Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz -v- #82509 üzenetére

    Háát azért ezek messze vannak az újtól. :D Ezeket a motorokat már nem is gyártják (utolsóként a Forester XT-be szerelték őket 2013-ig (EJ255)) és 2004-ben debütáltak tehát elég koros konstrukció.

    Elvileg az olajfogyást orvosolták (2006 után darabok) de a hengerfejesség elég gyakori hiba maradt. A váltóra is oda kell figyelni mert ugyanaz a szerkezet van a wrx-ben mint a polgári változatokban... Nem mindegy hogy 150 vagy 230 lovat szabadítasz rá a turbó miatti vödör nyomatékról nem is beszélve (csak az STi-k kaptak 6-os extra starpabíró váltót).

    Viszont a 2 literesek mind jók az újak is és a régiek is. Az új 2,5-ösök már jók (a nagyobb térfogatból tudod melyik-melyik. A régi 2457 ccm az új már 2498 ccm), itt visszatértek pl a kovácsolt alu hajtókarokhoz (a 2457 ccm-esbekben öntött van).

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák