-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
@Kornél: Morrisnak teljesen igaza van, ne pöcsölj, vedd meg a type-R-t.
Ha meg ebből a 3-ból kell választani, akkor az Alfa, felhúzni 200 lóra és menni fog (legalább is úgy a VectraC-t már nagyon jól viszi ugyanez a motor).
A Bravo szvsz gáz.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Integrale #128648 üzenetére
Szerintem nemsok pénzből megcsippelik az Alfát is, ex-autóm (Opel Z19DTH) túl van már a 200 ezer kilométeren, 0 kilométeresen kapta ezt a fricc 200 lovas okosítást. Nálam volt az első ~ 110 ezer kilométeren, azóta egy jó barátomé, még mindig nagyon hasít.
Szerk: sík terepen, 225/45r18-on, GPS 228 kmh; közepes lejtőn, télin, óra szerint 250.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz rbalint88 #128661 üzenetére
Szerkesztettem az előzőt: GPS 228 km/h.
A nyáron kölcsönben volt nálam egy hónapig, Brainiac fórumtárs csippelt G4 GTI-jét autópályán lenyomja, városban pariban vannak. (Remélem a fórumtárs is így gondolja )
2006-os, manuális, tehát DPF nélküli. Füstölget, de még bőven nem a ciki kategória.
5000-ig vígan kiforog, 4500-ig erőből megy. A 228-at nagy 225/45r18 keréken tudja(tudta).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Morris #129088 üzenetére
Nagy ember vagy, nagy a szíved - tényleg kell az utánpótlás, hogy valaki fizesse a nyugdíjunkat!
Ha Astra G, akkor kb. 2000. utánit keress, a legelső évjáratnál előfordult még frissiben, hogy rozsdált a hátsó sárvédőív. Az olajfogyi az 1.6 16V-nél jellemző, a motor kopottságától függetlenül. Persze azóta már kerülhetett beléjük 300 ezer km, úgy bármelyik eheti.
Nem követem az árakat (Gastra, Punto, WagonR), azt tudom, hogy a maga idejében az Astra G nagyon jó hétköznapi autó volt és az 1.4 elég lenne belőle. Ja, és én inkább a szíjasat venném - cserélni kell 120 ezrenként, de kb. 30-40-ből megvan a komplett készlet, míg a láncosnál a fene se tudja.
-
veterán
A minap találkoztam egy volt kollégámmal; idén 12 éves az Astrája (G, 1.4). Beszélgettünk az autókról is, a mai napig márkaszervizbe hordja (12 éves!!!), annyira bagó a szervizelése az Opel 4+ program keretében.
Éves olajszerviz 20, ha minden szűrőt cserélnek 40 ezer - és bepecsételnek a szervizkönyvbe. -
veterán
Érzésre kisebb a hármas, mint egy Golf 6; nekem még jó (180 cm, 90 kg), szerintem neked is. Nagyobb embernek vagy ha hátra is akarsz felnőttet ültetni, akkor kell bimmerből az 5-ös.
Golf 5/6/7 nagyon jó térkínálatot nyújt az utasoknak 4 főig; a csomagtartó más téma, ahhoz kombi kell, mi ketten egy hétvégére tele tudjuk pakolni minden különösebb erőfeszítés nélkül az 5 ajtóst.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Jim-Y #129244 üzenetére
Mennyire dinamikusan lehessen haladni az autópályán? 160-ig mindegyik elegendően dinamikus ezek közül.
Szerk: konkrét motort csak a Skodákhoz és az Audihoz írtál, de a többiből is mindegyik motor elég a 160-hoz.
Tartós vagy villogtatós 200 fölé viszont nem lesz elég bármelyik.Szerk2: utóbbi akkor tárgytalan.
150-et mindegyik bírja tartósan.[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz golfvariant #129367 üzenetére
Ez már szíjas motor, tehát nem láncos.
-
veterán
válasz Buci21 #129445 üzenetére
Nem SAAB-ban, hanem Vectra B-ben volt nekem ilyen motor, manuális - 2.6 V6, ami a 2.5 V6 továbbreszelése, nagyon szép hangja van, magabiztosan lép.
Cégesen tankolva evett 10-12 litert tempósan hajtva, minimális várossal, főleg M7, M1. Nyaraláskor, kulturált közlekedéssel 9 liter. Pontosan emlékszem, hogy a legjobb fogyasztásom 7,8 volt, nagyon visszafogottan. -
-
veterán
válasz szőröscica #129540 üzenetére
Én bevallottan nem rajongok a Fordokért - volt cégesnek ugyanez a Mondeom* csak kombi és benzines - de engem is meglepett, hogy a mennyire egyben van ennek a 400 ezret futottnak a vezetőülése. Lehet, hogy cserélték egy bontottra?
*a futóműve tényleg király, a többi nem jön be. szerk.: pozitív még a helykínálat is. Gáz: beltér, wartburgos ajtócsukódás, sorry.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz hentes555 #129652 üzenetére
Nagy difi nem lehet megbizhatóságban, ha két amúgy egyformát találnék, én az X -et venném, az a korábbi környezetvédelmi normáknak megfelelő változat (talán euro3). 1.4-ben úgy tippelem, hogy a Z14XEP kód a már láncos vezérlésű motor, az X14XE az biztos szíjas és jól is megy. A Z-sek jobban vissza vannak fogva.
@kornélka: pontosan, ezért inkább a szijast vennem ,ott nincs meglepetés, 120 ezrenként csere, nem nagy összeg.
@molnarpeter: nekem nagyon tetszik ez a Tesla kívülről, kár a belsejéért, elég béna szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
@ Vili, Kornél
Picit brazil szappanopera fílingem van, de sebaj, szórakoztató (bocs, semmi személyes!). Néha azt gondolom, hogy mindketten élvezitek a BKV szolgáltatásait. én biztos, hogy vettem volna már magámnak vmi átmeneti szart, akár egy szakadt Astrat, bármit...
2,5 éve G6-ot, tavaly nyáron G7-et kerestem, mindkét alkalommal csekkoltam a kínálatot a mobile.de-n is, azok amik tetszettek (de akármelyik ezekből a modellekből), azokat drágábban kínálták Németországban, mint itthon. Ezek tömegautók, biztos, hogy nem utaznék ki egy ilyenért (2000 km, szállás, arabgeci nepperek, esetleges csalódás, stb.).
Vili, Neked hol áll a projekt?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Kornel #129736 üzenetére
Engem becsszó nem zavar a "vergődés", de magam már biztos léptem volna vmit, pl egy ideiglenes járművet, ami halad is:[link].
Ha 4,1-ért vennél új Vitarát, akkor miért ne lehetne 5-ért új Honda?
A jelenlegi autóm keresését én is úgy kezdtem, hogy max. X Ft, kicsit több lett, kb. 1,8*X . Eleinte zavart az értékvesztés is, de igazából a legnagyobb "bajom" a 4 év garancia, nincs szívem belepiszkálni az autóba; meg ami tetszett, azt rendeltem (felni, felszereltség...), így nem tudom "fejlesztgetni" (= szolidan pimpelni) értelmes keretek közt.@Vilike: értem egy ilyen átmeneti paripát azért csak vennék magamnak.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
-
-
veterán
válasz Tsebacsi #129838 üzenetére
Amiben szo-szo képben vagyok, mert utánajártam:
VAG 1.4TSI az Octi 3-ban elvileg problémamentes, már szíjas. 125/140/150 lovas (Golfban ezek vannak), szerintem mind3 OK, az erősebbek minden normális elvárást teljesítenek. DSG passz, Mágus szerint 200 ezer km az élettartama. TDI-t inkább passzolom, unokatesóm sokat szívott az 1.6TDI erőátvitelével (kuplung+lendkerék csere, majd váltó kuka -> céges autó leselejtez).
Mercedes E Class (2009. utáni) okán olvastam utána a motoroknak: 200cdi gyengécske; 220cdi-nél befecskendezők kehesek voltak eleinte; 250cdi duplaturbós, +hibaforrás és nehezebb diagnosztika.
-
veterán
válasz Qtya123 #129868 üzenetére
Szép gép.
@LógaGéza:
-Hondához nem sokat lövök, itt dícsérik.
-Mondeo Mk4-em volt céges kombi: jó nagy, szuper futómű. A belseje sprőd, ajtó olyan hanggal záródik, mint a Wartburgban.
-Audi: magamnak ezt venném, egy időben nézegettem is, rengeteg az import flottaautó (kopasz felszereltség). Multitronicot NE!(Vedd figyelembe, hogy nem titkoltan a náczivágeneket kedvelem. )
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Bocs, hogy a Modit javítom ki , de szent meggyőződésem, hogy a dupla befecskendezést (szívócső + direkt) csak a 3. generációs 1.8 és 2.0 TSI tudja, az 1.4 nem.
Az 1.4 TSI legfőbb fontos újítása az MBQ óta (Golf 7 és testvérei), hogy dobták a láncot és újra szíjas a motor.
Más:
Volt/van itt többünknek láncos 1.4 TSI-je (brumi1024, joshua7, nekem 2 db), totál együtt lehet élni ezekkel a rémképekkel. Az index 1.4 TSI topikban sem olvastam arról, hogy valakinek elszakadt volna a lánc.1.6 FSI: sógornőmnek van 11 éve, főleg Bp-en rövidtávon + autópályán használták újkorától. Olajcsere + kárpittisztítás (2 kisgyerek) + karosszériázás (sógornő). A fogyasztására sem panaszkodnak. Ennek ellenére nekem sokkal inkább az 1.4 TSI kéne.
TSI témában amitől én fáznék, az a kompresszor+turbós 1.4, egyik fórumtárs most vett ilyent, szorítok neki.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
3 éve követem azt a topikot, ott senkinek sem szakadt el. Legalábbis nem emlékszem ilyenre.
Csak szóbeszéd van, hogy xymeséltehogyaszomszédjaunokatestvérénekasógora...Aftermarket lánc+feszítő szett ~40 ezer volt. Pár éve még nem volt utángyártott "okoskerék", csak gyári 100-150-ért.
Most az ebay-en 170 font (~ 70 ezer Ft) a komplett vezérlés okoskerekestől.Szerk. Pontosítok: értelmes, írni-olvasni tudó (IQ70+) nem hányaveti embernek nem szakad el, mert ha nagyon megnyúlik a lánc, akkor egy bazinagy hibakódot rak ki a műszerfalra.
Ha kicsit kerreg indításkor, az még nem a Világ vége.Gyári vezérlés szett, okoskerék nélkül, ~85 ezer Ft. Nem kell minden esetben cserélni az okoskereket (= vezérlésmódosító kerék).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz joshua7 #129955 üzenetére
Atiss88 fórumtárs újított be egy fehér G6 Highline 160 lovast, a hahus fotókon nagyon mutatott a gép.
Még lóg a 40 HD képpel!
Ha lenne most 1.4 TSI-m, akkor elgondolkodnék azon az eBay-es szetten Párkányból. Annyit nagyon megér, ha gyári és komplett.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz rbalint88 #130047 üzenetére
+1
annyi kiegészítéssel, ha sok cuccal jársz, de nem tetszik a Golf kombi (nekem speciel nem tetszik), akkor Octavia, abból az 5 ajtósnak is hatalmas a raktere. Kombiban kb. egyforma a Golf és az Octi méretre.#130052) B-L-A-C-K : nekem Golf7 5 ajtós van, ketten használjuk, ezekből egyikre se cserélném el. (szubjektív)
Előtte meg Golf 6 volt, nem kisebb a G7, de érzésre nem is nagyobb. Mindkettő 5 ajtós volt/van.A G6 előtt meg Octavia 2 FL Van egy szándékos anyagminőségbeli különbség a VW és a Skoda között; a Skoda az 500 literes csomijával praktikusabb, a Golf meg finomabb autó.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz htomi85 #130146 üzenetére
Én bp belvarosba nem engednek be 10 evnel öregebb dizelt vagy 15 evnel öregebb benzinest.
Athénba 20 éven keresztül nem engedtek be egyáltalán dízel személygépkocsit. Lehet, hogy csak a görög rendszámos autókra vonatkozott, de ez előbb-utóbb valóság lehet itthon is. Nem hülyeség amúgy.
Szerk: gondolom a válságtól döglődő autópiac miatt töröltek el a szabályt 2011-ben, ha előbb kipukkad a VW dízelbotránya, még mindig élne a tiltás.
@Damage: ezt a hirdetést...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz B-L-A-C-K #130192 üzenetére
Ha nincs kisgyerek, akkor akár lehet a világos belső is. Nekem 1x volt bézs bőr, azt sötét farmergatya rendszeresen megfogta.
A fekete meg komor, lehet mérlegelni.... azt a színt válasszátok, amit a feleséged szeretne (nálunk így szokott lenni, a műszaki tartalomba viszont nem nagyon engedek beledumálni; tetőablakot kért - kapott, ennyi) -
veterán
válasz B-L-A-C-K #130201 üzenetére
Persze, hogy nem bőr.
Ha nincs gyerek és más okból nem kell a nagy csomesz - pl. 2 db bringát szállítani - akkor szvsz Golf.
Octi 2 bringa, Golf 1 bringa.A színválasztás nálunk nagyon egyszerű; fekete vagy fehér, slussz. Fekete kényes, mert egyből látszik a por rajta, a fehér kényes, mert egyből látszik a kerek által felcsapott trutyi rajta.
Most fehér van, fekete tetővel, így kimaxoltam a fenti témát.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Hardcore café
- Xbox tulajok OFF topicja
- Hobby elektronika
- Mobil flották
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Formula-1
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest