-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz Paxker315 #210160 üzenetére
Nekem ugyancsak 2 napig volt C5, de a hidro autopalyan kellemetlen volt es a tarolohelyek teljes hianya is gaz a hetkoznapokban. Erre meg rafejelt az is hogy a borules nem kifejezetten kenyelmes viszont kifejezetten izzados. (a hosszabb ulolapos ules az jo)
Osszessegeben a P508 jobb auto. (163(kesobb 180) lovas boven eleg)[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz Paxker315 #211008 üzenetére
Én valami egészségügyi szakembert javaslok, nem IS300H-t.
Megpróbálom finoman kifejezni magam: Nagyon-nagyon abnormális a reakciód a zajokra, vagy legalábbis ezekre az enyhe, monoton hangokra.
Szvsz. egy idő után a Lexus is zavarni fog. Talán majd egyszer egy 200-300k £ körül kapható elektromos RR vagy Bentley megoldás lehet…megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
kenguru99
aktív tag
válasz Paxker315 #211008 üzenetére
"de, autópályázni továbbra is alkalmatlan számomra. "
Mi jellemző autópálya tempó?
"Füldugóban vezetve nem rossz, de, nem szeretek mindenhol füldugót hordani, főleg, hogy füldugóban bántóan erősnek érzed a saját hangod, "
Esetleg egy ilyen?
"Járás ilyenkor nem olyan egyszerű, mert minden lépés aprólékos tervezést-bonyolult kivitelezést igényel, ugyanis spontán félre-félre lép az ember, összeakadnak a lábai, képtelen egyenes vonalon járni. "
Ez viszont elég ijesztő. Szocialista autókon nevelkedtem, melyek a legrosszabb mai autókhoz képest is nagyon zajosak voltak. Ilyenekkel mentünk 1000+ km-es utakra, de soha semmi ilyesmit nem tapasztaltam. Én is azt gondolm, hogy konzultálj egy szakorvossal. -
kenguru99
aktív tag
válasz Paxker315 #211014 üzenetére
Én úgy gondolom, hogy ha ez a fajta extrém érzékenység adott és nem is lehet rajta változtatni, akkor ezen egy lexus sem tud segíteni. A leghalkabb autó se annyira csendes autópálya tempónál, hogy ne érezd kellemetlennnek. Még ami számíthat az a frekvencia. A benzines lexus lehet, hogy jobb lenne mint a dízel vw.
-
kenwood
veterán
válasz Paxker315 #211008 üzenetére
Fuuu, ezt az autopalya utani szedulest meg hasonlokat honnan idezted?
Szerintem klinikai eset lehet a szerzo ....szerk : a #211012 ez sajat,es o is azt gondolja,amit en. Nem bantasbol,de tenyleg menj el orvoshoz,mert nagyon durva amiket irsz.
szerk2 : ha te is tudod,hogy ez nem normalis, akkor viszont nem biztos, hogy tanacsos egy nyilvanos forumon ilyen hosszasan ertekezni rola,mert a kevesbe hozzaerto,de egeszseges, auto vasarlasara keszulo embereket osszezavarod vele.
[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
tboldi
nagyúr
válasz Paxker315 #211331 üzenetére
Anyum szerint háztartási gép minden fehér autó, és igaza is van.
Dögunalmas, jellegtelen, akárcsak a szürke és az ezüst.A pár napja vásárolt MiTo elég különleges, Nero Etna színű, alapvetően feketének tűnik, de van egy kis vörösesbarna beütése, ha rásüt a Nap.
[nem saját kép] - borult időben nem tudok ilyet lőniszerk.: Bár lámpa alatt állva azért valamennyire kijön a saját képeimen is. [link]
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Paxker315 #211452 üzenetére
Tartozom még a részletes bemutatóval és képekkel, tudom..
Néhány szóban addig is a V40-ről:
+ autópályán egyértelműen csendesebb, mint a Corolla, 130-nál normál hangerőn lehet beszélgetni, ha kicsit haladósabban mész sem robban szét a fejed
+ nem egy erőgép ez sem, de sokkal rugalmasabb, mint az 1.8 HSD (2 liter, 152 LE, 250 Nm @ 1.300-4.000 rpm) és nagy sebességnél való gyorsításnál sincs az a bőgés
+ "High performance" hifi van csak benne (ez a közepes szint, felette van még a Harman Kardon premium), de nagyon szépen szól, újra szívesen hallgatok zenét a kocsiban
+ kényelmes az ülés, mint minden Volvóban
+ 205/55 R16 kerekek vannak alatta, ami sokkal komfortosabb, mint a 225/45 R17 volt a Toyotán
+ meglepően jól fogyaszt (a motorhoz képest), 50% város - 50% autópálya és 7,5l/100km alatt vagyok most télen is (Spritmonitor)
+ mindig világít hátul is DRL mellett (ki sem lehet kapcsolni)- ebben a típusban még nincs Android Auto/Apple Carplay, utólag megoldani is szinte lehetetlen (kell gyári AUX csatlakozó, ami az enyémben már nincs, azt is kiépíteni... hagyjuk)
Korábban utáltam a fűtőszálas szélvédőket, ebben is az van, de mostanra teljesen megszoktam. Viszont visszasírom az automata váltót, de legalább kellemes kapcsolgatni és a kuplung sem fárasztó.
30.000 km/1 év az olajcsere periódus, én 15.000 kilométerenként fogom vinni, ami kb. fél év alatt jön össze. Csak az olaj és szűrők cseréje 125k márkaszervizben, első betét cserével együtt 75k, gyertyák cseréje 90k, a többibe bele sem gondolok. De mivel most van az autóban 42.000 kilométer, nagy kiadásokra nem számítok 1-2 évig.
Még nem tudom hogy alakulnak a dolgok, de lehet, hogy ősszel lecserélem egy 0 kilométeres Yaris Hybridre, mert jobban passzolna az élethelyzetemhez (Executive+VIP, 10M körül van ennek az ára ). Csak előre félek, milyen lehet az városon kívül.
A Volvónak a költsége 76 Ft/km, ebbe bele van kalkulálva minden (casco, külföldi matricák, éves parkolás, teljes újragumizás 4 évente, stb.) a Yarissal 52 forint lenne ez az érték, ami 2.500 kilométer mellett havonta 60k HUF.. nem kevés.
"Less but better" - Dieter Rams
-
footy
addikt
válasz Paxker315 #211681 üzenetére
Mit jelent a jo valtoprogram? Birja a melygarazst?
-
footy
addikt
válasz Paxker315 #211683 üzenetére
Az olajfurdo azert sokat szamit a hutesben.
Bar en tobbek kozott ezert vettem mindket autot wandleres automataval....
(hasznaltan nem tudod hogy az elozo tulaj mennyit dugozott vele. A kuplungok is dragak meg a kisebb DSGhez is es a mechtronika egyseg sem olcso)[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Paxker315 #212066 üzenetére
Ez az altalanos ma mar, en pont a manualist szeretem. Pedig 10 evig dsg-ztem, nekem pont hogy elvesz az elmenybol egy automata valto. Legutobbis a kulcskiados csajnak mondom mindegy mit adsz csak manualis legyen. Na vakarta a fejet aztan eloastak egy pd tdi Passat-ot ami selejtezesre vart. Na az mar oke volt.
#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
válasz Paxker315 #212256 üzenetére
A magasabb epites nem para, foleg ha nem mesz nagyon gyorsan autopalyan, (A Picassonak 120 folott meredeken emelkedik a fogyija) a sulyt viszont mindig cipeled, az mar inkabb gond.
A franciaknal ezert van az hogy 1,8 tonna folott 10euro kilogrammonkent az adotobblet.
PL:
S-Klasse 2070kg: 2700euro
Audi Q7 2240kg: 4400euro#212257 Qru
Suzuki Jimny? -
őstag
válasz Paxker315 #212256 üzenetére
ugyan azzal a motorral egyel nagyobb bódé (Kodiaq) és spritmonitor szerint 7,09 volt a fogyim az utolsó 50 ezer km-re
de én nem képviselem az átlagot, mert nagyon óvatosan és előre tekintően hajtok
viszont egy ilyen motoros Octavia kombival 5.5-eket produkáltam[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
imyourfriend
őstag
válasz Paxker315 #212298 üzenetére
9 perec alatt beér a vonat a melóba, amúgy nem tudnám megszokni a benzinest.. legyen azon turbó, bármi.. nemsok ez a 110 paripa nekem bőven megfelelő, megcsináltatom a gondjait bolond lennék eladni.
lacex: pont egy éve akartam BMW-t/Audi-t venni, itt sikeresen lebeszéltek róla úgyhogy jó helyen jársz.. tip top állapotban tartani némely temetőt, kerülhet az 1 millió felett is évente persze ha valaki a karácsonyfaizzót szereti nézni az nem olyan drága. O3 lett belőle, költség szempontjából ez nem releváns egy O2-t néznék ha most ennyiért kellene vennem, dízel hajót.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Paxker315 #213117 üzenetére
De furcsa a lemez burkolás a hátsó háttámlánál a csomagtér felől (ennél látszik). Tudom, alapvetően "kisautó" kategória, de azért ilyen motor + felszereltség mellett mást várnék.
-
imyourfriend
őstag
válasz Paxker315 #213271 üzenetére
Délelőtt és délután dolgozom ami annyit illet délelőttben 5 órakor kelek, csütörtökön már úgy alakítom igyekszem korábban lefeküdni és fél4 fele felkelni majd péntek este hamarabb lefekszem így tudom megoldani. Mondhatni 7-7.5 óra kell azért komolyabbat mászom akkor kell + vezetés így este érek haza, idővel ottalvós lesz majd a történet főleg ha 300km távolba megyek mászni.
Manitou: az szuper teljesítmény ilyenből lehet a jóféle munkábajárós benzines.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen