-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
Ez tök erdekes Ugye elvileg a fizika szerint a sebessegek összeadodnak, de csakugyan a gyürödesi zonak azert olyan sok energiat elnyelnek, hogy ez igy a falas hasonlattal mar nem allja meg a helyet bezzeg regen, amikor meg csak billiard golyokat guritottak egymasnak
En is csak ugye ezt a betonfalas szlogent ismertem, aztan gyorsan hozzapasszintottam a tanultakat es elhittem, hogy jah igy van, mindenfele utanagondolas nelkül Milyen hasznos is a Discovery Chanel a pihentagyu mitoszvadaszokkal
Ma is okosodtam
Ha mar ütközes: [betonfal 190 km/h val ] eleg biztos modja az öngyilkossagnak
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Ez azert eleg Tanar Ur! De mennyire korrekt es riszpekt nem?
-
Declare
őstag
Eleg off, de nem talan Ti tudtok valaszolni.
Benzin partiak dörzsölhetik a tenyerüket, dizel kinlodas
1. kerdes: milyen gyakran kapcsol be a dpf öntisztito folyamata azknak akiknek dizel kocsijuk van es sokat varosoznak vele? En 1,5 hete mentem haza a kocsival, 3-4 nap alatt közel 3000km mentem, javareszt autopalyan es sok volt a hosszu tav. Otthon a kocsi nagyszerviz, olajcsere, szürök, egr szelep pucolas. Sajna visszafele tovabbra is jött a hibakod a P0234 (Turbo/Super Charger Overboost Condition) es a szervizkulcs. Motor leallit, ujraindit a hiba teljesen random ideig eltünik. Amugy semmi furcsa hang, egyenetlen fordulat fordulat, erötlenseg, semmi. Egyszer csak (kizarolag) autopalyan es altalaban legalabb 2-300km megtetele utan kigyullad a szervizkulcs. Leallit, ujraindit, minden rendben.
Azt olvastam turbo elkoszolodas siman kozhatja ezt. Kerdes, hogy erdemes lenne egy 50-60ezres turbo isztitast bejatszani? Van összefügges azzal, hogy 1,5 hete volt a hosszu utazas, ami alatt elvileg tuti kiegett minden a dpf böl, de ennek ellenere ha csak itt varosban pöfögök 10km alatt es azt sem egyhuzamban 1-1,5 hetenete beindul a reszecskeszürö program es el kell vinnem egy kanyarra 2000 fölött tartva a fordulatot, hogy szepen kitisztuljon? Ez normalis? Arra gondolok, talan egyeb koszolodas van a turbo es környeken is es azert ilyen gyakori ez a dpf tisztito beindulasa valahol olvastam, hogy egr/dpf/turbo ezek összefüggnek.....
Szerelöm azt mondta az egr re rafert egy pucolas de nem volt tragikus. DPF et es turbot is szoktak pucoltatni. A kocsiban most 180k km van. Mit gondoltok szükseg lehet egy turbo/dpf tisztitasra? Csak profi helyen lehet ilyet csinaltatni, vagy ha ismerös de nem annyira profi ilyen teren ö is meg tudja csinalni? Nem olcso mulatsagok ezek, szoval csak akkor jatszanam be ha tenyleg fontos
ilyen gazolaj adalekok erdemi segitseget jelenthetnek amikor ilyen varosi pöfögesre van csak hasznalva a kocsi?
-
Declare
őstag
Köszi a valaszt! Igy van H astra 1,7cdti.
Ez a dpf tisztito lampa nem mindegyik kocsiban van. Szerintem nekem nincs az astraban. 90% biztos vagyok benne, hogy megis dpf tisztitasrol van szo, mert elindulas utan par perc mulva felugrik a fogyasztas 12-14 literekre es forro az egesz motorter es fuj a venti. Aztan ha megvan az 5-10 perces 2000 fölötti fordulat szepen visszaall a fogyasztas is meg minden. Szerintem ez tuti ez a dpf öntisztitas es nem jelzi lampa.
Az lehetseges, hogy egesz egyszerüen nem eltömödest nez a kocsi, hanem mondjuk figyel valami atlag fordulatot es ha pl 1-1,5 hetig nem halad meg egy bizonyos erteket bekapcsol ez a pucolo folyamat? En is valoszinütlennek tartom a dpf eltömödöst.
A turboban mar nem vagyok biztos.
Ezt a nyomashatarolo szelep hiba dolgot meg nagyon köszi! Felirom a listara
(#98399) jozefgucci1 : Köszönöm Neked is! En is pont ezen agyaltam, hogy rengeteg dizel van hasznalva sokkal "mostohabb" körülmenyek között mint az enyem, ami 2-3-4 havonta biztos megtesz egyben 1200-1300 km t autopalyan..... viszont ugye ez is hasznalt auto volt 160k km 5,5 evesen....sok minden lehet ugye
Alapvetöen nem mondom, hogy turbo hiba es az is erdekes, hogy varosban, helyben, 100-200 km autopalyan meg soha nem produkalt semmi hibat vagy furcsat. Csak autopalyan es akkor is csak legalabb 3-4-500km folyamatos haladas utan.
Arra a kerdesre, hogy egy nem turbo specialist autoszerelö turbo tisztitast meg tud csinalni....ugy hogy nem okoz több kat mint hasznot ? Ha arrol van szo az ismerösünk, akihez vittem is eddig minden ilyen olajcsere es stb re nem ver at, lelkiismeretes es bizom benne...viszont nem tudom egy turboisztitast ra bizhatok e
-
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #98461 üzenetére
azert mondjuk ez a hozzacsapott 5M a 60% a vetelarnak szoval Te sem kispalyazol, ha autovetelnel ugy vagy, hogy oooo ez csak 60% al több, mint amit kineztem, hat a hülyenek is megeri
BTW hat en is ennyiert mar olyan BMW t talalnek magamnak a mobile.de n hogy...... de hat mindenki mas van aki 8M vesz egy astrat (mondjuk azert azt a 3 betüt, hogy OPC erdemes ehhez a keplethez hozzaadni ), mas meg a talalati lista aljarol egy dizel audit
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz runner 125 #98469 üzenetére
Dehogy, csak egy 1.4 es alap astra
Erdekes kerdes ez az uj auto / hasznaltauto kerdes is. Per pillanat en is hasznaltauto vonalon tudok gondolkozni....de ez mind csak az ember lehetösegeihez merten igaz. Azert egy uj auto, amibe Te ülsz bele elöször, Te "jaratod be", Te mosod stb, az egeszen mas erzes mint masnak a levetett, ismeretlen elöeletü "ruhajat felhuzni".
Arrol nem is beszelve, hogy uj autonal buksz ugyan sokat ez igaz, de cserebe ott van a garancia, hogy ha barmi gond van azt a szerviz garanciaban csinalja, egyeb meglepetes nem fogadhat stb. Egy hasznaltautot megveszel aztan lehet hogy masnaptol a szervizbe hordhatod es kicsereltetheted a fel autot bontott összetaknyolt alkatreszekböl egy vagyonert.....szoval egyaltalan nem biztos, hogy az uj autoert kifizetett es "lebukott" penz az tenyleg elbukott, kidobott penz....agyaltam ezen mar en is. Mondjuk amig ilyen 10 000 euro kategoriaban gondolkozhatom, addig kb mindegy is ilyen agyalni de mondjuk ha kesöbb ugy alakul, hogy megengedhet az ember egy 25-30 000 euros auto vasarlast, akkor jo a kerdes.....egy fullos hasznalt par eves bmw, vagy egy uj golf pl na de ez meg a jövö zeneje
-
Declare
őstag
Szerintem ez azert nem feltetlenül igaz, mert aki opel astra opc t akar venni az kifejezetten azt keresi. Pl egy uj 3 as bmw t kapsz fapadosan kb ennyiert, de kizartnak tartom, hogy barki is ugy merlegeljen, hogy van x millio forintom, na melyiket vegyem....na inkabb a 316os bmwt mert azon olcsobb a fekbetet csere.
Aki astra opct akar venni az ezt a teljesitmenyt keresi ebben az arkategoriaban, amit az opel kinal. Ha megnezed hasznaltan is eleg jol tartjak az arukat az uj arukhoz kepest az opck (2013 ev eleji pl 23 000 euro). Ha bmw böl vennel ilyen teljesitmenyt ott szerintem sokkal nagyobb lenne az ertekvesztes.
-
Declare
őstag
válasz runner 125 #98478 üzenetére
Ezt mondom, nyilvan nem ugyan arra kerestek autot
Mas meg tuti csak SUVot vagy terepjarot keres mert fel akar menni a szölö hegyre is
Ez a kocsi nem csak egy Astra...ez egy kicsi 1-2 szemelyes elmeny auto...nem bevasarlos, gyerekcipelö, turazos auto.
(#98479) DeFrancojus primus fingus
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Jöhet a 40 kep de ha ugy alakul ezt a hires szönyeget is fotozd mar le pls, mert a hirdetest mar levettek, igy lemaradtam rola...pedig a kommentek alapjan van benne kraft
(#98602) trassher ez csak a menö emberek kivaltsaga....mi hetköznapi, halando, szürke emberek ezt soha nem erthetjük meg
(#98614) Morris Exide az jooo! Ha jol tudom bmw is azt hasznalja a kocsijaihoz (legalabbis az eggyel ezelötti szerias 5 ösökben az volt....bmw cimke alatt, 2,5x szorzoval )
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #98860 üzenetére
Mennyire franko egy elete lehet annak, akinek ennyi jut, hogy 8000 euroert "puncimagnes" kocsit akar venni kiegyensulyozott harmonikus elet, maximalisan tiszta önertekelessel es akkor pörgeti az audi kulcsot a falusi diszkotékában, otthon meg izzad ha jön a szamla a témobiltol? Köarc
(#98864) Morris: Hatalmas +1
(#98865) piqla: Az a baj, h minden az elözö tulajon mulik egy hasznaltauto vetelkor Veheted a legmegbizhatobbnak kikialtott hondat is, ha az elözö tulaj egy barbar volt....meg vehetsz "szarfosdizelautomataaudit" is, ha az elözö tulaj egy autofetisiszta volt lehet soha semmi bajod nem lesz vele.... akarmit veszel nagyon alapos atnezetes, esetleg olyan helyen, ahol garanciat adnak ra, meg ha ez több 10 ezerbe kerül akkor is. En erre jutottam, ha megegyszer hasznaltautot veszek (amire van azert sansz....bar lottozom )
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz runner 125 #98895 üzenetére
Persze!
Na de ott a "szerelem faktor" Mint ahogy piqla is irta....neki regi vagya egy audi TT.....nekem gyerekkori vagyam egy BMW....ilyenkor (vagy nekem, ahogy tetszik) egy honda, az csak egy darab vas 4 gumin a maga japanos design-javal, es egy racionalis döntessel, hogy hurra mert el tudok menni A-B be es közben legkisebb valoszinüseggel romlik el. Ennyi. Egy bmw vagy audi azzal a designal, technikaval a "hoooo de jo el kell menni A-B be, tehat megint van okom beinditani es vezetni" Nekem
En is azon a parton allok, hogy egy auto az nem csak egy racionalis döntes kell, hogy legyen
-
Declare
őstag
válasz bitpork #99054 üzenetére
En mindenhol es mindenkitöl (fuvarozok, autoszerelö stb) azt hallom, hogy egyertelmü különbseg van az üzemanyagok között. Minnel keletebbre tankol az ember annal jobban kormol es többet eszik a kocsi. Raadasul allitolag pl nemetorszagban tökmind1, hogy shel, aral kuton tankolsz vagy egy nevtelenebnek tünö star vagy tankcenternel....nehez elhinnem, de mindenki ezt mondja ellenvelemeny nelkül
A masik, pont az opel forumba irtam, hogy nekem az engine management check lampa (ez a hiba amivel küzdök, hogy hosszu több szaz km auopalya utan szervizüzemmodba all a kocsi, de egy ujrainditas utan minden ujra normalis) csak otthonrol visszafele jön elö. Ha itt mentem nagyobb utra (pl Hamburg - Amsterdam) nem tapasztaltam. Hamburg - Bp nem tapasztaltam.....visszafele minden alkalommal Praga elött kezdi es Hamburgig 4-5-6x is jön a kis lampa a szervizkulccsal, parkolo ujraindit, megy tovabb ez a jatek....
egyelöre nem erzem megalapozottnak az üzemanyagban hibat keresni....de erdekes
-
Declare
őstag
válasz Rambovits #99165 üzenetére
20,3 mpg = 13,9 l/100
[link](#99173) [rvilike]: Ez nekem is fura....még ez a 14 l/100 is...padlogazon. Bar az is igaz, hogy azert mas erteket ad, ha gyorsitasz es mast, ha padlon mesz es csak tartja azt a kb maximum sebesseget. Szerintem elkepzelhetö ez a fogyasztas...talan joo +par% mert mazda csinalta a tesztet...legyen akkor 15-16 l/100
-
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #99300 üzenetére
Kenés már van, most micsináljak?
Gondold at Legalabbis, ha meglesz a bmw ne csinald ezt vele
Van több cikk is a teli hidegben ajanlatos vezetesröl, nezz utana. Benzin autot nem kell melegiteni, max fel percet, dizelt 1-2-3 percet es utana lehetöleg 1500 fordulat fölött es a maximalis fordulat fele között erdemes hasznalni a gepet, amig üzemmeleg nem lesz. (Tehat ha 6500 a max fordulatod akkor 3200 körül forgasd max). A lehetö legnagyobb motor es turbo gyilkolas a hideg motor kihuzatasa.
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #99315 üzenetére
Na csak egy uccso gondolat. Nem a hegyrejarasrol van itt szo Itt arrol volt szo, hogy hidegen elindulsz es jol kihuzatod 1 -es 2-ben. Total ertelmetlenül, feleslegesen. Ez nem igenyel figyelmet, nem igenyel macerat, nem erinti a közlekedest semmit....erre irta mindenki, hogy amugy ennel rosszabbat nem igen tudsz tenni a motorodnak....de ne legyen bajod persze ebböl soha! Csak en legalabbis ugy vagyok az ilyen dolgokkal, hogy ha csökkenthetem a lehetöseget annak, hogy valamivel majd megszivjam, akkor azt megteszem...es nem pont a forditottjaval kisertem a sorsot.
-
Declare
őstag
válasz Sholom #99326 üzenetére
Amit linkeltel az kapasbol benzines, ami kiesik a kriteriumok közül. Meg egy ilyen feher, xenontalan kombi 3 as ...hat izlesek es pofonok.
Amugy ha bmw akkor en a nemet piacon is szetneznek. Sok van belöle, sokan cserelik gyakran, föleg ezt az also kategoriat (1,8-2,0 dizel). 2010 es evjarattol, 15.000 euro ig, dizel 3as bömik = 1400 db lehet valogatni. Ha török akcentussal beszel az ember, vagy makkos cipöben fenykepezi a szervizkönyvet, akkor onnan menekülni kell
-
Declare
őstag
válasz Sholom #99330 üzenetére
Akar maganszemelytöl is erdemes lehet, plane, ha megy a nemet, akkor tudsz segiteni, vagy vannak cegek akiket felkerhetsz erre, hogy hozzak be Neked es papirozzak le (Ugye azert a tavolsag miatt az utazas sem olcso, ideiglenes rendszam, hazai kinkeserves vergödes a bürokracia utvesztölyeben...ajjajj ) valaki linkelt itt egy jo cikket erröl (totalcar vagy origo talan....nem talalom most), de vigyazni kell azert.
Ilyen kategoriat pont nem vennek otthon....sok ilyen csak a bmw emblema szamit emberke megveszi, de se penze, se esze a normalis karbantartashoz, de rugatja a lampanal, hogy mindenki lassa ö bmw ben ül.....itt nemetorszagban ezzel a kocsival nem lehet villantani, ahhoz több kell es sokkal több normalisan hasznaltat lehet talalni, amit ugy hasznalnak, mint "auto" es nem ugy mint "heh bmw-m van". (ja es ez most nem a sogorodnak szol )
-
Declare
őstag
válasz deicide #99338 üzenetére
Mar miert vinnek randszam nelkül?
Azert ha kinyitod a csomagtartot es ez fogad, majd a ficko gyorsan közli, hogy "jajj jajj, bocsika, ööö ez nem tudom mi es hogy kerül ide" akkor azert fogj gyanu
Amugy olx en valaki hirdet opel astra opc tesztvezetest 15 000 ert...csak 5 napig
-
Declare
őstag
válasz Sholom #99339 üzenetére
Ugy ertem van olyan ceg (ha jol tudom), aki azzal foglalkozik, hogy raböksz a kiszemelt nemet autora es ök elmennek behozzak, lepapirozzak, nevreirjak stb... van benne sok buktato is+utiköltseg sem alacsony...megfontolando ez is.
Nem azt mondom, h itthon nem kaphatsz normalis tulajtol normalis bmw-t...de azert erdemes a nemetet is meglesni.
-
Declare
őstag
De azert ez nem vicces? Van egy ilyen auto gyar, mint Honda es epit egy jo kis SUV ot, amiben szar a szoftver Nem talaltak egy jo programozot? (ha tenyleg csak ennyi a gond)
Olyan ez mint a toyotanal a design kerdes. Csinal egy franko kocsit, tuti, megbizhato technikaval (hybrid, vagy most az üzemanyag cellas ujitasuk) es belerakja egy olyan ocsmany designba, hogy az embernek görcs all a szemebe, ha ranez (es ezt azet merem leirni, mert nem egyedi velemeny, nagyon sok helyen olvasom ezt)
-
Declare
őstag
Azert ne mondd mar, hogy nem örült blama egy 4 kerekes suv egy Honda-tol, ami igazabol csak ket kerekkel megy....nyilvan nem durva terepre veszik, de egy sikos aszfalton felmenni nem epp durva terep es pont azert veszik nagyon sokan, hogy telen is problemamentes legyen vezetni....es mindezt ugy, hogy mellette a rivalisok meg nyilvan mind hozzak ezt az elvarast.
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #99487 üzenetére
+1
Ha viszont Neked sajat ceged van es mersz venni egy olyan bmw t amit kineztel, azonnal szamits 1-2 nevtelen navos feljelentesre a szomszedoktol....aztan a navtol, hogy izekre szedik a vallalkozasodat es addig nem nyugszanak, amig par millios büntit össze nem kaparjak....hiszen ha fussa "luxusautora" akkor fussa a közösbe is.
Szep Magyar valosag....
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #99503 üzenetére
Tök hozzanemertökent kerdes: egy minösegi hangrendszer, ami pl egy bmw, audiban van (Bose, Dynaudio, Bang&Olufsen...) nem tud legalabb olyan (de szerintem inkabb jobb es szebb) hangzast, mint egy ilyen nagy melylada hatul? Mert egy szobaban egy hazimozihoz az oke. Nagy ter jol szol. De egy autoban, ahol müanyagok, fem illesztesek vannak mindenhol, ott minden rezonalni fog.....szvsz
Amugy ez az ültetes, matricak, sötites, melylada, kipufogo...hat nekem is az a kategoria, amit nem keresnek. Az auto müszaki allapotatol függetlenül...mondjuk ez egyeni izles kerdese persze.
Bar hozzateszem, hogy a Mitsu outlanderben (pont az a tipus, amiröl volt is szo), volt a csaladban es abban gyarilag volt melylada.....na de hat tudjuk az nem nemet technika
-
Declare
őstag
válasz #76385920 #99506 üzenetére
Nem kell itt 20 milliokkal dobalozni, 5-6-7 millas autokba is kerheted, ha jol tudom deicide opel opc jebe is bose van (opc be asszem ez alap). En amugy elhiszem, hogy egy gyari premiumnal jobbat kiepiteni, csak nehezen lehet es nem sokkal olcsobban.
De itt a lenyeg nem ezen van. En arra irtam, hogy egy komoly kocsiban, komoly hifi cuccnal sem szokott lenni melylada a csomagtartoban....es ennek ellenere valoszinüleg szebb hangzast ernek el. Tehat nekem ebböl megis csak az jön le, hogy egy ilyen melyladanak, azon kivül, hogy 18 eves korban levö ifju, megdübögtesse a szomszed ablakat, mas ertelme nincs.....
-
Declare
őstag
Hm..hat jo, meggyöztetek
Erdekes tema, majd olvasgatok rola, meg atfutom az autohifi topicot, thx
(#99514) joamilestoné: Egy-egy ilyen 14 oras utam soran, asszem meg is buggyannek zene nelkül Bar teny, hogy egy alap astraban 140 nel azert nem az a premium hangzas van, de hat szegeny ember vizzel föz
(#99511) mycso Total igaz
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz gzbotii #99539 üzenetére
Autohause tol tudsz venni garanciaval is, azok allitolag eleg megbizhatok. Maganszemelyben is szerintem sokszor sokkal jobban meg lehet bizni mint otthon.
De amit a többiek is irtak.....szervizben utananezetni, török/lengyel neppert kerülni, független szervizzel/emberrel atnezetni.
-
Declare
őstag
Te a Honda marketing osztalyarol vagy? De most komolyan, arrol megy 2 napja az eszmecsere, hogy ciki e az, hogy egy 4 kerek meghajtasu suv nem tud elindulni egy sikos lejtön, mert csak az elsö kerekeit hajtja, mig a konkurens ford (vagy mi volt a videoban) egy fel masodperc alatt elindul? A valasz roppant egyszerü: igen.
Ha az ember suvot vesz azert veszi legfökepp (szerintem), hogy telen sokkal komfortosabb legyen a vezetes, mint egy elsö kerek hajtasu alacsonyabb hasu autokkal es pont nem akar azzal gepeszkedni, hogy hintaztassa az autot, meg a pörgö kerekekkel tapadast fogjon. Ezert vesz suvot, mert hozzakapcsol az elsö kerekek kipörgesekor a hatso es hopp problema megoldva. Na most ezek szerint ha valaki ezt a Hondat veszi, akkor kidobott penz, amit a suvra meg a 4x4 re költött (kis tulzassal).
mod: (#99572) Qru em kell tükör jeg. Eleg egy atlag videki uthalozatot nezni egy atlagos telen (nem olyan mediterran telen, mint tavaly volt ). Kell egy stop tabla, letaposott, sikos, jeges hoval es egy pici emelkedö. Azonnal nehezkes az elindulas. Az csak Bp kivaltsaga, hogy leesik fel mm ho es azonnal kiszornak 1millio tonna sot
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz runner 125 #99577 üzenetére
Biztos hogy jo lesz! Nem a hondat akarom en bantani, itt most egy konkret dologrol volt szo.
Ilyet amugy nem is tudtam, hogy utolag sperr difit elettartam garanciaval beepitenek raadasul 130k ert? Vagy az csak a legyartas, abban a beszereles nincs benne?
-
Declare
őstag
Az egesz egy videorol indult, meg egy storyrol, amit Qru meselt. Mind a kettö azt tamasztja ala, hogy hat vannak ott gondok.
Nekem nincs bajom a hondaval, de azt megmagyarazni, hogy egyebkent ez nem blama, meg különben is ilyen aztan elö nem fordul az eletben....na ez a marketing osztaly, azert irtam
A masik, meg hogy en semmi extrem, valosagban nem elöfordulo körülmenyt nem erzek a tesztben. Egy emelkedö, ahol elpörögnek a kerekek? Videki Magyar uthalozat es egy normalis tel kell csak hozza
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen program, ami...?
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen