-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
roberto211 #81898 üzenetére
G Astraban sincs több hely mint a Corollában, szóval vedd fel a listára nyugodtan.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
roberto211 #81902 üzenetére
G Astra sem olyan rossz amúgy. Nekem volt 2-höz is szerencsém (1,6 16V) céges autóként. Ették az olajat más bajuk nem volt sosem. Mindig volt 1-2 liter a csomiban aztán töltögettem serényen.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
roberto211 #81906 üzenetére
Corolla egyértelműen jobb választás.
Sokkal kevésbé valószínű, hogy vmi lerúgott cégesbe botlasz bele. G Astrából meg...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Kornel #82334 üzenetére
Igen.
És ezt: Hatéves luxuskombi egy új Dacia áráért - Audi A6 Avant 2.0 TFSI Multitronic használt teszt
mod:
Ma láttam egy Splash-t Conti gumival, erről eszembe jutottál. Mi lett a gumi story vége?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szőröscica #82353 üzenetére
És aki most összekuprogatja a rávalót és beleül ebbe egy Dákó helyett az vajon miből fogja a xenon-t cserélni? Vagy a lassan újra megdöglő váltót?
De a diszkó előtt marha raj lesz az tuti, nyilván egy Dákóval nem annyira...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
parandroid #82356 üzenetére
No igen, kb az összes autópályán azt látom, hogy Ukrán és Román kisbusz húz maga után egy-egy ilyen "jó vételt".
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
neduddki #82369 üzenetére
Láttam 1x és sok(k) volt.
A "klasszikus" cuccokban jobban bízom (ezért vettem bubut és nem bohóc összkerekes otót).
Pedig a Keskeny is versenyben volt. De ugye Papp Tibor óta tudjuk, hogy azt lányok vesznek.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #82382 üzenetére
Nekem a modernebb Subik jobban bejönnek, jót tett nekik, hogy beszállt a Toyota a bizniszbe. Az új sedan Imprezza nekem nagyon bejön. De hát ízlések és pofonok ugye.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
neduddki #82415 üzenetére
Bár a Lancer RalliArt még egy picit jobban tetszik (de ne áruld el s Subis kisbarátaimnak
).
mod:
Am a fromai kritikák egyértelműen azóta jönnek mióta beszált a Subiba a Toyota. Cserébe kapnak tőkük befecsi rendszert (BRZ/GT86/FR-S) meg vvt-i technikát meg egy sokak által csúnyábbnak tartott kűlcsínt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Pedig élhető, a bele se olyan vészes és kényelmes is. Sokkal jobb a Superbnél pl...
mod:
neduddki: Meg, látod. Elég régóta árulják... A másik ilyen gyanúsan rég fent lévő kategóriás Bubval együtt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Stafni #82432 üzenetére
Igen, nem véletlenül ez a legolcsóbb WRX... És nem véletlenül nem viszik el.
Sztem körbe volt törve de ha rendesen lefújták attól még lehet jó autó. Ezeknél a motor a kényes/lényeges pont inkább. Főleg ez a 2,5-ös ami könnyen lesz hengerfejes, meg szereti csipiegetni az olajat egy idő után...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Háát azért ezek messze vannak az újtól.
Ezeket a motorokat már nem is gyártják (utolsóként a Forester XT-be szerelték őket 2013-ig (EJ255)) és 2004-ben debütáltak tehát elég koros konstrukció.
Elvileg az olajfogyást orvosolták (2006 után darabok) de a hengerfejesség elég gyakori hiba maradt. A váltóra is oda kell figyelni mert ugyanaz a szerkezet van a wrx-ben mint a polgári változatokban... Nem mindegy hogy 150 vagy 230 lovat szabadítasz rá a turbó miatti vödör nyomatékról nem is beszélve (csak az STi-k kaptak 6-os extra starpabíró váltót).
Viszont a 2 literesek mind jók az újak is és a régiek is. Az új 2,5-ösök már jók (a nagyobb térfogatból tudod melyik-melyik. A régi 2457 ccm az új már 2498 ccm), itt visszatértek pl a kovácsolt alu hajtókarokhoz (a 2457 ccm-esbekben öntött van).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Cheesy #82521 üzenetére
Ezzel a kotonnal az a baj, hogy a poros a karosszériára ráteszed a szél fújja a ponyvát aminek hatására csiszatolja a kasztnit. Kb olyan a hatás mintha lightosan megküldenéd homokszóróval...
Szóval ezt a ponyvát nem erőltetném. Ezért nem használom az enyémet sem.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Így vegyél használt autót by TC: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
!Overdose! #82888 üzenetére
Sztem sem alap, hogy fullra töltik. Főleg a márkaszervízben, ott szeretik elcsalni azt a pár deci olajat. Sok kicsi...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
!Overdose! #82896 üzenetére
Nem az olaj kevés, a nívópálca nem elég hosszú.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
#76385920 #82933 üzenetére
Subiból Outlander (ami nem más, mint egy emelt hasmagasságú Legacy kombi) vagy Forester. Meg az XV de az nagyon más árkategória. De ezek elvéreznek a kirtériumai miatt, mert mind fix awd-sek, bár a 2 literes benyósok elvanank 9 literből bőven városban.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Haldex rendszernél csak akkor hajtja az összes kereket ha megcsúszik az alapból hajtott első/hátsó tengelyen lévő kerék/kerekek. Az awd meg állandóan hajtja az összes kereket. Nyilván több kerék hajtásához több energia kell, több difi több hajtási veszteséget is okoz ami nem mindegy, hogy mindig megy vagy sem.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
De én erre reagáltam: "hozzáteszem csendben én igazán nem látom a miértjét annak, hogy más a fogyi ha 2 vagy 4 kerék van hajtva"
Nyilván kevesebb energiát emészt fel 2 kerék hajtása mint 4-é. A variálhatóságra hoztam a haldexes rendszert példának.Subarunál nincs varia, ott fixen állandóan megy a hajtás előre-hátra is csak a százalékos leoszlás változik a két tengely között (és a tnegely két vége között is). Alap esetben 50-50 a két tengely között amit leoszt 25-25-25-25-re kerekekenként.
Maradva a márkánál, a Subi awd rendszere nem fixen egy rendszert takar. Más megoldás van pl a cvt/automata váltó esetén és más a manuálisban. Illetve típusonként is vannak eltérések, mert ezt a rendszert is fejlesztgetik.
Az enyémben pl 3 difi van, az első és a hátsó részlegesen önzáró míg középen egy telljesen önzáró viscokupplungos megodás van.
"A kézi váltós Impreza alapesetben 50-50%-ban oszt nyomatékot az első és a hátsó tengelyre. A központi differenciálművet viszkókuplungos differenciálzárral egészítették ki, így csúszós kanyarokban stabilabb marad az autó. A négyfokozatú automatával szerelt Imprezában a nyomatékot elektronikus vezérlés osztja előre-hátra."
[link][ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
De nem pörög, ez a haldex rendszer lényege. Csak akkor van kapcsolat a haldexkuplung utáni hajtási résszekkel ha arra szükség van. Ezért eszik kevesebbet mint a fix/állandó összkerekes rendszerek.
"Akkor válik aktívvá, amikor az első és a hátsó kerekek között egy bizonyos értéknél nagyobb fordulatszám-különbség alakul ki. Úgy építik be a gépkocsiba, hogy a másik, eredetileg nem hajtott futóműhöz viszi át a nyomatékot."
[link]AMúgy itt egy jó cikk a különböző rendszerekről: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #82967 üzenetére
1,5-ös Imprezát felejtsd el. Még a 2 literesbe se véletlenül széria a felező... Amitől már korrektül megy cserébe 14-15 litert bekap.
Arról nem is beszélve, hogy nagyon alacsony a szabad hasmagassága, terepre egyáltalán nem való.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Maradjunk a(z autós) témánál.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Azért ez túlzás szvsz:
"Csak kinyomott egy bejövő hívást a mobilján, hogy ne vezetés közben telefonáljon. Megbüntették."
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Tessék mondnai ez a hitelt vegyek fel vagy sem topik vagy a milyen autót...?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #83285 üzenetére
Jó, hogy jössz.
Tegnap próbáltam egy S60-asat. Hát bakker komolyan ha előbb próbálom lehet ilyet veszek. Nagyon meggyőzött ez az 5 hengeres hang, az ereje is rendben volt, a bele is tetszik és iszonyat kényelmes elöl.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #83307 üzenetére
A nincs tipus hibával azért óvatosan... haver most locsol 250k-t az ótómatára a tipiushibája miatt. De ezt leszámítva tényleg jó autó. Hátul nincs túl nagy hely de akinek az kell S80-at vegyen. Szte kicsit a csomagtér (400 liter) de ezt csak addig mondta amíg fel nem nyitottam az enyém 5. ajtaját.
Ez egy céges kocsi volt, külföldre ingáztak vele 560k km van benne (hidegen soha nem járt kvázi az állófűtés miatt) de a bele tipp-topp. Ha vissza lenne tekerve 200k-ra azt is elhinnék simán. Reméljük még 100-150-et elgurul...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Nem elősször. 200k-t bír kb. Most már 3-4-be váltásnál már néha ránt újra. Olajcsere nem oldja meg, mondta már mit kell cserélni benne de nem jegyeztem meg.
De táény, hogy 200k-s futásteljesítmény is szép egy ótómatától.Insginában is ültem, az is szűk valóban. Még a kombi is...
Engem nagyon meggyűzött az első hely kényelme, igaz nem vok pufi szóval lehet egy nagydarab embernek már nem lenne kényelmes. De nekem pl jobban bejött kényelemre mint a 7-es BMW vagy az A6-os Ódi. Ez úgy lágyan körbeölel, jól tart az ülés, elég hosszú az ülőlap...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #83328 üzenetére
Nem tudom pontosan mikori évjárat, de igen, nem egy mai darab. De az ülése... Álom.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Bigemperor #83480 üzenetére
Igen. Célszerű ezért akkor felrakatni ha már éppen lejáróban van a műszaki.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg