-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz H A M M E R #106871 üzenetére
Egy bontott ülésszett sem a világ, csak össze kell adni a tételeket
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #106943 üzenetére
Chipre értettem, azért is tettem hozzá az offroadot Turbo csere egyszerű viszonylag, a kérdés, hogy a beltartalom mennyiben különböző, illetve hogyan bírja. Legalább a soft gyári megoldás úgy.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Something_ #108216 üzenetére
Én azt ismerem (bár nem Prius-ra specifikusan), mikor az egyik szálat kapcsolhatóvá alakítják. Ha simán csak egy loom megy a csatihoz az ECU-tól, talán kiszerelni lehetne - ha meg úgy van, szerelő bepattintja, amíg kiolvassa.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz runner 125 #109462 üzenetére
Mennyire van messze? Amíg nem láttad személyesen, nem fogod tudni, megadja-e az érzést. Ha erős nyomásra horpad a küszöb vége (a tulaj szúrós tekintete előtt a csavarhúzó erős lenne), a szőnyeg alatt kezet nyújt a rozsda, minden fehér besárgult, a kárpit erős ránézéstől is mállik, a motor kopog, a váltó recsegve veszi a maradék két fokozatot, és olajsárban úszik az egész, akkor persze
ne vedd megírd össze a hibákat, és nézz utána az áraknak. Igazság szerint alap autós szépérzékkel nem kell félni (ez esetedben bátran mondhatjuk, hogy megvan), de a típus gyengeségeinek utánanéznék, és külön átvizsgálnám azokat a részeket. Esetleges drága/ritka alkatrész nagyon meg tudja nehezíteni a restaurálást. A legjobb lenne egy ilyen, de már helyreállított autó birtokosával megnézni. Én is 1-2 éve vadászom egy épkézláb zöld Wartburgra, "családi ereklyét" örököltem. Nem annyira értékes tárgy pénzben, érzelmi alapon pedig nem ugranék bele a tipikus 500k felett hirdetett csilli-villi darabokba, tehát várok (eddig egyetlen megfelelő került a szemem elé, de sajnos az ország másik felében, el is vitték). Egyszerűen jó érzés beleülni egy másik korba és annak technikájába (rendetteremtettem). Azt hiszem, erről szól a veteránautózás. Plusz tipp: külföldi árakhoz viszonyítva, ha állapothoz és esetleges alkatrészhalmazhoz mérten olcsó, egyértelműen megéri.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Gyári +1.
runner 125: itt már csak az a kérdés, hogy menyire van közel/távol a patika állapottól Konzerválni, kisebb javításokat megejteni nem vészes idő, sem pénz; külföldre eladással akár ki tudsz szállni belőle nullán, ha eléggé egyben van most. Nyugatabbra ugyebár mindenféle munka drágább.
-
molnarpeter
nagyúr
Valami jó vastag fólia a lökösre? persze, nem váltja meg a világot, de a karcok ellen valamit csak érne.
(#115153) runner 125: Nemrég pályán mentem egy kisebb szakaszon a belsőben, egyszer csak hopp, mögöttem egy Lambo (normális követési távot tartva). Nem villogott az sem, de miután lehúzódtam előle, egy darabig közel maradtam, 130-140 körül gurulhatott. Már-már meglepődtem rajta, hogymennyire korrektül viselkedett.
(#115155) barca0519951:A 3fx46x(4x4) részt csak én nem értem?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #115242 üzenetére
Egy megfelelően belőtt feszstab az izzóknak, és meg is van oldva
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FrankMonzano #115295 üzenetére
Nem megy, sokat eszik ehhez mérten, de még emellett is problémásnak mondható. Az 1.6 is eszik, de az már jobb konstrukció, és megy is valamennyire.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vesztor87 #115954 üzenetére
1.4 nem ajánlott, 1.6SR jóság. 1.9SDI már 68 ló (pl. Golf 3-ban, Caddy 2-ben volt 64 lovas), ha páran utaztok csak, kevés csomaggal. Nyugis közlekedésre alkalmas, az autópályát viszont inkább csak átvészeli (3000rpm 120-nál), vidékre korrekt. Ugyebár ebből csak adagolós van, nincs kettőstömegű (TDI-nél már igen), PDTDI még egy hajszállal drágább/kevésbé olcsó fenntartású. Ha nem volt törve, nem igazán rozsdásodik, viszont a kerékjárat alján - az első keréknél - összegyűlik a piszok, ott tud megindulni rohadás, illetve a csomagtérajtó nem bírja annyira. Alkatrész van bőséggel, minden faluban bontanak lassan egyet, de ha jó helyen veszed, az új alkatrész is emberi áron van (saját tapasztalat: Autó-nom Kft nagyon olcsó, de a partnerautó is, csak tőlük még nem rendeltünk). Megvenni drágább valamivel az embléma miatt, de a szép példányt mindenhol meg kell fizetni (a sok osztrák-olasz-német importhoz óvatosan kell hozzáállni, ott is áraz a piac).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #116084 üzenetére
Megfelelő bontott acélfelnit kapsz jó áron, a gumi lesz a nagyobbik tétel, de mindenképp olcsóbban jössz ki.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz parandroid #116358 üzenetére
A kulisszának nem tesz jót.
footy: Mi, amíg benzinest használtunk, 10k körül volt/év, most dízel van, így 20 lett belőle (persze más tényezők is vannak, nem csak az üzemanyag).
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #122130 üzenetére
Pedig már szabályos ülés- és kormánybeállításnál ki kéne, hogy bukjon, ha fekszik a sofőr, hiszen nem véletlenül találták ki, hogy teljesen kinyújtott kar ne férjen a kormány mögé.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #122133 üzenetére
Ha a csuklódat a teljesen kihúzott kormány tetejére teszed, az autók nagy részében még akkor sem lehet fekve vezetni szvsz. Előrébb tolt ülőlappal meg nem férnek el az ember lábai, illetve a benyomott kuplungpedálhoz beállítva azt megintcsak észrevehető a rossz pozíció. Nemrég voltam vezetéstechnikán, ott egy olyan háttámlaszöget sikerült állítani, ami a nagyon támasztótól (kb. derékszög) hátrébb van, és pont kényelmes már.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #122136 üzenetére
Az korrekt, nagy sietségben még jól is jöhet Én - ha lehet - le is szoktam engedni az ülést, hogy elférjenek a térdeim. Tanulóvezetőként meg a 10ó10p fogás ellen lázadtam a 9ó15p fogással - mint nemrég kiderült a rántópadon, jobb is.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsoleszkai #122255 üzenetére
Tetőkárpit lyukas - kiégetve volt, vagy máshogyan? A műanyagok gumiborítása ilyen, pár-tízezer km után ronda lesz sajnos a korabeli VAG autók nagy részében, le lehet vakarni teljesen, és utána egységes kemény műanyag felület lesz. Limited dolgot TaaT már leírta, én is Annira tippeltem magamban, és nagyon nem az. Az indítás bíztató, kompresszióméréssel ellenőrizhető. Befecskendező-elemek korrekcióját megnézetném VAG-COM-ot ismerő emberrel, illetve turbó állapota is mérvadó lenne. Sebességeket gyors váltással, menet közben megnézném még. Futást tudsz lekérdezni esetleg pluszban központi adatbázisban, illetve azt, hogy körözik-e. A tulaj nem beszélt a futásteljesítményről? Esetleg még az lehet mérvadó, hogy csipszet adtak-e neki reggelire, vagy csak a gyári ménes dolgozik?
Morris: 131 és 150 lovas PD-k esetén jellemző a hidrotőke-gond, vagy ritka? Mintha olvastam volna egy külföldi fórumon ilyesmit, de jobb lenne tisztázni fejben
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Integrale #122323 üzenetére
+1, mi anno úgy vettünk dízelt, hogy Wartburggal jártunk, évi kb. 10.000 km-t; mikor PH-n kérdeztem, többeknek nem tetszett, hogy ennyi futásra kellene gázolajos. Azóta évi 15-20 megy az olajkályhába, és mellette megvan a Varnyú is helyi szaladgálásra, nameg mindenkinek ott a biciklije All in all, maximálisan egyetértek abban, hogy az egyszerre megtett út hossza számít, nem az éves összeg. Persze, némely dízel túléli a rövidtávon hajtást, csak a fokozott igénybevételnek megfelelően kell szervizelni.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
Külön hanggenerátor adja ki magából, alapból trolihang lenne csak. A kipuff is az első kerék és a vezető ajtaja között van, hát még azt mennyire szokni kell... vagy jöhet a gázmaszk A szóbakerült Teslák csendesebbek is, a gördülési- és szélzajon kívül csak alacsony tempónál hallatszik a hajtás. Kiállásnál furcsa érzés, mikor egyszer csak megindul osonva hátra, semmi "dráma", mint egy átlag járműben. Persze előrefelé impresszívebb a produkció
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #123094 üzenetére
A Model S is kicsivel 2t alattról indul, 2,2t körül áll meg akkupakk-hajtás-felszereltség függvényében. Bécsben még taxiként is vannak szép számmal, azon belül króm színben pláne feltűnő
kpal: A Fisker eléggé külsőre van kihegyezve, hátul nagyon kevés a fejtér a méretéhez képest.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #123179 üzenetére
Rövidítem az igényeidet: közlekedőedény kell, és nem prezentációs eszköz. Van, akinél az autó mindkettőt jelenti, vagy kizárólag utóbbit. Ha biztonságban is hozza a konkrét City az árkategóriájában elvárhatót (lufik, ESP), szerintem sem lehet rossz vétel. Az automata nem valószínű, hogy hibás lenne ilyen kevés km-rel, a továbbiakban mondjuk én cserélném benne amit kell, biztos ami biztos - kérdés az előéletére vonatkozóan, hogy a gyár mit ír elő ilyen téren. Van itt a fórumon aktív Honda topik, esetleg rákérdezhetsz a szervizre, mik a tapasztalatok velük kapcsolatban - sajnos nem minden márkakereskedés végzi tisztességgel a dolgát (márkától függetlenül értendő).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ironizer #123381 üzenetére
Boxster első gen, Hard Toppal? Boxer 6 henger, faceliftesként/fóliázott első indexszel, illetve hátul átlátszó búrás irányjelzővel szvsz sokkal mutatósabb az MX5/Z3 párosnál, a kereted téli évszakban elég lehet. 200 lóerő felett vannak, bár hallok néha hengerfejes példányokról - indexen van topicjuk, ott érdemes lehet rákérdezni, illetve utánaolvasni bármely típusnak.
Qru: Száraz vagy olajfürdős DSG? Ezekhez van egytömegű szett? (Utóbbi csak érdekességképp foglalkoztat )
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz hülyegyerek #123547 üzenetére
Vésztartalék erre az esetre(+szaladgálós) célra marad meg a mostani, vagy annak más felhasználása lesz?
-
molnarpeter
nagyúr
Konszernen belül talán a Seat lenne ezek közül a leginkább kedvező ár/érték arányban. B5 padlólemez egy számmal nagyobb, oda kevés az 1.6 benzin, illetve futóműre komolyabb, így drágább is, mint a Golf 4 és rokonai, mint a Leon, és (ha játszik még esetleg sedan) Octavia, Bora. Persze mindegyikből 90/110 lovas adagolós TDI-re +1, a szívó dénes 1.9 SDI 68 lóereje kevés lenne szvsz, illetve a rövidebb váltóval pályán magas a fordulat, és összességében TDI-vel legalább ugyanolyan jó fogyasztás kihozható, ezügyben spritmonitort gondolom említenem sem kell
-
molnarpeter
nagyúr
SDI-knek a váltója tud elmenni, meg kell nézni, volt-e javítva az elszakadni hajlamos szegecs, aztán olajat cserélni benne 100k km-enként (68 lóerősre biztosan igaz, a 64-esnél nem tudom pontosan). Amúgy részemről +1, nincs turbo, nincs kettőstömegű, a rövid fokozatok miatt még nem forgalmi akadály.
-
molnarpeter
nagyúr
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kornel #126213 üzenetére
Persze, mindemellett megbízhatóság és fenntartás terén szvsz a PD sem rossz egyáltalán, amíg csak 1.9-ről van szó 2.0 PDTDI érthetően rosszhírű, de ugye más beszállítótól származnak a PD elemek, és milyen jó is lenne, ha az lenne az egyetlen hibaforrás, nem lenne balansztengely és olajpumpa-tengely gond...
-
molnarpeter
nagyúr
Természetesen csak kiegészítésként írtam a PD-t.
Nekünk 2003-as a G4Variant, a kézikönyvében már nem szerepelnek a sima adagolós dízelek, csak az SDI. Mobile.de-n is '05-06 között egyetlen 90 lovasként hirdetett van, többi PD. Euro 4 2005. január lehet az ok.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #126233 üzenetére
TDI-t illetően én is így tudom.
nesa: PDSDI már csak a 2.0-ból volt.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz McSzaby #126372 üzenetére
Golf 4, Bora + Passat esetleg ha belefér
A3, A4 + A6 ha belefér (jó állapotú régi sem fog rozsdásodni, de az újabb sem)
Leon, Cordoba
Octavia 1Minden esetben a törés nem gond, ha gyári és sérülésmentes elemmel pótolták - mögé kell nézni Küszöb eleje, csomagtérajtó, első index mellett alakulhat ki rozsda, de ezek közül is inkább a legelső lehet jellemző - ki kell venni a dobbetét 3-4 csavarját, és megnézni (plusz ha már ott vagy, az x éves dzsuvát kivakarni illetve ha megveszed, ezt megismételni évente, és örök lesz, mint a szegénység). Nameg adott keretből a felsoroltakat inkább kifogni lehet, nem feltétlenül mind szokott lenni jó állapotban ennyiért.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Spórolós topik
- Xbox Series X|S
- A Palit fekete VGA-szörnye nem kér a színes pislákolásból
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Milyen széket vegyek?
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!