-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zewa
senior tag
válasz Mr.Grincs #1112 üzenetére
C5 után Stilot? Biztos meggondoltad, nem volt még elég?
Mr.Csizmás: Nekem is hasonló perverzióm vannak. A best nállam a BMW E21.
De a Ford capri, Opel Manta, Ascona B, Kadett C, VW Golf I, Jetta, Passat II Variant, -ok közül szívesen elfogadnéék egyet,
Viszont! Ezekre az idős gépekre költeni kell, Nem keveset.
Egy 10-15évvel fiatalabb autót is tudsz venni azonos lovéból amivel jó eséllyel kevesebb baj lesz, jobban fog fogyasztani, biztonságosabb elsz stb... Viszont az érvzés ami elöntia szívedet amikroa régi "szarodba" beleülsz...[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
spurika
senior tag
válasz Mr.Grincs #1112 üzenetére
Nekem is fura C5 után a stilo,De ha sz.könyves veszel ami igazolt kilométerrel van rendszeresen karbantartott és nem női tulajtól,hidd el megveheted.Viszont ne a leggyengébb változatát a JTD nek.Pontosan annyit eszik nagyobb tempónál mint a nagyobb társaik.Tapasztalat céges autónk volt 1 120 lovas.300 ezerrel adta el a cég és még szinte hibátlan volt.Pedig amit kapott apám tőllünk.Javítási gomdok inkább idegesítőek voltak mint költségesek a 2. évtől havi rendszerességgel műszerfal világítás cseréi,elektromos ablak kapcsoló hibája és stb.'100 forintos tételek de idegesítő.Nállam kapott egy pirosat.
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
válasz Mr.Grincs #1256 üzenetére
Mondjuk egyébként ez nem csak a kereskedők, hanem a mi hibánk is, ilyen magyar mentalitás....(egyébként sokszor nem alaptalanul).
Mert ugye ha egy 3-4 éves autóban 100k km feletti futás van, akkor azt nem vesszük meg, ha 200k km feletti, akkor már meg sem nézzük, ha 60-80k km, akkor boldogan megvásároljuk. (na a kereskedők ezt használják ki)Pedig "elméletileg" nem kellene félni a 100-200k km-ert futott vasaktól sem, hiszen, ha rendesen karban volt tartva, akkor no problem.
Csak ugye ebben az országban itt kezdődik a probléma, hogy ezeket a kötelező karbantartásokat, nagyon kevesen végzik el becsülettel (gondolok itt pl. a leg alapabb dolgokra, szűrők, olaj cseréje).
Természetesen nem védeni akarom a kereskedőket, csak leírtam, hogy azért az userek nagytöbbsége sem sokkal jobb.
Más: amikor cimborám vette az autót, itt nem messze elmentem egyet kereskedésbe megnézni "kitűnő állapot, bla-bla". Olyan 5 méterről körbelestem, és jöttem is haza....rommátört, össze-vissza karcolt, stb. képeken egész tűrhetően nézett ki amúgy
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
őstag
válasz Mr.Grincs #2766 üzenetére
szerintem simán lehet jó, ha mindig minden cserélve volt ami elkopott
általában nem a sok futott km-től lesznek szarok a kocsik, hanem hogy sajnálják a megfelelő karbantartást kifizetni
attól hogy egy autó régebbi, kevesebbet ér, nem olcsóbb fenntartani, sőt általában drágább
mondjuk a gyakori típusoknál az olcsó utángyártott alkatrész tudja ezt ellensúlyoznicryptot minden termékemért elfogadom
-
MPowerPH
félisten
válasz Mr.Grincs #3172 üzenetére
Az szép. Nem is értem mit panaszkodsz, kevesebb a km benne. Az már más dolog, hogy többe is kerül. Egyébként nyugodtan megveheted, ha rendben volt szervizelve. Ezek a motorok nagyon tartósak, kompresszió rendben van, akkor OK. Nekünk a 2.0 -ás céges Mondeo már lassan nyugdíjazásra kerül, abban 395k km van jelenleg, és tökéletes. Most megy nagyszervizre, cakk 400k értékben.
megema: Akkor javítok. Akik városban ilyen nagy autókat használnak, azoknak mind1, hogy mennyibe kerül a benzin, és az is, hogy mennyit fogyaszt az autó.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Mr.Grincs #3351 üzenetére
A külfödldi renszámosra csúnyán rászáltak. Neked kell igazolnod ÉS ha nem tudod marad az autó.
Innen ha nem külföldön dolgozol nehézkes.A Magyar autópiac pedig már becsödölt.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
m3tr0
senior tag
válasz Mr.Grincs #3982 üzenetére
Ezzel még küzdenek maguk a biztosítók is pl. netrisken sincs még meg a 2012-es évközi évfordulós kalkulátor.Így még én sem tudom mire számíthatok jövőre. De pl. azt én sem értem,hogy akkor én mikor válthatok és mire és mennyiért?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Rick4
félisten
válasz Mr.Grincs #4634 üzenetére
2010 év végén volt az utolsó kampányos felmondós lehetőség. Ha akkor nem tetted, onnantól akkor évfordulón válthatsz. A mostani árak mind a kampányhoz vannak kötve. Év közben nem versenyeznek egymással, ez a díjakban is látszik.
Elvileg van egy lehetőség most, hogy közös megegyezéssel kezdeményezheted a biztosítás megszüntetését dec 31-gyel, szerintem a 25% felár egy másik céghez már jelentős mértékű többletköltség (az összegtől egyébként függetlenül) tehát van mivel alátámasztani a kérelmet.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mr.Grincs #4693 üzenetére
"Szerencsére" 395-ért sikerült tankolnom tegnap.
To all:
Tegnap feltettem a téligumit, a gumis egyből azt akarta, hogy vegyek új gumit, noha nincs elkopva 5 éves és már így nem az igazi. Van benne valós ráció vagy csak rám akart sózni 4 új noname télit a Firestone-om helyett?
Na nem mintha a Fire vmi nagy márja lenne de legalább neve van. Az is vmi...#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Mr.Grincs #4860 üzenetére
Lehet totál hülyeséget mondok majd kijavít valaki aki jobban ért hozzá de van olyan márka ahol más az olaj a benzines és más a dízel autókhoz (pl Castrol Magnatec). És lehet nem tesz jót az autüdnak ha nem olyat töltesz bele ami ahhoza a fajtához lenne.
Bár nekem fogalmam sincs mi az eltérés ezek között.Més que un club!
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Mr.Grincs #4860 üzenetére
"Betölthető-e egy dízeles olaj benzinmotorba?
Amikor dízeles olajról beszélünk, akkor különbséget kell haszongépjárművek és személygépjárművek dízel motorolajai között. Abból a szempontból viszont nincs különbség, hogy egyiket sem ajánlott benzin üzemű személygépkocsihoz használni, hacsak nincs kifejezetten benzines minősítése is. A korábban említett eltérő adalékolás ugyanis pont ellenkező hatást vált ki egy benzinmotor esetében. A benzinmotor számára fölöslegesen sok detergens és diszpergens adalék maga okoz lerakódást, ráadásul ezek az adalékok bizonyos tömítésekkel is inkompatibilisek lehetnek. Arról nincs szó, hogy a benzinmotor néhány kilométer vagy akár egy olajcsere-periódus alatt tönkremegy egy ilyen olajtól, de hosszú távon nem jó megoldás."
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
őstag
válasz Mr.Grincs #5293 üzenetére
attól függ kinek
nem mind1 hogy magánszemély vagy cég, és hogy miylen célre kell az autó, mennyi a várható futásteljesítmény, miylen típusról van szó, mi a várható futamidő, miylen deviza alapon
akar valaki finanszíroztatni, új autó vagy használt stb
ezeket írd le és akkor lehet tanácsot adnicryptot minden termékemért elfogadom
-
k.
őstag
válasz Mr.Grincs #5570 üzenetére
Faternak-több suzukis szervízt ellenörzött már- mnodták, hogy Diesel Suzukit soha, mert nem jók. Se a wagonban/swiftben stb-ben nem jó a motor.
Szóval nem értem ezt az egésszet. Nem benned kételkedem, csak több véleményt is olvastam már, hol szét fikázták, hol az egekig marasztalták ezeket a motorokat. -
őstag
válasz Mr.Grincs #5628 üzenetére
van aki meg azt nem érti, hogy ez így baromság
nem arra terveznek, hogy egy idő után tönkremenjen, hanem arra, hogy egy adott időt garantáltan kibírjon
tipikus ostoba összeesküvés elmélet ez a film, kb 5 percet néztem meg belőle, de elég is voltgonosz emberek öltönyben titkos találkozót ülnek genfben
hehe, miért nem zsidózunk akkor már egyből
a zsidók miatt ég ki hamar a villanykörtecryptot minden termékemért elfogadom
-
opeter87
senior tag
válasz Mr.Grincs #5806 üzenetére
Ez így van alapvetően, de szerintem a normálisabbja nem ezt csinálja.
Közeli családi osztrák ismerős (Alpokba van több 4*-os szállodája is közel 30 éve), 15-20 évig használ egy autót és nagyon vigyáz rá. A legújabb autója egy RS4-es Audi, az 1988-as 124-es Merciét cserélte le. Megjegyzem az autó hibátlan volt, de szeretett volna már egy fiatalabbat.
-
k.
őstag
válasz Mr.Grincs #5810 üzenetére
Pont ezen gondolkodtam múltkor, hogy mennyi ember nem engedhetne meg magának új, vagy fiatal autót, és mégis azzal jár. Pl a suzukisok nagy része is, eléggé látszik, hogy havi 20 ezerre-0ft indulóval- vette a kocsit 10 éves hitelre. Az ilyennek nem szabadott volna új autót adni.
Nem az új autó ellen beszélek, jó dolog, nekünk is mind2 úgy lett véve, de éppenséggel ki is tudtuk fizetni. A legtöbben meg össze vissza vették azokat, aztán a köcsög bank.
Haveromnak van behajtó ismerőse, mesélte, hogy képtelenek elfogadni, hogy az nem az ő autójuk. Volt, hogy vasvillával kergették el a faszit, hogy mit akarja ő a saját autójukat elvinni, amikor fél éve nem fizették a hitelt. Szép mondhatomTi meddig használnátok egy kocsit?
15 év az nagyon öreg?
Csak úgy kérdezem
-Mármint ha szép rendezett a cucc természetesen- -
Typhoon47
őstag
válasz Mr.Grincs #5810 üzenetére
De én azt veszem észre, hogy az emberek annak ellenére beleverik magukat kölcsönökbe, hogy tudják magukról, hogy csórók és bizonytalan a jövőjük és akkor sírnak amikor kinyalta a bank alóluk az ingóságot mert nem tudják fizetni a részleteket. Előbb kéne gondolkodni, mint utólag anyázni, hogy köcsög állam meg világutálat stb.
+1
"Education is important but big biceps are importanter"
-
-v-
addikt
válasz Mr.Grincs #6038 üzenetére
Köszi, ez jól hangzik.
2.0-t nézegettem, 2.5-ről azt olvastam sok helyen, hogy az azért jó eséllyel szopóroller.
Igazából ez az MK2 2.0 mondeo, meg focus I 1.8-2.0 ami így elég sok nézelődés után kezd körvonalazódni ebben az árban számomra.
A triviális szóbajöhetőeken kívül (g astra...) tudtok még esetleg mondani, amit érdemes nézni?
Dízel semmiképp, kicsi gyenge motor semmiképp, francia semmiképp, kisautó semmiképp.
Főleg nem városba kéne (vagy max. ritkán és este). Fontos lenne, hogy kanyargós utón se sírjam el magam a futómű miatt, habár nyilván tisztában vagyok vele, ennyi pénzért nem élményautót veszek. De a vezethetőség egy fontos szempont.
Esetleg az is, hogy gázosítható legyen.
Még nem aktuális, de majd lassan, addig fel akarom okosítani magam minél jobban.
Régi V6 mazdára lennék még nagyon vevő (xedos6, 9, 323f), csak nem tudom esélyes-e értelmes példányt felhajtani, meg aztán az is szopóroller gondolom jó eséllyel.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Mr.Grincs #6144 üzenetére
én ismerősök elmondásából tudom hogy az autó fenntartása sokkal drágább (biztosítás, behajtási díj), viszont a régebbi használt kocsik sokkal olcsóbbak mint itt
azt is vedd figyelembe hogy a jobb kormányos kényelmesebb lehet, helyi rendszámmal nem basztat a rendőr (a magyart fél évig használhatod kint elvileg), illetve ha jó típust választassz haza tudsz jönni és akár haszonnal is eladod itthon alkatrésznek (mai árfolyam mellett ez utóbbi nem valószínű persze)cryptot minden termékemért elfogadom
-
Polllen
nagyúr
válasz Mr.Grincs #6144 üzenetére
Ahogy LuckL kolléga írja, használt autót sokkal olcsóbban tudsz venni kint, viszont a biztosítást emberre kötik, nem autóra. Ha nagyon-nagyon fontos, meg tudom a részleteket is kérdezni.
A választás meg attól függ mennyi időre mész és mik a terveid, mert hiába magasabb a fenntartása, ha arányaiban is többet keresel.
1-2 évre tuti kint vennék autót, fél évre meg inkább vinném a sajátot.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
-
-
Rick4
félisten
válasz Mr.Grincs #6181 üzenetére
Akkor nem hajszárító kell, hanem hőlégfúvó, mert a sziló 300°c-ig bírja, de akkor szerintem már olvad a lökös is. Majd lesz belőle audis single frame.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz Mr.Grincs #6213 üzenetére
Cserélni se nagy szám, meg újracsináltatni se, feléd is biztosan van fékcső gyártással vagy hidraulikacsövek gyártásával foglalkozó cég, nekik kell elvinni, ugyanúgy legyártják a gumi részt, és össze is illesztik a fém végével, mindezt a gyári ár töredékéért. pl: [link] a 2000/l nem sok, és néha cserélni sem árt. Fékrendszerben is két évente kötelező lenne, tegye fel a kezét aki megcsinálja rendszeresen..
Egyébként meg tegnap jött az aegontól a levél, nem támogatják a közös megegyezéssel történő felmondást, tehát júliusig marad minden. Cserébe viszont az éves 22K-s díj marad 22K, nincsen rá baleseti adó. Szóval kb ugyanott vagyok mint egy 16K/év + baleseti adós másik biztosítással...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
-
Laraxior
titán
válasz Mr.Grincs #7096 üzenetére
Csak a vizsga szűnt meg, nem a rutin oktatás
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."