Új hozzászólás Aktív témák

  • szőröscica

    addikt

    válasz -v- #107154 üzenetére

    Pont ezt akartam mondani, hogy vajon mechanikusan mi lesz jobban elhasználva (szétkopva), az a gyenge szívó, amit szénné kell forgatni, hogy egy előzést meg lehessen csinálni vele, vagy a hosszú váltóval szerelt kis turbó, ami sokkal alacsonyabb fordulaton is használható teljesítményt nyújt.

    Persze, az új motorok sokkal komplikáltabbak, mint egy régi szívócső-befecskendezéses benzinmotor, de szerintem egyáltalán nem ördögtől valóak, teljesítményük és fogyasztásuk sokkal kedvezőbb mint a régieké. Valamit valamiért.

    peterkeT: ismerem a cikket, de azt is látni kell ebben, hogy az a 2.0 skyactive benzinmotor azért nem egy ősbenzines, az sem egy egyszerű szerkezet, sőt. Csupán turbó helyett nagyobb lökettérfogatú, de a turbó meg nem olyan ijesztő dolog, hogy el kellene futni előle. Nekem egy 1.4 TSI sokkal inkább kellene, mint a skyactive.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák