-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
honda 1993
senior tag
Sziasztok.
A ford escortok kozul melyikben van mar szervo kormany ?
illetve a kocsirol mi a velemenyetek ?XD alias IKSZDé
-
!Overdose!
őstag
válasz honda 1993 #106251 üzenetére
Rozsdásodásra erősen hajlamosak. Alaposan át kell nézni.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-v-
addikt
válasz kalmanchris #106253 üzenetére
-
honda 1993
senior tag
válasz !Overdose! #106252 üzenetére
És mennyire megbízhatóak ?
Az 1996-2000 res évek közötti gyártásúakra gondolok.Ha pl egy swifthez vagy egy astra f-hez viszonyítjuk, mennyire megbízható, mennyibe kerülnek hozzá az alkatrészek? Illetve erről is el lehet mondani azt amit a másik kettőről, vagyis hogy jó értelemben véve "igénytelen" kocsi?
XD alias IKSZDé
-
sasa134
addikt
válasz Csaby25 #106249 üzenetére
De befolyásolja. Az autó ugyanis a vízhőfok alapján (ami ugye ez a szenzor "mér" - már, ha működik rendesen) állítja az üzemanyag befecskendezést - hideg motor esetében több üzemenyagot juttat az égéstérbe. Ennek megfelelően több lesz a fogyasztás.
Nekem Audi A3-ban volt ilyen jeladó (gomba) hibám, tényleg pár ezer forintos tétel. DE: ha rossz, akkor nem mutatja a hőmérsékletet, vagy egyszer mutatja, egyszer pedig nem. De az, hogy MAGAS vízhőfokot mutat, az mindenképp aggasztó.Avanti Roma
-
KMT
addikt
Igen, természetesen csak talált hirdetés.
A fővárosi autópiac saját szervizéről, akik állapotfelmérést végeznek, mik a vélemények? Mennyire kell attól tartani, hogy az ottani kereskedőkkel összedolgoznak? Nekem túl kézenfekvőnek tűnne a dolog...
-
Dorien
veterán
válasz honda 1993 #106251 üzenetére
Én inkább Focusra voksolok ha belefér a büdzsébe.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
hdman
őstag
Megvan a műszaki, kenőpénz sem kellett
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
KMT
addikt
A hazai márkaszervizek rálátnak az osztrák/német szervizadatokra? Van esély valahogyan külföldi autó szervizmúltjának a lekérdezésére?
-
hdman
őstag
Akinek dízele van, nézze már meg, hogy a legutolsó műszakin mi lett a K értéke, kíváncsi vagyok. Nekem 0,57 és 2,5ig lenne jó
Sopron city :)
-
zolikaDB
veterán
Megy előttem ma egy fekete E200-as Merci, de az a 2-4 év körüli, svéd rendszámmal. Mögöttem egy tréler, rajta egy ugyanilyen, szintén svéd.
Mindkettőn bal hátul a csomagtartón egy gyárinak tűnő NGT felirat. Mit takarhat ez?
A járóképes autón egy hosszú antenna volt hátul (talán URH), meg a hátsó sárvédő felett vagy eltávolított matrica vagy javítás miatt matt felület... Illetve a bal oldalán ahogy odaesett a fény, több ilyet is láttam.
Érdekes látvány volt mindenesetre. Hogy merre mentek, nem tudom, az égtáj az Románia volt, de lehet 500m után leparkoltak. -
hdman
őstag
válasz szőröscica #106269 üzenetére
Az nagyon jó! Km mennyi? Nekem is ugye chippelt 1,9 cdti, 184ezer km. Most nincsenek elől a papirok, de ugy emlékszem, a corsa 1,3cdti-je is 0,5x lett, szintén 180 ezer km környékén.
Sopron city :)
-
#10726912
törölt tag
Üdv mindenkinek!
Kocsi vásár előtt állok.
Van egy kiszemelt darab: 1999-es évjárat, 1.6 benzin, 101 Le, Audi A3.
Tudtok hibát mondani erre a tipusra? Futómű hibásodás, motor meghibásodás....
A válaszokat előre is köszönöm![ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #106277 üzenetére
Csak ne akarj vele előzni 80 fölött
Lehet jó strapa motor de a fogyasztása városba borzalmas lazán nyeli klímával a 8-9-et és nem is megy... 1.0-es 3 hengeres swift levillog... Amúgy tény hogy igénytelen és nem szokott baj lenni vele.(nálunk is van a családba 1.6 SR csoda golf5, de max elmegyek vele 15km meg vissza arra jó) De akkor már inkább 1.8 vagy 1.8T fogyasztás max 1-1,5 literrel több de legalább ha rálépsz a gázra elindul ha meg nem sietsz az is 8-9 között eszik. Ha meg okosan választ ott a 1.9TDi 90 LE az meg aztán még jobb halad is nincs kettőstömegű ,geosturbó és igénytelen már ha az is karban volt tartva és 5 literrel jár majd max vele
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #106280 üzenetére
1.6 1595 cc 4cyl Petrol 102 PS (75 kW; 101 hp) @5600 rpm 148 N·m (109 lb·ft) @3800 rpm 11.4 184 km/h (114 mph) 184 g/km 2004−2008
Ugyan az a motor mint a g4 be semmi különbség nincs. 1.6 sr az nem a 16 os verzió?
50kg különbség ha van a G4,G5 és a3 között azonos motornál G5 varriant 1.6 benya 1140Kg
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #106284 üzenetére
Azt aláírom a 8 szelep sokkal nyomatékosabb alul ez így van De ettől még mindig a 90 lovas diesel-t tartom hozzá ideálisnak ,pedig benzin párti vagyok voltam világ életembe. Csak rákényszerültem a diesel-re
Jó afn-el az egy méregzsák tud lenni főleg ha meg van piszkálva
[ Szerkesztve ]
-
Sutee89
aktív tag
Sziasztok!
Egyik haverommal voltunk tegnap autót nézni, kinézett magának egy MK2-es, 2005-ös, 1,6-os benzines Focus Sedant. Volt pár apróbb hibája, viszont tesztvezetésnél 5 km után (kb 70-es tempónál) kigyulladt a motorhiba jelzőfény és nem is szűnt meg újbóli indítás alkalmával sem. A tulaj elmondása szerint ilyen még nem fordult elő, egyébként teljesítményben sem érződött, hogy baki van. Szerintem elég fura, hogy pont most jött ki.
Mennyire intő jel ez? Ha esetleg márkaszervízzel átvizsgáltatja kiderülhet mi az ok?
Okozhatja az, hogy annyira kevés benzin volt a kocsiban, hogy 11 km hátralévő utat jósolt a fedélzeti számítógép?A többi hiba is egész furcsa volt: benyomódás a bal első ajtó alatt a szegélyen, de festék nem kopott, hátsó ajtóban lévő hangszórók egyáltalán nem szóltak, A hátsó abroncsoknak 50-es tempó felett elég durva hangjuk volt, bár elég noname-nek tűntek, de nem volt gond a mintázattal. Azt mondta a srác, biztos összecserélték a jobb és bal hátsó abroncsot és még nem kopott be. Hááát...
Ezeken kívül egyébként nem volt gond, minden illesztés a helyén, rozsdának nyoma sincs, a motor szépen duruzsolt minden fordulatszám-tartományban.Egyébként most áll a 160 ezres nagyszervíz előtt az autó, a szervízkönyv szerint 140 ezerig volt hivatalos Ford szervízekben átvizsgálva, utána kettő magán szervízben.
Szerintetek?
[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
válasz Sutee89 #106287 üzenetére
Érdekes. Majd üres tankkal viszi el a tulaj megmutatni, kipróbálni? Nem ismerem a focus-t, de szerintem a check lámpának nincs köze a kevés üzemanyaghoz. Micsoda véletlen, pont nálatok villant fel, eddig soha Márkaszervíz jó eséllyel megmondja milyen hibát jelez az ECU. Felcserélni a jobb és bal oldali gumit? Mikor a gumik kb 90%-a forgásirányos? Még nézelődnék. De nem írtad mennyi a keret. Több véleményt olvashatnál.
Ha most áll 160-as nagyszervíz előtt, akkor 140 után még milyen két bejegyzés van? 5 ezrenként olajcsere? Nem lenne rossz[ Szerkesztve ]
-
Dorien
veterán
válasz tresh #106290 üzenetére
Kinek mi lomha. Nekem teljesen jó a 75 lovas 1.4 benzinmotor is a 1100kg-os Focusban. Kell tudni használni a váltót, előzésnél visszadobni 1-2 sebességet, ha szükséges. Cserébe egyszerű, megbízható és 6-7 l között fogyaszt.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Morris
veterán
válasz kalmanchris #106288 üzenetére
Bevett szokás, hogy néha forgásiránnyal ellentétesen rakják fel a gumikat, mivel a mintázat nem egyenletesen kopik (még a hátsó kerekeknél sem), így elkerülhető többek között a tojás forma is.
-
tresh
addikt
válasz Dorien #106291 üzenetére
Persze jól megválasztott sebességfokozatba ha tudod milyen fordulatnál hogy ugrik reagál a gép/ mire képes akkor nincs baj..csak a többség nincs evvel tisztába azt hiszi mert 100le-ős akkor az nagyon megy és mindent lehet csinálni vele.. az én szerény véleményem ha valaki ugrabugrálni akar és csak a gázt ismeri oda min 200LE és awd kell akkor talán az autó megmenti a hülyeségétől.
-
-v-
addikt
válasz tresh #106293 üzenetére
Meg automata váltó
(#106287) Sutee89: vigyél magaddal egy 3e ft-os kínai ELM327-es ketyerét, meg egy androidos telót torque vagy még inkább a fordfocus.hu fórumon elérhető FordDTC progival, és ki tudod olvasni a hibakódot hogy mi a gáz. Nem feltétlen komoly hiba
[ Szerkesztve ]
-
Sutee89
aktív tag
válasz kalmanchris #106288 üzenetére
Köszi a válaszokat (a többieknek is)!
Olajszint rendben volt, és elég újnak tűnt a színe alapján. A hibakód kiolvasás eddig rendben van, viszont a komolyság eldöntéséhez csak kell egy hozzáértő, ezért gondoltunk a szervizre.
Valóban elég gyanúsak voltak ezek a dolgok, végül úgy döntött, hogy megnéz még pár jelöltet, Focusból elég sok van a piacon szerencsére, bár eddig nem nagyon volt szerencséje velük. Ez volt a negyedik, ami elvérzett/vagy elvérezni látszik. Én a helyében amúgy megnézetném, mert lehet, hogy tényleg nem súlyos a hibakód, a szar abroncsokat meg esetleg le tudja alkudni, így viszont jó vétel lenne, mert egyébként patyolat kívül-belül.A keret egyébként kb. 1,3 mFt, ezt az autót 1,2 körül hirdették. A fő jelöltek (jelentős szűkítések után) a 2005-2007-es Focus Mk2 és Corolla. Főleg benzineseket nézegetett, de hajlik dízelre is. Kivitelben csak a sedan játszik, mert annak van "autó formája"
Én próbáltam még rábeszélni a H Astra-ra is, de nem tetszik neki.
Nagyjából ennyi a követelmény. -
!Overdose!
őstag
válasz Morris #106292 üzenetére
Lehet, hogy az én szegénységem, de ilyet még nem hallottam. Kötött forgásirányú gumiknál ugye kifejezetten tiltják a fordítva felszerelést, nem kötött forgásirány esetében pedig az első használat a mérvadó és azon nem célszerű változtatni. Kötött forgásirányú gumi fordítva felszerelése esetén nagy esőben sokkal könnyebben felúszhat az autó, mert saját maga alá/elé szorítja ki a vizet.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Dorien
veterán
válasz tresh #106293 üzenetére
Azt hiszem az egyik Totalcar cikkben olvastam, hogy a 100 km/h sebesség tartásához átlagosan kemény 18 LE szükséges, nem több. Aztán ez elkezd szép exponenciálisan növekedni a sebességgel.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
footy
addikt
válasz !Overdose! #106297 üzenetére
Ez nekem is új, egyik autómon sem kopott még féloldalasan a gumi. Olyat csak akkor láttam, ha gatya volt a futómű.
-
Laraxior
titán
válasz tresh #106293 üzenetére
Akkor az en autom pont erre valo 200LE, awd, otomata.
Mondjuk nem is volt benne bajom sosem"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."