-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
#94529552
törölt tag
-
#94529552
törölt tag
válasz LuckyL #143081 üzenetére
+1 Grat hozzá!
Így van, jobb kimélni a gépet, nem széthajtani. A másik fontos dolog a szabályok betartása. Előbbi és utóbbi is sokba fájhat. Meg ésszerűen csak a büntetéshatárig 135-ig hajtani, hogy a traffi hoppon maradjon.
Lesz rajta vétel utáni karbantartás, vezérlés csere, összes szűrő, fékek meg minden más ellenőrzése?[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz maxxenergie #143574 üzenetére
Golf kategóriát keres, a Mondi picit nagyobb. Így utólag ezért mégis jobb ajánlás az újszerű Pezsó városi használatra . Vagy marad a Golfnál.
-
#94529552
törölt tag
-
#94529552
törölt tag
válasz molnarpeter #143646 üzenetére
Itt például a DSG-t is felturbózzák a 2.0 TSI-hez, így már jobban bírja?
-
#94529552
törölt tag
Akkor ezek szerint az automatát meg kell fizetni vételkor, és 250-300k után is? Végül is a kényelemnek ára van.
Az Y megfordulásnál miért is fontos annyira sietni, ha nem üldöznek? Itt láttam, hogy a DSG-t is meg lehet erősíteni, és úgy 40%-kal tartósabb lesz, 1-2 lamellát hozzárakva. Úgy akkor már 350k km-t ha kibír, az elég jól hangzik, normál km futásnál az kb. örök élet. -
#94529552
törölt tag
válasz footy #143731 üzenetére
Ezeket gondolom nem tapasztalatból mondod, se a DSG-ről, se a hagyományos automatákról.
Nem bíznék meg abban, hogy rendesen cserélik az olajat egy használt automata váltósban is, ezért néhány kilót ott is érdemes az esetleges meghibásodásra félretenni. A fiatalabb 200-250k-t futott DSG-s autók pl a németből származók meg szerintem általában inkább hosszú autópályás utazásokkal tettek szert annyi km-re, nem városi használatban, és azért nem mindegy.
Nem mondom, van ára ennek is: Bei DSG-Fahrzeugen verstärkte 6 auf 7-Scheiben DSG-Kupplungfocvis Hát igen, de lehet, hogy még 20 év múlva is ugyanezekkel riogatják az érdeklődőket, mint ahogy ez a becsnepper barom is ezt teszi, de hogy a szoftvert most miért említi egy kérdezőnek? ez a két literes CRTDI egy jól sikerült motor, csak csalni nem kellett volna a motorvezérlő programmal. Most komolyan, ez noooormáááális? . Már csak az hiányzik a válasza végén, hogy vegyen inkább mindenki Honda Jazzyt az ő kereskedéséből.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz footy #143763 üzenetére
Hát sajnos valós adatokkal leinformalhato eletu auto az nem jellemző manapság, de ha igen, az még annyira fiatal és drága vétel lenne, hogy sokaknak felejtős. Amúgy a használtat mindenki inkább okosba szervizelteti itthon, és nagy részüknek fogalma sincs, hogy olajat kell cserélni az automatában, de ezt sztem te is tudod. Dexron III-ról azt se tudnák, hogy eszik vagy isszák. Az automata váltóval foglalkozók szerintem bőven el vannak látva melóval. Így hal meg az automata váltó. Hasznos tippek[link].
[ Szerkesztve ]
-
-
#94529552
törölt tag
válasz !Overdose! #143793 üzenetére
Én is csak kérdeztem, hogy van-e benne, mert mások erre is szoktak figyelmeztetni. Ha van, hát nem árt, ha tudja az érdeklődő. Vagy talán tilos a fórumon beszélgetni az autókról, most komolyan nem értelek . Máshol nem láttam, hogy rákérdeznél, ha valaki leír egy hiba lehetőséget egy autóról. Ezért van a fórum, nemde?!
-
#94529552
törölt tag
válasz !Overdose! #143796 üzenetére
Bocs, de azt se tudtam, hogy van-e benne . Nekem inkább a km és a szervizek, olajcserék nem tetszenek rajta, amit tisztázva kb. 10x jobb lenne a benyomás róla.
-
#94529552
törölt tag
válasz Kornel #143876 üzenetére
Hát, elég szokatlan forma, mondjuk úgy. Rendszeresen karbantartott, vezetett szervizkönyv A Reifenzentrale Rieger + Ludwig GmbH, vagyis egy gumis cég szerviz bejegyzései inkább elriasztanak, mint hogy pozitív jelzést hordoznának a 35 ezer km-enkénti olajcserékkel...
Luck Dragon A Lanosnak nagyon gyenge a beltere azokkal kopogós műanyagokkal.[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz Luck Dragon #143890 üzenetére
Az Astra hasonló technika, de sokkal jobb és szebb kivitelben. Semmi indok nincs a Daewoo-ra.
-
#94529552
törölt tag
válasz Luck Dragon #143893 üzenetére
Hmm. Ezzel most nem mondtál semmit, még szép olyat választ, amit ő szeretne, ezt minek ide írni?!
-
#94529552
törölt tag
válasz Pokskill #143966 üzenetére
Nem több, mint a többi márkával, ez inkább állapotfüggő dolog, de 206-ost én se találok olcsón, max ilyen 106-os lenne, de ki tudja milyen állapotú. A jófogáson is lehet Swifteket találni. Pl. 1, 2, de a vételáron felül tartalékolni kell még majd az átírási költségekre, és a vétel utáni karbantartásra is, mint a vezérmű csere, valamint összes szűrő és folyadék csere(motor és váltóolaj, fékolaj, fagyálló esetlege kormányszervo..), és a továbbiakat meg szükség szerint. Egy nagyobb autónál, mint a 626-os is, az egyéb költségek, és a fenntartása is jóval nagyobb lesz.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz vzsryl #144245 üzenetére
Érdekes, ahogy frissítettem, nálam is az Opel jött be a linken, talán a hírdetés feladója módosíthatott, vagy bugos a rendszer . Ilyen csodálatos narancs Astra F talán a Magyar Közútkezelőnek volt régen. A linken korábban egy Megane 1-es frissített verziója volt, ami a havas háttéren egész jól mutatott.
w333 Ok. Ennyi 406-ost találtam.[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz zgospel #144651 üzenetére
Valószínűleg nagyrészt pálya lehetett szerintem is.
Néhány vélemény: Vannak ott kétkedők, valaki 300k km-t javasol tartós tesztnek, amit kapásból elhárítanak, és egy másik szerint is semmi a 100 ezer km: 100,000km is nothing. Most fords start dying before 200,000km a good engine lasts well over 300,000km.[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz szabonagyur #144727 üzenetére
15e egy év alatt már ingázásnak számít?
Nem, az ingázás az, amikor naponta x km-t utazik valaki oda-vissza egy másik városban lévő munkahely miatt.Amúgy, pedig mindenki másképp csinálja, nem? Más nem megy haza, és nem ingázik, mert otthon van, és helyben melózik, és a szülők is helyben laknak. A nagy átlagról beszélünk, akik havonta 1x csinálnak egy bevásárlást például, stb, stb. Nem az itteni sokat autózó tagokról van szó, ne vedd magadra, te sokat mész kocsival látom.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz !Overdose! #144766 üzenetére
Most írták előtted, hogy a futómű nem tartós, és ezt a többi Alfáról is olvastam már itt.
-
#94529552
törölt tag
A második nagy győzelem ez az óratekerés és más autópiaci csalások ellen folytatott harcban. Azt írja, hogy Citroën-re, Peugeot-ra és Ford-ra is részletes adatokat szolgáltatnak egy cégnél.
-
#94529552
törölt tag
válasz Tsebacsi #145252 üzenetére
A Mondeo nem is az Octavia kategóriája, ezt is összekeveri.
LuckyL: A kérdező Octaviáról beszélt, te meg Mondeot említettél, ennyi. Ha már Ford vonal, akkor a Focus lenne a hasonló méret, de mindegy.
Kornelka, Persze lehet kövér, pl egy Superb, vagy S Merga, vagy Q7 is felőlem .
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
-
#94529552
törölt tag
válasz tresh #145430 üzenetére
Más meg 1.9Misit nem adna a b5.5 passat-ra, de ha vernék, még akkor se. Azt azért csak megérted, hogy nem mindenki akar egy nagyobb méretű, magasabb kategóriás, és drágábban fenntartható Passatot, meg aztán dízellel se akar mindenki járni közülünk.
pocokxx Lehet, és ennyi idős autónál, már inkább az lenne a csoda, ha sérülésmentes lenne. A km-t esetleg érdemes lehet lekérdezni a márkaszervizben az alvázszám alapján.[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz runner 125 #145506 üzenetére
Olvass utána inkább te, hogy van-e ami elromlott ezekből. Ha nem kapta meg a törődést, bármikor bekrepálhat, akár gyűrűtörés és bármi komolyabb dolog is előfordulhat nála. A másik, hogy még a jósok is tévedhetnek.
-
#94529552
törölt tag
válasz runner 125 #145509 üzenetére
Ok, azt tudtam, hogy volvós (meg talán hondás is)vagy. A Murphy törvény szerint, ami elromolhat.... 1 db a sok eladott közül nem sokat számít a statisztikákban, de ott is csak akkor jelenhet meg, ha márkaszervizben javíttatod.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz Kornel #145512 üzenetére
Hagyjuk már ezt, jó? Olyan, hogy valami nem romolhat el ilyen nincs. Most mi értelme ezen rugózni itt?
Ha jól emlékszem nálad is voltak/vannak gondok, meg másoknál is, és drága a javítás, te magad írtad. Akkor meg? Ennyi.
Hogy miért vette, az nem volt kérdés, az a magánügye mindenkinek .[ Szerkesztve ]