-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
#94529552
törölt tag
válasz elistvan #152186 üzenetére
Már csak a klíma miatt se ártana nem a kisebb motorral venni, szerintem. Sajnos a nepperektől mindig lehet valami átverésre számítani. A vezérlésnél az újabbak már a módosított verzióval jönnek ki, de nem tudom ez mikortól van[link]. De az is lehet, hogy a 80K+t futott egyik-másik példánynál már ki cserélték az erősített verzióra[link], rá kell kérdezni, bár a nepper nem biztos, hogy tud rá válaszolni. Ezeket általában csak akkor cserélik, ha átugrik, és megváltozik a motor járása., vagy esetleg nem indul be, mivel nem volt km szerinti előírás rá. Amit néztél a drágábbik autó elég drága, mert én találtam egy fiatalabbat olcsóbban[link], és így messziről nem néz ki rosszul, és elvileg magánszemély. ESP-ről itt olvashatsz leírást.
-
#94529552
törölt tag
válasz elistvan #152192 üzenetére
Néztem a jófogást[link], de ott is jóformán csak céges hirdetés van, 2-300k km-ekkel.
molnarpeter: Miért? Ha nem kajtatsz semmit, a vezérléscsere a másik motornál is kell, pl. a dupla vezérműszíjas 1.4 16V motorban szerintem sokkal drágább, de mint Kornél írta, még egy láncos Jazzy-nél se megkerülhető a vezérlés csere, de azt nem tudom,
annál mennyibe kerül ez a művelet. Mindegyikre költeni kell,
nincs költségmentes autó. Miért igényel figyelmet a vezérműlánc?
Amúgy tapasztalat is van, vagy csak idézetek, és ilyen vicces következtetések?[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz AwfulTruth #152303 üzenetére
Ilyen vélemény is van:
Remekül összerakott kiskocsi bosszantó hibákkal.
A kintről behozottakat érdemes kerülni, mert szinte minden példánynál visszatekerik a kilométert. Állapotot veszünk az igaz, de nem mindegy mégis, hogy mekkora az átverés. Egy jó hazai Swift lehet, hogy jobb lenne az ilyenektől.
elistvan Ez elég baj, hogy nem lehet az óra állást lecsekkolni a márkaszervizben.[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
Swift csak példa volt, de az legalább itthoni, és gyorsul is, meg nem széttekert órás kintről, és bővebb a választék[link]. Előtted olvasom, hogy a Jazz váltóhiba is létező probléma. Meg azért a dupla gyertyacsere(8db drága gyertya? ) tud költséges lenni. 40-50 ezrenként? Ha trehány a gazda akkor berohad az a kocka másiknál is, ugye?
-
#94529552
törölt tag
Nem azt írják: "A 8 gyertya 30-40k körül mozog". , vagy itt is: "I]iridium magos gyertya 8000/db" Gondolom a belevaló az 40 ezret bír, az ilyen 1500Ft-os meg 6-8 ezret max. De minek ez a sok gyertya ha mégse megy rendesen, pedig ezt írják: "az ikergyertyás motorvezérlés állítólag nyomatékossá teszi a motort"? Az 1.3-as vasaló Swift ehhez képest azért szedi a lábait rendesen.
-
#94529552
törölt tag
Ez vicces volt tényleg: mennyiért cseréltem ÉN a 8 gyertyát a kocsimban? Te tudod, mennyit számolsz fel magadnak.
Utángyártott és helyettesítő olcsó cuccokkal biztos tartós lesz. Pl. gömbfejeket is gyárthatsz, ha van mestervizsgád. Nem nagy ügy. De 1300Ft-os gyertyával 40 ezer km? Ez felettébb érdekes.No-no. Nem, ne hidd, hogy pont egy ilyet használóval akarok róla vitatkozni, csak azért írok véleményeket, amit másoktól látok, mert erős itt a Jazz hype, mint régen Kornél idejében a Kuvikozás a kezdetben, amikor megvette, és az ilyen nem annyira hasznos. (aztán szépen megismerte, és leírta a valós hátrányait, amiket nem is mindet lehet megoldani, amit igen,
az meg rohadt költséges benne) Aztán szerinted mindenki hülye, aki leír valami negatívumot a saját márkádról itt a fórumon.
Hátrányokról meg szinte semmit, azt csak a többiről.
Főleg fanboyokkal nem fogok vitázni, meg japófanokkal, de aki még moderátor is, azzal mégúgy se, csak beszélgetek, mert itt lehet, hiszen azért van a fórum.elistvan Szerintem a gyertyán kívül nincs ahhoz se semmi, ami hosszabb élettartamra lenne tervezve, és még drágább is hozzá az alkatrész; mert most nem olyan világot élünk, hiszen fogyasztói társadalom van. . Asszem valamelyik Skodában is van, hogy csak 60k vagy 90k-nál kell gyertyát cserélni, de hirtelen most nem tudom melyiknél. Soknak tűnik az is, de ha egyszer az a gyári előírás....
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
Micsoda? Nem is írtam, hogy lehülyéztél bárkit, bár elég furcsa ez a mondatod: Lehet a netről összekukázni kitudja kik által leírt dolgokat de sajnos azok nem biztos, hogy igazak Nem kukázás volt, hanem egy vélemény egy Jazz tulajtól, már bocs.
Ferdítesz, mert itt senki nem fikázott, mint ahogy te próbáltad a Swiftet lejáratni(vagy mint korábban a VAG autókat fikáztad magad bőven) Ezek Honda tulajtól és itteni tagoktól származó idézetek és vélemények voltak.
Hol láttál te tőlük fikázást????
A ő véleményüket semmibe veszed, és csak a fanboyság beszél belőled még mindig. Véded a mundért erősen. Már nem hisztizel? De! Már a kérdésre sem válaszolsz, annyira pipa vagy? 1300 Ft-os gyertvával 40k?Gondolom ez most megint egy személyes tapasztalatod a Jazz-ről...
Nem, személyes tapasztalat az autókról, te ismersz 1-2 típust, én meg többet és huzamosabb ideje nálad, de azért én kérek elnézést.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz uffneked #152368 üzenetére
Olvass utána, hogy mit írnak itt az Astra motorjairól. Az adatoknak itt utánanézhetsz, fogyasztás, gyorsulás, stb.
A fontosabb az, hogy rendben legyen az autó állapota, mert pl. a Golfból is az 1.4 16V se lesz olyan dinamikus mint a mostani, de az 1.6-os se, mert ezek nehezebbek. Hasonló méret és kategória a többi márkából is megfelelhet, lényeg az állapot, meg hogy mit találsz ennyiből odakint. A Téma összefoglalót is nézd át.[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
-
#94529552
törölt tag
vzsryl szerint teljesen típushiba mentes. Nekem 8, de most akkor kinek higgyen a szegény érdeklődő?
[vilike] Már miért ne beszélgethetnénk a fórumon? Nem esszük meg egymást, nem harap senki, akkor meg? Ha elmész egy fórumtalira, vagy a bitpork féle évi rendes találkozókra, akkor ott is hallgatsz, mint a sír?
-
#94529552
törölt tag
válasz Luck Dragon #152567 üzenetére
Szerintem csak találgatás volt a Vectra A és az Astra F miatt -
#94529552
törölt tag
Elég sok megoldást a GM-től vettek át így műszaki alapjaiban kvázi egy Fiesta.
GM-től vették a Ford technikát, ez biztos? Vagy csak koppintások halmaza?Felesleges az 1.4-es a Jazzbe ezek szerint:
Ami viszont talán tényszerűbben tükrözi az autó mozgékonyságát, az a gyár magyar honlapja által titkolt gyorsulási adat. Külföldi honlapokon ez ugyanis megtalálható, és ott feketén-fehéren kiderül, hogy az 1.2-es Jazz százra 13,7 másodperc alatt gyorsul fel és még a nagyobb motornak is kell 12,9 másodperc.
[link]Flexi, csak löttyen a benzin, meg gyenge a fűtés, vagy ezek nem zavarnak mást?
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz #03969024 #152638 üzenetére
Ezt komolyan kérdezed? Vajon egy sokkal nagyobb méretű és esetleg 2x annyi ccm-es autót miért is drágább fenntartani, üzemeltetni, stb., mint egy kis Fiat Puntót, vagy Kia Pride-ot és Picantos-t? Adó, biztosítás, üzembe helyezés, üzemanyag, alkatrészek, és lehet akár 2x annyi motorolaj példaként mondva. Soroljam még?
Körül kell nézni a kisebbnél is alkatrész ügyben.
Vagy te azt mondod, hogy egyformák a költségek? Kinek melyik a legszebb, ez megint változó. -
#94529552
törölt tag
válasz andrisbandi #152640 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz Kar07 #152647 üzenetére
Megkíméltnek tűnik. A képeken a szervizköny látható, egy igazolás a műszaki felülvizsgálatról, + egy számla. Az a hosszú lista csak a szervizszámla, 180k km-nél, és nem is olcsó. Ilyen korú autóknál kisebb sérülések mindig benne vannak a pakliban bárkinél, nem abból kell kiindulni, hogy hiányzik egy felirat.
-
#94529552
törölt tag
válasz zsinnyegtet #152772 üzenetére
Mert el akarja adni, nem pedig a neppertelepen nézegetni hónapokig. Tudja, hogy utána lehet nézni, meg azt is, hogy ezt nem mindenki teszi meg.
-
#94529552
törölt tag
válasz thomasthomas #152825 üzenetére
1.8-nak vannak nyűgjei is. Földes utakra se a legjobb választás[link].
-
#94529552
törölt tag
-
#94529552
törölt tag
válasz diegho #153201 üzenetére
Nem olvastad el? Azt írja, hogy évek óta tudtak a problémáról, tehát nem csináltak semmit, csak amikor megtörténtek a balesetek:
2009-ben egy rémült amerikai autópálya-rendőr hívta a 911-et azzal a hihetetlen történettel, hogy az autójának beragadt a gázpedálja, és nem tudnak megállni. A csaknem 200 km/h-s sebességre felgyorsult Lexus később balesetet okozott, és az autóban ülő négy ember azonnal szörnyethalt. Ilyen és ehhez hasonló történetek tucatjával fordultak elő a Toyotákkal, ráirányítva a figyelmet a japán gyárra. A vezetőség elutasította a vádakat, kezdetben vezetői hibára fogta a szerencsétlenségeket, később pedig a nem megfelelően elhelyezett padlószőnyegeket említette mint lehetséges okot. Mikor bebizonyosodott, hogy nemcsak hogy az autókkal van baj, de a Toyota évek óta tudott is a problémáról, óriási botrány kerekedett belőle. 2012-ben az amerikai kormány minden idők legnagyobb bírságával, 1,2 milliárd dollárral sújtotta a Toyotát, amelynek egyébként is majdnem tízmillió autót kellett visszahívnia.Ezt olvastam még róla: súlyos szakmai hibát is vétettek a management részéről, amikor CC paramétert kezdtek el spórolni. A Toyota ezt egy szándékossággal még megfejelte az elektronika fejlesztése során, amikor a gázpedál jelét a fékpedál jele elé priorizálta. Az utóbbihoz mérten olcsón megúszta a cég.
-
#94529552
törölt tag
válasz andrisbandi #153216 üzenetére
Akkor jól ráfizetett a felelőtlenségre. Legalább a megbízott referált volna a kocsiról, akár fotókkal is, és az adásvétel előtt még egyeztettek volna.
-
#94529552
törölt tag
Az ilyen nepper aztán nagyon tudhatja, hogy miket kell cserélni. Még az is lehet, hogy 2x ennyit kell rá költeni, vagy csak a felét.
Lacy6 Csak motorolaj és az olajszűrő meg egy fékbetét ment bele 2013-óta? Se műszaki, se gumi cserék, se vezérlés, összes szűrő, összes folyadék cseréje sem volt meg?.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Vezetékes FEJhallgatók
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Óra topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Windows Insider Program
- SörcsaPH!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Rowenta X-Force Flex 9.60 Aqua 4in1 kéziporszívó
- Metabo 4Ah LiHD akksik eladóak - 2db, vadiúj, 0km-es, 0 töltésű 2023.04 havi gyártás
- Delonghi Rotofry forgókosaras fritőz olajsütő F28311.W1
- Economy takarékos vízszűrős zuhanyrózsa! Klórszűrő zuhanyfej dobozában nagyon szép állapotban eladó!
- VW/Audi/SEAT/Skoda Acélfelni 6JxR15
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen