-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz Imilenni #165232 üzenetére
Haversrác most vett a csajának három kilóért egy 1.1 benzines Peugeot 206-ot. 2002-es évjárat de a küszöb sarkait leszámítva egy pötty rozsda nincs rajta sehol. A főváros környékén megnéztek 10+ darabot belőle komolyabb rozsda gondja nem volt egynek sem. Budapesti forgalomban hét liter körül eszik városon kívül stabil ötfél úgy, hogy a kiscsajra rendszeresen rá kell szólni, hogy rakja már be ötödikbe. (értsd.: pörgeti mint az állat mert nem hallja a motort ) Alkatrész nem vészes hozzá és rengeteget gyártottak belőle így bontók is tele vannak az alkatrészeivel. Első autónak nem rossz szerintem, és mégsem egy Suzuki Swift.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz hobizoli #165251 üzenetére
Nagyon elszállt az áruk. De nem csak a különlegességnek számító összekerekes turbós autóknak a sima proli mezei sportmodelleknek is. Nézz meg egy Kadett GSI-t, Delta HF Turbót, Renault 5 GT Turbót vagy bármit a nyolcvanas évek végéről. Csillagászati áron mennek az eredeti állapotban megőrzött buzerálásmentes példányok.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Szevam #165290 üzenetére
Öreg autó már keress valami fiatalabbat, biztonságosabbat, gazdaságosabbat. Én nyolc kilóból tuti valami 1.4pd motoros VAG konszern autót vennék 600 környékén. Valami kisebb méretűt amivel jól el lehet lavírozni a városi forgalomban (Polo, Fabia, Ibiza, Cordoba. Arosa, Lupo). Motorikusan nem egy taposóakna a tipikus dízeles nyűgök nem jellemzőek rájuk. Fórumtárs téli fogyasztása Polo 9n 1.4 TDI-vel [link]. Alkatrészáraitól nem kell megijedni. Sem a pd elem sem a nagynyomású szivattyú nem vészes hozzá ráadásul fel is újíthatóak nem kell egyből cserélni őket ha elromlanának. Kettőstömegű nincs bennük, egy gonddal kevesebb. Turbó úgyszintén baráti áron felújítható, ha nem akkor is százezer alatt kapsz rá egy újat. Kisvárosi forgalomban elketyeg öt liter alatt autópályán szintén városon kívül 100km/h-nál négy liter körül eszik és egész dinamikusan lehet velük mozogni főleg városban. Eszembe nem jutna benzinest venni.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz hobizoli #165308 üzenetére
Nyilván öregek de fél milláért ne várjunk csodát. Meg aztán a mai napig ennyi évesen sincsen semmi motorikus nyűgjük akkor meg kit érdekel, hogy mennyire régi konstrukció? PD-ben én személy szerint azt szeretem, hogy faszán lehet vele legózni. Ha pisálni kezd a befecskendező már 15k-ért kapsz hozzá kompletten bevizsgált hibátlan bontottat és elég csak a problémás darabot cserélni nem kell egyben az összeset. Amúgy is csak három darab van a motorban szóval az sem lenne egy nagy érvágás ha az összeset cserélni kéne. Más baja meg a konstrukció primitívségéből adódóan nem nagyon lehet. A hangjával hidegen vallatni lehet meg a váltója is túl rövidre van áttételezve (szerintem) de semmi más negatívumot nem tudok felhozni ellene. Jól megy jól fogyaszt aprópénzből fenntartható nem szervízigényes. Fél millió alatt is akadnak már jó vételek 800k-ért pedig sok extrás sok lufis 2004-5-6 évjáratú gyártás végi fl Fabia Classic is van belőle aminek már rég minden problémáját kigyomlálták addigra. Vagy egy lepukkantabb A2-t is vehet nyolc kilóért ami még lefosott állapotban is messze egy Punto II felett áll anyaghasználatban, összeszerelési, minőségben, zajszigetelésben, tartósságban, megbízhatóságban és ugyanúgy euro4 az is. A konkurenciával ellentétben az rohadni sem fog soha ami nem kis fegyvertény ha már tízenéves autókról beszélünk.
(#165305) hobizoli: Dehogynem olvass bene tdiklub-on a felni/fék/futómű topikba. Köpőködnek rá a tulajok szépen már aki még olyat hajt. Azt a túlbonyolított user szopató futóművet sosem értettem, hogy miért kellett. A precíz kormányzással és a jó úttartással indokolták vagyis ez volt rá az érv a gyáriak részéről. lol. Egy ilyen lomha tohonya vasbálnának kell is a "race" futómű. GTI-k meg kapták a proli futóművet meg szar csatolt lengőkarost hátra (kivéve 4motion). Azt pont elég volt hogy a boyracerek megtalálják vele az árkot rosszabb esetben a parkoló autókat mint a váci úton a piros golfos hülyegyerek.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz akos727 #165326 üzenetére
Egyik kedvencem Lupo 1.4-ről nyilatkozott emberünk: meg lehet vele lepni nagyobb prémium márkákat.
Szerintem jellemzően az első autósok érzik így akiknek nem nagyon van viszonyítási alapjuk. Minden esetre megmosolyogtatóak ezek a kijelentések.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Johnny_vT #165346 üzenetére
A fb dízel tuning csoportban rendszeresen ez ment. Valakit valahol legyorsult valami füstokádó fos szaladt az illető és gyorsan beírta, hogy kié meg, itt van-e a tulaj. wtf?...
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz Luck Dragon #165366 üzenetére
Én kifejezetten szeretem ha keményebb az ülés egy autóban. Valahogy jobban esik az ülés benne hosszabb távokon. Egyedül arra vagyok háklis ha egy ülés derékban rossz. Ha nem támasztja a derekamat vagy pont, hogy nyomja akkor felejtős. Fabiával egyszer mentem hosszabb távot de nem rémlik, hogy kényelmetlen lett volna. Sima alapfelszereltségű sdi volt.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Johnny_vT #165368 üzenetére
Gondolom ő is a bevált csapaton ne változtass elvet követi. Ő aztán tényleg sokat megy gondolom már rég lecserélte volna ha bármi baja lenne vele a szervízigény, fogyasztás, kényelem vonalon elindulva.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz bitpork #165424 üzenetére
Attól még soha sem tennék az autómra ilyen szarokat ha nagyon-nagyon csóró lennék akkor sem. Saját szememmel láttam olyan néhány ezer kilométert futott gyakorlatilag új nankang sportgumit aminek fél tenyérnyi darabok szakadtak ki a futófelületéből egy reptéri miniralin pedig csak egy 170 lovas utcai Renault Clio-n volt. Kösz de nem. Ingyen sem.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz bitpork #165435 üzenetére
Versenyeken profilmélység alá lekoptatott mások által levetett használt nyári utcai gumikon szokott menni. Normális gyártó használt gumijával sosem volt semmilyen probléma pedig elhiheted, hogy extrém terhelésnek vannak kitéve. Gondolta rápróbál az új gumira ha már ilyen olcsó. Első alkalommal kukázta is az egész szettet. Mai napig nem érti sem ő sem én, hogy hogyan kerülhet forgalomba az ilyen selejt ipari hulladék gumi az EU-területén. Sajnálom, hogy nem készítettem róluk képet. Az olcsó húsnak híg a leve alap igazság erre is áll.
"Ne a gumit hibáztassuk már ha nem arra használják amire szánva van!"
Nankang Ultra Sport. Arra használta amire a gyártó szánta...
"reptéri veretés meg a 300LE kihasználása nem szabálykövető utcai viselkedés. Szerintem."
Szerintem meg olvasd el újra a hozzászólást amire válaszoltál.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz IMIIKE1998 #165470 üzenetére
Szerintem nincs.
A rozsdára kell figyelni nagyon, ha találtok egy alulról rozsdamentes bácsiautót azt azonnal meg kell venni még ha elsőre drágának tűnik akkor is. Bármi más hibája van azt néhány tízezer forintból meg lehet javítani ki lehet cserélni. Iszonyú olcsó hozzá a bontott alkatrész és rengeteg van belőle.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Dyrtyho #165743 üzenetére
Szerintem hagyd ezeket a fapados szarokat. Vegyél egy hetes bmw-t ugyanennyiért mert olcsóbb fenntartani mint egy bravót vagy astrát. Kamelot majd kiokít, hogyan kell ezt csinálni. Tuti jó barátok lesztek.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Laraxior #165792 üzenetére
Én azt nem értem fwd autóba minek a hosszmotor. A tiédben is meg lehetett volna oldani csak akkor a homlokfalnál kezdődött volna a motorblokk mint anno a Audi 80-ban. Ez ritka szar megoldás minden szempontból.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Ja, a váltó az első tengelyre esik a motor pedig messze az első tengely vonala elé amitől orr nehéz és vállalhatatlanul orrtolós lesz. Féltengely hossza lényegtelen. Subarusok szokták emlegetni, hogy de király megoldás de gyakorlati haszna kb. semmi nincs.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz takacsbotond #165871 üzenetére
Szívódízel Golf. Viccet félretéve bármi ami japán és szívóbenzines. Például egy jó Mitsu Colt ha nem szeretnék Suzukit bár egy vasaló Swift még jobb lenne erre a felhasználásra. Az is egy teljesen korrekt autó a három ajtós pedig egész jól is néz ki belőle.
(#165883) takacsbotond: Cimborám sok-sok éve egy Yamaha DT 80 LC2-vel futárkodik a fővárosban. Az 1:1 a 125ccm verzió csak a blokk más benne. Még a hangja is olyan mint egy ötvenesnek így sose volt belőle problémája ha megállította a yard. Simsonnal brutális önszopatás lehetett futárkodni. Logout bejegyzésért kiállt a téma!
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz #94529552 #165909 üzenetére
Citrom C2 HDI valahol öt és fél és hat liter között eszik városban ha úgy mész ahogy a forgalom halad. Ha sietősre fogod előzgetsz minden zöld lámpánál nagy gázzal kilősz, hogy kényelmesen át tudj sorolni stb... akkor simán reális a plusz két liter vagy akár még több. Városi dugóra amikor a Hungárián másfél óra alatt teszel meg két kilométert ugyanez áll.
#165911: Azzal. Csak azért mert valami kis ccm meg dízel ilyen körülmények között az sem fog keveset enni.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz #94529552 #165921 üzenetére
Az is át tud sorolni aki nem idegbeteg módon tolja a lámpánál.
Aha. Vezettél te már bármilyen 1.4 HDI motoros autót? Tökmindegy milyen bódéban van ha elől állsz a lámpánál és benézted mert a belsőben vagy de a következő 300méterre lévő lámpánál le kell fordulnod a kanyarodóba konkrétan idegbeteg módon padlózni kell annyira g*ci lusta egy jószág, hogy elől legyél és ne kelljen két sávon keresztül tolakodnod. Volt szerencsém Fiestában és 206-ban is hozzá. Egy vicc az a motor. Ha nyomod akkor semmivel sem fogyaszt kevesebbet mint egy kétliteres dízel ami kb. 50%-os gázpedálálláson megy úgy mint ez szétgyilkolva. De persze lehet nyugger tempóban is közlekedni várost nézni meg 1800nál felváltogatva finoman átkrúzolni a városon, hogy keveset fogyasszon csak akkor anyád pár perc leforgása alatt annyit fog csuklani mint életében még soha mert mindenkit feltartasz. De konkrétan mindenkit.
mod: az megvan, hogy egy reklám videót linkeltél?
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz #94529552 #165924 üzenetére
"Ne támadj már rám mindenért zsigerből, és olvasd inkább el az előzményeket is, mielőtt ezt teszed"
Ja jó.
molnarpeter: "Padló-parketta és klíma mellett 1.4 HDi is megeszik 8 litert."
Te: "Ez elég brutális példa volt, talán versenypályán használják így az autókat, nem a közúton."
hobizoli: "ne rohogtess mar hat azert varosban (Bp) a forgalomban jarva siman meg lehet etetni vele ennyit"
Te: "Az 1.4 HDI-vel?, na ne röhögtess már."Én pedig erre írtam azt amit. Az 1.4 HDI-nek ki kell taposni a belét, hogy haladni tudj vele a fővárosi forgalomban és kikerüld a hetvenes táblánál óra szerint ötvennel balf*szkodó molylepkéket. Jártam egy TDCI mk6 Fiesta Van-al egy darabig. Üresen kőkeményen padlózva egy személlyel 16sec kellett neki, hogy elérjen százig pedig az jóval könnyebb mint a személyautó verzió mert se hangszigetelés se kárpit se hátsó ajtó se üveg se övek se semmi nincs benne ami az ötajtósban benne van. Így volt 1050kg lemázsálva porzó tankkal. Még az ezres automata régi Swift is jobban megy pedig annál csótányabb autó nem sok van...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz #94529552 #165933 üzenetére
Pfff...
#165934: A videóban kiragadott rész valami szar vírusvideó amit az orfk készített baleset megelőzési céllal vagy 10éve ami még az iwiw-en terjedt. Népszerű embereket kértek fel ilyen f*szságokra. De látom ez sem ment át mire gondolok. Sebaj.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz #94529552 #165936 üzenetére
Nem érzed kínosnak, hogy úgy viselkedsz mit egy sértődött ötéves? Ha nem tudsz érvelni ne gerjessz vitát. Ilyen egyszerű... Viszlát.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Laraxior #165948 üzenetére
Az a helyzet, hogy az autókat feltörő tolvajok nem épp az agysebészek és az atomfizikusok közül kerülnek ki. Szóval ja, simán a tiédet fogják felnyomni ha valami könnyű préda van szem előtt hagyva benne. Egy tablet pont az mert könnyen mozgatható könnyen elrejthető könnyen eladható kereslet is van rá szóval...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Stylewars_kp #166092 üzenetére
Egy ilyen kell neked. 1.9 motorral kézi váltóval. Nem egy rakéta de lehet vele előzni is. Egy jó füsti chiptuning 40k rá és rögtön megtáltosodik.
mod: vagy ha elég bátor vagy hozzá akkor ez is jó vétel lehet.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz hobizoli #166101 üzenetére
Ennek ellenére én azt mondom el kell menni meg kell nézni. Ha tényleg csak váltó miatt lett leállítva és javítás + nagyszervíz után mehet vissza az utakra akkor nem rossz vétel úgy ~400k-ig.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Luck Dragon #166104 üzenetére
Ezek nagyon öreg autók már. A Corsa és a KA már új korában is úgy csuklott össze egy balesetben mint egy harmonika. Gondolj bele milyenek lehetnek most húsz évesen a torziósan meggyengült, itt-ott korrodált karosszériával. Friss jogsival, rutintalanul a városi forgalomban ennél mindenképpen valami fiatalabb és biztonságosabb autót válasszon. A fentebb már megemlített Fiat Punto II például elég jó ár/érték aránnyal bír. Olcsó alkatrészek, mérsékelt fogyasztás, agyonüthetetlen 1.2 8v motor, City Servo (csajok imádják), van belőle hat lufis verziós és ötszázból már ki lehet fogni olyat amire nem kell azonnal vagyonokat költeni. De ugyanígy jó lehet egy benzines Renault Clio, Corsa C vagy egy Polo.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Luck Dragon #166114 üzenetére
Nem különösebben rajongok a franciákért de egy szög egyszerű szívóbenzinessel mi baj lehet?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Ahogy én látom nagyítóval kell keresni az utakon az adagolós kamrás dízeleket olyan kőkorszaki technika szóval ténylegesen egy baromi szűk rétegről van szó. A 15+++ éves kamrás dízeleknek meg már rég tökmindegy. Talán 1-2 jattos műszaki még bennük van aztán bontó az összes mert nem éri meg küszködni vele.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz barnam_ #166175 üzenetére
Az adagolós TDI is közvetlen befecskendezésű volt. Golf III érában egy darabig kapható volt vele párhuzamosan egy 75lovas kamrás 1.9 TD is de alig volt különbség új árban köztük így kevesen választották azt. Aki mégis azt vette az duplán beszopta mert nem csak gyengébb és problémásabb volt de általában szarabb felszereltség is társult a hokibb motor mellé.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz barnam_ #166177 üzenetére
Olaszok és a franciák használták még egy darabig furgonokba és kisbuszokba de az nem személyautó így azokat nem veszem ide.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Lehet csak a mai felgyorsult forgalom ritmusát problémás egy 400ezret futott kopott motorral rendelkező 1.9D akármivel felvenni az annál is kisebb motorokkal szerelt kocsikkal (Corsa 1.5D, Punto 1.7D) meg pláne. Főleg úgy, hogy kesztyűs kézzel kell bánni velük a hengerfejesedést elkerülendő. Túl sok kompromisszum ez már az átlag embernek.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz hobizoli #166184 üzenetére
Otthon leszek megnézem. Van egy rakás újságom abból az időből. Toledo TD és TDI között 200ezer sem volt a különbség anno erre tisztán emlékszem. Oké a forint sem annyit ért mint most de még úgy sem egy jelentős eltérés.
mod: sehol sem írtam, hogy ugyanaz volt az áruk.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz IMIIKE1998 #166208 üzenetére
Tévhit. Addig drága amíg a vásárlást követően hibátlan állapotra felhozod és mások gányolásait kijavíttatod rajta. De ez ugyanúgy igaz egy európai modellre is szóval... A fogyasztása is lényegtelen mert nem napi használósnak tartja az ember az ilyen autót. Kifejezetten USA autókra specializálódott szerelő műhely is van egy pár az országban szóval a szakszerű szervizelése is megoldott bármit is vesz az ember. Alkatrészáraira lehet mondani, hogy drága de egy korabeli európai sportkocsihoz sem olcsóbb az alkatrész (sőt...) mint bármilyen minimál elektronikás, egyszerű mechanikájú usa autóhoz a nyolcvanas évekből.
Van egy haverom aki egy harmadik generációs Camarót hajtott évekig. Igaz az nem V8 hanem csak 2.8 V6 volt kézi váltóval de az nem finomkodva stabilan tíz litert evett vegyesben ami nevetségesen kevés szerintem. Jelenleg nem tudom mi a helyzet de akkoriban (2006-2007 környéke) az alkatrészárai sem voltak elszállva egyáltalán és minden kopó alkatrészt megkapott hozzá itthon raktárról nem kellett a tengeren túlról rendelnie semmit. Persze egy ritkább felkapottabb típust mint az általad említett Mustang is, biztosan drágább fenntartani."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz IMIIKE1998 #166262 üzenetére
Egy veterán autó pláne egy ritkább típus az egyik legjobb hosszú távú befektetés.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Vesztor87 #166273 üzenetére
Szerintem mk1 bódéban a 2.0 8v őskövület szívómotor a tuti a benzinesek közül. Nem sokkal erősebb viszont nyomatékosabb, nem kell úgy nyomni neki mint az 1.6-nak emiatt nagyjából ugyanannyit eszik mindkettő. Sok esetben a nagyobb motorhoz magasabb felszereltségi szint is társul. Mivel nagyságrendileg ugyanakkora összeg fenntartani őket én biztos nem az 1.6-ot venném.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Vesztor87 #166301 üzenetére
Nem lehet rossz. [link] Kérdés milyen a futóműve. Az RS-nél a nehéz TDI motor ellenére is meg tudták oldani, hogy ne legyen orrtolós.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz m3tr0 #166342 üzenetére
Karbantartás függő. Ha volt gazdája akkor semmivel sem problémásabb mint bármilyen más korabeli dízel.
Az azonos motorral szerelt Ibiza FR-is jó kis kocsi. Jó fék, jó kormány, jó futómű, pályán is elég gyors volt és valamivel puhább a futóműve mint az RS-nek így utcán azért jobb választás. Három ajtósban szerintem nem is néz ki rosszul és sokkal nagyobb a választék belőle mint Fabia RS-ből. Apropó RS. Azt még a 2.0 8v Fabia is megugorja szóval nagyon nem kell tőle hasra esni.[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz IMIIKE1998 #166379 üzenetére
Attól függ mik az igények. Ha nem kell klíma villanyablak stb. akkor olyan 500k körüli összegből megállhat a dolog papírozással, biztosítással, szervízzel együtt mondjuk egy gyártás végi szebb állapotú Astra F Classic esetén. De az kőkeményen full fapad igaz, ami nincs benne az nem is romlik el soha. Ha klímás kicsit fiatalabb modernebb autót szeretnél akkor már drágul a dolog.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Jakab66[hun] #166424 üzenetére
Fiat Scudo kisbusz verziójára vess egy pillantást. Kiváló a hangszigetelése 100-110-es tempóig teljesen személyautós a szélzaj, élhetőek a hátsó ülései is, jól rugózik és a fogyasztása is rendben van. 120-nál 8 liter, 90-nél 7 liter alatt eszik. Megbízhatóságáról annyit, hogy haverom ilyennel nyomja a Budapest - Németország - Hollandia - Németország - Budapest ingajáratot néha utánfutóval együtt. Négy éves korára belement a buszba 600ezer kilométer mindenféle említésre méltó komolyabb hiba nélkül. Ez alatt kétszer volt emelőn. Egyszer kuplung és egyszer kuplung + kettőstömegű csere miatt. Ezt leszámítva csak kopó dolgok cseréje miatt járt szerelőnél. Egyszer sem állt meg alatta.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó