuplung, lsd, szilentek, új kédergumik az ajtókban, motoros antenna, szélvédő, hifi, mindent amit csak kell. és egy vadiúj telifényezésen is gondolkodom, mert találtam egy céget, aki aromás festékkel fényez (restaurál).[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
hű, ha ezt amiatyánk meglátja..... nehogy ragadós legyen az ötlet..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz bitpork #34311 üzenetére
az, hogy te a nagy tádé traktoraidból pöffeszkedsz nem fedi a jelenlegi realitást a legtöbb ember számára. a realitás az, hogy egyre szigorúbbak a környezetvédelmi normák, és kénytelenek egyre komolyabban venni a gyártók is a kisebb fogyasztást, mert az embereknek egyre kevesebb erre a pénze. azt hiszem ez a topic is tökéletesen megmutatja, hogy igen, a kis fogyasztás, a kis motorok a trend (nincsen másra pénz). nem véletlen készül ennyi kis benzines turbo, próbálják a nagyobb motorokat kiváltani hasonló menetdinamikával és terelni a fogyasztókat vissza a benzines felé.
te agyvérzést kapsz, ennek ellenére nagyon helyes, hogy ez a trend, még akkor is, ha a gyártókat kvázi rákényszerítik a fogyasztók, ahogy a súlcsökkentésre is.
a cikk pedig azért szomorú, mert tökéletesen megmutatja, hogy a polgár egy dolgot akar, spórolni, az állam meg pont telibe szarja, mert nem tud (és nem akar) spórolni és a polgárral fizetteti meg a mohóságát és a vízfejét.
a turboval sincsen baj, nekem újszerű közel 100e km után is a turbo. teljesen megbízható. az emberek meg majd megtanulják, hogy hogyan kell a turbo motoros autóval bánni. ha nem, akkor azok is mennek a szemétdombra, de azt hiszem, ez eddig is így volt minden autóval, amire nem vigyáztak és nem szervizelték rendesen. azért nézz meg majd egy 2 literes turbot, hogy mekkora az a turbo rajta, megfogsz lepődni[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Kornel #34323 üzenetére
most az, hogy minek költeni, megint más kérdés. mindnekinek más és más.
ilyen válasz lehet az, hogy mert megdolgoztál érte, megengedhetsz egy életszínvonalat és jól esik. és eldöntöd, hogy kifizetsz x literrel többet mert belefér és nem fog hiányozni. ha havi 50-100k-val több az üzemanyag, az sem érdekel. ez teljesen automatikusan történik, mikor az adott szintet eléred. belekóstolsz és jó és ezt a szintet tartani akarod.
egy nap neked is eljön ez és nem azon fogsz sopánkodni, hogy minek, hanem azt fogod tenni, hogy kiadsz havi 50k-val többet....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz bitpork #34325 üzenetére
senki nem turkált a zsebedben, én biztosan nem, mert pont nem érdekel, ellenben picit visszatetsző, mikor arról beszélsz, hogy fúj downsizing és pontosan tudni rólad, hogy az átlaghoz képest nagyobb autókat üzemeltetsz. érted? elég másról beszélek, mint amire te ki akarsz lyukadni
a pénz nagy úr. ha te is kisebben gondolkodhatnál, mert kevesebbet apríthatnál bele, valszeg nem fújolnál ennyire a kisebb motorokra. ez ilyen egyszerű. bántanak téged a kisebb és tisztább üzemű turbos motorok? nem. akkor mi a problémád? addíg jó, amíg a legtöbben ilyen kis turbo vagy szívó benzinesekre váltanak, illetve lpg-cng motorokra. mindenki örül annak, hogy keményen dolgzol és talán sokakat pozitívan befolyásolhatsz, hogy ők is keményen hajtsanak. de azért legyünk már a realitás talaján ha nem gondtovábbra sem értem mit akadsz ki ezen, ugynais nézz körül a dízel gépparknál, 80% egy roncstemető, amiről a rendszámot lekellene azonnal venni. abban is van turbo. vagy a dízel turbója jó turbo a benzinesé meg fúj? a karbantartás nem a turbora korlátozódik, hanem kapásból a tisztes olajcserére és a kopó alkatrészek szakszerű cseréjére. a turbo itt csak egy kis történet. szóval tényleg nem értelek.
azt pedig te is pontosan látod, hogy szép, jó állapotú idősebb darabból egyre kevesebb lesz, mondhatnám azt is, hogy 5-10% az, amivel érdemes foglalkozni, a többi roncstelep. tehát így is, úgy is az új autók lesznek alapvetően. tudatos kezelés ide vagy oda....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
dehogynem, így meg is van határozva, hogy az autónak hány %-ban kell újrahasznosított anyagot tartalmaznia és a gyártók maguk is egyre inkább erre fekszenek rá. az eu pont ezért támogatja az autó hulladék feldolgozást is, hogy minél nagyobb legyen a körforgás és a visszaforgatott nyersanyag
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz SyntaxeError #34410 üzenetére
mert szeretnek többnek látszani ők is. és csak szakavatottaknak tűnik fel azonnal, hogy kamu vas, köze nincsen az m-hez. ezt a kisebbségi véleményt meg benyelik. én sem égetném vele magam, de sokak csinálják. egészségükre.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz bitpork #34418 üzenetére
ott voltál, hogy ilyen jól tudod, hogy az astra sofőr mit csinált? nagyon bátran kijelented a tutit, mögötte mentél netán? honnan tudod, hogy mitt hitt és mit nem? és hogy egyáltalán bármire is mennyi ideje volt? tudod, hogy hány km-t vezetett egy évben? hány éve vezetett? milyen rutinja volt? levezethetsz 1 millio km-t, lehet, hogy akkor is benyeled, ha olyan gyorsan a semmiből történik egy ilyen, hogy felfogni sem fogja az agyad.. neked ott reszeltek. mert te éppen ránéztél a melletted ülőre, mert éppen összenevettetek valamin.. ezernyi tényező van, erre te jól megmondod vakon 3 cikkből a frankót. licenszelt helyszínelő vagy vagy versenypilóta?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
te is kaptál jogsit, nem?
ugyanolyan joguk van közlekedni mint neked vagy nekem.. a jobb sofőrök felelőssége az is, hogy a gyengébbekre vigyázzanak és segítsék őket. megnézném, hogy az itt belemakik közül hányan jártak életükben már akár csak egyszer is versenypályán és/vagy vezetéstechnikai tréningeken, vagy netán rendszeres látogatói ezeknek a lehetőségeknek, hogy tovább képezzék magukat... szerintem kb senki..
majd te is leszel 70 éves és ha autóba kell ülnöd és netán azt mondják hogy papikám na kifelé az autóból, akkor megnézem, hogy ekkora e az arcod, mint most huszonéves huszárként. nem kötekedni akarok, csak legyünk már kicsit toleránsabbak a másikkal az utakon.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
annak biztosan, aki sosem használt tartósan erős motoros autót. még azt is megértem, hogy nekik egy ilyen az ultimate jolly joker vas, amikor majd tizenx évesen megvehetnek egy ilyet, mert megy mint a zállat, termeli a gázolajat és semmibe sem kerül a fenntartása. és ők lesznek a magyar utak királyai, béjemvééééé gecccóóóó, ráadásul 530d ecsém, a tápláléklánc csúcsa felé egy újabb lépés
a fogyasztás meg egy dolog (ami azért a nevetségestől kicsit távolabb áll). mit gondolsz miért van annyi hulladék belőlük? mert nincsen pénz a szakszerű üzemben tartására, a második tulajdonos már szarik bele az esetek túlnyomó többségében. szerinted aki ilyen autót vesz 10 évesen fillérekért az új árához képest, nekik mennyi pénzük lesz majd rá? kezdve a szakszerű javítással, amit megkellene tenni, hogy egyáltalán üzemképes legyen és a károsanyag kibocsájtási normáknak megfeleljen? nyílván valóan nem sok, max annyit szánnak rá, hogy menjen és hogy okosba' átmenjen a műszakin. ez itt a realitás. és azért hozzák ide ezeket a roncsokat használtként, mert németországban a tüv-ön ezek már nem mennének át és nem is éri meg nekik szarozni vele. ami átmegy és használható, azt nem hozzák ide be a nepperek, mert túl drága nekik. ide a szemetet öntik le. szegény magyarnak meg elönti az agyát a szar és csak azt látja, hogy 530d ecsém, de olcsóér', faja verdám lesz..nem ítélem el ezért, de ha felhívod rá a figyelmét, hogy tesó, próbálj meg tisztán látni dolgokat, maradj picit a realitások talaján, akkor megsértődik. mert belegázoltál a saját kis világába a kőkemény realitással, amit ő olyan szépen tudatosan felépített magának.
az emberek szeretnek hazudni maguknak. a probléma itt kezdődik....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz misirulez #34531 üzenetére
szerintem sokkal nagyobb az arány, de erre azt hiszem soha senki sem csinált valós statisztikát és nem is lesz. amúgy azért valami képzetet hamar kaphatsz az autóról, ha megnézed a gumijait, dot szám, illetve márka, típus. különösen a téli gumik esetén, ahol kapásból szinte mindenki spórol.
ne légy naív, merj tisztán látni, felmérni a helyzetet.
15 éve segítek ismerősi körömben autót venni, olyanokat láttam, hogy le sem merem írni. a gátlástalan hazudozás és az átverés teljesen menü. még márkakereskedéseknél is. és futottam már bele én is olyan zakókba, hogy nem hittem el, hogy átvertek.. ok, kicsi volt az arány, túlnyomó többségben jókat fogtam meg mindig, de nem tagadom, estem már pofára én is egy-két alkalommal. hihetetlenül résen kell lenni.
szóval nem, nem látom sötétebbnek, németországban is évek óta élek, látom ott mi megy és azt is, hogy mo-n is mi megy. abszolút realista vagyok. és a használtautó importról amit előbb írtam, maximálisan fenntartom. reményt sem látok arra, hogy javuljon a helyzet. mégpedig azért, mert mo-n egyre inkább romlik a helyzet és egyre kevesebb pénzük van az embereknek.
de ez csak az én véleményem....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
korábban viszont volt benne
ha ez egy bontatlan, jó motor, akkor ne foglalkozz vele, még az is lehet, hogy jobban jártál vele. nem kell félni motor cserétől. én is erre vadászok jelen pillanatban, megcsípni egy tk-ra tört autóból egy bontatlan, gyári, erősebb, modernebb blokkot váltóval...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz SyntaxeError #34539 üzenetére
530d, ag 3.0 tdi, tök mindegy, egy kategória.
(amúgy jártam vagy fél évet 535d-vel, szép volt, jó volt, örülök, hogy már nincsen)...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz hobizoli #34563 üzenetére
szerintem sem, de sosem volt ilyennel dolgom, nem tudom, hogy itt jogi oldalról mit lehet csinálni és egyáltalán érdemes e.. vagy békát lenyelni és megjavítani, vagy ahogy mondod, újabb bontatlan motorcsere papírmunkával. mert a fene tudja, hogy megéri e az ügyvédi költség, a hosszú nónapos pereskedés, az ideg őrlés, a veszekedés, a rosszakarás netán... szar egy helyzet.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz bitpork #34719 üzenetére
én már csak úgy ülök autóba vagy motorra, hogy eleve 30ezret mindig belekalkulálok (motornál többet persze). lehet, hogy nem ez az ideális megoldás, de ez a rendszer van, bp-en is élek, tudatosan vállalom, ha nem tetszik, akkor 1000km-rel arrébb megyek és tankolok egy kicsit nyugalomból. nem engedem ennek a rendszernek, hogy az életemet tönkretegye.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz bigmasterg #34723 üzenetére
amióta ez az idióta szabály van a pirosra, én sokkal többet megyek át a sárgán sajnos. inkább kifizetem a büntetést, mint hogy valami vadparaszt belémálljon hátulról mert nem tartotta a követési távolságot.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
azaz...
most odaérek e még sárga előtt vagy sem és ha nem akkor fékezzek e vagy mégsem..
kurvannyukat, dögöljenek meg, áthajtok és kész. nincsen kedvem ahhoz, hogy összetörjenek. ha meg elkapnak ezért, befizetem és megyek tovább. még mindig olcsóbb, mint időt, pénzt, energiát fektetni a javításba, nincs autóm etc.. meg a tudat, hogy megtörik.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
- Horgász topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Politika
- Eredeti játékok OFF topik
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Léghűtés topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest