-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
Srácok mi a tököm lehet ez ... mindkét irányba kanyarodáskor ilyen furi műanyagos kattogás jön előröl.
Nem fémes, olyasmi hangja van mintha valami műanyag lemezbe érne bele valami, inkább ilyen kattogás, pattogás szerű hang, csak kanyarban jön, mindkét irányba csinálja, gyorsan menve is, meg lassan menve is ( de akkor nem mindig). Egyre jobban meg többször. Tököm kivan a mindenféle kopogásokkal meg hangokkal
Ötletek hogy mi tud ilyen hangot adni? -
-v-
addikt
válasz Dany007 #89358 üzenetére
Fordot soha többet
(#89360) kornelka: jaja, akkora padlót nyomtam, hogy elszállt a műszerfal világítás, meg szétesett az önindító, meg a központi zár, meg a motorháztető zárja, meg most hadd ne soroljam már estig még mi a kurva anyja esett szét .. már minden. Amúgy csak tájékoztatásképpen a nyomod neki nem egyenlő az ütöd vágoddal. Egy ostoba driver nem nyomva is több kárt tesz az autójában mint én, ha nyomom neki.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Dare2Live #89448 üzenetére
Nem értem én ezt mi van ma itt
Én akárhogy szorzom, használok US vagy imperial gallont
Még jó, hogy oda van írva, hogy US. Ott van alul, hogy a lila a bmw. A 160 km/h az 100 mp/h, ott szemre olyan 23 körül van a lila vonal, beírod valamelyik mpg to l/100 km kalkulátorba és jééé kijön a 10 l.
-
-v-
addikt
Tessék. A gyengébbek kedvéért az alját kell nézni, a 75 mph-s oszlopot.
Látható, hogy állandó sebességnél 20% tömegcsökkenésnél szinte nem változik a fogyi, 2.8% ... nyilván a gördülési ellenállás változása és hasonlók miatt. És 75 mph az még csak 120, 130-140-es tempónál már ennyit sem számít. -
-v-
addikt
válasz Neoteric #89457 üzenetére
Úgy tűnik ma mindenki mindenáron hülyeséget akar beszélni Az első mondat se igaz, mert van légellenállás etc. tehát nem csak a kerék és út közti súrlódás legyőzéséhez kell erő. Ezt az erő ellenerő dolgot még nézd át. De még ha igaz is lenne se következne belőle a második mondat
A Jancsi és Juliska az egy mese. Tehát holnap szerda van.
Természetesen a súrlódás meg a gördülési ellenállás függ a tömegtől.
Na mindegy fizikusok, elmentem aludni[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz jozefgucci1 #89508 üzenetére
Ja persze, a kozosseg jo meg minden, jopofa topic, csak valahogy nem erzem szakmailag annyira mervadonak, hogy egy totalcarnak rendszeresen innen kene taplalkoznia ....
-
-v-
addikt
A mazdahoz kepest nem biztos ... Dmf abban is van gondolom, meg kozvetlen befecskendezes, ami miatt osszebaszodnak a szelepszarak. Ugyanugy gond lesz ott is, sot a 3. generacios tsi mivel ujra sprickolgat a szivocsobe is, lehet jobb karbantartasilag, ki tudja, azt elvileg mar nem erinti a problema.
-
-v-
addikt
Mindenki a "szog egyszeru" szivomotorbol indul ki ... Csak azoknak a kora mar elmult, szivobol is mar mindegyik hipertudomanyos. Nekem is valtozo vezerles, vezerlesmodositot mar kellett cserelni ...valtozo szivocsohossz, annak az allitoja is ofkorz tipushiba hogy beszarik, az is csillio forint. Dfm? Van persze, beszart mar az is. Ami tenyleg szog egyszeru szivo, az valami oskovulet 8v amiben meg vvt sincs meg semmi, de az aztan tenyleg nem megy es fogyasztasban se vsersenykepes manapsag ...cserebe tenyleg megbizhato, mert egyszeru. Valamit valamiert ... Inkabb csak annyi a baj, hogy ma mar nincs valasztas, mert csak a bonyolult technika van. Majd meglatjuk az ubertudomanyos skyactivnak milyen nyugjei jonnek elo ...
Amugy a boxer se olyan occso azert, mennyi ott a vezerles csere, 200? Le kell bontani mindent gondolom...
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #89550 üzenetére
Hat ennyi, nincs ingyen ebed. Csak mig regen volt valasztasod, hogy tobbet akarsz kapni es wzert hajlando vagy tobbet fizetni, a mai uj autokkal egyre kevesbe van, mert a mernok szakma is mar csak ilyen, minden nem megy egyszerre, ha a kornyezetvedelmi meg fogyasztasi szarokat kenyszeritik rajuk, akkor annak fognak megfelelni, neked meg nem marad valasztas ....
-
-v-
addikt
Enyembe mm100 megy, de ez ismeri is ... amugy mm-el jobban fogyaszt az enyem, az a tapasztalat, szal azok az adalekok csak csinalnak valamit vagy faszom tudja, de ez a tapasztalat. Viszont ha nem ismeri a motorvezerlod a 95nwl magasabbat, mindegy mm95 v 100, vpower 95 v 100 megy bele, semmit nem profitalsz a magasabb oktanszambol ...
-
-v-
addikt
Igen azert ez vicces, regen az 1.2 meg 1.4 szivo volt az alap, egy 1.6-os kompaktra meg mar azt mondta mindenki az az idealis valasztas a kasztnihoz, az mar megy normalisan stb ... Most meg mar egy 1.2 tsi karcsunak szamit, pedig minden szempontbol jobb egy 1.6 szivonal, es a konszernes autok nem is nehezek ...
-
-v-
addikt
válasz parandroid #89895 üzenetére
egy 30k-s BKV-bérlettől meg főleg sokak agya ledobná az ékszíjat,
Zurichben ha minden zonara megveszed (ami amugy nyilvan folosleges) akkor ~60k a haviberlet
. Vásárlóerőparitáson nézve persze már mást mutat a kép.
ennyi ...
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz sasa134 #89902 üzenetére
Nem ez a lenyeg es nem igy kell szamolni... teljesen masok az aranyok, ezt igy kurvara nem lehet osszehasonlitani.
Innen abban tudsz gondolkodni amilyen aranyok itthon vannak.... es ha kint elmegy a fizud kurva nagyszazaleka lakhatasra akkor mi van? semmi ertelme szazalekokban szamolni, itthon ha megmarad az atlagfizu fele az mennyi, 70e? Hanyszor tankolsz abbol tele ... kint meg ha elmegy igen nagy szazaleka lakasra, biztositasra etc, de ha ami marad is tobb 100e, benzin ugyanannyi, hanyszor tankolsz tele abbol? Erzed ugye, szazalekokban se erdemes szamolni, ez igy nem osszehasonlithato .... -
-v-
addikt
válasz sasa134 #89906 üzenetére
Persze, ahol jol elnek, ott a szolgaltatas draga ... pont ezert nem osszehasonlithato, mas osszeget keresel, masok az aranyok teljesen, mi mennyibe kerul, szazalekban tok mas aranyban koltod el a fizut, masmennyi marad, es ami marad is aranyaiban mas hogy mibol mennyire eleg stb. es a szazalekok is tok mas osszegre jonnek ki ... draga egy level, de nem kuldesz minden nap levelet haza. Es igen, kint is at kell gondolni mire koltesz mire nem ... csak kint mason gondolkozol el, mint itthon, hogy vehetsz nem vehetsz, belefer nem fer bele. Sporolni is tok maskepp meg mason tudsz.
De csak itthoni fejjel szamol igy az ember, kint atall az agy arra, ami ott van .... Osszessegeben sokkal jobban elsz, ennyi. Lehet itt szornyulkodni egy berlet aron, vagy egy biztositason, de ott nem 12 eves forddal jarnek. Amugy mint az abran is latszik, svajcba eri meg menni[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz kalmanchris #90001 üzenetére
Igen igazad van, ha igy gondolod te valoban ne pazarolj ra penzt
-
-v-
addikt
válasz kalmanchris #90016 üzenetére
"kockáztatva az erőátvitel és egyéb dolgok élettartamát"
Ez persze fontos kerdes, mit mennyire lehet megpockolni hardveres mod nelkul, hogy tartos maradjon, de eddig nem errol beszeltel De mindegy is.
-
-v-
addikt
válasz neduddki #90285 üzenetére
Enyem a jo, multkor utananeztem ... hiaba van az, hogy M7-esen 3 savoson csorgok 110el a legkulsoben, ha valami balfasz 100al megy kozepen, es elmegyek mellette, az jobbrol elozes .... index, at a legbelsobe es onnan elozhetem meg, az a szabalyos. Az lenne...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mesterséges intelligencia topik
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- World of Tanks - MMO
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen