-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz Sutee89 #105735 üzenetére
Astra H bol az 1.4 est felejsd el, iszonyat gyenge abban az a motor. 1.6 jo lehet, sok gondja nincs, kicsit figyelni kell a motorra, mert egyes erziok eszegetik az olajat, de nem veszes ez a problema. Nekem 1.7cdti van, azzal jol megy, jol fogyaszt, ezzel kapcsolatban ha van kerdes tudok valaszolni talan , csak egy jobb allapotu dizel egy picit dragabban kezdödik, meg azert van benne riziko.
Viszont tenyleg, ha napi 80 km ingazas van, föleg föuton/autopalyan egyenletes tempoval, es ezen kivül masra is hasznaljatok az autot siman 20k km fölött vagy egy evben. Akkor a dizelen mar erdemes lehet legalabb elvi szinten elgondolkozni
Mod: Astraban akkor mossa a lampat, ha sokaig (kb több mint 3-4 masodpercig huzom az elsö ablakmosot). Szvsz ez jo megoldas, ha nem akarom, hogy oda pazarolja a vizet nem huzom egyfolytaban sokaig. Audiban is igy van.
[ Szerkesztve ]
-
-KP-
addikt
válasz Sutee89 #105735 üzenetére
http://www.autonavigator.hu/hasznaltauto/kell-e_felni_a_10_eve_erkezett_honda_accordtol-10663
honda accord nem férne bele, csak 10 évnél idősebb. de mazda 3 talán igen.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Sutee89 #105756 üzenetére
5 ajtos vs kombi ertelemben? Szerintem minimalis, talan nem is merheto. Alapvetoen nem kedvez az aerodinamikanak a csapott hatu kialakitas, ugyhogy ez nem befolyasolja. Sulyban van elteres, nagyobb tengelytav, hosszab kocsiszekreny. Tenyleg max par decit mondanek a kombira, de cserebe praktikusabb, nagyobb a labter is stb stb
hdman-nak van ilyen Astraja, csak neki a Fiat motoros 1.9 nem az Isuzu eredetu 1.7.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Sutee89 #105758 üzenetére
Keress ra egyessevel a megjelolesekre, ugy kapsz egy megkozelito felszereltseget mindegyikre kulon-kulon. De ez nem veheto keszpenznek, mivel felszereltseguk ettol meg lehet eltero, pl.: valaki kert hatso elektromos ablakot az X felszereltseghez, es van olyan is aki nem. (csak egy hasrautes szeru pelda).
De hasznaltautot is atnezheted, ha jol kitoltottek akkor eleg jo kepet kaphatsz a felszereltsegekrol.
"Bad reklám is reklám too"
-
kalmanchris
tag
válasz Sutee89 #106287 üzenetére
Érdekes. Majd üres tankkal viszi el a tulaj megmutatni, kipróbálni? Nem ismerem a focus-t, de szerintem a check lámpának nincs köze a kevés üzemanyaghoz. Micsoda véletlen, pont nálatok villant fel, eddig soha Márkaszervíz jó eséllyel megmondja milyen hibát jelez az ECU. Felcserélni a jobb és bal oldali gumit? Mikor a gumik kb 90%-a forgásirányos? Még nézelődnék. De nem írtad mennyi a keret. Több véleményt olvashatnál.
Ha most áll 160-as nagyszervíz előtt, akkor 140 után még milyen két bejegyzés van? 5 ezrenként olajcsere? Nem lenne rossz[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Sutee89 #106459 üzenetére
huszi.gyb passz, ha ugyan az a motor van benne mint a corollában akkor gondolom erre is igaz
KMT szerintem a forgalmiba került csak motorkód, a motoron nem tudom hol van a motorszám(kód?)
Sutee89 G astra, fabia, octavia (ez elég pöpec darab)
Bull Boss Autóápolás, karbantartás, fényezés
[ Szerkesztve ]
-
Dorien
veterán
válasz Sutee89 #106459 üzenetére
Én nézegettem sokat az Octaviát és a G Astrát is, de Focusból sokkal jobb volt a felhozatal. Akár 500-700eFt körül is el lehet csípni 2003-2004 évjáratú normális példányokat, csak lesni kell sokat a hahut és ha megjelenik egy ígéretes darab, akkor gyorsan lecsapni rá. Én 600eFt-ért vettem a sajátomat: 2004-es, 1.4 benzin, kombi, 230e km-rel. 200eFt volt a szerviz + téligumi és most van egy f@sza autóm.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Dorien
veterán
válasz Sutee89 #106465 üzenetére
Lehetőleg próbálj ki rajta mindent amit tudsz. Világítás, index, ablakemelő, ablaktörlő, duda, fűtés, klíma, hifi, kézifék. Átnézni: üléskárpitok, kormány, váltógomb, műanyagok, fényezés, szélvédők, kipufogó, motortér. Az ajtók alsó peremét nézd meg belül, ott szokott rozsdásodni a Focus. De a legfontosabb a próbaút: hidegen hogy indul, füstöl-e, hogy húz a motor, hallasz-e zajokat menet közben, kuplung, váltó, fék, kormányzás milyen...
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
-
válasz Sutee89 #107169 üzenetére
Az 1,4-es 16V Twinport is csak 90LE, azzal is használható. Azért az 1,6 16V Twinport (105 LE) szerintem nem árt ahhoz a kb 1250kg-os dobozhoz. Nyilván, ha kevesebbet kell erőlködnie a motornak ugyanahhoz a dinamikához, azt fogyasztásban meghálálja. Nekem 6,9 lett hosszú távon a vegyes fogyasztás az 1,6 16V Twinporttal. Valószínűleg lehetett volna lejjebb is tolni, de sokat mentem városban, és autópályán, olyankor meg viszonylag gyorsan (tartós 160 kmph körül már ez is simán 8 fölött evett).
Egyszer vezettem egyébként egy 1,2-es ötajtóst (valami 75 LE, ha jól rémlik), nagy élmény volt...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
!Overdose!
őstag
válasz Sutee89 #108669 üzenetére
Rövid távokon az 1.6-os 9-10 liter körül eszik. A TDi 6 körül. Tehát évi 15k km-es futással számolva közel 200k körül spórolnál. Ennyivel nem kell többet költeni a dízelre. A 90 lóerősben ráadásul nincs kettős tömegű lendkerék és fix geometriás a turbo is. Az 1.6-osnál valamennyivel talán jobban is megy, nyomatékosabb.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Dorien
veterán
válasz Sutee89 #108665 üzenetére
Szép az az Octavia. Viszont ha már gumira + szervizre nem futja, akkor szerintem kicsit lejjebb nézelődj:
[link]
[link]
Ez utóbbi csak 1.4 és lehet, hogy belement már pályán 300e km, de a 2009-es évjárat meg a gáz opció miatt én megnézném. Ez rohadni még egy jó darabig biztos nem fog.Érdemes TDI-ket is nézni, az biztosan jobban mozgatná a kasztnit és kevesebbet fogyasztana. Bár az előbb vázolt 3-4 l fogyasztáskülönbséghez a sofőrt is ki kell cserélni.
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Kornel
veterán
válasz Sutee89 #108764 üzenetére
benzinesek többnyire jók, azt hiszem a szívócsőben lévő lapátok halnak meg, amit ha beszív akkor kuka, de ezt vásárlás után meg lehet nézni, és ki lehet szedni, nem sok jelentősége van. a 2.0-nál azt hiszem ugyanez van. egyébként én a 2.0-át venném, többet max. rövid távon és városban enne minimálisan, viszont azért többet is nyújt, a kombi pl. 1550 kg! azt mozgatni is kell.
nekem tddi van, de már bánom, hogy nem v6 3000-et vettem
viccet félretéve azért meg kell nézni, hogy minden rendben van-e vele, sok a lelakott, és elhanyagolt darab.
ezen kívül ugye van benne kettőstömegű lendkerék, ami 100k+szerelés, alaphangon, vételkor rá kell nézni, de azért utána is megmakkanhat.
face lift előtt rozsdálnak az ajtók éle, alul, illetve a zárak romlanak el, érdemesebb face lift 2-est venni (2005-től), ott már az összes típushibát javították.
ezen kívül számolj vele, hogy nem suzuki árban mérik az alkatrészeket, ha nem is premium, de legyen zsebbe mindig a karbantartásra. -
footy
addikt
válasz Sutee89 #113135 üzenetére
A mazda dieselek annyira nem ajanlottak, legjobb valasztas a 2.0 benzines motor. A rozsdan kivul nem nagyon van gyenge pontja az autonak. Fogasztasi adatokat a spritmonitoron erdemes nezni.
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
válasz Sutee89 #113135 üzenetére
A CE és TE csak a felszereltséget jelöli. Benzines motorbó facelift előttiből három verzió van: 1.8, 2.0, 2.3, ahogy footy írta, a 2 litereset érdemes választani, 1.8 is jó, de ugyanannyit fogyaszt, mint a 2.0 és cserébe gyengébb, a 2.3-mal pedig komolyabb gondok lehetnek (túlzott olajfogyasztás, később motor felújítás/csere), ezért az nem ajánlott.
Nem tudom mennyit szánsz rá, de ha tudsz nézegess faceliftes 2 litereset 6 gangos váltóval, szerintem a legjobban sikerült első generációs 6-os mind közül.
Rozsda: alváz, kerékjárati ívek, küszöbök, hátsó csomagtérajtó, ezek a gyenge pontok tapasztalataim alapjánwww.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
footy
addikt
válasz Sutee89 #116013 üzenetére
Igen a szuk rakodonyilas az minden 4 ajtosnal problema. Ha jon a gyerek, akkor viszont kombit kell nezni.
Ez viszont mar nehez kerdes, mert a B5/5,5 passat jo lenne, de a piac 95%-at torokok altal nemetorszagban lerugott, magyar zugnepperek altal importalt peldanyok alkotjak. A maradek pedig el van szallva az arakkal.
Lehet elgondolkodnek inkabb egy 406(FL) kombin.A Volvo egyertelmuen premium, annak minden elonyevel es hatrynaval. Ossze kell hasonlitani a gumi-fek-2tomegu-t arakat a Toledo-Passat-XY-nal es el kell donteni, hogy neked megeri-e a felarat.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Sutee89 #116025 üzenetére
MK1 Focus-bol az 1.8TDDI meg adagolos, ezzel eleg sok szivast el lehetne kerulni, de ezek mar annyit futottak hogy egy adagolofelujitas benezhet. az 1.8TDCI-rol pedig nem olvastam tul sok jot.
Az Octavia Tour teljesen jo, csak ebbol sem konnyu jot talalni. Ha kepes vagy megbaratkozni az 1.9PD hangjaval, akkor nem muszaj adagolosat nezni ebbol
MK2 Focus-t passzolnam, bar ha talalsz belole 2.0TDCI/HDI-t akkor ez is jo lehet, bar nagyreszt 1.6HDI-vel van azt pedig jobb kihagyni
Astra H allitolag Isuzu 1.7 diesellel jo, sogornak van, o dicseri, de en a belterrel nem tudok megbaratkozni
MK3 Mondeo talan 2.0 HDI-vel, ebbol talan meg van adagolos is, Kornelka tud bovebb infot adni errol, o most adta el az ovet
Octavia 2 jo lehet, ugynaaz ervenyes ra mint az 1-esre (ebbol viszont csak PD van , a 2.0 kerulendo)
[ Szerkesztve ]
-
g4bb3r
tag
válasz Sutee89 #116025 üzenetére
Ingoványos az biztos... nekem is el akart adni ismerős németből behozott '99-es 1.9tdi passatot 1.3m-ért . Mert, hogy mennyit beleköltött már de most már patika.. aztán 1.1-nél megnéztem de gusztustalan vajbőr ülések, motorház , oldala telibe volt fújva etc. Sokáig vadásztam jó állapotú 1es Oktávra de vagy letaposottak vagy durván túl vannak árazva...
-
footy
addikt
válasz Sutee89 #116030 üzenetére
Napi 80 km-nel mar olyan jelentos megtakaritas van diesellel a benzineshez kepest hogy megeri a dieseles kockazatokat bevallalni. Szerintem.
Egyebkent en napi 50km-t ingazok, mar igy is jelentos a kulonbseg, de ha kicsit kevesebbet mennek, akkor tutira benzinesem lenne, mert egyszeruen jobban szeretem a karakteret es a hangjat.Ha mindenkeppen benzinest akarsz, akkor erdemes megnezni egy Mazda6-ot 2 literes motorral. A VW benzineseket nem eroltetnem, mert a szivo mind halott, a turbos pedig kozel olyan roller lehet mint egy diesel.
-
nagyúr
válasz Sutee89 #116219 üzenetére
Nem érdemes behozni 1M-ért 320D-t, mert nem 500k-t fogsz rákölteni Persze kérdés, hogy meddig akarod megtartani, tegyük fel csak 1 évig, akkor ha behozol egy épkézláb darabot és szerencséd van akkor kihúzhatod az 1-2 évet komolyabb hiba nélkül, ha nincs akkor megkotlik valami és fizetsz. A jó 320D-k általában 2milla fölött vannak, alatta nagy szerencse kell hozzá. A 320i az egyik legjobb, ha nem a legjobb motor az e46-ban, de a jók nagy többségben nem 1-1.5 között mennek.
Hosszútávon jóval drágább a fenntartási költsége a focusnál vagy a h astránál, nem egy kategória. Prémium, ezt pedig az alkatrész árakon és a munkadíjon is tapasztalni fogod.
Nem elrettenteni akarlak tőle, mert nagyon jó autó az e46, csak kicsit több pénzzel kell nekiesni. A futóműve, ereje, jóval több vezetési élményt ad egy H astránál.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Sutee89 #116219 üzenetére
Az E46 touring lifestyle kombi, a masik 2 pedig igaslo. A vezetesi elmenyben nyilvan sokkal jobb a bmw es a zajcsillapitasa is sokkal jobb. A hetkoznapi eletben(ebben az arketegoriaban szvsz.) viszont inkabb az olyan dolgok szamitanak, hogy fenntarthatosag, csomagter merete. Ilyen szempontbol szerintem a bmw eleve kiesik a magasabb alkatreszarak(majd valamelyik BMW fan biztosan radir hogy nem is igy van, meg linkel valami utangyartott lengokarszettet joaron az ebayrol, amirol majd beepites utan derul ki hogy egy szar, vagy 2 honap utan megadja magat) es a csomagter(kisebb mint egy honda jazznek ) miatt.
A kuplungot, turbot es kettostomegut, a dieselnel nehezen tudod kikerulni.
A legnagyobb baja ezeknek az E46-oknak ugyanaz mint a passatnak hogy a piac nagyreszet nemetbol/olaszbol behozott lerugott darabok alkotjak. (A jon nem lehet akkorat szakitani mint a szaron ami csak jonak tunik, ugyhogy nem kerdes hogy a nepper melyiket fogja behozni.)
Amit viszont nem vetnek el, az az 1-es Ceed, ami mar van 1,5M korul akar szervizkonyvvel is. Kettostomegu nincs benne, a befecskendezoi felujithatoak(Bosch). A km ora allasa ne riasszon meg, lehet hogy az E46-oknak is ennyit mutat a km-oraja de azokban altalaban a duplaja van.[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
válasz Sutee89 #117226 üzenetére
Nyugodtan kereshetsz
(#117228) Gergőke88: az olcsóbbak többnyire rohadnak, de 1.5M körül már nem rossz a helyzet. A FL-nek pedig már van valami alvázvédelme, illetve azok fiatalabbak is, úgy azok még nem nagyon kezdtek el rozsdásodni.
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
stickermajom
addikt
válasz Sutee89 #119805 üzenetére
Annyit hozzátennék, hogy az 1,7 cdti nem fiat motor, hanem isuzu. Nekünk van egy kombi, nincs vele semmi gond, eddig csak olajat és kopóalkatrészt kellett cserélni, váratlan kiadás nem volt. Szokták ezt a motort szeretni. Bár a hangja elég traktoros, de cserébe nyomaték is akad, és a fogyasztásra sem lehet panasz. :-)
Én is ezeket kerestem a nyáron.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz Sutee89 #120974 üzenetére
Az 1.6 Crdi egy elég jól sikerült konstrukció, nincs kettőstömegű, láncos a vezérlés (nem VW féle ) és a befecskendező rendszere se érzékeny.
Ha Kia-t nem találsz ennyiért érdemes lehet ránézni a Hyundai i30 kínálatra, egy cimborám pár hónapja adta el az övét (2008as) hasonló ársávban. Műszakilag rendben volt.
-
roberto211
őstag
válasz Sutee89 #121325 üzenetére
"90 felett nagyon hangos a motorzaj,"
Nálam mondjuk nem(volt) hangos a motorzaj lyan 110-120ig... 140től kezdett el hangosodni de mondjuk ez 2000-es 3 ajtós.. Lehet erre 10dekával több szigetelést tettek.
Most amiért kib@szott hangos a motorzaj az a direktszívás miatt van mert mikor összetörtem eltört a "szívócső" is aztán lusta vagyok kimenni érte csepelre. Pedig 1000ft csak de akkor is Ja meg a szívászajcsökkentőt még visszakéne tenni mert azt nem tették vissza karosszériások mert én barom kivettem a csomagtartóból... Hát egy ideig izgi, meg jó(újdonság) ha van hangja de most már kezd idegesíteni néha autópályán...
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
nagyúr
válasz Sutee89 #123589 üzenetére
Persze hogy van Lakatoshoz kell vinni a gepet. A rozsda merteketol fuggoen vagy femig csiszoljak es lekezelik, ujrafenyezik vagy pedig flex es uj lemezt/javito ivet hegesztenek a helyere. Erdemes megejteni egy alvaz es uregvedelmet is, ha hosszu tavra tervezel. Nekem most osszel csinaltak a civicen. link
Az ar hely es munkafuggo, latatlanban lehetetlen megmondani es meg ha elore le is egyezteted, atnezeted az autot, a munka kozben is kiderulhetnek huncutsagok, ugyis csak akkor latszik minden, ha mar meg van emelve az auto, le van veve a lokos, le van kotve a futomu...
-
Kornel
veterán
válasz Sutee89 #123589 üzenetére
Runner 125 topictars korabban irt egy beszamolot egy minosegi alvazvedelemrol, ez is kb. 60k huf, es ekkor meg az auto nem volt rozsdas, ez csak megelozes.
Persze otthon, anyagarban 1/3-a 1/4-e is lehet, de ha nincs ra lehetoseged, akkor ezzel lehet szamolni minosegi munka eseten.
Komolyabb rozsda / lakatolas eseten ennel joval tobbre is rughat az osszeg.
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- NBA és kosárlabda topic
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- iPhone topik
- Háztartási gépek
- További aktív témák...