-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
parandroid #87904 üzenetére
Elírás... Erről ez jutott eszembe: [link]
65k az nem km hanem mérföld mert, hogy us verzió tehát mérföldben mér. Tehát laza 104k km van benne ami azért szivacs, mert 100k km-nél van a nagyszervíz amit tutin nem csináltak meg rajta.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
blt.62 #87921 üzenetére
Havernak van 750i-je ótómatával, BP-n eljár vele 13-14-ből ha nincs dugó és csak csordogál a forgalommal (az is 306 ló).
Alkatrészt nem tudom, de az a legeygszerűbb: Bárdinál/Unix-nál keress rá mondjuk a tárcsára/betétre, olajszűrőre, futóműalkatrészekre (4 évesen Békési utakon csapatva sanszos, hogy már cserés lesz).
mod:
Teljesítmény adóra nekem ezt dobta a kalkulátor: 155 940.- huf (/év term.)
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Haver 160LE-s CDTI Insigniájában is eldurrant: [link]
Opel, sose kop el?!
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
parandroid #88348 üzenetére
Horvátoknál csúsztunk bele ilyenbe, pedig ott csak egy sima turnusváltás volt (szombatonként van, akkor nem érdemes menni).
bitpork: Meg is dobta a fogyit akkor bár az átlagon nem változtatott sokat 9 liter volt (2002-es 1,8 16V 125LE-s Mondeo).[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Térjetek vissza a topik témához!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
!Overdose! #88454 üzenetére
Az a horror amikor japán autóba tesznek francia motort...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
atos19881101 #88458 üzenetére
+1
mod:
neduddki: Akár. Vagy a keskeny DCi motorral.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Enyémbe azt akartak az első cserekor... Jó hogy ott álltam az ótó mellett. Mondom, ezt ugye nem az enyémbe akarod tölteni. Erre a fazon: mindegyikbe ezt töltjük. Mondom ok, de ebben nem.
Kaptam hordós Motult (más opció nem volt) gondolom abban ugyan az a magnatec volt.
Azóta magam viszem a gyári olajat.Bitpork: Haver most vitte a 2.0 Foriját, 290k lett volna gyári alkatrészekkel utángyártottal megállt 230k-ból a legolcsóbb helyen (a második helyezet ugyanezért 250K-t kért volna).
A nagyszervíz drága, mert 100k-nál sok mindent kell cserélni de nem untatlak a részletekkel.mod:
LuckyL: Akkor már nem is bánom annyira, hogy anno nem a 328-as Bimmert vettem. Ehhez képest az enyém egy olcsó autó.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
DeFranco #88512 üzenetére
Elméletben én is jó vok benne.
Nekem csak túlcsűrték kicsit amúgy pöpecül megcsináltak mindent. És már végre van rendes kerettel együtt ellátott utángyártott pollenszűrő is hozzá, nem kell mókolni mint régen... Gyári kerretből szűrő kivág és a gyári keretbe betesz az utángyártott betét.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Megjelent a 2015-ös Év autója lista: [link]
Jöhetnek a tippek a befutóra.
Mivel a '14-est se találtam el a Madzaggal ezért bátran szavazok az STi-re, hogy ne törjem meg a nyerő szériámat.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bandus #88561 üzenetére
Rendszeresen járok Horvátországba, DeFranco-t annyival egészíteném ki, hogy legyen nálatok (ásvány)víz az fontos meg
kukásfényvisszaverő mellény.A sebességhatárokat tartsd be de ott is ráhagynak 10%-ot mint nálunk szoktak de azért ne centizd ki. A pályán ha van korlátozás azt tartsd be mert ott előszeretettel vadásznak a gyorshajtókra (kézi mérő vagy 3 lábúval), havert múlthéten vágáták meg 500kn-ra gyorshajtás miatt. Azt inkább fagyizzátok el mint sem a Yardnak adjátok.
Ha gáz van legyél együttműködő a Horvát rendőrök kemények, nem olyanok mint a magyarok. Simán elveszik az irataid és amíg nem tejelsz nem kapod vissza, angolul szite mind tud.
Lakott területen kívül használj tompított-at (azt nem tudom a nappali menetfényt elfogadják-e) és persze öv mert annak hiányáért is büntetnek keményen.A pályakapuknál tudsz bankkártyával fizetni, ezt erősen ajánlom, mert általában kisebb a sor abban a sávban és középárfolyamon váltják a kn-t így jobban jársz. Ne lepődj meg nem kér pinkódot egyik kártyánál sem csak lehúzzák és kész nyílik a sorompó. Szombatonként van turnusváltás, érdemes máskor indulni (vagy földönkívüli időben (éjjel/hajnalban letolni a Horvát részt) az alacsonyabb forgalom miatt de ez nem érint ha hétfpőn mentek, csak ha esetleg szombaton használnád a pályát ne lepődj meg...
Autópálya díjra itt egy jó kalkulátor (a fővárosi elkerülő pályaszakasz ingyenes ott nem kell fizetned): [link]
100 km-eterenként ne állj meg mert soha nem érsz oda, én általában 600km-t 1vagy max 2 megálással tolom végig pedig nem szoktam sokat vezetni egyben. Ha van tempomatod akkor áldani fogod, hogy anno belett húzva az extra listán ez a tétel.
A kinti morál: Nem annyira nyomulósak mint a magyarok (1-2 állat ott is van persze) viszont az udvariasságot nem ismerik, nem engednek be cserébe nem is várják el, hogy beengedd őket, sőt néznek rád furán ha lemondasz az elsőbbségedről és nem értik mit akarsz.
Hirtelen ennyi intelem jut eszembe...
mod:
Ja de: zöldkártya legyen nálad!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bandus #88574 üzenetére
Jah és hazafelé az utlsó horvát kút Popovec-nél van (ahol írja, hogy 42 km a kövi kút az már a határon innen van) ami azért távolabb van a határtól, ha akarsz hazahozni rendes benyót akkor ott tedd telei a kocsit benyóval. Lehet palcebó de nekem a kinti benyóból 0,5 literrel kevesebbet kér 100-kmerenként. Ha nem vagy lusta mérj egyet te is...
Azzal számolj, hogy ott nem úgy van mint itthon hogy 10 km alatt találsz 2 benzinkutat, ritkásabb a töltőhálózat nem érdemes nagyon kicentizni, a kutak árai között nincs olyan ordenáré nagy különbség mint itthon nem kell annyira figyelni hogy hol tankolsz.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bandus #88604 üzenetére
Ha mol-os akkor azt kint az Inánál is el kell fogadniuk elvileg de azért ezt kérdezd meg a garázsmesteredtől.
mod:
Letenye előtt lesz egy MOL kút az M7-en, ott buggyantsd tele és akkor talán vissza is jössz ha kint nem mászkálsz nagyon sokat.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Mr.Grincs #88844 üzenetére
Ha megbízható forrásból van (nem hamisítvány) akkor mehet a Castrol, ha 10k kmetrenként cseréld kb mindegy mit teszel bele, ha hosszabb ciklust tartasz akkor viszont érdemes vmi jobb olajat venni. De ha egy árban van a Mobil meg a Castrol akkor inkább Mobilt vennék.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
fi:zi'k #88859 üzenetére
H4-ből a 2 literes benzines blokk jó az 1994ccm-es meg az újabb 1998 ccm-es is, az 1,5-1,6-os felejtős, hulla gyengék. A 2,5-ös is jó de a 2457ccm-es idősebb korában hajlamos csipegetni az olajat az újabb 2498ccm viszont nem.
Nem igényel különösebb törődést 10k km-erenként cseréld az olajat és a szűrőt és akkor 100k km-ig nem kell költened rá. 100k-nál viszont sokat, mert a vezérlés csere nem olcsó...
mod:
A 3000-es H6-ot kifelejtettem elsőre de az gondolom nem játszik...
Amire érdemes odafigyelned, hogy a Subi DOHC-k motorjaiban van kettőstömegű (de miért?????
), legalábbis a 2,5-ösben biztos. A kétliteresben nem tudom, hogy van-e...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
fi:zi'k #88866 üzenetére
Subi, nekem is az van. Nem kell félni a 2,5-től, nem eszik az olyan sokat ha normálisan használod. Legacy-ba a 2 literes nem lesz egy rakéta, főleg ha régebbi/gyengébb 137 lovasat veszed. Forester a 158 lovával már egész élhető de az sem versenyautó. Az awd sok lovacskát kiherél...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
fi:zi'k #88882 üzenetére
Impreza. Attól függ mennyire nyomod. Most voltam vele vidéken a hétévégén nyugisan krúzolva (80-90 egy rövid autóút szakaszon 110) országúton párat előzve 6,9 volt a fogyi (de két falu között 70-el gurulva mértem már 6,4-et is). Városban 9,5-10,5 forgalomtól függő. Pályán fix 150-160-nál 12,3-at mértem legutóbb. 130-as mérésem nincs mert vagy sietek vagy nem.
Hegyre fel meg kicsvarva belőle mindent olyan 14-15-öt is fel tud szippantani.Munez: Igaz, én kérek elnézést, azzal kellet volna kezdenem a sort.
mod:
rvilike: Nálam is az a favorit.
Ha ez nem ótómata lenne akkor még lehet bele is ugranék...
De ez így nem ér 1,7-et, inkább csak 1,5-et mert rögtön vezérlés cserével kell kezdened ami nem olcsó.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tboy93 #88899 üzenetére
+ fi:zi'k: 2457ccm 170Le @6000 és 230Nm @4000. 1500kg az önsúlya, így a 0-100: 7,9 sec.
Havernak a 158 Le-s 2.0-ás Forija van 5 gangos automatával az is kb ennyit eszik mint az enyém.
rvilike: 3.0R az utazó autó nem versenygép. Az a motor nagyon nincs kihegyezve (200k km-erenként kell vezérlést cserélni pl) ellenben nagyon tartós.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
gaborbol #88924 üzenetére
Itt is kb ekkora a különbség.
To all: Impreza WRX hirdetése: "Második hobbi autóként, hölgytől..."
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Használt alufelnit hol érdemes keresni? Racsingbazár?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #89013 üzenetére
Nem nagyon találtam eddig megfelelőt méretben.
16x6,5 5x100 ET55 kéne elvileg.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- EAFC 24
- Apple iPhone 11 - népalma
- OTP Bank topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- ASUS blog: hátra a csatlakozókkal!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Cyberpunk 2077
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter