-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
mokus1
addikt
válasz Buster17 #83298 üzenetére
Ha ennyi pénzért veszel, akkor olyat válassz ami Neked tetszik. Gondolom hosszú távra tervezel vele.
Persze valóban a Jazz egy ésszerű döntés ennyi pénzért, de a kérdés Neked tetszik-e megtudsz-e vele barátkozni vagy vágyni fogsz egy nagyobb, szebb, igényesebb autó után és lecseréled rövid időn belül.
Ezt Neked kell eldöntened.[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz Buster17 #83300 üzenetére
Ha a FordKa, meg Fiesta 1.0, meg i10 1.0 belefér az első kategóriába, és a hosszú távon, nem sűrűn pálya kategóriába, akkor a Jazz már sokkal használhatóbb autó. Szerintem.
Nem értem a hosszú táv, és a pályázás miért pont a Jazz-t zárná ki, ha a többit nem.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
neduddki
nagyúr
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
runner 125
nagyúr
válasz Buster17 #83298 üzenetére
A 2. oszlopból a 3-as Mazda-t kihúznám, mert tudomásom szerint iszonyú hajlamos rohadni, akárcsak a C200 Komp., és a PSA 1.6D S40 sem a legtutibb vétel.
Ha, már 3 körül gondolkodsz, pl. ez az S60 jó vételnek tűnik.
Ráadásul ez is a szoftveresen fojtott verzió, így kedvezőbbek az adóterhek. Bármikor, _biztonságosan_ módosítható akár 185LE-re.
Fiatal is (utolsó szériás), kicsi a futása, a D5 motor az egyik legjobb konstrukciójú diesel, már már benzines 5 hengeres hanggal, 6 literes fogyasztással. Én ráugranék.Qru
Hjah, tényleg jó autó. Kényelmes, elegáns, nincs korrózió, szép a hangja, nincs típushiba, jól megy, keveset fogyaszt. Jó pár alternatívát összegyűjtöttem akkor is, aztán végül erre szűkült, de nem ért csalódás, mint ahogy sok sok embert Index-en sem. (Érdemes benézni az S60 topikba, műszaki problémát eddig talán 1x tárgyaltunk, pedig ott némely példányban 300k + futás van.)
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
Buster17
addikt
válasz runner 125 #83307 üzenetére
-
Nordik
őstag
Tudtok mondani egy megbizhato olajos webshopot? En igy elso korbe az olajshop.hu-t talaltam. Persze ne legyen tul draga.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #83307 üzenetére
A nincs tipus hibával azért óvatosan... haver most locsol 250k-t az ótómatára a tipiushibája miatt. De ezt leszámítva tényleg jó autó. Hátul nincs túl nagy hely de akinek az kell S80-at vegyen. Szte kicsit a csomagtér (400 liter) de ezt csak addig mondta amíg fel nem nyitottam az enyém 5. ajtaját.
Ez egy céges kocsi volt, külföldre ingáztak vele 560k km van benne (hidegen soha nem járt kvázi az állófűtés miatt) de a bele tipp-topp. Ha vissza lenne tekerve 200k-ra azt is elhinnék simán. Reméljük még 100-150-et elgurul...
#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
válasz Buster17 #83309 üzenetére
Ha nem csak megvenni, hanem hasznalni is Ausztriaban akarod az autot, akkor vetel elott ajanlom figyelmedbe ezt az oldalt:
http://www.versichern24.at/
Nem tudom, hogy nezted-e mar a biztositasi arakat, de ha nincs kedvezmenyed, akkor a loerot szorozd meg kb 10-zel es megkapod az eves dijjat.
Csak hogy konyebb legyen donteni[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Mondjuk 560e km után azért hadd szarjon már be az automata váltó (vagy bármi)
Hátul nincs túl nagy hely de akinek az kell S80-at vegyen
Ezzel azért vitatkoznék, egy S60, Insignia, C5 stb. autóban szerintem ciki, hogy bénán sikerült a konstrukció, és nincs hely hátul. Azért ez messze nem a kis kategória, hogy ez kérdés legyen De amúgy S60 azért nem olyan vész hátul ...
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Qru
MODERÁTOR
Nem elősször. 200k-t bír kb. Most már 3-4-be váltásnál már néha ránt újra. Olajcsere nem oldja meg, mondta már mit kell cserélni benne de nem jegyeztem meg.
De táény, hogy 200k-s futásteljesítmény is szép egy ótómatától.Insginában is ültem, az is szűk valóban. Még a kombi is...
Engem nagyon meggyűzött az első hely kényelme, igaz nem vok pufi szóval lehet egy nagydarab embernek már nem lenne kényelmes. De nekem pl jobban bejött kényelemre mint a 7-es BMW vagy az A6-os Ódi. Ez úgy lágyan körbeölel, jól tart az ülés, elég hosszú az ülőlap...
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
Motorra értettem. De nyilván, az 5 sebességes Volvo automata köztudottan tré, kb. ez az egy amit a rovására lehet írni, a kézi 5 és 6 sebességes viszont maga a tökély. Sőt, az utolsó évjáratot már 6 sebességes geartronic váltóval szerelték, ami szintúgy sokkal megbízhatóbb, mint az előd.
Ez még az első gen D5, motorburkolatból látszik.
Nah igen, az időzíthető álló és motorfűtés piszkosul hasznos opció, télen én is be szoktam izzítani az olajkályhát, így meleg autóval, meleg motorral lehet indulni. Élettartam szempontjából nagyon hasznos.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Ortopéd szakemberekkel terveztetik az üléseket.
Volvowiw-en van egy fickó, azt hiszem a céges Rönó Traffic-jából kihányta a gyári ülést, és berakott egy S60-asét.
[rvilike]
Kívülről - főleg az övvonal miatt - sokkal nagyobb autónak tűnik, mint amekkora valójában. Valahol a 3-as BMW-vel egy kategória az S60.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-v-
addikt
válasz runner 125 #83329 üzenetére
Ez igaz, kb. mint az E46-os 3-masnak, akkora a tengelytávja, de azért ez csalóka ... azokban sose volt nagy hely, építésmód miatt se. 2,715 mm az S60, és pl. a mostani passátnak is csak 2,711 mm ... azért ne mondd, hogy a mostani passát kicsi autó, táncolni lehet benne hátul ... S60 az egy közép kategóriás autó, ott már azért nem kéne gondnak lennie a hátsó helykínálatnak.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #83328 üzenetére
Nem tudom pontosan mikori évjárat, de igen, nem egy mai darab. De az ülése... Álom.
#nincsbennetarcsi
-
hobizoli
nagyúr
válasz tomiii. #83296 üzenetére
95 meg Alpine Turbo 110 illetve facelift utan 115 meg '88-tol 120 lovas volt, meg az R5 Turbo2 160loval, az kozepmotorral hatulhajtos
ezek mind karburatorosak voltak, ami nem kifejezetten jo erre
raadasul csak '88 utantol volt vizhuteses a turbo addig sok szopodas volt a turbokkal, intecoolere is kicsi meg a vizhutoje sem vmi nagy, tul ki helyre kellett bezsufolni tul sok mindent
eccer nezz be egynek a kazanfedele ala, hat egy korabeli UnoTie-be vagy PGT-be ahhoz kepest be lehet allni a motor melle
ami miatt relativ "jol" mentek ezek az R5-k, azt a sulyukban kell igazabol keresni, 800kg volt az auto mindossze
a PGT 1 tonna feletti onsulyu es megis ~ugyanugy megy
ennyivel okosabb a motorja annak a vezerlese miatttöbb drón kell ;P
-
Speeedfire
nagyúr
Bőszen olvasgatom a cikket, de a vw polo-król semmit sem ír, pedig a III-asból elég sok akad ebben az árban. Egyedül egy apró dolgot ír az ibiza kapcsán, hogy drága a vezérműszíj szett.
Eddig még mindig a civic a befutó, a punto II-ről elég hamar lettem, pedig nagyon bejön.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
runner 125
nagyúr
válasz Buster17 #83309 üzenetére
Ha, hivatalos márkakereskedésből vásárolod kisebb az esélye, s egyébként is, sok jel árulkodik a nagy futásra. Hiszek benne, h lehet jó vételt csinálni. Ha, megvan, h melyik típus szimpatikus, nézz meg belőle 3-4-5db-ot, utána már könnyen tudsz következtetni a valós futásokra.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
trassher
addikt
válasz Speeedfire #83338 üzenetére
Nálam az audi 80 b4. A cikkbe okos módon egy b3-asról készült képet sikerült berakniuk.
Redmi Note 7
-
neduddki
nagyúr
válasz Speeedfire #83338 üzenetére
HI!
400ert ne lcivic legyena befuto, mod: hacsek nem jozsi bacsi a sozmszed ezer eve a tuajdonso
udv
neduddki
mod: ebbol benzimes is nezke, deg a pozso dizlet is
rio-accent parost is neznem
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Buster17
addikt
Napi vicc
Ismerős mondta/álmodta:
Vettem 50be fehér ladát ami tiszta sáros volt, lemostam és zöld fűnyíró lett belőle.(#83339) runner 125
Majd az lesz.[ Szerkesztve ]
-
Pecc
őstag
Üdv.
Szokásos első autó vásárlás előtt vagyok. Olvastam sok cikket, fórumot stb.
Dieselre nem futja, drága adagoló, eleve drágább a jó állapotú stb. Könyökötökön jön ki, tudom.Inkább benzineseket látok, 500körülig, Klíma, szervó mindenképp, illetve minimum 4 ajtó.
Egyenlőre képeket nézek még, néhányat élőben is néztem, astrákat.Kiszemeltek: Vectra B vélemények szerint sokat fogyasztó 1.6 16V motorral, 1.7 isuzuval meg csak drágábban.
Astra F 1.4 8V 60ló, klímával ritka, pláne szervóval, 16V ecotec motoroktól meg óvaint a többség. Lerohadva ráadásul a legtöbb, képek alapján, vagy sokért adják azt, amire 3doboznál több szilikon került. G Astra ugyanez. Illetve a kakukktojás, a ráncfelvarrott Mégane. A 2000es évjárat körülik piszok jónak néznek ki, képek alapján, se rozsda se semmi. Annyi infó, hogy eszi a trafót és párossával kell cserélni.Amiért írtam ezt, mert felmerül a kérdés, a renault-hoz az alkatrész hasonló e, mint a felsoroltakhoz, mert leskelődtem, de nem igazán egyértelműek nekem az árak, alkatrész minőségek stb.
Illetve, ha tudtok, ebben az árban, akár benzines, akár diesel autót, amiben 4en el lehet férni, és nem kell hitelt felvenni egy fűtőradiátor cserére, írjátok le.
Köszi előre is a hozzáértőknek
-
hobizoli
nagyúr
válasz Speeedfire #83342 üzenetére
"jo" 5gen VTI-t 700k alatt nem nagyon fogsz kapni, 6gen FL-s meg 1M korul megy, ami patent
a jobbak amugy is inkabb gazdat cserelnek a hondaforumos korokben
több drón kell ;P
-
8th
addikt
1.4 8v 60lovas F Astra? Felejtsd el nehogy olyat vegyél. Nem megy és ehhez képest sokat is fogyaszt. 1.4ből a 8szelepes C14SE a tuti. Spritmonitor szerint az jobban fogyaszt mint az alapmotor. Én az ecotec motoroktól sem hallottam semmi rosszat. Amennyire én tudom az olajfogyasztás azoknál teljesen normális jelenség.
-
Mr.Grincs
veterán
Ismét felkerült ez a gyöngyszem Ford Mondeo 1.8
Felhívott a tulaja, hogy érdekel e még az autó, mert nem vitték el mégsem. Valaki lerakott 50 ezret foglalónak neki és utánna se kép se hang nem lehet elérni, se telefon se email így ismét eladó lett.
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!