-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz Integrale #107100 üzenetére
Gondolom míg gyerekülésben utaznak a trónörökösök, addig nem kell különösebb lábtér, szóval előre lehet húzni őket. De a felvetés jogos, akkor lehet háló kellene maradjon, igazából utána kellene nézni, hogy van-e erre valami gyári, vagy biztonságos aftermarket megoldás.
-
Criton
veterán
válasz szőröscica #107099 üzenetére
remélem pont a hátsó három ülés.
-
FrankMonzano
őstag
válasz FrankMonzano #107103 üzenetére
Szerk : 3-as
-
nagyúr
válasz FrankMonzano #107103 üzenetére
Azért eszik 9-et mert az 1.4 kicsi ebbe az autóba, alulmotorizált. Minimum 1.6-ot kéne nézni belőle.
-
runner 125
nagyúr
válasz Criton #107096 üzenetére
1., 2. és az utolsó korrektnek tűnik. El kell menni szerelővel, körbe kell mérni és ha jó megvenni.
Csomagtere mélységre nyilván nem kombi méret, viszont nagyon széles, rácsot használva pedig valóban plafonig pakolható."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
j.bravo
addikt
Szép estét!
Tudtok olyan kisteherautót, amiből nem spórolták ki a hangszigetelést, hanem ugyanolyan mint a normál személyautó változatban?
Másképp mondva, olyat amelyben nemcsak városban, hanem autópályán is elviselhető mértékű marad a zaj... Vagy ez inkább a motoron múlik?
2008-as Punto Van-t (1.3 multijet), illetve szintén 2008-as Roomstert (1.4 pdtdi) vezettem, ezeknél halkabb kellene a Roomsterben mondjuk hátul csak a csupasz lemez van, a punto szemre jól néz ki, van burkolat, de 100 fölött már zavaró a zaj.
Whatever.
-
szőröscica
addikt
válasz j.bravo #107110 üzenetére
Szia!
Nem tudom mennyit szánsz rá, illetve ha jól sejtem, akkor valóban kicsi autóban gondolkodsz. Mert a Transit Custom például rendkívül halk, szél- és motorzaj gyakorlatilag nincs autópályán, csak a C-s gumik menetzaja hallatszik be. Ebből kiindulva én kipróbálásra javasolnál a Transit Connect új generációját, igazából az egy annyira pofás kocsi, hogy a személy verziót még családinak is el tudnám viselni az 1.6-os turbós benzinessel.
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz Typhoon47 #107106 üzenetére
Köszi. A Ford jó ötletnek tűnik, a francia autóktól picit tartok, még akkor is, ha alaptalan... 2.0 TDci mennyire megbízható motor? Honda Accord és Toyota Avensis került még szóba. Ezekről mi a vélemény?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
j.bravo
addikt
válasz szőröscica #107111 üzenetére
Tényleg hiányosan adtam meg a specifikációt
Céges személyautónak kell igazából, elég a kétszemélyes, bár néha jól jönne egy harmadik és még ritkábban negyedik ülés, de ha ettől sokkal nagyobb, drágább, szomjasabb autó kellene akkor marad a kompakt kétszemélyes.
Nem mondtam azt se hogy használtról lenne szó, bár nyilván nem széthajtottról. A keret kezdetnek 1 millió, indokolt esetben lehet feljebb menni, tehát először érthető ez nettóban, aztán talán kicsit nyomható felfelé.
Egyelőre maradjunk az 1M-nál.tboy93: Köszi, a Vito szerintem nagy
runner125: valóban, fotós topik én is már csak az offtopikokat olvasom, kivéve amikor konkrét kérdés van...[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
runner 125
nagyúr
válasz j.bravo #107114 üzenetére
Sok múlik a motoron, de egy jó anyaggal elvégzett utólagos belső szigetelés is jó alternatíva lehet a csendre.
mod. Fu, veled 7-8 éve fotós topikban csevegtem, de jó is volt akkor, volt még időm ilyenekre.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
szinimini
senior tag
Sziasztok,
most leltem rá erre a topikra és akkor gyors fel is tenném a kérdést.
Kinéztünk egy 4es golfot és a véleményetekre lennék kíváncsi.
1.6 SR motoros 8 szelepes, gumi 1 szezon után csere, nincs téli gumi,
Hétfőn viszem szerelőmhöz átnézetni.Mit mondtok rá?
Hogy lehet megnézni,hogy a km órát tekerték?köszi
-
runner 125
nagyúr
válasz j.bravo #107119 üzenetére
Ha te csinálod egy 3 személyes furgon belső anyaga kijön max 30-40-ből. Nyilván, neves (Dynamat pl.) szigetelőanyagból 3x annyi.
Tűzfalra mehet pl. duplán is. Üléseket ki kell szórni, majd az egész kárpitot ki és az ajtókat is meg kell bontani, majd tisztítást követően mehet fel a szigetelő anyag.
..és ha végeztél jöhet a hifi, a jó alap már meglesz hozzá."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nesa
veterán
válasz tboy93 #107112 üzenetére
Havernak is volt vitoja az is baromi halk volt minden megtett km-re jutott 1 nap general honapokig alt szervizbe (ilyenkor olyan csendes volt majdnem mint egy lexus) utanna 2 napig jovolt aztan megint es soha nemert veget kb 3 evig ment ez igy .... eladta, jo kocsi volt.
Alitolag nem o volt az elso aki vitoval beszivta... -
Integrale
veterán
válasz runner 125 #107125 üzenetére
Nem tudok róla, ismerem a családot, nem mondom, van az ajtók élén kis kezdetleges valami, de tényleg minimális és semmi komoly. Viszont az autó használata és karbantartása is ahhoz igazodik, hogy kell nekik az autó mint munkaeszköz, ha nem indul, vagy szerelni kell, akkor pénzkiesés az üzletnek. Mindig tiszta és ápolt kívül.
Pár háztömbbel arrébb zöldségesnél van egy fehér, az viszont ahol lehet rohad. Munkatársaméknak szintén egy fehér van az is rozsdásodik és folyton van valami nyűgje.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
nagyúr
válasz szinimini #107131 üzenetére
A végig vezetett szervizkönyv sem garancia arra hogy nem tekerték. Egy bevett szokás például, hogy Józsi bá kihozza a szalonból az autót, elmegy vele 15k km-t, elviszi haverhoz olajcserére, aztán megy még 15k-t, 30 ezernél vissza az óra 15-re és megy a márkaszervizbe pecsételtetni a 15 ezres szervizt
Nem km-t hanem állapotot kell venni. Szép dolog a szervizkönyv, de nem az alapján vennék autót az tuti.
-
szinimini
senior tag
válasz tboy93 #107132 üzenetére
Nem persze én se az alapján. Megnéztük már többször, egy autós kolléga is javasolta,hogy szép és nincs baja a motornak se. Mondjuk csak egy helyben járattuk és mondta,h okés szép hangja van.
Autószerelő barátok mondjuk kép alapján látták és mondták okés. Csak annyit mondtak,hogy 8 szelepes legyen mert a 16nál több a hiba lehetőség.
Hétfőn megnézi még egy szerelő is és remélem csak jót fog mondaniAnnyi zavar,hogy a kormány iszonyat fakó,de azt egy ötösből újra bőrözik.
-
footy
addikt
válasz j.bravo #107119 üzenetére
Felejtsd el az utolagos szigetelest. Alig hoz valamit. En megcsinaltattam a skodamnal a tuzfalat es kb kidobott penz. Egy premium autoban a szelloztetes stb is ugy van megoldva hogy ne jojjon be az utasterbe a zaj, ezeket nem tudod utolag modositani. Az utolagos megoldassal csak a futomuzajt lehet jelentosen csokkenteni mast nem. (Szelzajt sem, mert ott is az aerodinamika mellett a tomitesek es az uvegezes jatszik szerepet.)
-
szőröscica
addikt
Mivel a nyomaték és a teljesítmény megvan, ezért csak a szokásos új Ford jelenség állhat a háttérben: rohadt hosszú a váltója. Ez pedig jót tesz a fogyasztásnak és a zajszintnek is. Hosszú távon inkább fél másodperc a gyorsuláshoz, mint hogy már 120-nál folyamatosan hallani lehessen a motort, ahogy az 1.4 TSI Octaviaban lehet.
-
nagyúr
válasz szőröscica #107136 üzenetére
Kár mert végre kívül-belül pofás lett a fóka, mint az Mk1 frissített vagy a mostani ST. De ez a motor kb. olyan lehet mint a Civicé most, alul semmi, középtől húz, felül megy.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz szőröscica #107138 üzenetére
Meg persze, csak nézegettem a youtube-os videókat erről is meg a 240 lovas Mondeo turbósbenzinesről, meg a teszteket az ST-ről, és nem esett le az állam. Családi autók, nem vágtató paripák, az ST-be beültem, nem rossz, de az én méretemhez passzentos az a sportülés.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
po1son
addikt
SASS TEAM AUTÓ KFT-el van valakinek tapasztalta?
[ Szerkesztve ]
STEAMID/WOT nick: po1son_
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #107136 üzenetére
jót tesz a fogyasztásnak és a zajszintnek is
Ahhoz éppen elég lenne, ha a hatodik megfelelően hosszú
(#107139) Tsebacsi: igen új st-ben nem valami kényelmes az az ülés ... én recaróm ezerszer jobb
Nincs mese, ez az 1.5-ös turbó nem nyert, az st nem nyert, rs-t kell venni[ Szerkesztve ]
-
j.bravo
addikt
válasz footy #107134 üzenetére
Huhh.
Nem is erre gondoltam elsősorban (hacsak nem erősíti meg valami szaki hogy az utastér szigetelése is elmarad a személyautó kivitelétől), hanem a csupasz doboz részt szigetelni, a rács meg a hátsó ajtó közöttA tűzfalra pluszban mondjuk értelmes dolgonak hangzik, de én tuti nem állnék neki magam. A doboznak még talán, ha legalább egyszer látnám hogy megy ez rendes helyen, vagy legalább valami video tutorial lenne, de alapvetően nem gondolkodom ebben, csak ha muszáj.
Whatever.
-
nagyúr
Mert az 1.8-as. Mindig is úgy tartottam, hogy a lökettérfogat igenis marha fontos, egy turbót odabiggyesztve még nem lesz a szekér rakéta. Nem hülyeségből találták ki anno, hogy a sportossághoz nagy hengerűr és sok henger kell (x>4!!négy). A 328-as BMW sem úgy megy érzetre, mint a e39 540i, pedig papíron ugyanolyan erős.
Update: Már van 1.4-es is 180 pacival? Jáj, na azt se venném nagy bátorsággal.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz Tsebacsi #107144 üzenetére
Háromhengeres, egyliteres Mondeot a népnek! Oh, wait, van ilyen... Állítólag valami 125 ló hajtja, csak azt nem szeretik hozzátenni, hogy ezek háromnegyede téli álmot alszik 4000 RPM alatt. Ha meg felébrednek, azonnal enni kér mind, márpedig ők végzik a heavy liftinget, szóval nem kicsit éhesek.
Szép dolog a downsizing, meg jól mutatnak a négyliteres fogyasztások a katalógusban, csak éppen hazugság az egész. Vagy marketing. Vagy poltika. Mindegy, a lényeg az, hogy bullshit.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
TaaT
veterán
válasz parandroid #107145 üzenetére
"Szép dolog a downsizing, meg jól mutatnak a négyliteres fogyasztások a katalógusban, csak éppen hazugság az egész. Vagy marketing. Vagy poltika. Mindegy, a lényeg az, hogy bullshit."
Ne felejtsd el hogy az autógyártók úgy táncolnak ahogy Brüsszel akarja, nem tehetnek mást.
Give them hell Ukraine!
-
szőröscica
addikt
válasz parandroid #107145 üzenetére
Szerintem egy ilyen literes Ecoboost minden fordulatszámtartományban jobban megy mint egy 1.6-1.8 szívó benzines, elég csak a nyomatékgörbékre rápillantani. Úgy gondolom, hogy a downsizing jó dolog, az 1.4 TSI is egy marha jó motor, de igazából még az 1.2 TSI is élhető egy Octavia méretű kaszniban, és az csak 105 lovas.
Azért, mert most ez a 180 lovas 1.5-ös nem ad sportautós menetteljesítményeket, még nem kell temetni.
Volt szerencsém mostanában 1.6-os szívó motoros új autókat vezetni, illetve 1.2-1.4 TSI-ket, utóbbiak nagyobb kaszniban is kevesebbet ettek és sokkal-sokkal jobban mentek, mint a szívók. Nekem szívó motoros autó 2.5 liter alatt nem nagyon kellene, viszont egy 1.4 TSI-be vagy egy Ford Ecoboostba simán beülnék.
Nyilván a katalógusadatokat fenntartással kell kezelni, a valósághoz sok közük nincsen, de azt hiszem, ezzel mindenki tisztában van.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz parandroid #107145 üzenetére
Nem feltétlenül. Lásd: Lupo 1.7 SDI > Lupo 1.2 3L. Mindkettő ~60ló de utóbbi pörgősebb gyorsabb sokkal kevesebbet fogyaszt kevésbé szennyez. 1999 óta róják az utakat és motorikusan semmivel sem megbízhatatlanabb vagy gyengébb mint a 4hengeses szívódízel társa. Pedig anno amikor megjelent sokan temették a kis ccm 3henger + turbó miatt pedig az idő bebizonyította, hogy nincs velük semmi baj.
Az ecoboost Mondeo is csak 125ló nem 150 vagy 180. Szerintem nem lesz velük gond hosszútávon sem. -
szőröscica
addikt
Csak egy példa, Spritmonitorról.
Skoda Octavia, 1.6 benzinmotorral, átlagfogyasztás: 7.59l/100km
Skoda Octavia, 1.2 TSI motorral, átlagfogyasztás: 6.51l/100km
Skoda Octavia, 1.4 TSI motorral, átlagfogyasztás: 6.94l/100km
Skoda Octavia, 1.8 és 2.0 TSI motorral vegyesen, átlagfogyasztás: 8.23l/100kmMár az 1.2 TSI is dinamikusabb mint a szívó 1.6, az 1.4 TSI már egészen más dimenziókban mozog, az 1.8 és 2.0 TSI-k pedig végképp összehasonlíthatatlanok.
-
oliwire
őstag
Sziasztok! Milyen autókat nézzek, ha a minél magasabb teljesítmény/fogyasztás arány a cél, és az üzemanyag típusa benzin?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen switch-et vegyek?
- PlayStation 5
- Renault, Dacia topik
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Gitáros topic
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban