-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
#27813376
törölt tag
Koszi mindenkinek! Mndenesetre ha valaki kap valami csekket ebben a temaban, ossza meg a mierteket.
-
KMT
addikt
Erről mik a vélemények?
A fűtésszabályzó hiba mit jelent, mekkora összeg vajon a javítás? A huplik vajon mitől vannak? -
Bull Boss
senior tag
Sziasztok! Hátsó rendszámtábla világitást szeretnék cserélni LED-esre (nem csak LED izzót bele, hanem komplett lámpát) Kérdésem lenne, hogy mire kell vigyázni ezeknél? Illetve, hogy mennyire fontos az E jelzés megléte ?
-
kalmanchris
tag
válasz Dorien #106348 üzenetére
Erről a nagyobb arányról kimutatásod is van? Fel kéne már nőni pár embernek és nem az alapján beskatulyázni egy autó megbízhatóságát, hogy melyik nemzet gyártja. Van gyenge típus franciából, olaszból és németből is. Haver 2001-es F Astráján az elmúlt 4 év alatt mindig előjön valami. Mégsem hirdetem, hogy a német autók sz.rok, mert tudom, hogy nem így van.
Inkább tükrözi egy autó megbízhatóságát maga a tulaj, a karbantartási hajlandóság és minőség, minthogy ki gyártotta. Minden autónak megvannak a típushibái, egyiknek több, másuknak kevesebb.
A berlingo-val nem tudom miket sikerült összehozni. Abból az időből egy szög egyszerű szerkezet, egy megbízható, egyszerű szívó diesel-el. De úgyis mindjárt sorolod... -
-
!Overdose!
őstag
válasz Kbali #106353 üzenetére
OMG Get a life!
KMT: Bowdenes mechanizmus vezérli a fűtést a kapcsolókon keresztül. Valószínűleg kiakadt az egyik vagy megszorult vagy ilyesmi. Jó eséllyel DIY orvosolható, de nem ismerem a típust.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
huszi.gyb
senior tag
Sziasztok!
Nagyon jó állapotú Golf MK3-unkat szeretnénk lecserélni egy modernebb autóra. Családban tragédia történt, és anyám nem tűr meg légzsák nélküli autót.
Tanácsot szeretnék kérni, van pár kiszemelt áldozat:
Mitsubishi Carisma 1,6/1,9DI-D
Ford Focus MK1 1,6
Fiat Stilo (kombi) 1,4/1,6/1,9JTDLegyen benne légzsák, klíma, ABS.
Ár: 900 000Ft, átírással, szervizzel (800ig állítom a keresőt).Az érdekelne, hogy milyen tapasztalatok vannak a fent leírt motorokkal, mire kéne figyelni... stb
95%-ban Győr-Budapest közt autópályázom 5%-ban Budapesten belül megyek vele. Ezért jöhet szóba a dízel is.www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Tisztában vagyok vele. Swifteket/WagonR-eket ezért (is) zártam ki.
De anyám most ezen pörög, hogy öreg Golf, 0 elektronikával, cseréljük le egy légzsákos, ABS-es, biztonságosabb autóra.
Az utazás miatt nagyobb autókban gondolkodom (kombi sem kizárt) 4-5fő+csomagokkal autópályázom.
Igen, tudom, hogy van légzsákos verzió, ez nem az, és ha már veszünk, akkor valamivel újabbat szeretnénk.
Autó ára +600 000Ft kb a rászánt összeg.Ezért 2000utáni gépek vannak a felsorolt típusokból.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
TaaT
veterán
-
huszi.gyb
senior tag
Igen, fontos a biztonság. Minél több lufival.
Stiloból az egyik esélyes...Egyterűek, SUV-ok sajnos nem játszanak, de igyekszem nem túl lapos autókat nézegetni.
Vezetési tréning tervben van, talán jövőre össze is jön. Addig marad a hóban gyakorolgatás... Persze parkolóban, nem úton...
(#106373) tboy93: Köszönöm a tippet, Corollákra ránézek. Bár személy szerint a Sedanokat annyira nem kedvelem, de nem esélytelen. Civicben még sosem ültem, de két Lancer van otthon, ezért gondoltam Carismára (Az legalább 5 ajtós).
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz tresh #106375 üzenetére
Eddig német-japán autóink voltak (VW Golf 2,3 , Suzuki Samurai, Lancerek)...
Apám kollégája vett egy Stilo 1,9JTD 11X LE, 30ekm alatt nagyon elégedett vele, ezért gondolt rá, nekem meg ez a konkrét példány megtetszett.
Bár szemezek Octaviaval is. Csak azok drágák...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
nagyúr
válasz huszi.gyb #106374 üzenetére
Stilonak elektromos gondjai szoktak lenni, szinte mindig van valami hibakodja, erdemes is hibakodolvasot vinni a megnezendo autohoz. En amikor stilot neztem az 1.6-ot nem ajanlottak, de masnak a bravoba ugyan azt a motort meg igen. JTD-rol sem hallottam egyebkent rosszakat
Ocativak is jok, b@szott nagyok
Ha gondolod a civicet meg tudom mutatni eloben
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz tboy93 #106377 üzenetére
Én sem hallottam még rosszat a JTD-ről. 1,4-es 90LE-s motorral is nézegettünk Stilokat, bár autópályára én 1,4-nél nagyobbat gondolnék...
Nem rohanok, 130-140 óra szerinti utazó tökéletes, de nem baj, ha csendesebb az autó, és nem pörög annyira (kevesebbet fogyaszt )
Stilot még nem vezettem, húsvétkor viszont kipróbálhatom apám haverjának a JTD-jét.
szerk.: A III. kerületben az összes általam ismert autókereskedést végigjártam, egy helyen megnéztem 3 autót.
Octavia 1,6 benzin, szép volt, de sérült az eleje, élek nem futnak együtt, lökös kicsit lóg... Jobban alá kéne nézni, mi is sérült...
Mazda 323F kombi 2.0Dízel: Bal eleje sérült, narancsos fényezés, élek sem futottak tökéletesen, szintén zenész.
Mitsubishi Spacestar 1,9DI-D: Hátsó ajtón horpadás, lökös kicsit lóg amúgy szemre egyben volt, ezt be is indítottuk, szépen ketyegett, egyelőre nem volt gyanús... Csak nekem nagyon WagonR+ feelingű... De azért azt sem zártam ki, egyelőre...[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
nagyúr
válasz huszi.gyb #106378 üzenetére
Jó a stilobol az 1.4, de tényleg nem pályára való, akkor inkább 1.8. Ha nem az a tipikus boltbajárós autó lesz, hanem hosszabb távokat fog futni (legalább be tud melegedni) akkor mehet a JTD nyugodtan.
Nekem is 1.4-em van, pályán már hangos 130-140-él.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz tboy93 #106377 üzenetére
Ha megmutatnád, megköszönném. Sajnos Hondával csak motorban van tapasztalatom.
95% autópálya. Budapesten belül robogózom, csak ha szállítani kell valamit/többen megyünk, akkor veszem elő az autót. Egyébként Győr-Bp autópálya, 1-2 családi nyaralás...
Ezért nem félek annyira a dízelektől.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Dorien
veterán
válasz kalmanchris #106356 üzenetére
Én aztán nem akarok neked bizonyítani semmit. Nagyon szerettem a Berlingót az összes hibája ellenére. Szerencsére a dízelmotorjához, porlasztókhoz sosem kellett nyúlni. A futómű a gyengéje meg az elektronikája. Én az izzításával + a fűtésével szenvedtem a legtöbbet, ezeket a hibákat 3 szerelő sem tudta véglegesen orvosolni. Itt a szerviz lista az olaj + szűrő cserék nélkül:
150.000km 2006. ápr.
- vízpumpa csere
- komplett zárcsere
158.000km 2007. ápr.
- kuplungszett csere (Sachs)
161.000km 2007. júl.
- kormánymű javítás (szervóolaj elfolyt)
165.000km 2008. jan.
- izzítógyertya csere 4db (NGK D-Power)
175.000km 2009. jan.
- akksi csere (70Ah Varta)
188.000km 2009. sze. forgalmi vizsga
javítások:
- hátsó ablakmosó
- hátsó rendszámtábla világítás
cserék:
- műszerfal izzók
- hátsó index izzók
- toronycsapágy
- kormány összekötő
- lengéscsillapító
- lengőkar szilentek 2db
- stab. karok 2db
189.000km 2009. okt. (hidegen nem indul)
- izzítógyertya csere 4db (NGK D-Power)
195.000km 2010. jan.
- nagynyomású cső cseréje (szervóolaj elfolyt)
196.000km 2010. már.
- hűtő csere (hűtőfolyadék elfolyt)
202.000km 2010. jún.
- vezérműszíj + ékszíj + feszítők cseréje
206.300km 2010. aug.
- stabilizátor karok cseréje
- jobb első kormányösszekötő csere
- fékfolyadék csere
216.000km 2010. dec.
- jobb első halogénizzó csere
216.300km 2010. dec.
- izzítórelé csere
223.000km 2011. aug.
- bal első halogénizzó csere
223.700km 2011. sze. - forgalmi vizsga
- futómű kitámasztók, 2db hátsó szilent cseréje
- hátsó ablakmosó javítás
- első fékbetétek cseréje
- kipufogódob javítás
- izzítás javítás
- rendszámtábla világítás javítása
230.000km 2012. sze.
- műszerfal izzók cseréje
- fűtés elektronika javítása (előtét ellenállás csere)
232.000km 2012. okt.
- hátsó hídtest csere (1 év gar.)
233.000km 2012. okt.
- 4db izzítógyertya csere
- fűtőmotor javítása
238.000km 2013. jún.
- 2db stab. pálca csere (Birth)
- jobb első gömbfej csere (Birth)
238.500km 2013. júl.
- izzítás javítás
239.000km 2013. aug.
- lengéscsillapító csere
240.000km 2013. sze. forgalmi vizsga
- izzítógyertyák cseréje
- alvázra folt
- fékmunkahenger javítás"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
TaaT
veterán
Egy kis retró crash test [link]
Give them hell Ukraine!
-
-
-
huszi.gyb
senior tag
-
e=mc²
őstag
Sziasztok!
Kerdes: mi lehet a problema, akkor, ha alapjarat megy, sebessegbe be lehet tenni az autot, de gazadasra rendszertelen kopogo es valtozo erossegu hang elol-alulrol es meg sem mozdul a kocsi, csak a fordulatszam emelkedik meg.
Elozmeny: keresztezodes elott megallas, jo szokashoz hiven ki uresbe. Elindulaskor egyes es gaz, Kis lenduletett vett a kocsi, de elkezdett kopogni es az erejet elhagyta a motor. annyi lenduletet meg volt, hogy lassan atgurult keresztben az uton. Onnan tolva lett a leparkolashoz.
udv,
Ambulimax Provider
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm