-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Johnny_vT
senior tag
válasz MunezXBK #168530 üzenetére
...vagy ha az előző tulaj nem tudta, hogy kell vele bánni
(#168532) Qru
Az a T5 ismerős, asszem valamelyik Facebookos Volvo fórumban hirdetik, ergo az előélete jól megismerhető.
Volvónál amúgy én mindig hozzátenném, hogy a fordulókör megszokást igényel, a belső tér pedig kisebb mint amekkorának tűnik, cserébe bunker[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
Nekem már rutinná vált, hogy minden parkolóba tolatva állok be. Szemből abszolút esélytelen lenne, akkor kell egy kicsit ipszilonozni Amúgy mindenhol pöpecül elfér. A párhuzamos parkolás ami még macera, mert nem tudsz akkora szögben betolatni mint ahogy gondolnád.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz BigBlackDog #168744 üzenetére
Ha minden új autóval duplázni akarod a lóerők számát, akkor jól kell döntened, mert pár év múlva elfogy a választék
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz t.imi #168982 üzenetére
Ha elengeded a 100 ezer km-t és a 2013+-os gyártást, akkor egy Volvo XC70 a te autód D5 öthengeres dízellel és automata váltóval. Magasabb a szokásosnál, hatalmas a raktere (és variálható), a fogyasztása pályán kellemes (a 4,5 litert azért felejtsük el ha "nagy" autóra vágyunk szerintem), megbízható és nagyon biztonságos. Ja, és ha nem tudnál belőle kiszállni az se baj, mert nem is akarsz majd
Javaslom nézz meg egyet. A lehető legjobb állapotút vásárold, mert a szerviz drága.
Kicsit jobban a realitás talaján maradva: VW Transporter vagy hasonló cuccolós
teherszemélyautóban gondolkodtál már?[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz BigBlackDog #169041 üzenetére
Egyik volt tanáromnak van Multiplája. Mikor megkérdeztük nem tartja-e rondának az autóját csak annyit mondott, hogy belülről nem látszik.
Végülis ja, aki fingott az nem érzi, hogy büdös. Viszont a csávónak 5 lánya van (viccen kívül a legelsőtől fogva fiút akarnak, de csak nem jött össze... ) és ezen kívül nincs olyan "normál" méretű autó, amelyik hatszemélyes lenne.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Tom1939 #169047 üzenetére
Fisker Karma. Egyszer belebukott a horribilisen szar minőségbe (anyagok, összeszerelés), aztán másodszor kínai pénzzel már tovább bírta. Nem tudom, hogy gyártják-e még. Herr Fisker eredetileg formatervező és rajzolgatott picit Elon Musk-nak is bizonyos túléléshez szükséges pénzekért. Aztán jól beperelte Musk-ot, hogy az ő rajzait egy az egyben átvették a Tesla tervezésénél.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
1M alatt milyen autót ajánlanátok 4 (néha 5) főnek? Benzines játszik, minimális fenntartási költséggel, minél nagyobb csomagtartóval. Akár kombi is.
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz tboy93 #169122 üzenetére
Kicsit karakteresebb alternatíva nem jut eszetekbe? Nekem nem
Havernak kell a mostani öreg Daewoo Lanos helyett. A szerelője ajánlott neki Alfa 156-ot (erről hála Istennek lebeszélte mindenki), azóta pedig Mazda 6 és Chevy Lacetti került a látókörébe. A rozsda miatt mintha megijedt volna a Mazdától (pedig ha jó jó, ha nem jó akkor meg ott kell hagyni ennyi pénzért), a Lacetti meg egy átdizájnolt Daewoo, nem lenne nagy upgrade.- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz tboy93 #169134 üzenetére
500e-1M közötti béemvébe nem hiszem, hogy szívesen beülne Jó persze lehet valakinek akkora mákja, mint BLACK fórumtársnak a közelmúltban, de a srác nem rajong a márkáért. Azért tovább adom neki az ötletet
Kapcsolódó:
- Miért nem köszönnek egymásnak a BMW-sek?
- ???
- Mert már reggel találkoztak a szervizben.(#169135) Integrale
Azt a 156-ot nem akarnád megvenni te sem. Amúgy benzines négyhengeres és külsőre ki van faszázva, de:
- verseny matricák
- utólag beszerelt fix vonószem (versenyautósan) elöl-hátul
- ültetett futómű 18-as kerékkel
- mosott motortér (ki tudja mi folyt ott)
- strici-bordó bőrbelső
- a legjobb: az eladói Facebook-bejegyzésben van egy videó, amiben 30 méteren keresztül üveghangon padlózva, de kinyomott kuplunggal gurul a csávó a kocsival... hát ez nem gazda csak tulaj[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz t.imi #169164 üzenetére
Melyik részét kell figyelni? A három halvány vonal (két ferde fent és egy függőleges lent)? Azok szerintem simán az előre gyengített szakadási pontok. Google fotókon is kivehető kicsit több képen.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Sethdobaloah #169168 üzenetére
Nem közvetlenül rád reagálok, de most jött fel a téma újra.
Az ilyen belső formatervezők hány vesszőcsapást kaptak a seggükre, amikor leadták a műszakot? Első sorban arra az icipici, jól elsüllyesztett és így optikailag nagyobbnak hazudott egérképernyőre gondolok a középkonzolon. Bátyámnak pont ilyen kocsija van sötétebb kékben és engem a rosszullét kerülget, mikor rá kell néznem arra a pici valamire. H Astra, C Vectra, Focus, ami hirtelen beugrik és ilyen. H Astra GTC-t kizárólag az egérképernyő miatt vetettem el, amikor kocsit kerestem. Vagy ez csak helypótló, amíg a tulaj be nem szerel egy rendes tabletet a helyére? Ellenvélemény?
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz LuckyL #169179 üzenetére
Best of KAMELOT:
- használattól függően 0,5-1,5 liter olajat kell öntenem.
- 8-ból két henger abszolút nem ment, ez ki lett javítva most már csak 1 henger hagy ki néha.
- Novemberben megy komplett szervizre
- Megy úgyis komplett motorfelújításra, addig is heti 1 liter olajat kap.
- Idáig amit ráköltöttem a kocsira: 1x MEYLE lengéscsillapító + toronycsapágy + szerelés 150eu, 1x motoron a fő venti 120eu
- Valamelyik nap arra lettem figyelmes 10 km után alig van hűtővizem. Elvittem haverhoz. Alul egyik cső nem is volt rákötve...így mászkáltam 1 évig.
- Júniusban már remélhetőleg teljes motor és sebváltó szervizen fog átesni
- Ma kijöttem a garázsból, majd a lehajtón megállt a kocsi.- Ennyiért kapsz E65 735i LPG-vel ami fogysazt neked 10 liter gázt. 1600Ft / 100km
- 50 euro a lengéscsillapító! Elég a MEYLE is. Francnak SACHS. Semmivel sem tud többet cska jóval drágább.
- MEYLE lengéscsillapító, ugyan azt tudja mint a SACHS csak lehet korábban kell majd cserélni. Lényegében ugyan ott vagyunk.
- Hátul YOKOHAMA gumik tiszta újak még az előző vette. Első gumikat meg egy gumisnál vettem. GOODYEAR 10eu / darab.
- jól körül kell nézni és akkor mindent meg lehet venni olcsón.
- pl. egy sima új SUPERB előállítási költsége 4-5000 euro. Szalonban meg az ára 25-30 000 euro. Akkor miről is van itt szó, ha nem átbaxásról!?
- De mindenki azt hisz el amit akar. Én a dolgokat tudom és láttam is!
- Komplett fékszett bontott kocsiból 60-70k körül kijön.
- Ültem jó pár autóban és összesben xar az ülés. Azért maradt a listán két verzió vásárláskor. S500 vagy 735i. Mivel az S500 légrugós, így az is ki lett lőve. Maradt a 735i.- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Imgoten #169610 üzenetére
Elég lutri. A hirdetések minden szava lehet igaz és hamis. Ha azt írják garázsban tartott, attól még lehet, hogy a latyak és só rajta maradt és rohad az egész. Ha azt írják alvázvédelemmel ellátott, az lehet, hogy sok éve történt és már rég átrohadt. Ha azt írják rozsdamentes, akkor lehet, hogy az eladó még soha sem nézett alá emelőről és rohad az egész. Vagy nem.
Szóval, ha el van döntve, hogy Mazda 6, akkor vedd a nyakadba az országutat és nézz meg minél több példányt! Az ár amúgy stimmel, épp a rozsdaveszély miatt kicsit nyomott az áruk ezeknek.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Imgoten #169616 üzenetére
Gyere át a Volvo csoportba, segítünk!
Az első generációs S40/V40 olcsó, de már elég gatya állapotban vannak korukból fakadóan. Az első generációs S60 még ma is tud tetszetős lenni és az 100% Volvo termék (az S40 nyomokban Mitsubishi Carismát tartalmazott). A benzinesek közül az S60 2.4-es öthengeres szívómotorja (140 és 170 ló) szétüthetetlen, örök életű, nyomatékos és szép a hangja. Fogyasztásban nem egy Focus, de minden másban is felette áll (pl.: kényelem, fenntartási költség, fordulókör ). S40 a sógornak van 1.8-as Mitsubishi-származék benzinmotorral és az ő testvérének 1.6 benzinnel, ők nem panaszkodnak rá és a kötelezőkön kívül mindkettő hibátlanul jár mióta kb. két illetve négy éve megvették.- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz thefreeman #169628 üzenetére
A hideg északon és a hegyes délen sóznak ezerrel, a kettő között csak úgy komótosan. De jobb félni mint megijedni.
(#169653) Stylewars_kp
Ha ezeket tényleg kicserélte, akkor egy darabig még elpöfékelhet probléma nélkül. Viszont ha mégis előjön valami (ha nem is a motorral, hanem például a belső tér rendberakásánál), akkor számolnod kell a kiadásokon túl néhány kellemetlen telefonbeszélgetéssel is. Én olyan ismerőstől soha nem vennék autót, akivel évente egynél többször találkozom.- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz energy4ever #169907 üzenetére
A-Merci? Az, amelyik felborult a rénszarvasteszten? Az, amelyik a márka elmúlt 50 évének szégyene a műszaki minőség tekintetében? Neeeem
Extra jutalom: Mercedes árú alkatrészek és szerviz. Gondold át!
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz harry #169924 üzenetére
7. generációs Accord kombik most nem tudom milyen árban mennek, de az jó lehet még. Kényelmes utazóautó, nem romlik el, viszonylag sportos is, jól variálható a belseje, nem fogyaszt rosszul. 2.0 és 2.4 literes motorok egyaránt megbízhatóak.
Megvillant még a szememben a Volvo V70 140, de inkább 170 lóerős szívó benzinessel (2.4 soröt mindegyik). Itt az életkor-ár kritérium valamelyikéből lejjebb kell adni viszont. Cserébe szétüthetetlen, széphangú motorja van, istenkirály ülései, nagy raktere és ha valami mégis elromlik, akkor drága fenntartása (Ez a Hondára is igaz, de mindkét kocsinak nagyon aktív közössége van itt és Facebook-on.)
Őszintén? Olvasva a 1,5-2 milliós célt mindkét fenti autót kicsit a takarón túl nyújtózkodásnak érzem a leírt pozitívumok ellenére is. Egy-fél kategóriával nagyobbak ezek a kocsik mint a Focus az ezzel járó előnyökkel és hátrányokkal (pl. jobb hangszigetelés és komfort, nehezebb parkolás). Azért, ha nyertek a lottón fontold meg
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Johnny_vT #169133 üzenetére
Na, megszületett a döntés. Haversrác a hozzá illő stílusban egy nap besétált egy random kereskedésbe és elhozott egy random neki tetsző japán autót. Ez esetben egy 2003-2004 körüli Mitsubishi Lancer kombit kék színben, 1.6-os motorral, kézi váltóval. Az Istenért se engedte, hogy beleüljünk, esetleg kipróbáljuk amíg otthon voltam, ezért további élményeket nem tudok adni. Valamennyi pénzért beszámították neki a Daewoo Lanos-t (legalább le van a gond), hozzádobott még asszem 900 ezer körül és elhozta. Milyen tapasztalatok vannak a típussal, volt valakinek Lancere?
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
Sziasztok!
Egyelőre csak távlati tervként felmerült a Volvo mellé egy szaladgálós kisautó vásárlása használtan. Barátnőm nagyon oda van a Fiat 500 - Opel Adam - Toyota Aygo/Yaris trióért (ebben a sorrendben) és ha a csillagok együttállása is kedvez, akkor ősszel beruháznánk valamelyikre.
Ebben a kategóriában kábé nulla ismeretem van, ezért kérlek világosítsatok fel, hogy a felsoroltak közül és a fel nem soroltak közül melyikkel a legnehezebb mellényúlni. Csak benzines vagy ha van akkor hibrid jöhet szóba. A keret rugalmas, de próbálnánk 1,5 millió alatt maradni. A 2010 körüli/előtti évjáratokból ennyiért már bőven van választék ahogy nézem. Köszi!
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Vesztor87 #174222 üzenetére
Zajos kocsikhoz:
Húsvétra otthon voltam a családnál, úgyhogy nosztalgiából egyik nap az F Astrával (1.6 16v), másik nap pedig a Clio 2-vel (1.5dCi) tekeregtem. Hát a rózsaszín köd hamar elillant az emlékezetemből
Néha jó egy ilyen nosztalgiafröccs, rácsodálkozik az ember, hogy egy-egy jobb élmény mennyire eltolja az ingerküszöböt. A Clio még kifejezetten élhető volt az ablakok és a kárpit zörgését, meg a tartás nélküli üléseket nem számítva- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
-
Johnny_vT
senior tag
válasz gzbotii #174494 üzenetére
A 8. Civic-kről van szó és jól hallottad. Autóvásárlás előtt ez is képben volt lehetőségként, de egyik oldalról én is azt hallottam amit te írsz, a másik oldalról (Totalcar Népítélet) pedig... nos a népítéletek 80%-ában ismét megerősítésre került a tény. A beltér megállíthatatlanul nyikorog, nyöszörög és mindenféle kellemetlen hangokat ad ki. Sokaknál a műszerfal csere és a kiszerelés majd szigetelő csíkkal együtt visszaépítés sem segített.
Az adatgyűjtésem során nem találkoztam japán gyártású modell tesztjével, de az angliában készült autók úgy tűnik mind ilyenek voltak/lettek.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz bajnokpityu #174505 üzenetére
Hát nemtom, anyóséknak 5. gen Mondeo kombijuk van (2.0 TDCi) , szerintem annak a futóműve baromi hangos. Már országúti tempónál is minden behallatszik alulról és ezt tudja télen-nyáron.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz bajnokpityu #174509 üzenetére
Az előző kocsijuk Mk4 volt, de ahhoz nem volt szerencsém
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Vesztor87 #174512 üzenetére
Fogyasztási adatokért javaslom ezt az oldalt keresd fel, ha még nem tetted: Spritmonitor
Fordulatszám adatokért (a fórumozóktól): táblázatAmúgy a 6,5-et egy vágyott méretű és korú autónál elengedném benzinből, inkább a többi tényezőre koncentrálnék. Hogy miért?
6,5 l/100 km vs. 8,0 l/100 km évi 15 000 km esetén:
975 l benzin vs. 1200 l benzin
~400e forint vs. ~500e forint üzemanyag évente (410-es átlaggal számolva, ki tudja mi lesz még itt)Ez soknak tűnhet, de ha belegondolsz, hogy fogyasztástól és motortól függetlenül egy-egy nem tervezett szervizlátogatás is kerülhet ennyibe, akkor könnyen belátod, hogy inkább a jó konstrukció és a többi kritérium teljesítése kéne, hogy prioritást élvezzen.
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Demoman89 #174564 üzenetére
Ne akarj régi szívó 1.6-tal autópályázni. Nincs az a szigetelés ami tűrhetővé teszi az utazást, cserébe a motor a kényelmes fordulatszám-tartomány peremén pörög és tartalékod sincs. Nem írtad, mekkora távot mész naponta?
(#174569) Doki16
Épp linkelni akartam példákat, hogy régebbi modellekben mennyivel ergonomikusabban megoldották, aztán nekem is leesett miért van így Ilyen szempontból a BMW-Audi vagy a Volvo mozgó kijelzője sokkal jobb, mert ha nem kell nincs képben. Csak hát az a fránya "egy központi rendszer 'oszt jóvan" mentalitás...[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Demoman89 #174575 üzenetére
Javaslom készíts egy listát a szóba jöhető típusokról, motorváltozatokról és menj el minél többet kipróbálni élőben. A menetkomfort, zajszint elég szubjektív és így legalább egy rangsort is felállíthatsz közöttük.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz pit stop #174750 üzenetére
Amúgy valóban a nagy Lexus-okra hajaz, először azzal tévesztettem össze. De míg az LX/RX formaterve egységes és a maga extrém módján kiegyensúlyozott, addig a DS nekem egy összeharácsolt tákolmány érzetét adta. Innen is, onnan is loptak egy kicsit a végeredmény pedig olyan amilyen. Megjegyzem, hogy a Google fotókon kevésbé tűnik otrombának, de menet közben szemből, bekapcsolt lámpákkal eszméletlen nevetséges. A szubjektív véleményemet olvastad
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz rayoliviero #174782 üzenetére
A Mondeo nagyon fapad még az én 2007-es S60-amhoz képest is. Anyóséknak van Titanium felszereltségű 2015-ös kombi és jópárszor megjártuk már a Budapest-Sepsiszentgyörgy és Budapest-Bécs útvonalakat. Nem tudom ajánlani. Azt mondod sokat mész, akkor No.1 szempont az ülés kell, hogy legyen és abban a Volvónál nincs jobb (ebben a kategóriában). Ha ki tudsz fogni régi konstrukciójú 2 literes öthengerest, akkor pedig a megbízhatósággal sem lesz gond.
A Mazda egy szexi dög, de a technikai oldaláról nem sokat tudok. A BMW meg BMW, Munez mindent elmondott róla
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz rayoliviero #174807 üzenetére
Szó szerint fapadként értettem. Nagyon kemény és túl sík az ülés és a háttámla, egyáltalán nem találtam ergonomikusnak vagy kényelmesnek (plusz ugye a jobb láb alig fér el a középkonzoltól ahogy Munez is írta). De mivel a szóba jött V60-ban még egyáltalán nem ültem, így ahhoz a konkrét típushoz nem tudom hasonlítani, csak a sajátomhoz, amibe áldás volt visszahuppanni.
Após Mondeojában a tolatóradar éppen most kotlott meg, csipog mint a veszedelem. A navit nem használja, mert elavult (nem jártam utána), a fedélzeti bluetooth pedig el-eldobja néha a jelet, de ezen kívül összességében rendben van a kocsi. Ja igen, és nagyon behallatszik a menetzaj a kerékdobok felől.
Most ezek nagyrésze olyan apróság (apróság?) ami simán lehet, hogy csak erre a szent példányra igaz és ugyanígy előjöhet más típusoknál is. Szóval tényleg, nézz meg több példányt élőben ebből is, abból is, amabból is és saját ízlésed szerint dönts. Nagy szarba egyik típussal sem nyúlhatsz úgy gondolom.
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Declare #174881 üzenetére
Téged elért a régen TDI-lázként nevezett jelenség. Ha nagyot rúg a kocsi, akkor érzésre jobban megy mintha folyamatosan adná le az erejét. Szerintem ez a használattól és a konkrét típus beállításától függ. Ha gyakran gurul az ember 2000-es fordulat környékén, akkor persze, hogy minden helyzetben sokkal "rugalmasabbnak" tűnik, hiszen hamar ott a turbónyomás és megy. Szintén hétköznapi helyzetben pl. autópályán, ahol alapból is megvan a 3000-3500-as fordulat viszont már nincs meg ez a hatás. Persze ott kiugrani sem kell olyan gyakran mint a 4-es főúton előzéskor
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Core2duo6600 #175074 üzenetére
Ezért jó a motormelegítő és/vagy az állófűtés A legtöbb márkánál mondjuk ritka extrának számít, amiről tudok, hogy a Volvokban (főleg az északi piacra szánt modellekben) nagyon gyakori. Kollégám V70 D5-tel jár, amiben sima motormelegítő van (tehát menet közben előfűti a hűtőkört, de jó pénzért ugyanez felprogramozható állófűtésre is) és fele távon már bemelegszik a motor mint az én benzines S60-amnak. Remek találmány ez
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz daninet #175107 üzenetére
Az S40/V50-re erős hunyorítással még rámondható, hogy "annyira semmilyen", na de a C30-ra? Ez az egyetlen jelző ami nem illik rá
Ázsiából ebbe az árba talán belefér egy Lexus IS250. Kizárólag a 250-es benzines (automata vagy kézi az ízlés kérdése), mert a 2.2 dízel a hírhedten beteges Toyota erőforrás és amúgy is illúzióromboló abban a kaszniban a traktor. Amúgy ez is tömve van légzsákkal, kifejezetten kényelmes (a felsorolt "alsóbb" kategóriás Volvoknál talán kényelmesebb is), csak ne tervezz hosszú tárgyakat szállítani és négy(-öt) személlyel hosszú útra indulni vele. Fenntartása piszok drága, de várhatóan csak az éves szervizre kell költened.
Ilyen szempontból a félig Focus Volvók olcsóbbak hosszú távon, de ahogy rbalint írta, az 1.6D, 2.0D (PSA francia), 1.8 benzin és 2.0 benzin (Ford) motorokat inkább kerüld el, azok bajosak tudnak lenni. És akkor ott tartasz, hogy 1.6 benzin vagy öthengeres benzin/dízel, amiknek meg a piaci ára magasabb. A dilemma mindenképp érdekes, de várjuk ki a végét, hátha jönnek még földhözragadtabb, realisztikusabb tippek
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Core2duo6600 #175453 üzenetére
"Ha ez nem szervízigény, akkor mi ?"
Buta tervezés. Remélem nem gondolod komolyan, hogy emiatt az apró kellemetlenség miatt az a konkrét Civic vagy bármely másik Honda szervizigényesnek titulálható...
(#175454) harry
"van még 3 hónapom megcsinálni a kocsit is, jól értem?"
Jól érted.Szóval összesen kb 6+3 hónapra szeretnél magyar rendszámos autót használni. Mi lenne, ha vennél valami eldobhatót itthon ócóér, ami azért elég megbízható ahhoz, hogy kibírja a költözést, meg az addig hátralévő hónapokat? Aztán mikor megvan a bejelentett lakcím, bankszámla, munkahely, stb, akkor eladod Mo-n amennyiért elmegy és veszel egy rendes kocsit ott helyben? Ha csak az a gond, hogy nincs nyelvtudás, akkor biztos vagyok benne, hogy a fórumozók között találsz segítőt vagy olyat aki ismer valakit, aki akár személyesen is elmegy veled.
Csak azt nem értem, hogy a jó drága magyar regadó megfizetése után (ami ugye benne van a vételárban) egy vélhetően rosszabb állapotú és óratekert kocsit szeretnél magaddal kivinni Ausztriába, ahol aztán ismét leteszed a köteg pénzt az asztalra, hogy kicserélhesd a rendszámot.
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz harry #175454 üzenetére
Hú mondjuk a biztosítás miatt felkötheted a gatyád az osztrákoknál (is). Gyorsan lecsekkoltam menni lenne a kgfb a mostani autómra Ausztriában és még kicsit több is mint Németországban. Éves díjak összehasonlítása erre található, segít a Google Translate
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
Új hozzászólás Aktív témák
- PHP programozás
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Ukrajnai háború
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel topik
- Robot fűnyírók
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Tudományos Pandémia Klub
- BIOS frissítés
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!