-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
inf3rno
nagyúr
válasz Paxker315 #200505 üzenetére
A zöldség hülyére veszi az embereket, ugyanazok a multi fizetik, akik a környezetszennyezésért felelősek, hogy mutogassanak rád meg rám, hogy bezzeg ő benzinessel megy nem villannyal és ő okozza az egész globális felmelegedést. A legjobb védekezés a támadás, ha ők irányítják az ellentábort és döntik el, hogy mi a fontos, akkor senki sem fogja csesztetni őket. Egyébként minden más területen is ugyanezt csinálják, teljesen átvették például a szociológia minden ágát és a velük kapcsolatos jogvédő szervezeteket az elmúlt évtizedekben, de ott vannak a napelemes szélkerekes lobbi mögött is, ami az atomerőműveket támadja, és így tovább. Az igazán röhejes, hogy az ember nem gondolná, hogy a sarki közért és az üdítő gyártók világhatalomra törnek, aztán meglátja a Penny és a Coca Cola reklámjait, amiből evidens, hogy egy klubot alkotnak a Google, Facebook, és társaikkal és a magukat demokratáknak mondó pártokkal minden országban.
Buliban hasznos! =]
-
szabonagyur
félisten
válasz Paxker315 #201236 üzenetére
Attól függ merre jár a tömeg közlekedéssel. Jártam anno olyan útvonalon ami vonattal egy bő 3 órás volt ha nem késik (mindig késett és 2 csatlakozás így egyiket tuti lekéstem), autóval meg 50 km és 1 óra út.
Ilyen helyzetben pl. nem nehéz eldönteni mit választ az ember (plusz ugye mivel a vonattal megtettem 150 km-t kb. így árban is diákkal is 1500 Ft/út volt, ami oda vissza 3000, teljes áron meg 6000, azért abból lehet autózni egy darabig).
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Biqci
aktív tag
válasz Paxker315 #201284 üzenetére
Nem tudom mit írtak a tesztben, de nekem személyes tapasztalatom van. Mind a két autó 2010-es, Az Accord 2,2 i-DTEC automata, a CR-Z ugye az ami, nincs sok választás. És tényleg csendesebb, 170-180 környékén már erősen hallható a különbség a kicsi kocsi javára.
És tényleg jól néz ki. Egyedüli gond, ha kell hozzá valami típusspecifikus cucc, az aranyárban van. pl. fényszóró kompletten mindenféle kedvezménnyel Honda szervízből kb. 800EURO, máshol nincs, azaz van, de még drágábban. Bontott nincs. De tényleg... Az utángyártott nem játszik, mert totál más mint az eredeti, hiába írnak bármit. Tudom[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
hitchins
őstag
válasz Paxker315 #203192 üzenetére
Regi fiesta nem tetszik neki, faceliftes meg eleg draga. Citroen nem igazan jott szoba.
Sajnos noknel ez erzelmi alapon megy.
Elso korben kizarolag nissan micrat szeretett volna onnan sikerult valamennyit boviteni a valasztekon.
A keret 1m korul. Ha nagyon jo alllapot akkor max 1.2 de annal mar tenyleg nem szeretnek feljebb. Ha esetleg lenne olcsobb alternativa az meg jobb lenne, de felek nem igen van ha nem akarok nagyon leharcoltat.
Regota van jogsija de nem nagyon vezetett eddig. Szoval amolyan tanulo auto lesz.
Kizarolag varosban 5-10km tavokra. -
Vismajor01
addikt
válasz Paxker315 #203322 üzenetére
Nekem is fehér lett volna az álom, volt is egy elérhetőnek, de még tolatókamera se volt benne, nem volt ismert az előélete(szervizkönyv kintről van de ennyi...) és 5 millát kért érte az ember úgyhogy azt elengedtem.
Az eleje kicsit leharcolt, van rajta elég sok kőfelverődés, és a hűtőrács alatt 1-2 helyen lepattogzott a lakk. De am mindegyiknek ilyen volt amit néztem, tipushiba lehet. Én ezért kezdem a fóliázással.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Vismajor01
addikt
válasz Paxker315 #203330 üzenetére
Még beszélnem kell fólia mesterrel, majd az megmondja. Igazából nem rossz a kocsi, ha megcsináltatom olyan 100 ezres tétel lehet.
Citromsárga eddig a vezető szin a humán erőforrások miniszterével konzultálva (feleségem)
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
vzsryl
nagyúr
válasz Paxker315 #203483 üzenetére
Egy Toyota dízel fenntartási költségei a drágább dízelek közé tartozik, mivel itt Európában nincs akkora háttere, mint a VW/PSA motoroknak.
Hosszútávon többszöröse egy dízel Avensis fenntartása a hibrid Auris-hoz képest. Nem a fogyasztás miatt, hanem a zsebbenyúlós alkatrészek miatt. Nem csak a dízel alkatrészek drágábbak, hanem a két autó közötti méretosztály különbségekből fakadó alkatrészárak is, pl: fék és futómű.
A felhasználásod mellett a hibrid akksi se éli éppenséggel a legszebb napjait, de ha kell az autó, akkor inkább ez legyen.
Arra már rájöttem, hogy neked a vezetés egy hatalmas púp a hátadra. Mérlegeld át.
Én szeretek vezetni, de ami ennél is fontosabb, az a szabadság érzése, hogy bármikor mobilis tudok lenni. Ez utóbbi számomra "minden pénzt megér".megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
tboldi
nagyúr
válasz Paxker315 #203618 üzenetére
Én most ilyenekről fantáziálgatok.
Egyébként abban a dunaharaszti kereskedésben van egy Ypsilon is, ha nem csak 1 milka állt volna rendelkezésre, ezt választottuk volna. Na, nem mintha rosszul jártunk volna azzal, amit vettünk.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz Paxker315 #203694 üzenetére
Kinek mi de ugye ebből is 2 generáció volt főleg itthon, a 2. az szerintem a csúnyább (ami az 5. amúgy talán).
Olcsón vettem, minimális km-el, full szervizzel és ismert előélettel.
Amúgy nekem külsőre hasonlít nagyon az SX4 Sedanra is, olyan japános
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
szabonagyur
félisten
-
vzsryl
nagyúr
válasz Paxker315 #204478 üzenetére
Pedig teljesen logikus.
Egy használt CLS viszonylag olcsón megvehető villantós autó. Pont emiatt városba ilyen célra nem sok ellenfele van. Értelemszerűen azért, hogy pályán elszáguldj a belső sávban, azért nem éri meg az árát, mert akkor úgyse látják mekkora jampi vagy.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Vismajor01
addikt
válasz Paxker315 #204500 üzenetére
Én autópályázok és városozok. Mind a kettőre nettó hülyeség a manuális váltó. Vagy dugóban araszolsz és szar, vagy folyamatos sebesség miatt nem is érzed az automata/manual közti különbséget.
Az egyetlen ahol szeretem és kivánom a manualt az a kanyargós főút, szerpentin. De azokon meg 5%-ban járok az évben. Emiatt manualt tartani olyan lenne mint gyerek nélkül 7 személyes kocsit venni mert évente 1x elmegyünk nyaralni. Az év amradék részében meg szopás
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
7Heads Drago
veterán
válasz Paxker315 #204500 üzenetére
Baromság így nézni ezt. Az automata váltó marha kényelmes és nincs olyan hogy rosszul vált. És mióta van kettőstömegű még csak azt se mondhatjuk hogy drágább lenne. Mire az automatát javítani kell kb 2 kuplung megy szét, ha pedig sokat hibázol akkor még többet.
És kit érdekel más mit gondol, neked úgy jó és kész. Manuális váltóval és automatával is lehet valaki tahó vezető.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Paxker315 #204779 üzenetére
jajaja
amikor a FB-n azon nyigott vki, hogy Bp-n cangazva tobbszor elofordult mar, hogy eltort a karbon felnije, es fuuu
1. Bp-n utjain ugy en bloc ki az a hulye, aki karbon versenyfelnivel teker?
2. csipkebokor vesszo
3. Bp nem edzeni van...
4. rakerestem a mukira, hogy hatha vmi TdF-s vagy GdI-s csucs vki sipolt be, de sehol nem jegyzik, csak vmi lelkes amator, akinek van erre ammoja, es ettol erzi magat is lenszarmsztrongnak[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
szabonagyur
félisten
válasz Paxker315 #204844 üzenetére
Igazából lényegtelen most nekem. Sajnos a tulajok elhanyagolják, hasonlóan, mint a fékfolyadék cserét.
Ezért nézek alacsony futásút, ha automata akkor legalább közel legyek az olajcsere idejéhez, mert ha nem is tudja bizonyítani, hogy megcsinálta, de megcsinálom és nincs gond belőle.
Plusz bármennyire is nem futást kell nézni ha el akarom adni egyszer akkor nehéz lesz megmagyarázni a követkető tulajnak, hogy a most 170el megvett autó eladáskor 240-el még ugyanilyen jó lesz legalább ennyi futásra neki is.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Saskakas18
tag
-
geckowize
őstag
válasz Paxker315 #204957 üzenetére
Szia, koszi a valaszt!
Zajszigeteles persze szamit, de ugye ez alapjan sem lehet szurni sajnos... amiket soroltal (Golf,Jetta,Passat, Avensis, C5, 508, Laguna) azokat esetleg tudod, hogy jol szigetelnek?Francia kocsiktol szemelyes preferencia miatt tartozkodom, de ha nagyon nem lesz mas es nagyon szukseg lesz ra, kb csak akkor vallalnam be.
#204958 vzsryl: Koszi neked is!
Ha bevallalok 15 eveset is (tehat min. 2007), jut eszetekbe barmi hatrany azon kivul h biztositast nyaralasnal nem lehet ra kotni, valamint nyilvanvaloan nagyobb a meghibasodas veszelye? -
footy
addikt
válasz Paxker315 #204957 üzenetére
+1 a Laguna 2.0cdire es az 508 2.0hdire
#204959geckowize
Zajszigetelesben az 508 nagyon jo es az allure kivitelben az ulesek is kiralyak.
Lagunabol en 3db Faceliftest probaltam, de nekem kicsit mind szelzajosnak tunt.
A Passatnak eleg jo a zajszigetelese de adott aron abbol vagy nagyon gyengen felszerelt vagy lerugott vagy rengeteget futott lesz. (illetve ezeknek a tetszoleges kombinacioja)[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Paxker315 #204982 üzenetére
Haha, mi is kb igy futottunk neki tavaly ev vegen, hogy max 6M, nalunk meg a carplay volt feltetel. Hat vegul egesz mas lett, majd ha nalunk lesz, rakok be kepet
Az is vicc, hogy kb egy eve kovetek bizonyos tipusokat, a piac utoeren tartom az ujjam, aztan pl a Hyundai Ioniq tavaly tavasszal epp kezdett bemenni 6M ala, most ugyanaz az auto 7,5-8M
Szopo most autot venni, foleg, hogy bizonyos tipusok arat elegge tolja a hype-vonat is. Erdekes, hogy a korabban “draga” Prius ara kb maradt ott, ahol vettuk 2020-ban, ezzel viszont most mar jo vetel, ugy elszallt a tobbi tipus ara -
nagyúr
válasz Paxker315 #205191 üzenetére
7genből nincs automata dízel, csak benzines. 8gen fronton nem vagyok annyira otthon, nem ismerem a típust.
A 7gen dízel amúgy nagyon jó, arra kell figyelni, hogy 0w30 c2 kerüljön bele és sűrűn legyen cserélve, mert meg tud nyúlni a lánc és annak a cseréje nagyon költséges. A leömlő repedés volt még típushiba. A 7gen automata váltóról én személy szerint még nem hallottam rosszat, nem rémlik hogy a facebook csoportban bárkinek megkotlott volna.
Inkább az a probléma, hogy a 2.0 AT nem tépi fel az aszfaltot, a 2.4 AT meg már nagyon sokat eszik. Bp-en rövidtávokkal 16L+ sem ritka.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Paxker315 #205193 üzenetére
Vegyél motort, máris kuplungolhatsz kézzel
Amúgy a 7g benzinesek jók tényleg az automatával, ha nem sietsz elég lehet a 2.0 AT is. Hagyományos automata, nem elromlós. A benzinmotorok jobbak mint 8genben, utóbbiban gyakori az olajevés, főképp a 2.4-nél, de a 2.0 sem olyan bulletproof mint a K20Z2 a 7genben.
-
nagyúr
válasz Paxker315 #205427 üzenetére
Mármint az AT az automata váltó?
Ha igen, akkor szimpla maradiság.
(Én 2x-3x vezettem automata váltós autót, nem győzött meg; ha majd öreg leszek, és iszonyú tapasztalt, talán akkor. Addig én akarom meghatározni, hogy mit akarok.)C4?
Felveszem a bemutatólistára.[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
tboldi
nagyúr
válasz Paxker315 #205640 üzenetére
TLDR szekció nincs?
Amúgy megázni nem nagyon ázott meg az elmúlt hetekben, csak a por, meg a temérdek só...
-
oliwire
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Rendszergazda topic
- Mobil flották
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Krisztianby: Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Google Pixel 6/7/8 topik
- BestBuy topik
- Motorolaj és szűrő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen