-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz
Integrale #146629 üzenetére
Az is szép. A kiabáló fickó helyében rendesen kétségbe lennék esve. Azért az tényleg durva hogy hónapok alatt felüti a fejét a rozsda itt-ott egy kvázi új autón. Ez még egy Lada Grantán is durva lenne és az nem 5.5milla.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
Tothgera30 #147065 üzenetére
Németországban az EU irányelvekhez igazodó ütközésbiztonsági szabályok 2500kg össztömegig érvényesek. Ha a felett van egy SUV annál nem kötelező töréstesztet végezni. A gyártó kérheti és akkor elvégzik az autóján de nem kötelező. Így fordulhat elő, hogy olyan életveszélyes kínai szarok is simán forgalmazhatóak Németországban mint például a Jiangling Landwind. A Mercedes G osztály is 2,5t felett van ezért nem kell töréstesztet végeztetni vele. A merci meg nyilván nem fogja erőlteti, hogy a lassan negyven éves konstrukcióját nekicsapják a falnak mert szörnyen leszerepelne az autó.
(#147075) gaborbol: pöpec.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
Kornel #149765 üzenetére
Ez az állítás ebben a formában nem igaz. Lupo (1999-től) ami még bőven kilencvenes évek végi konstrukció simán négy csillagos oldal és fejlégzsák nélkül is. Polo 6n2 (2000-től) négy csillagos, szintén oldal és fejlufik nélkül. Azonos biztonsági felszereltségi szintet feltételezve /erőhatároló, övfeszítő, utas oldali lufi/ az elődje (6n1 1994-től) is az lenne lévén az 6n2 csak egy egyszerű facelift. Golf IV (1998-tól) is négy csillagos, az is kilencvenes évek közepi fejlesztés. Nem voltak rosszabbak a korabeli autóknál.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
Integrale #149808 üzenetére
Nem kell tájékozódnom képben vagyok csak olyan magabiztosan kijelentetted, hogy az csak egy facelift (holott ez nyilvánvaló nem igaz hiszen a nulláról fejlesztettek egy teljesen új autót arra a padlólemezre), hogy kíváncsi lettem a közös padlólemezen és hajtásláncon kívül van-e valami plusz infód róla. Ezek szerint nincs. A logikádat követve ezek szerint a Fiat Coupe csak egy egyszerű Fiat Tipo facelift? A Bachetta csak egy Punto facelift? Az Uno csak egy Fiat 127 facelift?
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
lenko #149866 üzenetére
Vigyázhatsz te arra ahogy akarsz. A korai (2001 előtti) Golf IV zöménél a tankbetöltőnél, a hátsó ajtón több ponton, a dobbetétek alatt, a kerékíveknél, a küszöb hátsó részén belül, az ajtók alján már találsz jobb esetben csak herpeszesdést rosszabb esetben rendesen csámcsog a rozsda. Egy 2001 utánin ezzel szemben jellemzően csak a csomagtérajtó rohad semmi más pedig csak két évvel fiatalabb. Ezt mivel magyarázod?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
Szoll92 #149886 üzenetére
A 2.0 PDTDI motorokat messze elkerülném viszont a B6 Passat 1.9 PDTDI motorral nem rossz választás. Maga az autó is jó meg az a motor is. Hátrányként annyit megjegyeznék, hogy csak kézi váltóval párosították ezt a motort és az a 105hp/250Nm nem túl fickós. [link] Persze országúton ahol nem álló helyzetből kell mozgásba hozni a közel 1,5 tonnát akkor nem érződik olyan lomhának, lehet vele normálisan előzni. Egy szolid chiptuning kell neki füsthatárig és egyből megtáltosodik a paripa. Olajcsere szigorúan 15 ezrenként még véletlenül sem kijelzés szerint és sose lesz baja a világból kimegy 6 literrel. Ideális utazóautó. 2M forint alatt bőven megáll a történet vásárlást követő szokásos szervizeléssel együtt is. Nem drága autók már ezek, mármint a gyengébbik motorral szerelt kézi váltósok.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
Citroware #150050 üzenetére
Néznék egy egy tulajos szervíz könyves F Classic-ot mondjuk ezt. A legolcsóbban fenntartható autók egyike. Olcsó a biztosítása, olcsó hozzá az alkatrész, olcsó felgumizni, elfogadhatóan fogyaszt, jó értelemben véve egy totál igénytelen autó tényleg egyszerű mint a faék. Azt napi öt kilométert pedig klíma nélkül is ki lehet bírni.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
Kornel #150076 üzenetére
Tesóméké 2002-es F Classic 1.4 8v az a tipikus kommersz fehér astra amiből dunát lehet rekeszteni. Itt ott már eszegeti a rozsda a karosszéria elemeket de alul mondhatni teljesen rozsdamentes. Évekkel ezelőtt rohadni kezdett a bal első kerékív lekezelte valamivel de nem nagyon segített rajta. Szétnézett racing bazáron és vett hozzá egy makulátlan bontott bal első sárvédőt kőkemény négyezer forintért. Karosszéria elemektől kezdve a motoron váltón át minden van bontottban hozzá aprópénzért. De az új alkarész sem vészes. Kispénzű embereknek ideális rohangálós autók ezek.
szabonagyur: valóban az egyik legdrágább a hahun de ha helytálló ami a hirdetésben áll róla és rozsdamentes én szó nélkül leraknám érte az 550-et ha most kéne autót vennem. A jót sosem kapod meg olcsón.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
diegho #150121 üzenetére
Lupo 3L. Országúton 90-100 között klímázva 3,2-3,3 literrel elvan. Klíma nélkül 2,8-2,9L/100km. Literekkel kevesebbet fogyaszt bárminél. 1M-ből már kapsz olyat amire nem kell azonnal három-négyszázat rákölteni. Nincs ennél olcsóbban fenntartható autó 1M környékén. Nincs kettőstömegű se részecskeszűrője se semmi drága vacak. A váltóját kell egyszer rendbe rakni és elmegy 200ezer kilométert hozzányúlás nélkül. Alapbeállítást kell nyomni rá néhány tízezrenként laptoppal és kész. A kialakult rossz hírével ellentétben teljesen problémamentes autó.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
diegho #150140 üzenetére
186cm vagyok 120+ kiló és kényelmesen terpeszkedek benne. Mindenképpen próbálj ki egyet mielőtt leírod őket. Négyes golf méretű hely van elöl benne.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
Gergőke88 #150183 üzenetére
Van egy barátom aki bevallása szerint addig tolat míg nem koppan a vonóhorog. Egy vonóhorog kis felületen fejt ki nagy nyomást az simán tud ehhez hasonló nyomokat hagyni. Ezt a törött autó parát sosem értettem. És akkor mi van ha kicseréltek néhány karosszéria elemet vagy a homlokfalat mert valaki benézte a jobbkezest és koccantak egyet? Tragédia. Ha rendesen megcsinálták kit érdekel?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
tboy93 #150193 üzenetére
Engem nem érdekel ha egy autó törött volt de az sem hat meg ha törött és nekem kell talpra állíttatni. Sőt, az a lehető legjobb verzió mert ott nincs mellébeszélés, egyértelmű a szitu. Ezek a legjobb vételek. A többség hozzád hasonlóan gondolkodik ezért olyan összeget mondasz be az eladóak ami csak ráfér az arcodra. Úgy is oda fogja adni vastagon ára alatt mert tíz emberből nyolc azonnal lecsapja a telefont ha meghallja, hogy az autó törött vagy épp törött volt. Az sem igaz, hogy mindenki tákol. Ez csak tipikusan a fillérbaszó tulajok jellemzője akinek nincs annyi kavics a zsebében, hogy tisztességesen összerakassa az autóját egy töréskár után. A fényező is abszolút részletkérdés. A legrosszabb esetben valamelyest elüt az elem színe a többitől. Nagy kaland, egy tizenéves kocsinál együtt lehet vele élni nem befolyásol semmit. Célszerűbb venni egy azonos színű bontott karosszériaelemet azt felrakatni és összepolíroztatni. Olcsóbb is és a rétegvastagságban is kisebb lesz az eltérés mint egy utólag fényezett elemmel. Fentebb egy nyolc kilós használt autót linkelt a kolléga ami nyilván nem garázsban töltötte az elmúlt tizennégy évet. Badarság lenne elvárni, hogy minden szempontból makulátlan karc és sérülésmentes legyen. Ilyen nincs. Az autó egy egyszerű használati tárgy ami ki van téve az elemeknek és a többi közlekedő okozta veszélynek. Akként is kell kezelni.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
blt.62 #150407 üzenetére
Ez nem citroën ez prémium autó prémium alkatrészárakkal súlyos szervíz óradíjakkal magas fogyasztással. Ezt még tetézi, hogy a pápaszemes talán a legsilányabb merci ami valaha készült. Ha jól emlékszem nem vagy kis darab és problémád van a bal lábaddal is. Biztos, hogy egy ilyen alacsony autó való neked? Nem járnál jobban valami emelt hasmagasságú autóval? RAV4, HR-V, CR-V? Azokkal sok bajod nem lehet pláne a benzinesekkel és kikászálódni is könnyebb belőle.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
blt.62 #150428 üzenetére
1M-ért nem kapsz normális állapotú automata SUV-ot. Még 1,3M-ért is necces. Kézi váltóval sima ügy lenne 1.2M környékén kifoghatsz valamit ezek közül de az automata váltó nagyon leszűkíti a lehetőségeidet. Ezeket érdemes átfutnod.
Honda CRV II (2001-2006)
Kia Sorento I (2003-2006)
Hyundai Tucson (2004-2010)Hogy méretben megfelel-e azt nem tudom. Egyik sem kicsi autó de el kell menni beülni egybe valamelyik kereskedésben. Az európai hobbiterepjárók olyan nevetségesen túlárazottak, hogy még fontolóra venni sem érdemes egyiket sem ráadásul megbízhatóságban tartósságban semmivel sem jobbak mint ezek a távol-keleti autók, sőt. Rendre rosszabbak.
Egyébként én azt látom, hogy nem akarsz te megválni attól a Picassotól."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
theuprising #150573 üzenetére
Pont az általad említett Skoda Octavia dízeltől kell a legkevésbé félnie. Egyszerű megbízható kiforrott technika volkswagen felár nélkül. Alkatrész átlagos árszinten mozog hozzá. Nem egy taposóakna sem szerkezetileg sem motorikusan. Egy B6 Passatra a felárat leszámítva ugyanez igaz. 2.0pd motorokkal vannak bajok de az 1.9pd kézi váltóssal semmi említésre méltó probléma nincs. "elülső lambdaszonda nekem 30k, muter Polojában 40k (most képzeld el mennyi lehet egy Passatban)." 28k
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
theuprising #150577 üzenetére
Turbó? Kettőstömegű? Ha nem vadmalac az ember filléres tétel mindkettő. Ne azt nézd mennyibe kerül hanem azt, hogy negyedmilliót vígan elmegy ha nem vagy falábú, de valójában sokkal többet is. A kintről behurcolt 350-400ezer kilométerről 190-re visszatekert dízelek zömén is a gyári turbó és a gyári kettőstömegű van még. És láss csodát még a magyar parasztnál is kibír soktízezer kilométert mire cseréltetni kell. Aztán elkezd a sok tufa hőbörögni, hogy micsoda egy szar kocsi ez mert 250ezernél már cserélni kellett. Ja, volt benne alapból 400ezer amikor hozzákerült ő beletekert még 50ezret vagy még többet aztán fel van háborodva, hogy egy kopó alkatrész csak 250ezret bírt ki, holott valójában közel a dupláját lefutotta már a szerencsétlen. Turbó ugyanez az ráadásul még felújítható is nem kell azonnal újat venni. Mintha említette volna valaki korábban itt, hogy már a tízen évvel ezelőtti benyás avensisben is volt kettőstömegű.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
bajnokpityu #150589 üzenetére
Ott ahol neki jó. 2000rpm alatt egy kétliteres TD motor csak szenved pláne a mai sár nehéz autók súlya alatt. Szerintem az a tuti ha felváltást követően nem esik be 2000rpm alá a fordulat onnan már jól húz tovább nem erőlködik. Persze legmagasabb fokozatban finom egyenletes gázzal el lehet karistolni 1700-1800rpm-el de az megint más téma.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
blt.62 #150628 üzenetére
Azért lássuk be, ezzel a vasember arcképpel tényleg elég gyanús vagy.
Na nem kell komolyan venni, csak hülyülünk.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
theuprising #150647 üzenetére
Borzalmasan rossz vétel ár/érték arányban. Ismerősömnek 120d van. Jól megy jól fogyaszt jól össze van rakva de annyival nem jobb a konkurens modelleknél mint amennyivel többe kerül. Értékvesztése hatalmas alkatrész drága hozzá ilyesmik. Eléggé szűkös a beltere.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
Morris #150653 üzenetére
Benzines Ceed, i30, Jazz, Civic esetleg Prius vagy ha attól sugárban hány amit megértek akkor Auris hibrid. Szerintem bármelyikkel jobban jár mint egy kis bömivel. Az tényleg egy értelmetlen autó.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
htomi85 #150743 üzenetére
Nem vagyunk egyformák, nekem soha a büdös életbe nem kéne semmilyen automata váltós autó. DSG sem. Van a családban, nincs semmi baja de nem az én világom. Majd vénf*sz koromban ráérek valami automatával sétakocsikázni de addig hallani sem akarok róla.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
runner 125 #150772 üzenetére
De igen. A VAG konszern DQ250 DSG váltóját amit korának legjobbjai között tartanak számon többféle autóban is volt szerencsém kipróbálni. Gyors mint az állat de úgy vagyok vele mint a zsiráffal. Szép szép, de otthonra nem kéne. Pedig nem egy problémás típus sőt kifejezetten tartós de akkor sem kell. Esetleg ha a fővárosban élnék és csak a városban használnám az autót akkor talán, mondom talán, bevállalnék valami automatát. De még akkor sem biztos. Egyszerűen nem szeretem.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
creedszl #150797 üzenetére
Picit told ki a keretedet és akkor Skoda Roomster 2006-2010.
Egyszerű taposóakna mentes VW konszern technika. Volt belőle gyári benzin-gázos is ami 9litert eszik a 220 forintos gázból. Számolj. Mondjuk ezek jellemzően drágábbak de 1M alatt van belőle 1.4 dízel ami szintén örök élet +1nap. Nem fogja kicibálni a kezedből a volánt de városba bőven elég bírja a rövid városi gyilkolást nem kell tőle félni, hogy beadja a kulcsot és ilyen körülmények közt is elketyeg hat literrel. Amúgy meg egy baromira alulértékelt autó. Olcsón megvehető olcsón fenntartható kisautó ami bazi nagy beltér mellett ad használható csomagteret is. Ha meg felborítod a hátsó üléseit a fél lakás belefér. Ár/érték arányban nagyon ott van. Hátsó ülések egyenként tologathatóak és az ülőlap is felborítható mint a Honda Jazz-ben.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz
diegho #150823 üzenetére
Audi A2 1.4 TDI? Ha a béna belső dizájnjával együtt tudsz élni akkor az jó választás lenne erre a felhasználásra. Nagyjából Suzuki Swift méret csak sokkal nagyobb a csomagtere. Egy átlagos nem esernyő babakocsi simán befér hátra és még marad hely a csomagoknak is. Alu bódés így lakatos csak akkor fogja látni ha törik. Sima lendkerék van benne nem kettőstömegű. Turbója (GT1544S) ha lekókad akár újat is kapsz 150k-ért a felújítás pedig akár fele ennyiben is megállhat. Városon kívül 4,5 liter alatt elgurul a rövid váltó ellenére is. Gumi sem drága rá (175/65R15) és a kopó alkatrészek sem fogják romba dönteni a családi költségvetést. Amíg össze nem töri az ember teljesen átlagos fenntartási költségekkel lehet számolni. Bár ha csak a karosszéria elemek sérülnek az nem para mert a nyolcvan százalékuk vagy grafit-metál vagy ezüst színű volt szóval könnyen van hozzá gyári cseredarab amit csak fel kell csavarozni. Még jobb lenne ha megtartanád a Merivát és vennél mellé egy Lupo 3L-t melóba járósnak. Na az városon kívül 90km/h-nál 2,8-at fogyaszt. Klímával plusz három-négy deci. Kettőstömegű abban sincs. A váltó az egyetlen gyenge pontja semmi más gond nincs vele. Igazából a váltó sem problémás csak kevesen értenek hozzá és az emberek átlag kispista sarki szerelőkhöz adják be az autót ha baj van vele mert anno a Suzukit is de jól megszerelte. Na ők szó szerint tönkre teszik a váltót a hozzá nem értésükkel és akkor már tényleg csak egy negyedmilliós teljes felújítás segít. Aztán persze a tulaj dühöng és köpködi az autót, hogy az micsoda egy fos. Pedig nem. Nincs azzal semmi baj. Számold újra 3 literes fogyasztással mennyit spórolnál.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Politika
- bitpork: 2024 phautós tali ?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...