-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
-
-v-
addikt
válasz forzaroma #106584 üzenetére
Igen, vagy dízel. Ezeket az 1.4 1.6 szívókat J astrából nagyon gyorsan el kell felejteni, az 1400 kiló is csak mese, amit gyári adatnál megadnak, annál valóságban nehezebbek jóval.
1.4-es turbó a minimum amivel meg szabad venni.
Sokat elárul, hogy még a 180 lovas 1.6-os turbó is csak 8.5s alatt van 100-on, az elég szánalmas ennyi póverrel (aztán ki tudja az a 8.5 is megvan-e vagy azzal is csak kamuznak )(#106586) Declare: ja de tádéban azért általában több a nyúlmókus egy kicsivel mint a turbós benyásban
Én vezettem az 1.4-es turbót, nem voltam elájulva, nem autózható rosszul de nem is mondanád különösebben fürgének, az egy ideális átlag motor hozzá.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Declare #106596 üzenetére
A 0-100 amúgy pont senkit nem érdekel, kevésbé mérvadó a hétköznapi használhatóság szempontjából, azt csak a nagy tömeg demonstrálására írtam, a 320Nm az sokkal több mint a 230, alul a dízel jóval erősebb Átlag ember ritkán forgatja ki meg váltogat vissza.
Úgy egész őszintén nekem egyik se kéne meg J astra se Meg opel se[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz szabonagyur #106830 üzenetére
Én úgy 100km-re gondoltam elsőre
Persze, hogyne ...
Próbaút: megyünk egy karikát, megnézheted szép hangja van-e, szépen forog-e, jól húz-e, futómű, váltó kormány milyen, nem jönnek-e zörejek etc. aztán kampó ... a tesztpilótákat sehol se szeretik, a neppernek ideje sincs erre, de magánember is úgy van vele ne az ő autóján meg ideje árán próbálgasd, hogy neked melyik autó a testhezálló ... próbaút arra való, az adott eladásra kínált példányt megnézd, milyen állapotú, nem pedig arra, hogy azt a típust tesztkörre vidd el, hogy egy G astra milyen Ehhez kérd el ismerősökét, olvasgass teszteket etc... új autónál is amúgy ha tesztvezetésre jelentkezel mehetsz egy kört és helló.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz szabonagyur #106847 üzenetére
Ez nem így működik; kereslet és kínálat.
Az, amit mondasz, hogy te mint vevő hűde mennyire nyeregben vagy, akkor van, ha valami miatt kicsi a kereslet, nem tudja azt az autót eladni régóta ... ha van kereslet, sorry de nem te vagy nyeregben. Ha így is úgyis elviszik neki hamar, akkor szerinted mennyire fog törődni vele, hogy te Bécs Budapest próbautat akarsz menni vele? Elhajt aztán jövő héten eladja másnak, aki nem hiszi azt hogy a pár százezer forintjáért cserébe ő aztán már követelőzhet hogy mi jár neki, mint vevőnek[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz szabonagyur #106852 üzenetére
Van nem egy autó amit tavaly nyáron néztem, hogy jó lenne és még mindig fent van mint hirdetés
Persze azért mondom, ha nem megy el az autója te vagy nyeregben Akkor lehet követelőzni
Ha értelmes magánember az eladó, akkor ésszerű határokon belül amúgy meg lehet beszélni mindent.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz parandroid #106877 üzenetére
A hitel jó dolog, csak ésszel kell élni vele.
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #106905 üzenetére
nem átlag magyar polgárnak való
Miért egy új focus 6 milláért az átlag polgárnak való?
Szerintem aki bemegy és nem hitelre simán vesz egy vatta új 6 millás autót, az magyarországon ma nem átlagpolgárnak számít (és itt figyelembe véve az ésszerűséget, hogy egy ilyen értékű új autó vásárlása milyen egyéb anyagi javakat és "vagyont" feltételez, persze ha valaki pénzügyileg okosan csinálja és nem új autóba öli a pénzét úgy hogy mellette nincs semmije
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #106917 üzenetére
Na jó de akkor ez mindenképpen a prémium kategória lesz amiről beszélsz ..
Prémium kategóriás GT, az meg sose volt szerintem az átlag emberke autója.
Ilyen régen se volt olcsón -
-v-
addikt
válasz Integrale #106987 üzenetére
Honda Jazz, vagy bármelyik egyterű stb.
(#106987) Integrale : na és akkor mi van veszek egy nagyobbat ami nem szűkösebb
Elhiszem hogy praktikus, ha van gyomrod ezt a külsőt meg belsőt nézegetni hajrá ... én az életben nem vennék leszarom mennyire praktikus, az az 1-2 centi nem oszt nem szoroz, egy Jazz is nagyon kis praktikus és élhető autó hírében áll, ha meg nem elég méretre feljebb is lehet venni praktikus autót.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #107136 üzenetére
jót tesz a fogyasztásnak és a zajszintnek is
Ahhoz éppen elég lenne, ha a hatodik megfelelően hosszú
(#107139) Tsebacsi: igen új st-ben nem valami kényelmes az az ülés ... én recaróm ezerszer jobb
Nincs mese, ez az 1.5-ös turbó nem nyert, az st nem nyert, rs-t kell venni[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz parandroid #107145 üzenetére
Háromhengeres, egyliteres Mondeot a népnek! Oh, wait, van ilyen...
Nem azért mondom, de régen is volt 1.8-as mondeo, vectra, 6-os mazda stb. stb.
Ami szívó volt mind, azoknak ha hiszed ha nem kifújja az orrát ezzel a 125 lovas 1.0 ecoboost motorral... és de, pont hogy ami feltöltött motor az képes menni 4e alatt is, nem kell szanaszét forgatni mint a szívót. Nézd meg totalcar év autója videóját amikor kipróbálták, csak az 1500 körüli tartomány ahol döglött, ahol még nem fújja a turbó, utána tök használhatóan megy.A kis szívómotornál lényegében minden élhetőbb ... kicsi = kompaktnál minden ami 2.0 alatt van, középkategóriában meg 2.5 - 3 liter a minimum amivel meg bír mozdulni értelmesen, ha benzines szívóról beszélünk.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #107155 üzenetére
Persze, az új motorok sokkal komplikáltabbak
A baj azzal van, ezt sokan összekeverik/összemossák azzal, hogy "a kis turbósok" ... nem a turbóval van a baj vagy a köbcentivel, régen is voltak turbómotorok és tartósak voltak, meg egy 1 literes motorból a 125 lóerő az sok embernek már a "kihegyezett"-et jelenti, pedig az lófax ...
Az más kérdés, a környezetvédelmi normák miatt ma már egr, közvetlen befecskendezés, start stop, dmf, anyámkínja minden van egy motorban ... de ez már egy más dolog, nem a downsizeing a rossz, hanem hogy nagyon bonyolultak meg érzékenyek a motorok. Most is tudnának kurva tartós turbókat csinálni sokkal nagyobb teljesítménnyel is, csak nem ez a szempont manapság.
Annak sincs semmi köze a turbó vagy szívó technikához, hogy a fos vw motorokban megnyúlik a lánc, meg a pd-ben szétesik az olajszivattyú meg hogy vannak betegágy motorok ...[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #107147 üzenetére
Azért, mert most ez a 180 lovas 1.5-ös nem ad sportautós menetteljesítményeket, még nem kell temetni.
Nem, csak többet várnál ... egy másodperccel jobbat kéne mennie legalább 0-100-on.
Nyilván egy kellemesen motorizált autó a hétköznapokra, csak vw háza tájáról egy 140 lovas 1.4 TSI pont ugyanúgy megy mint ez -
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #107178 üzenetére
határértéken van a motor szerintem
Mi van benne határértéken?
tök mind1 lenne minden, a lökettérfogat vagy akármi más, mert csinálnak egy ezres motort és van belőle 50 és 500 lóerős
vw-nek is hányféle verzióban meg teljesítménnyel volt az 1.9-es meg 2 literes dízel .. utóbbiból van valami 260 lóval vagy mennyivel most a 2 turbós passat A 2 literes tsi is sok teljesítményszinttel volt már.
Volvonak a 2.5-ös dízele is stb. Egyébként meg nem kell ennyire sarkítani, nyilván az 500 lóerőhöz nem 3 hengeres ezres motort választanak, de mivel a turbó olyan mintha növelnéd a lökettérfogatot, ezért tágabbak a határok mekkora teljesítményt hozol ki belőle... nincsen elvi korlátja. A szívóknál van, valószínűleg csak ez a megszokás rögződött be, azért mondod/érzed ezeket.kétezres motor, ami turbó nélkül átlagosan ma tud 150 lóerőt, fel van húzva
Felejtsük már el ezt a "fel van húzva" kifejezést ... mit értesz egyáltalán alatta? Inkább te értsd már meg, hogy nem ugyanolyan alkatrészekből építik meg a 300 lóerős 2 literes turbót meg a 140 lóerős 2 literes szívót .. meglepő módon olyan hajtórúd, főtengely, csapágy etc. van benne amit arra a terhelésre méreteznek, és bírja.
A "fel van húzva" az a hülyegyerek tuning amikor rápattintasz egy kétszer akkora turbót meg egy csipszet aztán kikönyököl a hajtókar ... tudod a gyár nem így tervez azért motortÉlettartamban biztos nem bírhat ki annyit, mint egy kevésbé kihegyezett darab.
"Nem bírhat ki" - magyarul találgatunk és az van amit mondok, fosol mert nagy számokat olvasol de valójában se kép se hang Megint mit értesz a kihegyezett alatt? Mi van "kihegyezve"? Melyik alkatrésze?
Értitek vagy fejezzem be?!
Fejezd ja
(#107183) Bati0501: hát nézd meg hány nagyobb literteljesítményű mtor van manapság Elég sok ...
a 2 literes 360 lóerős merci, ha már szóba jött. De a 280 lovas új leon is több. Meg van a boba féle golf is 1100 vagy mennyi lóerővel[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Bati0501 #107183 üzenetére
h lökettérfogat le,teljesítmény "drasztikusan" fel,akkor lehet agyalni,h meddig fogja ez bírni gyári állapotában.
Ahh ...értsd már meg, ez ilyen régi berögződés. Egy szívónál a lökettérfogat meghatározza kb. mekkora teljesítményt tudsz kihozni belőle. Ha több lóerő kell növeled a hengerűrtartalmat, meg a fordulatot. Utóbbit nem lehet a végtelenségig, tehát ha akarsz egy 500 lovas motort ahhoz buzi sok köbcenti és sok henger kell... ezért van, hogy mindenki megszokta az erős motor a nagy motort jelenti.
Sok lóhoz sok levegő és sok benya kell. Szívónál sok levegőt csak úgy tudsz csinálni, ha nagyobb a térfogat.
A turbónál nem így van, mert nagyobb nyomással akármennyi levegőt be tudsz tolni ... "fölösleges" bizonyos szintig meg határok között növelni a térfogatot (nyilván karakterisztika meg egyéb dolgok szempontjából nem az de az most mindegy), mert simán tudsz több teljesítményt kihozni belőle úgy is. Miért bírná kevesebb ideig ha kisebb térfogatból feltöltéssel hozod ki azt a teljesítményt? Tőled is megkérdezem, mit értesz az alatt, hogy "nem bírja"? Mi nem bírja? Kettétörik a főtengely?Ismét mondom ha nem bírja az nem azért lesz, mert turbós vagy mert "túl van húzva", hanem mert bonyolult, meg nem az örökkévalóságnak tervezik, nem megfelelően tartják karban stb. De ez már más dolog.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz hobizoli #107190 üzenetére
Hát jah de a teljesítmény meg a nyomatékból lesz, és azért végtelenségig nem növelhető a fordulat, pláne ha értelmes áron gyártható motorról és nem F1-ről beszélünk Mondjuk egy S2000-nél eléggé kimaxolták, amit egy 2 literes szívóból egy utcai autóban ki lehet hozni ... 220Nm, 240 ló, 8e< fordulat ...
És persze nyilván 5e alatt semmi nem történik ezeknél a motoroknál.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #107204 üzenetére
aki meg leállna eszmét cserélni
Hát én épp ezt mondom, hogy alapozzuk tényekre a mondandónkat, úgy lehet eszmecserélni
Most azzal hogy "szerinted az nem tartós" nem lehet vitatkozni, ok akkor nem az.
Kb. ez olyan mintha azt mondanám én nem veszek 4g-s telefont, mert én nem bízom az LTE-ben, szerintem az már "túl gyors", azon túl van húzva az internet, el fognak veszni a bitek és nem az az üzenet fog megérkezni a fórumra mint amit írok ... jó..Ahogy a stílusod is, nem kicsit pokróc paraszt
Ne vedd magadra, valóban el tud szaladni a ló ha úgy érzem nagy hülyeséget olvasok
kicsit furcsa, hogy eddig 150-170 lovasak voltak a kétezres dízelek, erre hopp kijön a VW egy olyan dízellel, ami 130-as literteljesítményt tud. Kicsit durvának érződik
Rátettek még egy turbót. De megint már ne haragudj - nem pokróc stílusban leugratni akarlak - de azt írod "érződik". Az hogy te minek érzed .. full szubjektív, érzésekre alapozott, én meg próbálok érvelni, meg megalapozni adatokkal tényekkel amit mondok. Nem akarok bizonygatni semmit, csak ez a kettő így meg nem állítható szembe, és így értelmes eszmecsere sem tud kialakulni
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #107208 üzenetére
hülyének vagyok nézve
Nem vagy hülyének nézve egyáltalán, de sok poston keresztül erőltetted ezt a "túl van húzva dolgot"
Én eleinte simán csak megkérdeztem hogy mire is gondolsz ezzel kapcsolatban Na mindegy, nem kell mellre szívni a dolgot, én se akartam személyesre venni vagy ilyesmi
[link][ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz madle #107316 üzenetére
Nem tudom, én ebben nem vagyok biztos, hogy rosszabb minőségűek lennének ma az autók mint régen ... bonyolultabb technika, több odafigyelést meg rendes karbantartás igényel, de ha új autót vennék ami az elejétől nálam van, egyáltalán nem aggódnék, szerintem 200e km-esen még patent állapotban lenne ...
Na jó, a fékbetét lehet kicsit gyorsan kopna[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz roberto211 #107733 üzenetére
MX-5 -öst kapni.
-
-v-
addikt
válasz roberto211 #107740 üzenetére
Hát a napi 70-el csak a munkába járással összejön az évi 17e km, nyilván még használod másra is, évi 20e< km azért nem kevés. 2 liter fogyi különbséggel az ~150e forint évente. Az azért sok
-
-v-
addikt
válasz szarvasbogár #107851 üzenetére
trafó
Milyen trafó?
turbó, szinte teljes motor kuka
A kevés olaj miatt, ha új korától nálad van, és 10-15 ezrenként lecseréled az olajat, nem lesz semmi baja, amúgy egy jó kis motor. Aminél betartják a 30 ezret az mind így jár ...
(#107847) deicide:
Most meg 70-ig a kettest nem váltom el
nahát!!4!
(#107852) ludsimon:
Ha nekem egy MX-5öm lenne akkor pl pályanapokra mennék ki vele szívesen és ott táncoltatnám meg.Pedig mocskosul nem oda való, hanem közútra
Átalakítás nélkül minden utca autó marha puha pályára, elfogy a fék, nincs benne elég kraft ...
Amit meg megcsinálsz pályára, az használhatatlan lesz közúton kb.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Punto jó, régi kiforrott technika nincs benne semmi komoly buktató műszakilag.
... csak az is ugyanúgy pöttöm
Az a helyzet ezek a kis kategóriás autók annyira nem jók semmire ... városban rohangálni, melóba ingázni, meg bevásárolni és kifújt. Múltkor volt nálam az a fiesta, most bratyónál a fóbia .. nem lehet elférni benne, kényelmetlen hosszú távra, hangos, nem megy ... országútra, autópályára nem jók. Egy G astrával se lehet összehasonlítani .. második autónak jók.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs