-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
Azt nem ertem, hogy aki ilyen szinten tudatosan szeles mosollyal több oldalrol is atvag valakit az nem fel egy kicsit sem attol, hogy egyszer majd egy olyan emberrel talalja szembe magat, aki nem hagyja annyiban, hogy a tehetetlen bürokracia utvesztöjebe beküld egy feljelentest....
-
Declare
őstag
válasz AmunRa #95902 üzenetére
Mindenkinek szamit...különben nem egy hasznalt volvora cserelne a Mercijet, hanem beballagott volna a szalonba lehuzta volna a kartyajat es viszlat. Aki hasznaltautozik, annak legalabbis biztosan szamit.
Engem pl baromira felbosszantanak az ilyenek...es nem az van, hogy behuz egy ilyet es elsunnyog valahova külföldre es lapit, hanem csinalja tovabb a "bizniszt".... Es igen ez ide vezet, hogy senki senkiben nem bizik, es az az alapfelallas, hogy amit mond, annak igaz lehet e vajon a fele?
-
Declare
őstag
válasz Torres10 #96071 üzenetére
En ilyen szempontok mellett egy Q5 re voksol2012 es kiadasban Siman van 6-7 millioert. Nem tul nagy, szerintem szep is (marmint ha a feleseged mindenkepp suvozni szeretne )
En azt a porschet biztos, hogy elfelejtenem. Böhöm nagy dög, minden nehezkes vele + nem veletlen ennyi csak az ara. Azert arkategoriaban egy egesz mas leptek ujjonan, mint egy A4 vagy egy E merci... pont multkor olvastam egy cikkben, hogy egy regi x5 mennyi penzt emeszt fel, annak ellenere, hogy milyen olcson hozza lehet jutni.
A masik amiröl olvasgattam az a km ora tekeres. Ha valaki egy olyan komolyabb autonak, mint E merci csavarja a km orajat az azert nem ugy teszi mindenzt, mint egy zsigulinal...nem is lehet. Vagy profin megcsinaljak es akkor aztan maximum akkor jössz ra az igazsagra, ha atomjaira szeded a kocsit, mashogy sehogy. At tudnak (es asszem pont az e mercire irtak, hogy kell) irni mindenhol a km allast. Szoval lehet megbizhato persze, ezt csak azert irom, hogy egy hasznaltautonal biztos km az a nem letezö kategoria...ugyan olyan, mint az ellophatatllan auto.
Amugy amit a Porschera irtam, böhöm nagy dög dolog, az pont tegnapi friss emlek, a ceges 10k km es Q7 el mentünk 500km t.... 3.0tdi, 8 gang, s line, szinte full extra, nagyon jo meg minden es baromi jo volt vezetni, meg jo elmeny , de ekkora egy batar autot soha nem vennek elveszem a labam a gazrol es nem lassul, akkora a tehetetlen tömeg, hogy felelmetes Amugy fogyija egeszen jo...9 liter/100 es ebben volt 210es autopalyas szakasz is, de azert az atlag az 100 as vagy 70 es föut....de azert nem rossz na )
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Torres10 #96077 üzenetére
2-3 eves q5 vs 4-5 eves x6....hat en BMW fan vagyok, de itt a q5 kellene. Semmi tapasztalatom egyikkel se, csak szubjektiv velemeny
Nekem nem kellene ilyen batar holdjaro....en azt csak a villogassal tudom összekapcsolni. Vadaszni nem tudsz kimenni vele, hiaba nagy es magas, terepre nem jo. Varosban nem lehet vele parkolni, nem lehet vele fordulni, es megeszik 12-14 litereket. Közuton, mindig lomha lesz, soha nem lesz sportos, orias kerekek miatt pattogos, tehetetlen tömeg. Ez a q7 is, ment nagyon szepen, de nem erzed hogy huz, kanyarokban ellenben erzed, hogy az egesz kaszti sodrodni akar, fekezesnel meg megint csak mindig az merült fel bennem, hogy hu basszus ez tenyleg meg fog allni?
De hat ez csak az en gondolkodasom, vedd amelyik tetszik az, hogy most van olyan barom, aki x6 al jar... na bumm...ne legyel barom vele es ennyi
Ilyen eröböl se audit se bmw t ne vegyen senki, mert az mind vadbarom, mercit csak a fem gyüjtök vesznek, suzukit meg renaultot meg a hetvegi vezetök akik azzal sporolnak, hogy 70 el tartjak fel a forgalmat
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #96297 üzenetére
Allitolag mar feltalaltak kinaban az uj generacios akkut par ev es bekerülhet a mobilokba
En pl nagyon szivesen passzioznek egy e-golfal vagy i bömbivel. Varosban, bevasarolni, stb ....napcella a tetöre, egy nyomatekos turbo benzines a garazsba es tök jo is lenne... soha nem terülne meg, de en elveznem
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #96303 üzenetére
Ez az amit lefelejtettel az elsö hsz edböl szerintem...a büvös varazsszot, ami mindig megvaltoztatja mindennek a jelenteset....Magyarorszagon. Mire otthon normalis töltöhalozat lesz es aranyosan az emberek fizetesehez nem ennyibe fog kerülni....addiag ez csakugyan uri passzio marad.
Nyugaton szerintem most mar, hogy szeriaba nyomja a bömös is, vw is (e-up, e-golf), szerintem meglepöen gyorsan fognak teret nyerni. 20-30 ezer eurorert meg lehet kapni ujonnan, ez itt Nemetoszagban egy also-közep eves (netto) atlagkereset.
Remeljük otthon is elkapja a gepszij a kis nemzetünket
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
En mar most sem ertem mi ez a nagy problemazas az akkuval. Ebben a tesztben ez egy hülyeseg, hogy autopalyan 70 el megyek a Balatonra...ez a kocsi nem arra van.
4-6 ora alatt teljesen feltölti egy otthoni wall-box töltö azt irjak. Ez böven jo, föleg ha azt nezzük, hogy varosban tekergesre van kitalalva. Hany ember rohangal mondjuk Bp en vagy egy kisebb varosban pl Györben napi max 10-20 km eket. Ennyi futkosas utan 1-2 ora alatt ujra fullra töltöd otthon a kocsit, ha a varosban egy darab töltö hely sincs akkor is. Ha meg feltesz az ember napcellakat a hazara, vagy a cegere (bar most asszem nincs ra allami tamogatas), akkor azert lehet ez mar most is sokaknak teljesen jo alternativa.
Masik meg, ha jol emlekszem a VW az e-golfal azt csinalja, ha valaki olyat vesz az egy evben egyszer jogosult egy benzines golf kölcsönzesere ingyen, vagy valami ilyesmi, pl nyaralashoz. Mondjuk ezeket akkor is masodik autonak tudom elkepzelni jelenleg. Arra viszont szuper lehet...ha valakinek van ra penze es vonzak a technikai ujdonsagok
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #96423 üzenetére
Egy BMW nel extra e? Egy bmw nel/audinal a kartamasz is 50k extra ha nem csomagban veszed
Mondjuk en ezert is szeretem a nemet autokat. Ha akarod x Ft bol telerakod biztonsagi extraval, ha akarod kenyelmivel, ha akarod designal....a japanoknal meg ugye van 2 csomag, az 1 es opcioban tuti nincs benn 1-2 dolog ami kell, meg a 2es, a full extra csomag, pedig neked mondjuk rohadtul nem kell se a navi se a tolatokamera...
Ez amit mondasz kereskedö, ez ilyen import hasznaltautos? Összekonfiguralod mi kell es ö olyat keres?
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #96442 üzenetére
Sokat mennek, de milyen körülmenyek között? Azert egy taxi az egynap 100x van beinditva, leallitva, kuplungolva stb. A fordulat sose eri el tartosan a 2500-3000 et, ahol tud tisztulni.....es megse rohadnak le uton utszelen
En meg egy prius taxit sem lattam, se Bp n, se itt Hamburgban. Ez nem azt jelenti, h nincs, de azert ez a kezdenek atallni, azert ezt erösnek erzem
Egyebkent jo kerdes, miert nem prius az összes taxi erre kivancsi lennek, az lenne a logikus. Lehet azert mert bün randa
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #96449 üzenetére
Uhh es olyat be mersz vallalni, hogy gyarilag nincs benne es utolag belehegesztik
Mert azert egy opel astranal ha valaki beletesz egy tempomatot utolag, akkor azt mondom, hogy na...de azert egy uj bömösnel, ahol az elektronika kusza halozata köt mindent össze mindennel en nem mernek ilyet de lehet en gondolom tul a dolgokat, de en meg nem lattam igazan jol müködö utolag beszerelt akarmit....azokkal valami mindig van....
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #96459 üzenetére
Hat mondjuk ha garanciaval csinaljak....nekem ez fura en ilyet meg nem hallottam....de ez csak az en szegenysegem En csak olyat lattam/hallottam, hogy utolag valaki tetöablakot, tempomatot hekkel a kocsiba, de tökeletes eredmenyt meg nem lattam
Priviben tudsz küldeni infot, hogy ki a kereskedö meg a szerviz?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Tom1939 #96465 üzenetére
Ja ig yok
Hat nem tudom, volt mar erröl is itt szo, en nem vennek olyan autot, ami nem tetszik, nem szivesen ülök bele. Persze ha van ra mod es nem arrol van szo, hogy kell egy elsö auto, ennyim van.....
Azert a gazdasagi szamitasok mögött szerintem elni is kell es elvezni az eletet amig lehet
Miert nem nezel hasznalt autokat is? Abbol egesz jot kaphatsz 3 millio körül es nem egy ilyen orrba, meg farba rugott autonak nevezett izet, ami meg nem is tetszik...
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz jozefgucci1 #96470 üzenetére
Lehetseges, ezt nem tudom. Csakugyan talaltam olyan hirt, miszerint a Spanyol taxik 34% hibrid....en meg nem lattam egyet sem (Bp, Hamburg, mondjuk ahol relevansan lathattam volna . ) De pl ket eve amikor Osloban voltam 2 hetet ott is csak a mercik mentek, abbol is az e class. Itt Hamburgban is az a menö.
-
Declare
őstag
Jooo eg 1 millio euro ez eliras nem? Mondjuk ettöl függetleneül, ezt sem azert veszik, hogy elmenjenek nyaralni abbol a penzböl, amit a benzinen megsporol
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #96505 üzenetére
En kb 400k Huf amit fizetek a 2008 as 1.7 es dizel astrara az elsö evben szoval csitt jo mondjuk ez nekem az elsö auto....ez a "köszöntjük a klubban" ado (tudom tudom Nemetorszag blablabla, de palyakezdö vagyok szoval.... )
(#96506) tboy93 Tipikus Magyar gondolkodas...mar ne haragudj es nem sertesnek szanom, csak picit probalnek ravilagitani, hogy egy normalis orszagban nem ugy müködnek a dolgok, hogy hja, nincs penz az allamkasszaban, akkor vezessünk be 8 uj adot pl az internetre, meg különadot a kocsira es különben is aki gazdag az fizessen 100x annyit.....mert annak van.....az biztos lopta
Tegnap talaltam egy TC cikket, ami erdekes volt es elgondolkodtatott
Audi A5 (2007) vs Opel astra (2014) Ki melyiket valasztana es miert?
-
Declare
őstag
válasz runner 125 #96544 üzenetére
Hat most egy elsö lampa csere ha elbambulsz es beleugratsz önhibadbol a garazs falba, akkor ok, de azert ez ritkan fordul elö...de mos az is legyen 300 euro egy lampa bura....egy 8 millios kocsinal ha azt nem tudja valaki kicsereltetni olyankor az ne vegyen ilyet...de astrat se.
Fenntartasi költsegek. Biztositas gondolom valamivel magasabb (hasnlo teljesitmeny, szoval nagy difi nem lehet), ha szerelöhöz kell vinni (nyilvan nem markaszerviz), az magasabb alkatreszarakkal, vastagabb ceruzaval fog dolgozni. Legyen mondjuk +20%...vagy naiv vagyok? Azert az nem olyan egetverö....es azert 8 millioert egy astraba, vagy egy a5 audiba ülsz be, hat azert na....en elakadtam
Többiek?
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #96545 üzenetére
egyreszt nem vetted magadra
Masreszt persze nem azt mondom, hogy egy suzuki fenntartasi költsegeivel eggyezzen meg egy 10 millas bmw fenntartasi költsege is...de azert azt midig mindenki elfelejti (amikor jön a "gazdag az fizessen"), hogy mindenki ugyanannyit adozik!...azaz aki 100 ezret visz haza az beletesz x ft ot a közösbe, aki 200 ezeret az 2x annyit(!)....ezen kivül ha többet visz haza, többet is költ es abbol a penzböl fog elni sok mas ember stbstb....ha viszont agyba föbe megadoztatjuk, mert aki gazdag fizessen, akkor csodalkozunk, hogy a gazdasag nagy resze fekete es adot csal? (pont tegnap beszelgettem egy nemet baratommal, kis egyeni vallakozasa van...tudjatok mennyi az eves adoja a bevetele utan??? 7-9%....valtozik sok mindentöl függ, de ez az atlag!!! )
Az meg mas kerdes, hogy sokszor szerencse/lehetöseg es kepessegek befolyasoljak, ki az aki kemeny munkaval 1 milliot gurit haza havonta es ki az aki ugyan olyan kemeny munkaval csak 100
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Huuu ha hdmannek szabad akkor nekem is legyszi legyszi
Kerdeztem Opel topicban is es Youtubeon is fennt van a kerdes, hogy mi adhatja ki ezt a huhogo hangot? Sajna nem sok erdemi hozzaszolas erkezett eddig. Youtubeon irta valaki, hogy üzemanyag szürö na de az hogy es miert
Mindenesetre holnap utan megy a kocsi a 180k nagyszervizre, vezerles, olaj/üzemanyag szürök, vizpumpa stb csere lesz, de a szerelö is elsö körben annyit tudott mondani, hogy ha szet lesz szedve a kocsi megprobaljak megkeresni a hang forrasat.
Itt a kis huhogo 1.7cdti Astra (H). Semmivel nem sikerült összefüggesbe hoznom.....hidegen,melegen, gazadasra, gazadas nelkül, alacsony, magas fordulaton...mindenhol elöjön teljesen random idöközönkent.
Valaki ötlet?
mod: na most nezem, hogy jött egy ujabb ötlet közben youtubeon lehet benne valami, de attol meg ha barki tud hozzaszolni az köszönet
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #97248 üzenetére
Az azert eleg vad Ha sokat autopalyazik/hosszu utakat csinal akkor 20-30k meg el is kepzelhetö, bar en azert mar meg lettem gyözve, hogy 15-20k között jot tesz a masinanak
De hogy 60k km ami normal szerviz elöiras ....felhivtad a figyelmet, ennel többet nem tehetsz....lehet 3 evente eladja, akkor meg tojik ra, hogy mi lesz a kocsi motorjaval/turboval 5-10 evesen...
-
Declare
őstag
En könnyen el tudom kepzelni, hogy komolyan megdobna az auto arat. Azert ugyan olyan teherbirasu es tulajdonsagu anyag az lehet, hogy csak valami speci kompozit lehetne....
Nekem azt mondta az autoszerelö, amikor a kocsi aljan a rozsdara racsodalkoztam, hogy "persze hogy rohad...ez egy opel" "...de ne aggodjak, mire a rozsda miatt elrohad az alja, mar reg a kukaban lesz a motor"... Hat gondoltam magamban, nem vagy egy kicsit kiegve? de aztan amugy siman lehet, hogy igaza van
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Mire vallal garanciat? Az elsö par evre igen....addig ha nem cserel olajat is elmegy mnden. Itt a kerdes azon van, hogy vajon a 5-8-10-12 eves autonak mi lesz a motorjaval/turbojaval stb....amikor a garancia es egyebek mar senkit nem erdekel, ellenben nagyon szivesen motor generalozzak neked az ilyen olyan nyügökkel telelevö motorodat.
-
Declare
őstag
A kerdes egyszerü. Az autogyarto azt mondja, mit kell tenned ahhoz, hogy az elsö par evben ne menjen tönkre az autod. Öt ennyi erdekli.
Mi meg arrol beszelgetünk, mit erdemes tenni egy idösebb motorral (hasznalt autoval), hogy meg par evig lehetö legnagyobb valoszinüseggel müködjön megfelelöen, minnel kisebb raköltes mellett. Ebböl a szempontbol viszont eleg egyöntetü mindenki abban, hogy nem a +30k olajcsere intervallum a legjobb ut (sezemlyautok eseten). -
Declare
őstag
Attol függ milyen a töltö Ha nem ilyen tescos 5000 ft töltötd van szvsz nyugodtan. Nekem a töltöm pl olyan, hogy ha elkeszült a töltessel fenntarto es akku tesztelö funkcioba valt, azaz meri mennyi idö alatt mennyit merül es ha tul gyorsan merül akkor szol, hogy csere. De nyugodtan rajta hagyhatod.
A töltö pedig hasznos, ezt minden autovillamossagival foglalkozo vallja. Regebben is beszeltük ezt, az akkunak nem tesz jot a generator max kraftos töltese. Egy jo töltö valtozo aramerösseggel, impulzusokkal tölt, szulfatkepzödest gatolja, regeneralja az akkut. En sem vagyok autovillamossagi szaki, de utanolvasva, nekem ez egyertelmüen kirajzolodott.
Ezen kivül modernebb autokbol nem is szabad csak ugy kikapni az akkut, mert letilthat dolgokat az aramszünet stb....potolni kell addig is halozatrol az aramot.
Nekem olyan a töltöm, hogy az akkura fixen ra van kötve a töltö csatlakozo es arra csak ra kell dugni az akkutöltöt es mar megy is. (CTEK) Sehol nem olvastam, hogy ilyen töltötöl kigyulladt volna a kocsi meg ök sem hülyek, ha ez riziko lenne, nem csinalnanak ilyen komfort csatlakozot....tescos töltövel masteszta, de hat szoktak mondani, hogy sokszor ha valaki sporolasbol olcsot vesz azt ketszer fizeti meg
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #97874 üzenetére
Nem tudom ezt a szabalyt honnan veszed Ha a Te lelked ettöl nyugodtabb, vedd ki az akkut, csatlakoztasd a kocsit halozathoz, vidd egy bunkerba az akkut, ülj le melle es figyeld 10 napon keresztül alvas nelkül
Egy normalis töltöben van tulfesz vedelem, rövidzarlat, kisnyul vedelem.
Megnezem ha hazamentem a leirast, de holnap ezzel jövök, ha ilyet talalok benne, hogy ne hagyjuk felügyelet nelkül (az akku teszt programra 10 napot ir a könyve), holnap ezzel nyitok : .
Amugy igy emlekeimben turkalva, ilyen az en leirasom is amit kaptam [link] ebben az van, hogy gyerekek ne hasznaljak felügyelet nelkül
Veletlen baleset meg persze bekövetkezhet akarhol akarmikor de azert ettöl meg en nem fogok kaveval a kezembe este az akkum mellett ülni
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #97882 üzenetére
Nem kell besertödni, en aztan nem akarom megvaltoztatni a szokasaidat
Csak nem maganvelemenyt irtal, hanem passziv mondtadban szabalykent fogalmaztal meg valamit, azert kerdeztem ez honnan jön? "Elektromos eszközt nem üzemeltetünk felügylelet nélkül főleg akkor nem ha többmilliós értéket vagy életet veszélyeztet." (ergo akkor ha otthonrol elmesz akkor lehuzod a biztositekokkat a lakasban, estere, meg leveszed a kocsirol a sarut es mobilbol is alvas elött kiveszed az akkut )
Erre irtam, hogy en ilyen szabalyrol nem hallottam es nem is tartom logikusnak, ha az embernek olyan töltöje van ami akku gondozo funkcioval is bir, ami a leiras szerint 10 napig is tarthat.
De nekem aztan mind1, ki tölti, ki nem tölti, en ennek anno utanaolvastam/kerdeztem, es alkalmankent estere rapattintom a töltöt, mert meggyözödesem, hogy jot tesz az akkunak es nem felek, hogy langrakap a kocsi
Ennyi, peace
-
Declare
őstag
válasz werszomjas #97889 üzenetére
Persze a teli gumi nem csodaszer. Ovatosan kell vezetni ez igy van!
De a balesetek 99% ban nem akkor következnek be amikor megfontoltan ovatosan haladsz. Lelep eled a gyalogos, kiugrik a szarvas, elbambulsz es gyorsabban mesz bele egy kanyarba....azok a cm ek sokszor azokon mulik minden. Azon vitatkozni, hogy a kemeny nyari gumi vagy a puha teli tapad jobban telen hat az meg a nem meltatom kategoria....
Nagyon jo pelda erre a mult hetem. Mentem autopalyan nyarigumival, majd csere utan telivel. Mind a ket esetben volt olyan szitu, hogy hatarozottan kellett fekeznem 130-140 nel a telivel a biztonsag kedveert közben at is huztam a külsö savba (emberünk elöttem a belsö savban elaludt kb majdnem nekihuzta szep lassan a szalagkorlatnak es gondolom amikor feleszmelt reflexböl satufeket nyomott (a belsö savban!!!!). A teli gumival olyan döbbenetesen maskent viselkedett az auto, hogy hihetetlen, egyszerüen nyulott, maszott, ahogy erös fekezes közben meg a masik savba is athuztam. Nyarival semmi ilyen "nyulodast" nem ereztem.
Mod: csak az egyertelmüseg kedveert a lenyeg, hogy hatalmas különbseget lehet erezni puhasagban a teli es a nyari között....az meg hogy hidegben a kemeny vagy a puha tapad e jobban a kanyarban, fekezesnel az a teljes ostobasag kerdese.....nagyobb autopalya sebessegnel jo kerdes, pl az en esetemben a nyari lehet jobb lett volna....de ugye a teli gumit nem is autopalyara 130 km/h sebessegre irjak elö....közuton/varosban van jelentösege...meg persze hoban.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
nyilvan...en sem hagynam ugy magara, hogy ra sem nezek napokig. Elvileg ha ugy alakulna jo akkuval es jo töltövel nem esnek ketsegbe, de en nyugodt szivvel radugom estere, vagy hetvegere....de naponta legalabb 1x-2x persz, hogy ranezek. Csak nem kell egyik vegletbe sem esni. szvsz...de ha valakit az nyugtat meg, hogy szerel es kicsit szerintem tul aggodja, hat abbol baj nem lehet
-
Declare
őstag
Ja hat teremgarazsbe joszerencsere bizva....na az mondjuk khm....
A teli gumi kerdes az nem a 6 vagy 7 fokrol szol. Az egy ökölszabaly. Normalis ember csereli, mert ha 7 fokok vannak tartosan ott akar mikor bejön a fagy, a ho a nyalkas hideg ut...stb Engem ez mindig eszmeletlenül felhaborit, amikor valaki önjelölt tudos bizonygatja, hogy ö erzi, hogy mennyire jo a gumija (telen a nyari/nyaron a teli) es kiprobalta es ugyan ugy fekez....hat asszem ennel jobban nem lehet felhuzni itt topic szinten.
Nonszensz, hogy valaki sporol par ezer forintot es cserebe masokat veszelyeztet meg tör össze....kökemenyen büntetnem az összes olyat aki nem az utviszonyoknak megfelelö gumival közlekedik. Baleset eseten merlegeles nelkül vastag csekket az összesnek......majd en is kiszerelem az index meg hatso helyelzö meg feklampaimat, mert ha azok egnek többet fogyaszt a kocsi es en ugyse latom....es különben is mindig nagyon ovatosan vezetek....total nonszensz.....közlekedünk akkor tiszteljük meg a masikat hogy normalis allapotu kocsival közlekedünk. Minimum egy hasznalt jo allapotu teli es nyari szett az gondolkodasbeli alapnak kellene lennie....
Na bocsanat a kifakadasert
-
Declare
őstag
Szerintem ket olyan kategoriat akarsz összemosni, amit nem lehet de lehet rosszul latom....
Most vagy olyan kocsi kell, amivel ki tudsz menni uttalan utakra es ott nem akad fenn a hasa egy tuskoban, vagy olyan amivel szerpentinen alacsony hasmagassaggal, hatsokerek hajtassal akarsz cruiseolni.
Vegyel egy hasznalt elmenyautot meg egy lada nivat
-
Declare
őstag
válasz bitpork #98012 üzenetére
Erre gondoltam en is, de nem akarok en is celtablava valni
Amugy amiket irt, hogy alacsony suly, alacsony sulypont, szerpentines elmenyautozas, az mondjuk nem az allroad.
De ha a nagy szerpentines hatsokerekes "picit kidobom a segget hagyszoljon a jaszkari" vezetest normalis hetköznapi vezetesre csereli akkor az allroad jo a mindennapokban es gyengebb terepre is Mondjuk varosban jönni menni nagy....
-
Declare
őstag
válasz bitpork #98075 üzenetére
Szerintem a nagy tömeggel a nagy tehetetlenseg a baj. Nem veletlen, hogy a sportautokban mindig a sullyal küzdenek. Minnel nagyobb a tömeg annal tehetetlenebbül fog elkezdeni sodrodni a kocsi. Tehetsz bele mindenfele elektronikat a tömeg akkor is tömeg es lesodorja az ivröl....
Pont ezert szerintem hiaba teszel akarmekkora motort egy nehez autoba, lehet hogy egyenes rajtnal ugyanugy elrugja magat es huz es gyorsul minz az allat egy szlalom palyan vagy szerpentinen nem fogja tudni felvenni a versenyt egy hasonlo loerö/tömeg aranyos, könnyebb kocsival. Szerintem
-
Declare
őstag
válasz bitpork #98083 üzenetére
Persze, hogy eleg szeretem en is neha nyomni egy kicsit a kocsinak, vagy egy picit erösebben belemenni egy egy kanyarba, jo utviszonok mellett, üres uton...stb. Nekem pl nem fer bele a biztonsagos vezetesbe, hogy szerpentinen (ha lenne olyan autom) a segget kicsit kiteve kanyarogjak. A kerdezö kifejezetten elmenyautos szerpentinezös kocsit keresett, meg sorolta a kg, sulypont aranyaokat stb azert gondoltam, hogy ö lehet maskepp gondolkodik....nekem is van haverom aki egy regi mx5 el olyan boldog es olyan kezesen tudja hasznalni (ersd picit odalep neki a pirosnal es kanyarban egy hangyanyit megy a kocsi segge stb...), mint egy nehezebb geppel lehet nem. Nagyon feelinges, de nekem ez amugy se fer bele a biztonsagos vezetesbe, nem hianyzik.
Szoval nekem nyilvan akarmi erösebb gep eleg lenne de siman el tudom kepzelni, hogy van olyan aki az rs6 audit is becserelne egy sokkal olcsobb mx5 re vagy 350Z re, mert tojik a bose hifire, meg az automata klimara, meg a 8 gangos multitronicra, meg a.......... es inkabb a szerpentinen csapatja a kocsi segget, mert egy könnyebb kocsi mindig kezesebb lesz, mint egy nehezebb.
Nehez ezt igy leirni mit is akarok kihozni az egeszböl, de remelem ertitek mire gondolok
(#98084) deicide: Jol neznenk ki, ha azt irnak egy astra opc re, hogy milyen sz@r a kanyarokban en is biztos, hogy egy opc, vagy valami combos audi/bmw be ülnek bele, bose hifivel, kenyelmi extrakkal elhalmozva , de van akinek a puritan egyszerü, kezes, elektronika mentes auto pl mx5 kell....mert neki az az elmenyautozas. En ezt is meg tudom erteni. Pl ez a haverom akivel mx5 el cruiseoltam, ö is azt mondta, hogy soha nem kellene neki egy bmw kabrio.....vagyis kellene, de az mx5öt nem adna el
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #98279 üzenetére
Ez mind nagyon "szep" es jo, elismerem en a kis preciz japan kezeket , de egyreszt hurra, hogy nem romlik el benne semmi, amikor nincs is benne semmi, a masik viszont, hogy nez ki pl ez a corolla kivül belül . Persze ez szubjektiv, de jelentkezzen az aki a szivere teszi a kezet, hogy ez a corolla design jelenti szamara a megtestetsült gyönyört
-
Declare
őstag
válasz DeFranco #98301 üzenetére
Az nem lehet benne, hogy idövel ugye felkemenyedik a futo felülete a teli guminak....ez ugye nem jo, mert rosszabbul tapad...viszont kevesbe is kopik a profil Azaz lehet, hogy nem linearis a kopas. Az elsö idöszakban jobban kopik, par ev mulva meg sokkal kevesbe.
Gumikopas: Apum continental sportcontact gumija 70k km nel kukas lett (marmint a kocsiban volt 70 k km, teligumi hasznalattal telen).....nekem az opelon meg most nyaron is a gyari 2008-as michelin energysaverek voltak (170k km volt a kocsiban a csereleskor) es a gumis azt mondta meg jövöre is feltehetnem.....mondjuk ebben sok autopalya volt es gondolom telen a telivel volt hasznalva amit adtak is hozza. Azert a kettö között akarhogy is van egy egesz hangyanyi különbseg
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Hálózati / IP kamera
- Politika
- BestBuy topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Programozás topic
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest