-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
De jó is lenne 2-5 év közötti autókat nézegetni.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
-
neduddki
nagyúr
HI!
a futomu spordsege kisit sok naffalua, ott kopott mar sokminden kuplung kezd elfaradni egyebkent aszongya enni se eszik nics benne kettos ezt mindig kuln kihangsujozza:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
veterán
nyikorgó műanyag betéteket le lehet bármivel fújni, hogy ne őrüljön meg az ember, ha áthajt valami rázósabb úton?
a kesztyűtartó feletti műanyag betét recseg-ropog nagyon idegesítően, illetve legutóbb a vezető oldali biztonságiöv-csatja is rákezdett :/"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
footy
addikt
válasz neduddki #83054 üzenetére
Egyszer vezettem Ceed-et mikor autovasarlas elott voltam, de a Leon2 sokkal kemenyebbnek tunik. (Eloszor meg tetszett a sportossaga, de most mar a f@sz ki van vele)
Egyebkent ahogy emlekszem nem voltak veszes rezgesek a Ceed-ben annak ellenere hogy nem volt benne 2tomegu.(#83055) bandus
Szilikon spray?[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
hmm, ez nem jó hír, szét biztosan nem fogom szedni, de keresgélek még, hátha van olyan eszköz, amivel be tudok esetleg fújni valamit az illesztésekbe. hiába lett közölve a szervizzel, hogy ez a hiba, rohadtul nem csináltak vele semmit.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
runner 125
nagyúr
Ne feledd, h egy SUV-nak eleve sokkal nagyobb a légellenállása, rendszerint nehezebbek, nagyobbak (Grand Vitara-n 70cm átmérőjű volt a teljes kerék..) és szélesebbek a kerekei.
Sok sok apró tényező, ami egyszerre 3-4 literrel növeli 100-onként a fogyit, ha mind a 4 kereket hajtani kell.Pedig figyelnem kell, de tényleg. Spritmonitor-on te is tudod csekkolni. Az AWD-s (Rav4, 2006+ GrandVitara, Suvaru-k, stb..) 2000-es benzines SUV-ok rendszerint 11-12 litert esznek, míg pl. egy Haldex-es (alapból első kerekes) Honda CR-V 2.0i 8,5-ből eljár.
A G Mercin központi differenciálmű van, ez azt jelenteni, h mind a 4 kereket hajtja állandóan. Ennek a legfőbb hátránya az, h ha akár 1 kerék is el tud pörögni a 4-ből már se előre se hátra nem tud menni az autó - cserébe aszfalton mindig le tud diffrerenciálni (nincs megfeszülés). Ezért van az ilyen terepjárókban központi differenciálzár, amelyet bezárva kettéosztja 50-50 arányban a hajtást, cserébe viszont nagyon fontos, h zárt állapotban aszfalton, vagy jól tapadó környezetben nem szabad használni (hacsak nem koppra egyenesen mész ), ugyanis ilyenkor a zárt osztómű azonos sebességgel hajtja mindkét kardánt. (Így már enyhe fordulóban is be tud feszülni a hajtás és könnyen töréshez vezethet, illetve érezhetően alulkormányozott lesz - tolja kifelé az elejét.)
Így ha a jobb hátsó kerék a levegőbe kerül és ledifferenciál, még az első hajtás kihúzza a pácból.
A G Merci a pár komoly terepjáró közüli az egyik, amelyen külön külön az első és a hátsó differenciálművet is zárni lehet. Ennek nagyon egyszerű ugye az oka - leátlózás. Hiába van a központi diffi zárva, ha leátlózik a két kerék, a levegőben lévő másik 2 el fog pörögni. Ha, viszont a központi után az első és hátsó diffit is zárjuk, mind a 4 kerékre teljes mértékben azonos erő és fordulat jut, így garantálva h szinte bárhol megkapaszkodjon. (Persze ez a legextrémebb hajtás, csak dagonyában és nagy hóban szabad használni, hisz így elég akár a két kerék erősebb megtapadása és feszül is a hajtás.)Persze, majd összefoglalom h mi lett a vége.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
neduddki
nagyúr
-
lapa
veterán
válasz bandus #83061 üzenetére
nemtom egyes körökben régen a szivacs közétuszkolást emlegették eladni kívánt kocsikhoz. de lehet urbánlegend.
más: fáradt motorolaj leadásra illetve ami fontosabb használt fagyálló leadásra van valakinek tippje pest aljában? molnál a sütőolajat le tudtam adni, de a többivel elhajtottak, annak ellenére, hogy weben nagyon kinn van a használt motorolaj átvétel.
(a fagyálló kapcsán hajlok arra, hogy esetleg simán lefolyóba önthető, mert - bár mérgező ha megiszod - de alapvetően lebomlik uv meg mittomén mik hatására. ezt utolsó opciónak hagynám, de sehol nincs jelölve, hogy átvenné valaki)
@runner 125: te továbbra is csak az új, alapvetően nem nehéz terepre való g-osztályról beszélsz. az eredeti széria (mint amit linkeltem is) az menet közben kapcsolható rwd. hozzáteszem azon az úton, amin te eldifferálod akár az új szériát a merevtengellyel, ott ezek a suvok már küzdenek derekasan.
[ Szerkesztve ]
-
Ace owner
addikt
-
AMD Power
titán
Ez miért ilyen olcsó?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
-
lapa
veterán
válasz bandus #83072 üzenetére
hát igen, én is szidom, hogy minden negyed évszázadonként valami van. ez még bejáratós, bár mostmár kezd összeállni. még egy műanyag foglalat kell a hátsó ajtóhoz, meg ismerős gyereke ma lefeszegette a csillagot (testvére azóta egyke csak mesélem), de ahogy néztem ezt már helmut gutenmájer egyszer szintén "restaurálta" egy számmal nagyobb menetet hajtva bele. szóval lehet túl szigorú voltam, mosmá mindegy. nem nyúlunk a csillaghoz, tesójának elmagyaráztam, nagyon bólogatott.
-
hobizoli
nagyúr
válasz runner 125 #83062 üzenetére
azert amennyibe egy G merga kerul, annyiert mar legyen is jo...
több drón kell ;P
-
Dare2Live
nagyúr
[link]
https://drive.google.com/file/d/0B97KcHQmc0c0TGhoN3lHbWpVWE0/edit?usp=sharingKicsit efáradt a foglalat.... van ennek vmi speckó neve, hogy kell kérni autós boltban (Szfehérvár vagy Pécs)
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
molnál a sütőolajat le tudtam adni, de a többivel elhajtottak, annak ellenére, hogy weben nagyon kinn van a használt motorolaj átvétel.
Én mindig visszatöltöm a kannába amibe kaptam és simán át szokták venni MOLnál.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
pályán a dízel a nyerő, de azért az alacsony légellenállás és atkinson miatt Prius pályán is vmivel kevesebbet eszik. Csak pályára mindenképp az 1.8as kell mert 1.5 hangos. És aki ilyenre adja fejét k*ra figyeljen, MOon van annak 99%a import. Megveszik Holland, Olasz... a legolcsobb 3éves taxikat 8-9.000eurért amik 24hban futottak van bennük 190-300.000km!!! és megy a szokásos kör. Akkor már inkább ki kell menni én pl Hollandba mennék és megvenni annyiért.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
válasz Dare2Live #83084 üzenetére
sajnos én sem tudom a választ.
most rágugliztam, elvileg a MOL-nak is át kellene vennie, oda van írva hogy átveszik, átveszik a hulladékudvarokban is térítésmentesen
a gyakorlat nem tudom hogy néz ki, lapa írta, hogy neki ezt a MOL kúton letagadták. ennyit tudok a témáról. az eredeti flakont viszont én tuti megsemmisíteném, tényleg ne forgassák vissza
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #83085 üzenetére
HI!
felhovod a molt, ovatosan megkerdesd, hogy me ne veszik at ezen es ezen a kuton, legkozlebb meg el si fogjakkerni....
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
szumoo
senior tag
Sziasztok!
Párommal autó vásárlása előtt állunk és gondoltam kérek egy kis tanácsot, ajánlást Tőletek.
Olyan 6-700e Ft nagyon max. 800e körül néznénk.
Első sorban a Citroen C3-ast szemeltük ki (2002-3 évi), de több helyen is olvastam negatív kritikát, és kicsit elbizonytalanodtam.
Egy Renault Megane-t már meg is néztünk, egész pofás állapotban van.
A kis Skoda Fabia lenne a végső megoldás...Előre is köszönjük a segítséget!
Sz.
A nyúlon túl?
-
neduddki
nagyúr
válasz szumoo #83088 üzenetére
HI!
en mar csak inne nezelodnek:- )
udv
neduddki
mod; moinodg jolesik amikor dicsertek, de inkabb amagadet csinanad me meg:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-v-
addikt
Valaki totalcar pályanap jún. 7-én?
-
Dany007
veterán
Na, úgy néz ki meglesz a Mondeom. Az a már korábban linkelt pezsgő színű... 1.8-as benzines.
Nemrég hívott az ismerős Pestről. Van állapot lap és tényleg végig vezetett szervizkönyv.
Kiderült milyen állapotban is van. Azt mondta korának és futásteljesítményének megfelelő. Kisebb horzsolások / karcolások a lökösökön. Szilentet, olajat, szűrőket kell cserélni. Talán hátsó fékbetétet is, de arra azt mondta, hogy majd "hamarosan". Én meg mondtam, hogy akkor cseréljük most. Láncos. Úgyhogy azt mondta vezérlést nem kell cserélni. Kis lakatolásra lesz szükség a két hátsó ajtóív alatt (Ford betegség), de azt mondta, hogy még annyira minimális, hogy nem éri meg hozzányúlni. Két gyári kulcs megvan. Téli gumi 70%-os de felni nélkül van, nyári azt mondja még elmegy 2 nyarat lazán. Első lámpaburák kompletten cserélve, nincs mattult vagy kopott szarrákarcosodott burája mint a hasonló korúakon általában.Nagyon korrektnek tűnik. Úgyhogy én meg rámondtam az áment. Jövőhéten el lesz hozva, megy egyből szervizbe még ott náluk elintézik, átírás meg minden... aztán talán jövőhét végén már meg is kapom. Fényképek majd utána.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
-v-
addikt
-
footy
addikt
Szerintem az is gond, hogy az autogyarak ramennek erre a nyujtott olajcsereperiodusra. Pont ma az ebednel errol beszeltunk a kollegakkal. Mindegyiknek diesel van es 3-bol 2 szerint hulyeseg a gyakori olajcsere mert csak szennyezi a kornyezetet. Naluk ugye soha nem jelentkezett semmi ezzel kapcsolatos problema, mert mindegyik uj autot vesz es 3-5evig hasznalja
-
TaaT
veterán
Ezt egy másik fórumba írtam.
"Ott a hiba a gondolatmenetedben hogy az autógyártók profitja az ÚJ autók eladásából, és a nem garanciális szervizeléséből, alkatrész eladásokból származik.
A használt autó eladásból és a jól működő használt autóból semmi profitjuk nem származik.
Szóval kinek a zsebét kell megcélozni? Az ÚJ autó vásárlóét!
Ki fogja bírni a 2x vagy 3x 30-50e km-es csereperiódust az ÚJ autó? Minden bizonnyal igen, és elégedett lesz az ÚJ autó tulajdonos aki megteheti hogy később ismét ÚJ autót vegyen."
Give them hell Ukraine!