-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
#94529552
törölt tag
válasz hobizoli #134018 üzenetére
Mindegy, de mégis így működik. Az eladott autók is be vannak tervezve, ott se lehet csúszni. Raktározás például szinte semmi nincs a gyárakban. Az említett esetben volt annyi tartalék a rendszerben, (és nem is tudhatjuk, hogy oldották meg) másként nehéz megoldani, mert borulna minden, most egy vevőt vesztenek ezzel, amúgy meg mondjuk 100-at, meg a jó hírüket.
A beszállítónak is van beszállítója, és esetleg még annak is, stb.[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz Integrale #134022 üzenetére
Az olaszok sem tudták megoldani, és vissza adják a vételárat inkább. Fogalmad sincs ezekről a dolgokról, csak fújod megint ugyanazt. Senki nem csúsztat semmit egy autógyárban, most miért nem lehet ezt felfogni? Te nem értesz meg semmit, és csak neked lehet igazad mindenben. Uncsi.
-
#94529552
törölt tag
válasz hobizoli #134024 üzenetére
Én elhiszem neked, de te is gondolj bele, most 3 autót kell pluszban gyártani, a jövő héten kettő, majd egy hónap múlva 7 darabot, és így tovább, soha véget nem érő történet és káosz lenne belőle. Mert mindenütt közbejön valami, ilyen az élet, a darabszám meg előre meghatározott. Van azért ott extralista is egyébként, ami tovább bonyolítja a dolgot minden egyes darab plusz autónál.
lancerboy Sajnos volt baj velük rendesen, ezért szerintem a zsiguliknál alkalmazott dobfék jobban bevált akkoriban.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz hobizoli #134030 üzenetére
Ezt innen nem dönthetjük el, hogy mikor és hány alkalommal lenne ok belenyúlni a gyártásba, hiába is saccolgatunk vagy tippelünk. Nem lehet és kész, el kell fogadni.
Volt itt téma, hogy egy rendelést elszúrt az értékesítő, és nem lehet már módosítani sem a gyártási folyamaton, pedig még van vissza vagy 2-3 hónap. Nem tudom, végül sikerült-e megoldani?A mercinél volt olyan, hogy a tárcsafékben volt a dobfék, az jó megoldás volt.
-
#94529552
törölt tag
válasz Gombinyó #134070 üzenetére
Egyet értek ezzel a szemlélettel, ha valami gond van, azt minél előbb tegyük rendbe, mert esetleg nagyobb bajt okoz. Ha nincsenek meg a feltételek az otthonodban a javításokhoz, akkor persze máshoz kell vinni, ami +idő és pénz, de ez van, ha használtat veszünk. Aztán meg minden használt autó életkor, km, és állapot függő, nincs mit tenni. Autózni meg muszáj. Astra H-ból van 1.3, 1.7, és 1.9-es dízel is, akkor melyiket miért, vagy miért ne? Már ez a kérdés se egyszerű, és benzinesből is van variáció bőven.
-
#94529552
törölt tag
válasz fi:zi'k #134096 üzenetére
Az egyedül az én saját magánügyem, hogy mit vezetek. Eddig még senki nem bizonyította, hogy ne lenne igaz, amit mondtam, de ez téged ne zavarjon. Sem a kereskedés, sem a gyár, még az itteni Alfa fanok sem, és gyanítom, hogy te sem fogod. Ha pedig így van, akkor miről beszélünk?!
De most egyáltalán nem értem ezt a felelősségre vonósdit egy fórumon!?[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz fi:zi'k #134110 üzenetére
Azt csak te mondod itt hogy mindenki hülye, csak te vagy helikopter, mert eddig ilyet én nem láttam. A tények is nekem adnak igazat, támassza alá más, aki vitatkozott velem, egyébként ez nem kötelező, mindenki a saját véleményét mondja, tudás vagy meggyőződés alapján. Az autó/ipari példák meg nagyon sánták, szóra sem érdemes, hogy egy autógyár esetében ilyet emlegetnek. Jöhetett volna valaki a péküzemből is, ennyi erővel.
Azzal egyetértek, és én is azt mondom neked, hogy ha állítasz vmit, akkor nem árt, ha alá is tudod támasztani azt. Különben csak böfögés. Miért nem az állításomat cáfolóknak mondtad ugyanezt, és még azt nem értem, miért pont rám támadtál?
Vagy miért nem írod ki a szabályzatba, hogy mindenki csak akkor mondhat véleményt egy fórumon, ha alá is támogatja majd tényekkel? Mi ez az érdekes és egyedi megkülönböztetés? Nem értelek.[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
Az a daewo ezeréves, és nagyon hulladéknak néz ki, akkor már inkább AstraF-et keress pl. Combi változatban. Ha nem akarsz Suzukit. Amúgy ez a kategória mind zsákbamacska, öreg Escort vagy a Mondeók is, bármit is írnak róla, és csak a használat során derül ki, hogy milyen vétel volt.
-
#94529552
törölt tag
válasz lenko #134251 üzenetére
Csak 1 ilyen kereklámpás Cross Polo van. Az A2 mondjuk kicsit jobban néz ki.
-
#94529552
törölt tag
válasz Luck Dragon #134288 üzenetére
Most meg éppen te "rugózol".
-
#94529552
törölt tag
-
#94529552
törölt tag
válasz fi:zi'k #134336 üzenetére
Ok. Elolvastam, és ezt találtam eddig: Amennyiben választott már külföldön járművet, úgy – előzetes árajánlat alapján – biztonsággal hazahozzuk.
Pár éve volt olyan, hogy egyes cégek külföldi túrákat szerveztek, pont autóbehozatali céllal, de ez már nyilván kihalt.[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz molnarpeter #134821 üzenetére
Az terjed. Védekezni meg tilos ellene, mert ugrik a garancia.
-
#94529552
törölt tag
válasz Gabesz87 #134855 üzenetére
Nem tudom milyenek a Jazz-ek, használatóságra és a fenntartási költségei, de az a bizonyos nepper csak a saját bizniszét építi, azért ajánlja azt amit, mart a saját érdeke ezt kívánja. A Jazzt nem ismerem, és konkrétan még nem is próbáltam, szóval a típustól most elvonatkoztatnék.
-
#94529552
törölt tag
válasz Gabesz87 #134862 üzenetére
A hozzáértése egy neppernek annyi, hogy melyiken tud több hasznot minél gyorsabban realizálni. Sose bízz meg egy nepperben. Vajon miért tekerik a használtatók km számlálójának a 90%-át?
ACAB95 Állítólag nagyon orr nehezek ezek a dízelek, talán e miatt problémásak az első futóműveik.[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz Tsebacsi #134885 üzenetére
Egyetértek. Na és vajon az indiai gyártású kocsikat forgalmazzák-e Japánban és a világ összes országában, vagy csak szegény kelet-európa ilyen "szerencsés"? Mert ide a mostani Lada, és Dacia után már minden jöhet.
Mint régen talán a maruti is onnan jött, na az se kéne. -
#94529552
törölt tag
válasz Johnny198612 #134927 üzenetére
Első kocsinak talán jobb lenne egy jó kis hazai Swift.
-
#94529552
törölt tag
válasz Kornel #134987 üzenetére
Tudom, neked most a "csakahonda". De kíváncsi lennék, ha netán Fiat-ot veszel akkor most állandóan itt Fiat-oznál, hogy az a legjobb autó a világon, legalább is a részedről. De ezt már sose tudjuk meg. Egy H Astra szerintem jobb a Jazznél, vagy egy 2-es Swift-et is előbb vennék, de nem muszáj egyetérteni.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
#94529552
törölt tag
válasz mdani01 #135017 üzenetére
Felőlem járjon Swifttel, de te mégis hol láttál AstraH ajánlást? Melyik csatornán? Én csak azért szólaltam meg, hogy ne pocskondiázzák ami nekik nincs, mert ugye mindenki a sajátját dicséri elsősorban. Unalmas az autó, hát akkor ne nézze. Emellett sokan lehetnek elégedettek a típussal, de az nem kell, hogy fájjon másnak. 😃😉
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Trollok komolyan
- Politika
- Parfüm topik
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Horgász topik
- HBO Max & OD topic
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen